• Sablonok
  • Hívást követő e-mail sablonok

Hívást követő e-mail sablonok

A legtöbb értékesítő soha nem gondolna e-mail sablonok használatára, amikor az értékesítéssel foglalkozik. Ehelyett “alapvető” értékesítési stratégiákat alkalmaznak: hívások kezdeményezésére, találkozók megerősítésére és a vállalati frissítések végrehajtására. De amikor eljön az ideje, hogy hívást követő e-mailt küldjön egy potenciális ügyfélnek, a lendület leáll. Szünetet tartanak és így gondolkodnak: „Rendben, mit írjak?”

Az értékesítés és az üzleti e-mail marketing egy bonyolult játék. Végül is az e-mail csak egyirányú információáramlás, amely válaszra vár. És mint az adatok jelzik, a legtöbb értékesítési e-mailt egyszerűen figyelmen kívül hagyják. Az e-mail marketing azonban továbbra is felbecsülhetetlen értékesítési stratégia. Sőt, néhány potenciális felhasználó az e-mailt csak kommunikációra használja.

Ezért fontos minden értékesítési képviselőnek tudnia azt, hogy hogyan tudja kihasználni az e-mail erejét és hogyan írjon hatékony utólagos üzenetet. Ebben az útmutatóban arra összpontosítunk, hogy e-mailt írjon az értékesítési felhívás nyomán.

Hívást követő e-mail – miért is ilyen fontos?

A követési e-mailnek szerves részét kell képeznie minden olyan értékesítési folyamatnak, amelynek során telefonon kell kapcsolatba lépnie az ügyfelekkel.

De mi is ez pontosan?

A hívást követő e-maileknek két típusa van. Az első egy e-mail, amelyet a hívás után azonnal elküldenek a potenciális ügyfeleknek. Egy ilyen üzenetben össze kell foglalnia a beszélgetést, meg kell említenie a következő lépéseket, amelyekben mindketten már megállapodtak, és meg kell határoznia az idővonalat. A második típusú hívást követő e-mailt csak akkor kell elküldeni, ha kapcsolattartója nem válaszol az első üzenetre, vagy egy rövid kezdeti válasz után egy ideig nem lépett kapcsolatba Önnel.

 

Hívást követő e-mail sablonok
Hívást követő lehetőség a LiveAgentben

Fontos a hívást követően küldeni egy hívást követő e-mailt. Ellenkező esetben a potenciális partnerrel folytatott beszélgetés csak egy újabb csevegéssé válik, amely nem hoz értéket és nem eredményez értékesítést. Alapvetően garantált, hogy további üzenet nélkül kapcsolattartója elfelejti a hívását. Még akkor sem, ha később újra felhívja őket, a második beszélgetésnek nincs akkora hatása, mint az elsőnek.

Hívást követő e-mail sablon tárgysorok

 

  • Jó volt beszélni [név]!
  • Köszönöm, hogy talált időt a velem való beszélgetésre
  • Itt találja azokat, amikben megállapodtunk a hívás során ekkor: [nap]
  • Hívásunk összesítése [nap] napon
  • Köszönöm, hogy áldozott arra időt, hogy beszéljünk ma [név]
  • Örülök, hogy megismerhettem, [név]
  • Köszönöm, hogy megbeszélte velem [a potenciális ügyfelek egyik kihívása] kapcsolatos aggályait
  • Hagytam egy üzenetet

Hívást követő e-mail sablon példák

Amikor összefoglalna egy találkozót

 


Amikor szeretne találkozót szervezni

 


Amikor szeretné promótálni a termékét vagy szolgáltatását közvetlenül


Amikor a potenciális ügyfél nem vette fel a telefont


Amikor el kell halasztania egy hívást

Hívást követő e-mail sablon – Gyakran ismételt kérdések

 

Mikor kellene küldenem hívás követő e-mailt?

Megoldási idő

Próbáljon meg egy összesítő e-mailt küldeni (a következő lépéseket felsorolva vagy bármilyen megállapodásról ami telefonban született) egy órán belül a beszélgetés után. Ha nem tud a hívás után közvetlenül ilyen üzenetet küldeni, akkor tegye meg ezt a hívást követő munkanapon. Ha olyan további lépéseket hoz létre a hívás során, amelyek elkötelezettséget igényelnek a potenciális ügyfelek részéről, hagyjon nekik időt a műveletek végrehajtására.

Ha a potenciális ügyfél nem tesz lépéseket a jó irányba, akkor küldjön nekik követési e-mailt a következő 2-3 napban a lejárat előtt, hogy emlékeztesse őket a megegyezésről.

Fel kellene ajánlanom egy másik hívás beütemezését vagy folytassuk a kommunikációt e-mailben?

Online csevegési applikáció

A legjobb, ha hagyja potenciális ügyfelét eldönteni, hogy milyen kommunikációs csatornát részesít előnyben. Kérheti kontaktját a hívásban egy utólagos követésről e-mailben, ha szükségét érzi egy másik hívásnak, vagy e-mailben megvitathatják a következő lépéseket. Ha hagyják, hogy Ön döntsön, akkor egyszerűen válassza ki a legjobb lehetőséget ami Önnek megfelel.

Mennyi idő múlva kellene abbahagynom a levelezést hívás után?

Válasz

Ha a potenciális ügyfél figyelmen kívül hagyja egymást követő 3 e-mailjét 2 héten belül, akkor a legjobb döntés megszakítani a kapcsolatot egy időre velük és figyelje meg, hogy reagálnak-e valamilyen módon a kommunikációjára. Ha nem, akkor várjon két hetet és ez után próbáljon meg nekik még két követési e-mailt küldeni. Ha ez sem működik, akkor nem kellene a jövőben kapcsolatba lépnie ezzel a személlyel újra.

Ready to put our call follow-up email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..