Univerzális postaláda

Az univerzális postafiók egy egységesített postafiók, amely lehetővé teszi az összes üzenet elérését egy helyről. A beérkező levelek egyetlen irányítópulton tölthetik le és egyszerűsíthetik az e-maileket, telefonhívásokat, közösségimédia-üzeneteket, tudásbázis jegyeket és élő chat üzeneteket, így az ügyfélszolgálati részlegek nélkülözhetetlen eszközévé válik.

Mindezeken felül az univerzális postaláda lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a beérkező levelekből válaszoljanak az összes bejövő üzenetre (anélkül, hogy minden kommunikációs csatornát és eszközt figyelni/bejelentkezni kellene).

Miért kötelező funkció az univerzális postafiók minden vállalkozás számára?

Az egységes beérkező levelek elengedhetetlenek minden vállalkozás és egyéni vállalkozó számára, mivel:

  • Egyszerűsíti az összes üzenetet több fiókból egy postaládába
  • Minden lekérdezést a fontosság és a beérkezés dátuma szerint rendszerez
  • Megosztott felhasználói hozzáférést biztosít (több felhasználó is bejelentkezhet egyszerre egyedi bejelentkezési adataival)

  • Javítja az ügynök hatékonyságát
  • Biztonságosabb
  • Javítja az ügyfelek elégedettségét és tapasztalatait (több kontextus az ügynökök számára, kevesebb ismétlés az ügyfelek számára)

  • Felgyorsítja a válaszidőt

  • Automatikusan hozzárendeli a jegyeket az osztályokhoz és az ügynökökhöz
  • Több márka támogatására használható

Univerzális-Postafiók-funkció-LiveAgent
A LiveAgent univerzális postaládája

Milyen funkciókkal rendelkezik a LiveAgent univerzális postaládája?

A LiveAgent egységes postaládája rengeteg hasznos funkcióval rendelkezik, amelyek elengedhetetlen termékké teszik.

Automatikus jegyirányítás

Az univerzális postafiók mappájába érkező minden üzenetet automatikusan hozzárendelünk egy megfelelő ügyfélszolgálati ügynökhöz, kiküszöbölve a zűrzavart vagy ácsorgást a munkatársai között. Minden ügynök pontosan tudja, mely üzenetekre kell válaszolnia, ami magasabb termelékenységi szintet és nagyobb hatékonyságot eredményez.

Automatizált-jegy-elosztás-chat-továbbítás-LiveAgent

Idő- és trigger-alapú automatizálási szabályok

Az univerzális postafiók megszabadíthatja ügynökeit a hétköznapi és ismétlődő adminisztrációs feladatoktól. Adott idő- és eseményindító-alapú automatizálási szabályok létrehozásával a postafiókkal olyan feladatokat hajthatnak végre, mint például az e-mailek követése vagy a jegyek spamként való megjelölése.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Címkék és szűrés

Ha a megfelelő címkéket használja, az univerzális postafiók mappájában könnyű megtalálni a jegyeket. Minden jegyhez címkéket lehet hozzáadni, amelyek segítik a szűrést, és egy pillantással áttekintést nyújtanak az egyes jegyek tartalmáról. 

Címkék-szerinti-szűrés

Valós idejű gépelési nézet és natív chat widget

Az univerzális postafiók valós idejű előnézetet nyújt arról, hogy mit írnak be ügyfelei a webhelyén elhelyezett élő csevegési modulba. Ha bepillantást nyer az ügyfelek üzeneteibe, mielőtt elküldené őket, akkor ügynökei több időt kapnak, hogy megtalálják azokat az információkat, amelyekre szükségük van ahhoz, hogy hozzáértő, személyre szabott és időszerű támogatással lenyűgözzék ügyfeleit.

Valós idejű gépelés

Beépített CRM

Felbecsülhetetlen, hogy a fontos ügyféladatok kéznél legyenek. A LiveAgent univerzális postaládája beépített CRM-mel rendelkezik, amely lehetőséget ad egyéni CRM mezők létrehozására az ügyfelekkel kapcsolatos összes szükséges információ tárolásához, beleértve a korábbi vásárlásokat, jegyeket és egyebeket.

CRM-LiveAgent

Call center képesség

Mint korábban említettük, az univerzális postafiók kombinált call centerként is használható. A modern call center megoldások összes csengőjét és sípját tartalmazza, beleértve az IVR-t, az ACD, a hívástovábbítást, a visszahívásokat és még sok mást.

Jegykezelés

Belső csevegések

Az univerzális postaláda nem lenne teljes a valós idejű együttműködési lehetőség nélkül. A Gmailhez hasonlóan cseveghet online kollégáival közvetlenül a LiveAgent postafiókjában.

Belső chat

Ügynöki keresztmunka észlelése

Az univerzális postafiók jobb, mint a legtöbb hagyományos e-mail kliens, például az Outlook és a Gmail, mert figyelmezteti Önt, ha egy másik ügynök terepére lép. Például, ha egy olyan jegyre készül, amelyen egy másik ügynök dolgozik, a rendszer automatikusan figyelmezteti Önt.

Ügynöki-keresztmunka-észlelése-LiveAgent

Privát jegyzetek és emlékeztetők

A privát jegyzetek egy másik nagyszerű univerzális postafiók funkció. Amikor egy jegyszálon belül tartózkodik, létrehozhat egy privát jegyzetet, amelyet csak Ön és más ügynökök láthatnak. Ez emlékeztetőül szolgálhat a jövőben, vagy segíthet másokat felgyorsítani.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Mi kerül az univerzális postaládába?

  • E-mailek több e-mail címről
  • Élő csevegések
  • Telefonhívások (korlátlan számú VoIP telefonszám regisztrálható)
  • Facebook üzenetek és megjegyzések (több Facebook fiókkal is csatlakozhat)
  • Instagram megjegyzések és megemlítések (több Instagram fiókkal is csatlakozhat)
  • Tweetek és Twitter megjegyzések/megemlítések (több Twitter-fiókkal is csatlakozhat)
  • Viber üzenetek
  • Visszajelzés és javaslatok

  • Kapcsolatfelvételi űrlap üzenetei

Facebook-jegy-LiveAgent
Univerzális postaláda POV és Faceboook POV

Hogyan néz ki/hogyan működik a gyakorlatban?

Mi az univerzális postaláda? Ha kíváncsi arra, hogy ügyfelei meg tudják-e mondani, hogy univerzális postaládát használnak telefonhívásaik, élő csevegéseik, Viber üzeneteik, tweetjeik vagy e-mailjeik fogadására, a válasz nem. Nézze meg, hogyan működik ebben a részletes videó oktatóanyagban.

Készítse elő univerzális postaládáját

Annak biztosítása érdekében, hogy univerzális postaládáját a lehető legteljesebb mértékben használja ki, össze kell kapcsolnia az összes e-mail fiókjával, közösségi média profiljával, és telefonszámával. Emellett el kell helyeznie az élő csevegés widgetet a webhelyére, és létre kell hoznia egy LiveAgent támogatási portált. Nem biztos benne, hogyan? Tekintse meg ezt a kezdési útmutatót.

Hogyan profitálhat az univerzális postaládából?

  • A LiveAgent egységes postaládája időt és pénzt takaríthat meg, mivel ügynökei kevesebb időt töltenek fiókok és eszközök sokaságának megfigyelésével
  • Segíthet gyorsabb támogatás nyújtásában
  • Segíthet személyre szabottabb válaszokat nyújtani a beépített CRM-nek köszönhetően, amely kéznél van, amikor válaszol az ügyfelek kérdéseire
  • A LiveAgent univerzális postaládáján keresztül az ügyfelek kérdéseire való válaszadás biztonságosabb, mivel az összes jegyet egy közös univerzális postaládában tárolják, amelyhez minden támogatási ügynök hozzáférhet. Ez azt jelenti, hogy nem kell aggódnia ezek miatt:
    • E-mail/Facebook/Instagram/Twitter bejelentkezési adatok megosztása több alkalmazottal
    • Bejelentkezés marad a nyilvános eszközökön
    • Eszközök elvesztése, amelyek bejelentkeztek az e-mail fiókjába vagy a közösségi média fiókjába
  • Versenyelőny – a LiveAgent azon kevés univerzális postaládák egyike, amely az Instagram és Viberrel is integrálható.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Tudásbázis források

Készen áll az univerzális postaláda kipróbálására?

Fedezze fel, milyen egyszerű személyre szabott, időbeni és hozzáértő támogatást nyújtani a LiveAgent univerzális postaládájával.  Kezdje el ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma. Nincs szükség bankkártyára hozzá.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az univerzális postafiók?

Az univerzális postafiók egy egységesített postafiók, amely lehetővé teszi az összes üzenet elérését egy helyről. A postafiókot egyetlen irányítópulton tölthetik le és egyszerűsíthetik az e-maileket, telefonhívásokat, közösségimédia-üzeneteket, tudásbázis jegyeket és élő chat üzeneteket, így az ügyfélszolgálati részlegek nélkülözhetetlen eszközévé válik.

Miért kötelező az univerzális postafiók minden vállalkozás számára?

Mert a több fiókból és eszközről érkező összes üzenetet egyetlen postafiók közé sorolja, és az összes lekérdezést a fontosság és a beérkezés dátuma szerint rendezi.

Hogyan profitálhat az univerzális postafiókból?

Az univerzális postafiók időt és pénzt takaríthat meg, mivel ügynökei kevesebb időt töltenek számtalan fiók és eszköz figyelésével.

A LiveAgent fejlett beépített funkciókat kínál, amelyek segítségével gyorsan és hatékonyan kezelheti az ügyfélkéréseket egy megosztott postafiókból.

A legjobb megosztott postafiók a városban

A személyes ügyfélkapcsolatok erősítése és a márka humanizálása érdekében cégek használják az elismerő és köszönet e-maileket. Az ügyfélszolgálatok számára az e-mail a legkedveltebb kapcsolattartási forma. Az üdvözlő email sablonok fontos szerepet töltenek be az ügyfelekkel való kapcsolat kiépítésében a B2B és B2C cégeknél egyaránt. Az információs tájékoztató e-mailek bizalmat építhetnek, az e-mail továbbítás pedig lehetőséget ad az azonnali válaszadásra. A visszajelzés kérése e-mail segíthet az ügyfelek igényeinek jobb megértésében és a lojalitás növelésében.

Leghamarabb egy hagyományos köszönetlevél az elküldését követő napon érkezik. De ha gyors nyomon követésre van szükség, az e-mail sokkal kényelmesebb.

Köszönetlevelek

Az e-mail marketing fontos értékesítési stratégia és az értékesítőknek segítségre van szükségük az üzenet megírásához. A köszönőlapok hatékony eszközként szolgálnak a marketingben és az ügyfélhűség növeléséért. A hírlevél feliratkozás olyan személyre szabott üzenet, amely segíti a kapcsolatteremtést, és hatékonyabb marketingstratégiát tesz lehetővé. A jegyeltérítés az ügyfélportál és tudásbázis használatára vonatkozik. A cikk sablonokat és tippeket tartalmaz az e-mail marketinghez és a köszönőlapokhoz.

Az ügyfelek elismerését, például a köszönő e-maileket a vállalkozások stratégiailag használják a személyes ügyfélkapcsolatok megerősítésére.

Köszönet e-mailek

Az üzenet hatékonyságának növeléséhez ajánlott személyre szabott, barátságos és professzionális hangvételt alkalmazni, valamint lehetőséget adni az ügyfeleknek a beszélgetés folytatására. Az üzenet humanizálásához érdemes valódi ember nevével küldeni, személyre szabott tárgysorokat alkalmazni, és néhány részletet megosztani arról, miért vagyunk hálásak. A lezáráskor használt mondatot pedig a befogadó formalitása határozza meg. Fontos aspektus még az üzenet átolvasása és javítása, mielőtt el is küldenénk azt.

Tanulja meg, hogyan üdvözölje az új ügyfeleit magabiztossággal a teljesen testre szabható ekereskedelmi üdvöző email sablonjaink használatával.

Üdvözlő email sablonok

Az érdeklődőknek személyre szabott köszönő emailt kell küldeni, melynek tárgya kreatív és a címzettel kezdődik. A LiveAgent segítségével a megosztott postafiókok ideálisak a teljes körű ügyfélszolgálat nyújtásához. Az e-mail sablonokkal hatékonyan lehet kommunikálni az ügyfelekkel és potenciális partnerekkel, az új feliratkozók számára például fontos az üdvözlő e-mail. Azonban a márkák csak 57,7% küld ilyen jellegű e-maileket.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót