Az e-mail továbbítás egy egyszerű módja annak, hogy összekapcsolja a különböző szolgáltatóktól származó e-mail fiókokat az ügyfélszolgálati rendszerrel. Nem kell hagynia, hogy az ügyfélszolgálati e-mail fiókok veszendőbe menjenek, amikor e-mailes jegykezelésre vált. Az IMAP-hez képest az e-mailek továbbítása az e-mailes kommunikáció azonnali átvitelének módja. Csak adja hozzá az összes szükséges e-mail címet, és folytassa az e-mailek fogadását a LiveAgentben. Az univerzális postafiók lekéri az e-mail üzeneteket, és jegyekké alakítja azokat.
Hogyan működik az e-mailek továbbítása?
Amikor létrehoz egy LiveAgent-fiókot, például sajátdomainname.ladesk.com-ot, egy támogatási e-mail, amely úgy néz ki, hogy support@mail.yourdomainname.ladesk.com, Önhöz lesz rendelve. Az erre az e-mail címre küldött e-mailek automatikusan Jeggyé alakulnak át.
Egyszerűen fogalmazva, a LiveAgent e-mail átirányítási funkciója lehetővé teszi, hogy azonnal válaszolni tudjon az e-mailekre (a domain nevével rendelkező e-mail kiszolgálón keresztül), ahelyett, hogy megvárná, amíg minden e-mail letöltésre kerül az e-mail postaládájából. Mindez a DNS -beállításoknak, a TXT SPF-bejegyzéseknek vagy a saját SMTP -kiszolgálójának köszönhetően lehetséges.
Gyors átirányítás beállítása
Tekintse meg, hogyan állíthatja be az e-mail-továbbítást a LiveAgentben néhány egyszerű lépésben. Csak egy LiveAgent fiókra és az Ön e-mail címére van szüksége.
Jelentkezzen be a LiveAgent alkalmazásba, lépjen a Konfiguráció elemre, és nyissa meg az E-mailt. Válassza a Bejövő e-mail fiók lehetőséget a panelen található lehetőségek közül.
- Kattintson az E-mail fiók hozzáadása lehetőségre, válassza a Továbbítás lehetőséget a kijelölésből, és kattintson az Integrálás gombra.
Adja meg azokat az e-mail címeket, amelyekről az e-maileket továbbítani szeretné a LiveAgent jegyrendszerbe. Ha szükséges, tömegesen is hozzáadhat több e-mail címet. Adjon hozzá egy e-mail fiók nevet, hogy könnyen megkülönböztessen több e-mail fiókot. A folytatáshoz kattintson a Tovább gombra.
- Most válassza ki azt a részleget, amely felelős az ebből vagy ezekből az e-mail fiókokból továbbított összes bejövő e-mail kommunikációért. Válassza ki az alapértelmezett feladó e-mail címet, majd kattintson az Integráció befejezése gombra.
Tudásbázis erőforrások
További információért, hibaelhárításért vagy az SPF DNS beállítására vonatkozó utasításokért tekintse meg az e-mailek továbbításáról szóló tudásbázisunkat.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Könnyen használható, hatékony kommunikációs eszköz, biztonságos működést és proaktív chat lehetőséget biztosít. Ügyfélszolgálati e-mail etikett fontosságáról és tippek a jobb ügyfélszolgálat érdekében. Az email marketing fontos része az online kommunikációnak. A megszerzési email sablonok segítenek bővíteni az aktív feliratkozói listákat.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.