• Sablonok
  • Hívást követő e-mail sablonok

Hívást követő e-mail sablonok

A legtöbb értékesítő soha nem gondolna e-mail sablonok használatára, amikor az értékesítéssel foglalkozik. Ehelyett “alapvető” értékesítési stratégiákat alkalmaznak: hívások kezdeményezésére, találkozók megerősítésére és a vállalati frissítések végrehajtására. De amikor eljön az ideje, hogy hívást követő e-mailt küldjön egy potenciális ügyfélnek, a lendület leáll. Szünetet tartanak és így gondolkodnak: „Rendben, mit írjak?”

Az értékesítés és az üzleti e-mail marketing egy bonyolult játék. Végül is az e-mail csak egyirányú információáramlás, amely válaszra vár. És mint az adatok jelzik, a legtöbb értékesítési e-mailt egyszerűen figyelmen kívül hagyják. Az e-mail marketing azonban továbbra is felbecsülhetetlen értékesítési stratégia. Sőt, néhány potenciális felhasználó az e-mailt csak kommunikációra használja.

Ezért fontos minden értékesítési képviselőnek tudnia azt, hogy hogyan tudja kihasználni az e-mail erejét és hogyan írjon hatékony utólagos üzenetet. Ebben az útmutatóban arra összpontosítunk, hogy e-mailt írjon az értékesítési felhívás nyomán.

Hívást követő e-mail – miért is ilyen fontos?

A követési e-mailnek szerves részét kell képeznie minden olyan értékesítési folyamatnak, amelynek során telefonon kell kapcsolatba lépnie az ügyfelekkel.

De mi is ez pontosan?

A hívást követő e-maileknek két típusa van. Az első egy e-mail, amelyet a hívás után azonnal elküldenek a potenciális ügyfeleknek. Egy ilyen üzenetben össze kell foglalnia a beszélgetést, meg kell említenie a következő lépéseket, amelyekben mindketten már megállapodtak, és meg kell határoznia az idővonalat. A második típusú hívást követő e-mailt csak akkor kell elküldeni, ha kapcsolattartója nem válaszol az első üzenetre, vagy egy rövid kezdeti válasz után egy ideig nem lépett kapcsolatba Önnel.

 
 - App - Uploads - 2020 - 03 - An Email Sent From The Same Ticket Follow Up Sent 1.jpg
Hívást követő lehetőség a LiveAgentben

Fontos a hívást követően küldeni egy hívást követő e-mailt. Ellenkező esetben a potenciális partnerrel folytatott beszélgetés csak egy újabb csevegéssé válik, amely nem hoz értéket és nem eredményez értékesítést. Alapvetően garantált, hogy további üzenet nélkül kapcsolattartója elfelejti a hívását. Még akkor sem, ha később újra felhívja őket, a második beszélgetésnek nincs akkora hatása, mint az elsőnek.

Hívást követő e-mail sablon tárgysorok

  • Jó volt beszélni [név]!
  • Köszönöm, hogy talált időt a velem való beszélgetésre
  • Itt találja azokat, amikben megállapodtunk a hívás során ekkor: [nap]
  • Hívásunk összesítése [nap] napon
  • Köszönöm, hogy áldozott arra időt, hogy beszéljünk ma [név]
  • Örülök, hogy megismerhettem, [név]
  • Köszönöm, hogy megbeszélte velem [a potenciális ügyfelek egyik kihívása] kapcsolatos aggályait
  • Hagytam egy üzenetet

Hívást követő e-mail sablon példák

Amikor összefoglalna egy találkozót

 

Hi [name],

Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!

I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:

Next step 1
Next step 2
Next step 3

As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.

Let me know if that works for you.

If you need anything else, I will be happy to help!

Best,
[name & company]


Amikor szeretne találkozót szervezni


Dear [name],

It was very nice to talk to you.

I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].

As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].

I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s more convenient for you.

I hope we can talk soon.

Yours sincerely,
[name & company]


Amikor szeretné promótálni a termékét vagy szolgáltatását közvetlenül


Hello, [name],

Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].

I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].

To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.

Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].

Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?

Best,
[name & company]


Amikor a potenciális ügyfél nem vette fel a telefont


Hi [name],

I’m writing to you because I wasn’t able to reach you today. I was calling you because [leave a phrase as the reason for your call, or the name of the reference/matter you are calling about].

I sent you a voicemail and mentioned that I would call you back on [date] at [time].

However, you can always contact me before that time on [your phone number] at your convenience.

I hope we will reconnect soon!

Best,
[name & company]


Amikor el kell halasztania egy hívást


Hello [name],

Thanks for getting back to me so quickly. I truly appreciate it.

I’ll be happy to contact you again later in [the month].

Does it make sense to schedule a call already to reconnect? This way, we can save time in the future and adjust our calendars accordingly.

How does your availability in [the month] look? Which week and day would be a good one for us to connect?

I look forward to talking with you.

Best,
[name & company]

Hívást követő e-mail sablon – Gyakran ismételt kérdések

Mikor kellene küldenem hívást követő e-mailt?

Megoldási idő

Próbáljon meg egy összesítő e-mailt küldeni (a következő lépéseket felsorolva vagy bármilyen megállapodásról ami telefonban született) egy órán belül a beszélgetés után. Ha nem tud a hívás után közvetlenül ilyen üzenetet küldeni, akkor tegye meg ezt a hívást követő munkanapon. Ha olyan további lépéseket hoz létre a hívás során, amelyek elkötelezettséget igényelnek a potenciális ügyfelek részéről, hagyjon nekik időt a műveletek végrehajtására.

Ha a potenciális ügyfél nem tesz lépéseket a jó irányba, akkor küldjön nekik követési e-mailt a következő 2-3 napban a lejárat előtt, hogy emlékeztesse őket a megegyezésről.

Fel kellene ajánlanom egy másik hívás beütemezését vagy folytassuk a kommunikációt e-mailben?

Online csevegési applikáció

A legjobb, ha hagyja potenciális ügyfelét eldönteni, hogy milyen kommunikációs csatornát részesít előnyben. Kérheti kontaktját a hívásban egy utólagos követésről e-mailben, ha szükségét érzi egy másik hívásnak, vagy e-mailben megvitathatják a következő lépéseket. Ha hagyják, hogy Ön döntsön, akkor egyszerűen válassza ki a legjobb lehetőséget ami Önnek megfelel.

Mennyi idő múlva kellene abbahagynom a levelezést hívás után?

Válasz

Ha a potenciális ügyfél figyelmen kívül hagyja egymást követő 3 e-mailjét 2 héten belül, akkor a legjobb döntés megszakítani a kapcsolatot egy időre velük és figyelje meg, hogy reagálnak-e valamilyen módon a kommunikációjára. Ha nem, akkor várjon két hetet és ez után próbáljon meg nekik még két követési e-mailt küldeni. Ha ez sem működik, akkor nem kellene a jövőben kapcsolatba lépnie ezzel a személlyel újra.

Ready to put our call follow-up email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor kellene küldenem hívást követő e-mailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Próbáljon meg egy összesítő e-mailt küldeni (a következő lépéseket felsorolva vagy bármilyen megállapodásról ami telefonban született) egy órán belül a beszélgetés után. Ha nem tud ilyen üzenetet küldeni közvetlenül a hívás után, akkor tegye meg a hívást követő egy munkanapon belül.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Fel kellene ajánlanom egy másik hívás beütemezését vagy folytassuk a kommunikációt e-mailben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A legjobb, ha hagyja potenciális ügyfelét eldönteni, hogy milyen kommunikációs csatornát részesít előnyben. Kérheti kontaktját a hívásban egy utólagos követésről e-mailben, ha szükségét érzi egy másik hívásnak, vagy e-mailben megvitathatják a következő lépéseket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mennyi idő múlva kellene abbahagynom a levelezést hívás után?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha a potenciális ügyfél figyelmen kívül hagyja egymást követő 3 e-mailjét 2 héten belül, akkor a legjobb döntés megszakítani a kapcsolatot egy időre velük és figyelje meg, hogy reagálnak-e valamilyen módon a kommunikációjára. Ha nem, akkor várjon két hetet és ez után próbáljon meg nekik még két követési e-mailt küldeni. Ha ez sem működik, akkor nem kellene a jövőben kapcsolatba lépnie ezzel a személlyel újra. ” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.