Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkciók
  • Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Nézze meg, kivel kommunikál. Adjon meg mezőket minden névjegyhez az egyéni adatok tárolásához. Jegyzeteket adhat hozzá, tekintse meg korábbi jegyeiket, integrálja a beépülő modulokat. A LiveAgent segítségével mindig felkészült lesz. Ismerje meg jobban ügyfeleit, és javítsa a ügyfélszolgálata minőségét.

A Névjegyekhez tartozó fontos információk gyűjtésével nagymértékben megnövelheti eladásait és az ügyfélszolgálat hatékonyságát. A LiveAgent egy multifunkcionális ügyfél információs mezőt biztosít, ahol a névjegyhez tartozó összes adatot tárolhatja és még többet is!

Jegyinformációs doboz

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)
Jegyinformációs doboz

A jegyinformációs dobozok minden fontos adatot tárolnak, kezdve az alapvető információktól, mint például a név, e-mail cím, operációs rendszer, nyelv és böngésző. Ügyfelét gyorsan megtalálhatja a mini térkép funkció segítségével.

Az ügyféladatok tárolásának előnyei

  • Ügyfél elégedettség növelése és ügyfelek megtartása
  • A legnagyobb és legtöbb profitot hozó ügyfelek könnyebb beazonosítása
  • Fokozza a vállalat marketing- és értékesítési gyakorlatát
  • És még sok más…

Megnézheti az előző munkameneteket és jegyzeteket írhat

Szeretne hozzáadni egy gyors megjegyzést a névjegyhez? Nem gond! Szabadon átnézheti az ügyfélhez tartozó előző jegyeket, és válthat a különböző jegyek között. A LiveAgent Helpdesk segítségével minden információ kéznél van.

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)
Legutóbbi jegy példa

Magas szintű alkalmazások

Az alapadatok tárolása rendben van, de mi van akkor, ha további információkat szeretne megőrizni az ügyfelekről? Hozzáadtuk az új „Mező hozzáadása” funkciót a névjegyek mezőhöz, így bármilyen információt hozzáadhat a meglévő névjegyeihez. El akarja menteni az ügyfél szállítási címét egy külön mezőben? Egyszerűen adjon hozzá egy új mezőt és töltse ki az adatokat.

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Még több információt szeretne tárolni ügyfeléről?

Csatlakoztassa az elérhető harmadik fél pluginek bármelyikét. Megtalálhatja őket a LiveAgent bővítmények részben.

Az ügyfelekkel kapcsolatos információk gyűjtése számos előnnyel járhat az Ön e-kereskedelmi vállalkozása számára, kezdve a célpiac tisztább áttekintésétől az ügyfélkommunikáció javításáig. A LiveAgent Helpdesk szoftver segítségével szinte minden ügyfelének adatait tárolhatja és kezelheti, és ezekből profitálhat!

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Learn how to setup Ticket fields

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót