Az e-mail továbbítás egy egyszerű módja annak, hogy összekapcsolja a különböző szolgáltatóktól származó e-mail fiókokat az ügyfélszolgálati rendszerrel. Nem kell hagynia, hogy az ügyfélszolgálati e-mail fiókok veszendőbe menjenek, amikor e-mailes jegykezelésre vált. Az IMAP-hez képest az e-mailek továbbítása az e-mailes kommunikáció azonnali átvitelének módja. Csak adja hozzá az összes szükséges e-mail címet, és folytassa az e-mailek fogadását a LiveAgentben. Az univerzális postafiók lekéri az e-mail üzeneteket, és jegyekké alakítja azokat.

Hogyan működik az e-mailek továbbítása?
Amikor létrehoz egy LiveAgent-fiókot, például sajátdomainname.ladesk.com-ot, egy támogatási e-mail, amely úgy néz ki, hogy support@mail.yourdomainname.ladesk.com, Önhöz lesz rendelve. Az erre az e-mail címre küldött e-mailek automatikusan Jeggyé alakulnak át.
Egyszerűen fogalmazva, a LiveAgent e-mail átirányítási funkciója lehetővé teszi, hogy azonnal válaszolni tudjon az e-mailekre (a domain nevével rendelkező e-mail kiszolgálón keresztül), ahelyett, hogy megvárná, amíg minden e-mail letöltésre kerül az e-mail postaládájából. Mindez a DNS -beállításoknak, a TXT SPF-bejegyzéseknek vagy a saját SMTP -kiszolgálójának köszönhetően lehetséges.
Gyors átirányítás beállítása

Tekintse meg, hogyan állíthatja be az e-mail-továbbítást a LiveAgentben néhány egyszerű lépésben. Csak egy LiveAgent fiókra és az Ön e-mail címére van szüksége.
- Jelentkezzen be a LiveAgent alkalmazásba, lépjen a Konfiguráció elemre, és nyissa meg az E-mailt. Válassza a Bejövő e-mail fiók lehetőséget a panelen található lehetőségek közül.
- Kattintson az E-mail fiók hozzáadása lehetőségre, válassza a Továbbítás lehetőséget a kijelölésből, és kattintson az Integrálás gombra.
- Adja meg azokat az e-mail címeket, amelyekről az e-maileket továbbítani szeretné a LiveAgent jegyrendszerbe. Ha szükséges, tömegesen is hozzáadhat több e-mail címet. Adjon hozzá egy e-mail fiók nevet, hogy könnyen megkülönböztessen több e-mail fiókot. A folytatáshoz kattintson a Tovább gombra.
- Most válassza ki azt a részleget, amely felelős az ebből vagy ezekből az e-mail fiókokból továbbított összes bejövő e-mail kommunikációért. Válassza ki az alapértelmezett feladó e-mail címet, majd kattintson az Integráció befejezése gombra.
Tudásbázis erőforrások
További információért, hibaelhárításért vagy az SPF DNS beállítására vonatkozó utasításokért tekintse meg az e-mailek továbbításáról szóló tudásbázisunkat.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Az e-mail marketing lehetővé teszi különböző formátumú üzenetek küldését. Az üzeneteket tranzakciós, kapcsolati és promóciós típusokra lehet osztani, és az emberek nagy része előnyben részesíti a promóciós tartalmak e-mailben történő küldését. Az üdvözlő e-mailek a vásárlói elkötelezettség ösztönzésében és a bevételnövelésben is fontos szerepet játszanak. A megfelelő üdvözlés mellett el kell kerülni a helyesírási hibákat és egy rövid mondatban ki kell jelölni az e-mail célját. Az e-mail továbbra is az egyik legkedveltebb kommunikációs csatorna.
Az e-mailek humanizálásának és személyre szabásának fontosságáról szól a szöveg, amely számos tippekkel és információkkal szolgál az információs és megerősítő e-mailek megírásáról. Az ügyfélszolgálatok számára az e-mail a legkedveltebb kapcsolattartási forma. LiveAgent demót és árazást, integrációkat és alternatívákat kínál az ügyfeleknek. A megerősítő e-mail fontos kommunikációs eszköz az ügyfélkapcsolat ápolásában és a vásárlói lojalitás javításában. Az e-mail sablonok előre elkészített üzenetkeretek, amelyek segítik a saját példány megírását.
A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélszolgálati kérdések kezelését egyetlen felületről. A kapcsolatfelvételi űrlapok használata növeli az elégedett ügyfelek számát. Az élő chatszoba jó lehetőség valós idejű online kommunikációra. Az egyszerű integráció lehetővé teszi a testreszabott kapcsolatfelvételi űrlapok integrálását weboldalakba. Többféle előre elkészített Kapcsolat gomb közül választhat, vagy sajátot is létrehozhat.
Az e-mail marketing automatizálásának erőssége az elején szerepel. Az e-mail kezelő szoftverrel számos dolgot tehet, mint például a sablonok testre szabása, a csapat együttműködési funkciók és az ügyfelek elégedettségének elemzése. Az e-mail kezelő szoftvernek CRM funkciói is vannak. A több e-mail fülek is lehetővé teszik, hogy egyszerre több e-mailt kezelhessen. Az e-mail sablonok rendelkezésre állnak a LiveAgent e-mail kezelő platformján.