Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Univerzális postaláda

Az univerzális postaláda egy egységes postafiók, amely lehetővé teszi az összes üzenet elérését egy helyről. A beérkező levelek egy irányítópulton lekérhetik és egyszerűsíthetik az e-maileket, telefonhívásokat, közösségi média üzeneteket, tudásbázis jegyeket és élő csevegőüzeneteket, így ez elengedhetetlen eszköz az ügyfélszolgálati részlegek számára.

Mindezeken felül az univerzális postaláda lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a beérkező levelekből válaszoljanak az összes bejövő üzenetre (anélkül, hogy minden kommunikációs csatornát és eszközt figyelni/bejelentkezni kellene).

Miért kötelező funkció az univerzális postafiók minden vállalkozás számára?

Az egységes beérkező levelek elengedhetetlenek minden vállalkozás és egyéni vállalkozó számára, mivel:

  • Egyszerűsíti az összes üzenetet több fiókból egy postaládába
  • Minden lekérdezést a fontosság és a beérkezés dátuma szerint rendszerez
  • Megosztott felhasználói hozzáférést biztosít (több felhasználó is bejelentkezhet egyszerre egyedi bejelentkezési adataival)
  • Javítja az ügynök hatékonyságát
  • Biztonságosabb
  • Javítja az ügyfelek elégedettségét és tapasztalatait (több kontextus az ügynökök számára, kevesebb ismétlés az ügyfelek számára)
  • Felgyorsítja a válaszidőt
  • Automatikusan hozzárendeli a jegyeket az osztályokhoz és az ügynökökhöz
  • Több márka támogatására használható
Univerzális-Postafiók-funkció-LiveAgent
A LiveAgent univerzális postaládája

Milyen funkciókkal rendelkezik a LiveAgent univerzális postaládája?

A LiveAgent egységes postaládája rengeteg hasznos funkcióval rendelkezik, amelyek elengedhetetlen termékké teszik.

Automatikus jegyirányítás

Az univerzális postaládájába beérkezett minden üzenet automatikusan hozzárendelésre kerül egy megfelelő támogatási ügynökhöz, kiküszöbölve az esetleges zavart vagy megbotránkozást a személyzet között. Minden ügynök pontosan tudja, hogy mely üzenetekre kell válaszolnia, ami magasabb termelékenységi szintet és nagyobb hatékonyságot eredményez.

Automatizált-jegy-elosztás-chat-továbbítás-LiveAgent

Idő- és trigger-alapú automatizálási szabályok

Az univerzális postafiók megszabadíthatja ügynökeit a hétköznapi és ismétlődő adminisztrációs feladatoktól. Ha meghatározott idő- és trigger-alapú automatizálási szabályokat hoz létre, a postaládája képes lesz olyan feladatok végrehajtására, mint az e-mailek nyomon követése vagy a jegyek spamként való megjelölése.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Címkék és szűrés

Ha a megfelelő címkéket használja, akkor az univerzális postaládájában megtalálnia jegyeket pofon egyszerű lesz. Minden jegyhez címkéket lehet hozzáadni, amelyek segítenek a szűrésben, és áttekintést nyújtanak az egyes jegyek tartalmáról.

Címkék-szerinti-szűrés

Valós idejű gépelési nézet és natív chat widget

Az univerzális postaláda valós idejű előnézetet nyújt arról, hogy az ügyfelek mit írnak be a webhelyén elhelyezett élő csevegés modulba. Ha bepillantást nyer az ügyfelek üzeneteibe, mielőtt elküldik az üzenetet, az ügynökei több időt kapnak ahhoz, hogy megtalálják azokat az információkat, amelyekre szükségük van ahhoz, hogy tudatos, személyre szabott és időben nyújtott támogatással lenyűgözhessék ügyfeleiket.

Valós idejű gépelés

Beépített CRM

A fontos ügyféladatok kéznél lévősége megfizethetetlen. A LiveAgent univerzális postaládája beépített CRM-mel rendelkezik, amely lehetőséget biztosít egyéni CRM mezők létrehozására az ügyfelekkel kapcsolatos összes szükséges információ tárolásához, beleértve a korábbi vásárlásokat, jegyeket és egyebeket.

CRM-LiveAgent

Call center képesség

Amint korábban említettük, az univerzális postafiók használható vegyes call centerként is. Minden megállja a helyét egy modern call center megoldásnál, beleértve az IVR-t, az ACD-t, a hívásátirányításokat, a visszahívásokat és így tovább.

Jegykezelés

Belső csevegések

Az univerzális postaláda nem lenne teljes a valós idejű együttműködési lehetőség nélkül. A Gmailhez hasonlóan cseveghet online kollégáival közvetlenül a LiveAgent postafiókjában.

Belső chat

Ügynöki keresztmunka észlelése

Az univerzális postaláda jobb, mint a legtöbb hagyományos e-mail kliens, például az Outlook és a Gmail, mert figyelmeztet, amikor egy másik ügynök jegyére lép. Például, ha válaszolni szeretne egy olyan jegyre, amelyen egy másik ügynök dolgozik, a rendszer automatikusan figyelmezteti Önt.

Ügynöki-keresztmunka-észlelése-LiveAgent

Privát jegyzetek és emlékeztetők

A privát jegyzetek egy másik nagyszerű univerzális beérkező levelek. Amikor belép egy jegyszálba, létrehozhat egy privát jegyzetet, amelyet csak Ön és más ügynökök láthatnak. Ez későbbi emlékeztetőként szolgálhat, vagy segíthet mások gyorsításában.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Mi kerül az univerzális postaládába?

  • E-mailek több e-mail címről
  • Élő csevegések
  • Telefonhívások (korlátlan számú VoIP telefonszám regisztrálható)
  • Facebook üzenetek és megjegyzések (több Facebook fiókkal is csatlakozhat)
  • Instagram megjegyzések és megemlítések (több Instagram fiókkal is csatlakozhat)
  • Tweetek és Twitter megjegyzések/megemlítések (több Twitter-fiókkal is csatlakozhat)
  • Viber üzenetek
  • Visszajelzés és javaslatok
  • Kapcsolatfelvételi űrlapok üzenetek
Facebook-jegy-LiveAgent
Univerzális postaláda POV és Faceboook POV

Hogyan néz ki/hogyan működik a gyakorlatban?

Mi az univerzális postaláda? Ha kíváncsi arra, hogy ügyfelei meg tudják-e mondani, hogy univerzális postaládát használnak telefonhívásaik, élő csevegéseik, Viber üzeneteik, tweetjeik vagy e-mailjeik fogadására, a válasz nem. Nézze meg, hogyan működik ebben a részletes videó oktatóanyagban.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készítse elő univerzális postaládáját

Annak biztosítása érdekében, hogy univerzális postaládáját a lehető legteljesebb mértékben használja ki, össze kell kapcsolnia az összes e-mail fiókjával, közösségi média profiljával, és telefonszámával. Emellett el kell helyeznie az élő csevegés widgetet a webhelyére, és létre kell hoznia egy LiveAgent támogatási portált. Nem biztos benne, hogyan? Tekintse meg ezt a kezdési útmutatót.

Univerzális postaláda

Hogyan profitálhat az univerzális postaládából?

  • A LiveAgent egységes postaládája időt és pénzt takaríthat meg, mivel ügynökei kevesebb időt töltenek fiókok és eszközök sokaságának megfigyelésével
  • Segíthet gyorsabb támogatás nyújtásában
  • Segíthet személyre szabottabb válaszokat nyújtani a beépített CRM-nek köszönhetően, amely kéznél van, amikor válaszol az ügyfelek kérdéseire
  • A LiveAgent univerzális postaládáján keresztül az ügyfelek kérdéseire való válaszadás biztonságosabb, mivel az összes jegyet egy közös univerzális postaládában tárolják, amelyhez minden támogatási ügynök hozzáférhet. Ez azt jelenti, hogy nem kell aggódnia ezek miatt:
    • E-mail/Facebook/Instagram/Twitter bejelentkezési adatok megosztása több alkalmazottal
    • Bejelentkezés marad a nyilvános eszközökön
    • Eszközök elvesztése, amelyek bejelentkeztek az e-mail fiókjába vagy a közösségi média fiókjába
  • Versenyelőny – A LiveAgent egyike azon kevés univerzális postaládának, amely integrálható az Instagrammal és a Viberrel is
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Tudásbázis források

Készen áll az univerzális postaláda kipróbálására?

Fedezze fel, milyen egyszerű személyre szabott, időbeni és hozzáértő támogatást nyújtani a LiveAgent univerzális postaládájával.  Kezdje el ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma. Nincs szükség bankkártyára hozzá.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az univerzális postaláda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az univerzális postaláda egy egységes postafiók, amely lehetővé teszi az összes üzenet elérését egy helyről. A beérkező levelek egy irányítópulton lekérhetik és egyszerűsíthetik az e-maileket, telefonhívásokat, közösségi média üzeneteket, tudásbázis jegyeket és élő csevegő üzeneteket, így ez elengedhetetlen eszköz az ügyfélszolgálati részlegek számára.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kötelező funkció az univerzális postafiók minden vállalkozás számára?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Mivel egyszerűsíti a több fiókból és eszközről érkező összes üzenetet egy postaládába, és minden kérdést a fontosság és a beérkezés dátuma szerint rendszerez. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan profitálhat az univerzális postaládából?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az univerzális postaláda időt és pénzt takaríthat meg, mivel ügynökei kevesebb időt töltenek fiókok és eszközök sokaságának megfigyelésével.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót