Mit jelent az e-mail továbbküldése?
Az e-mail továbbküldése lehetővé teszi e-mail továbbítását a domainje e-mail-címéről egy másik e-mail-címre. Például használhatja személyes e-mail címét (név@domain.com) bármely e-mail továbbítására a gmail, a hotmail stb. fiókjába.
Az e-mail továbbküldésével az e-mailek egy bizonyos e-mail-címre is átirányíthatóak. Ez hasznos azoknak, akik több e-mail-fiókkal rendelkeznek. Különböző ügyfeleknek különböző e-mail-címeket adhat meg. Segít, hogy egy szerveren olvassa a különböző e-mail-címekre küldött összes e-mailt. Megakadályozza, hogy postaládáját e-mailek sokasága árassza el.
Expert note
Az e-mail továbbküldése lehetővé teszi, hogy egy e-mail több címre is eljusson. Ez hasznos azoknak, akik több fiókkal rendelkeznek, és megkönnyíti az összes e-mail olvasását egy helyen.

Az e-mail marketing a rugalmas kommunikációs eszközök közé tartozik, amely lehetővé teszi különböző formátumú üzenetek küldését. Az üzeneteket tranzakciós, kapcsolati és promóciós típusokra lehet osztani, amelyek más-más célt szolgálnak. Az e-mail marketing hatékonysága azon múlik, hogy mennyire releváns a kapott üzenet, amelyet az automatizált megoldások javíthatnak. Az emberek nagy része előnyben részesíti a promóciós tartalmak e-mailben történő küldését, és az e-mail továbbra is az egyik leggyakrabban használt kommunikációs csatorna. A feedback kérése a vásárlóktól szintén fontos része az e-mail marketingnek.
Hogyan indítsunk egy e-mailt (Tippek + sablonok)
Az e-mailezés kihívást jelenthet, de néhány tipp segíthet, hogy az üzleti levelezés hatékony legyen. Kezdje megfelelő üdvözlettel, mutassa be magát és az írás célját. Említsen közös ismerősöket, hogy növelje a válasz esélyeit. Felvehet köszönő sort is, de fontos, hogy személyre szabott legyen. Az e-mail hangja alapján döntheti el a címzett, hogy figyelmen kívül hagyja, vagy továbbolvasja az üzenetet.
A LiveAgent demóján árazást, funkciókat, integrációkat és egyéb információkat kínál az ügyfeleknek. Az e-mailek fontos szerepet játszanak az ügyfélkapcsolat és a hűségesebb ügyfelek kiépítésében, ideális eszközöket kínál az üdvözlő és vásárlás utáni e-mail sablonokkal a visszatérő értékesítés generálásában. Az e-mail továbbítása lehetőséget ad azonnali válaszadásra és az ügyfelek megtartására. A LiveAgent e-mail sablonai és átirányítási funkciója lehetővé teszi az ügyfélszolgálat és az ügynöki e-mail-sablonok beállítását.
Az e-mail sablonok előre formázott e-mail struktúrákat jelentenek, amelyeket a felhasználók szövegekkel, képekkel és videókkal testre szabhatnak. Általában marketing és értékesítési célokra használják, emellett információs és technológiai jellegűek is lehetnek. Két fajta sablon létezik: HTML és egyszerű szöveg. Az előbbiek sokkal kreatívabbak, mivel támogatják a különféle elrendezéseket és médiákat. Az egyszerű szöveges e-mail sablonok egyszerűbb megjelenést biztosítanak és rövid üzeneteket tartalmaznak. A LiveAgentben lehetőség van mindkét típusú sablon létrehozására. Az e-mail sablonok előnyösek a vállalkozások számára, mivel időt és pénzt takarítanak meg.