• Funkciók
  • Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Legyen felkészült, hogy kivel kommunikál. Adjon hozzá mezőket minden névjegyhez, amiben gyűjtheti a névjegyhez tartozó információkat.  Fűzhet hozzá megjegyzéseket, megnézheti az előző jegyeket, integrálhat bővítményeket. A LiveAgenttel mindig naprakész és felkészült lesz!  Ismerje meg jobban ügyfeleit és javítsa az ügyfélszolgálat hatékonyságát.  

 

A Névjegyekhez tartozó fontos információk gyűjtésével  nagymértékben megnövekedhetnek eladásai és az ügyfélszolgálat hatékonysága. A LiveAgent egy multifunkcionális ügyfél információs mezőt biztosít, ahol tárolhatja a névjegyhez tartozó összes adatot és még többet is!

Jegyinformációs doboz

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)
Jegyinformációs doboz

A jegyinformációs dobozok minden fontos adatot tárolnak, kezdve az alapvető információktól, mint például a név, e-mail cím, operációs rendszer, nyelv és böngésző. Ügyfelét gyorsan megtalálhatja a mini térkép funkció segítségével.

Az ügyféladatok tárolásának előnyei

  • Ügyfél elégedettség növelése és ügyfelek megtartása
  • A legnagyobb és legtöbb profitot hozó ügyfelek könnyebb beazonosítása
  • Fokozza a vállalat marketing- és értékesítési gyakorlatát
  • És még sok más …

Megnézheti az előző munkameneteket és jegyzeteket írhat

Szeretne hozzáadni egy gyors megjegyzést a névjegyhez? Nem gond! Szabadon átnézheti az ügyfélhez tartozó előző jegyeket, és válthat a különböző jegyek között. A LiveAgent Helpdesk segítségével minden információ kéznél van.

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)
Legutóbbi jegy példa

Magas szintű alkalmazások

Az alapadatok tárolása rendben van, de mi van akkor, ha további információkat szeretne megőrizni az ügyfelekről? Hozzáadtuk az új „Mező hozzáadása” funkciót a névjegyek mezőhöz, így bármilyen információt hozzáadhat a meglévő névjegyeihez. El akarja menteni az ügyfél szállítási címét egy külön mezőben? Egyszerűen adjon hozzá egy új mezőt és töltse ki az adatokat.

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Még több információt szeretne tárolni ügyfeléről?

Csatlakoztassa az elérhető harmadik fél pluginek egyikét. Ezeket megtalálja a LiveAgent bővítmények részben.

Image 4

Az ügyfelekkel kapcsolatos információk gyűjtése számos előnnyel járhat az Ön e-kereskedelmi vállalkozása számára, kezdve a célpiac tisztább áttekintésétől az ügyfélkommunikáció javításáig. A LiveAgent Helpdesk szoftver segítségével szinte minden ügyfelének adatait tárolhatja és kezelheti, és ezekből profitálhat!

Learn how to setup Ticket fields

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.