• Funkciók
  • Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Mi az a CRM?

A CRM szoftver, más néven ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver fontos információkat tárol az ügyfelekről. Elsősorban értékesítők, marketingesek és támogatási ügynökök használják, hogy jobb ügyfélszolgálatot és értékesítési élményt nyújtsanak.

A kapcsolattartó mezők funkciója az Ügyfélszolgálati szoftverben - LiveAgent

Milyen információkat tárolhat az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverben?

A CRM szoftver általában tárolja az ügyfelek kapcsolattartási adatait, például e-mail címeket és telefonszámokat. Ezenkívül információkat tartalmaz az ügyfél korábbi vásárlásairól, vásárlási értékeiről, a vállalattal folytatott kommunikációjáról és egyéb konkrét részletekről. Ez az információ tartalmazhat adatokat arról, hogy mennyire elégedettek az Ön cégével, és milyen valószínűséggel népszerűsítik az Ön vállalkozását, vagy hagyják el azt.

Aktív Shopify beépülő modul a LiveAgentben

A legtöbb CRM integrálható harmadik féltől származó eszközökkel és szoftverekkel az adatbeviteli idő csökkentése és a hatékonyság maximalizálása érdekében. Például a LiveAgent beépített CRM-je olyan platformokkal integrálható, mint a Shopify, így az ügyfélszolgálati ügynökök közvetlenül a LiveAgenten belül láthatják ügyfeleik rendeléseit anélkül, hogy be kellene jelentkezniük a Shopify-ba.

Mik a jegy/ügyfél CRM betekintések?

A jegy és ügyfél CRM betekintések olyan információ mezők, amelyeket kitöltve további információkat közölhet egy adott ügyfélről vagy jegyről.

Az alapvető ügyfél/jegy mezők a következők:

  • Kereszt-és vezetéknév
  • Avatar (fotó/profilkép)
  • Több e-mail cím
  • Több telefonszám
  • Időzóna
  • Nem
  • Vállalat és munkakör
  • Nyelv
  • IP cím
  • Böngészőadatok (pl. Google Chrome)
  • Kapcsolattartási csoportok (pl. VIP ügyfelek, spanyolul beszélők)

  • Privát jegyzetek (belső emlékeztetők – ne hívjon 11:00-kor stb.)
  • A névjegy jegyei (az összes jegyet különböző csatornákon küldték be)

A LiveAgent ügyfélkapcsolat kezelő eszköze kínál egyéni jegy/kapcsolattartó mezőket?

A LiveAgent felhasználóknak lehetősége van korlátlan, egyéni, névjegy és jegymezők létrehozására különböző formátumokkal és validátorokkal.

Például az ügynökök létrehozhatnak egyéni szövegdobozt (szövegbevitel), listamezőt (legördülő menü a lehetőségek listájával), jelölőnégyzetet (egy kis négyzet, amelyet be kell jelölni), jelölőnégyzet csoportot (a felhasználók több jelölőnégyzetet is bejelölhetnek), és a postacím mezőket.

CRM példa a LiveAgentben

Ezenkívül a felhasználók kiválaszthatnak validátorokat, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy az egyéni jegymezőkbe beírt adatok helyesek.

Az érvényesítési lehetőségek a következők: 

  • Nincs validátor
  • Egyéni reguláris kifejezés (ez \ s+szöveg+)
  • Egész szám (egész szám, amely lehet pozitív, negatív vagy nulla)
  • Tizedes szám (nem egész szám, például 2,25 vagy 1,6)
  • Alfanumerikus karakterlánc (betűk és számok)
  • Alfanumerikus karakterlánc szóközökkel
  • Webcím/URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 vagy IPv6 (192.0. 2.146 or 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
  • E-mail cím (hello@liveagent.com)
  • Bankkártya száma (1234-4567-7891-2345)
  • Amerikai telefonszám (888-257-8754)
  • Nemzetközi telefonszám (+421 2 33 456 826)
  • Dátumformátumok (YYYY-MM-dd vagy YYYY/MM/dd vagy dd-MM-YYYY)
  • Időformátum (ÓÓ: HM)
  • Társadalombiztosítási szám (123-45-6789)

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Példák egyéni CRM mezőkre

  • Rendelés azonosító
  • Bankkártya száma
  • Társadalombiztosítási szám
  • Weboldal
  • Felhasználónév
  • Hajszín
  • Cipőméret
  • Autómodell

Milyen előnyökkel jár a beépített ügyfélkapcsolat-kezelő eszköz?

Ha beépített CRM-et tartalmaz az ügyfélszolgálati szoftverben, az több szempontból is előnyös lehet.

Javított vevői elégedettség és megtartás

Ha minden lényeges ügyfélinformáció egy helyen elérhető, jobb, proaktív, gyors, hozzáértő és személyre szabott szolgáltatási élményt tud nyújtani. Az ügyfelek vágynak erre a fajta szolgáltatásra, ezért ezek nyújtásával Ön könnyedén javíthatja az ügyfelek elégedettségét és megtartását.

Ügynöki rangsorolási funkció a Help desk szoftverben - LiveAgent

A legjobb és legjövedelmezőbb ügyfelek azonosítása

A beépített CRM segít felfedezni, hogy mely ügyfelek rendelkeznek a legmagasabb élettartam értékekkel. Ezen ismeretek birtokában jobb és gyorsabb szolgáltatást tud nyújtani számukra. Tudva, hogy magas vásárlóerővel rendelkeznek, és befolyásolhatnak másokat a jövőbeni vásárlások során, elsődleges fontosságúnak kell lennie, hogy boldogok legyenek minden érintkezési ponton.

Fokozza a vállalati marketing és értékesítési gyakorlatokat

Az ügyfelek ismerete lehetővé teszi, hogy személyre szabottabb marketing- és értékesítési üzeneteket adjon, növelve a jövedelmezőségét. Az Accenture szerint a fogyasztók 91%-a azt mondja, hogy nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáktól, amelyek releváns ajánlatokat és ajánlásokat nyújtanak. Sőt, a fiatalok 70%-a csalódott [amikor a vállalatok küldnek nekik] irreleváns e-maileket.

Növelje az értékesítést és a hatékonyságot

Ha tudja, hogy az ügyfelek mit szeretnek (és mit nem), az segíthet növelni az értékesítést és a hatékonyságot. Például, ha megjegyzi egy adott ügyfél termékpreferenciáit a CRM-jében, tudni fogja, mikor kell kapcsolatba lépnie velük proaktív értékesítési üzenetekkel vagy továbbértékesítési lehetőségekkel.

Növelje az értékesítést és a hatékonyságot - App - Uploads - 2020 - 12 - Artboard 1.png

Ügyfélstatisztika (CRM) használati esetek

Lássa a korábbi kommunikációs szálakat

A LiveAgent beépített CRM segítségével megtekintheti az ügyfél korábbi kommunikációját a vállalkozásával. Láthatja az összes korábbi üzenetet, valamint a részleteket, például azt, hogy mikor léptek kapcsolatba Önnel utoljára, melyik csatornán keresztül, valamint az egyes interakciók teljes kontextusát.

Kommunikációs előzmények szálakban – LiveAgent

Egyéni privát jegyzetek

Írjon egyéni megjegyzéseket ügyfeleiről, hogy egyetlen részletről se maradjon le. A kivételes szolgáltatás kulcsa az ügyféladatok tárolásának aprólékossága. 

Jegyzetek – LiveAgent

Jegy-/vásárlói információk

Tekintse meg, szerkessze és tárolja az összes lényeges ügyféladatot, kezdve az alapvető kapcsolattartási adatokkal, például vezetéknévvel és e-mail címmel. Lépjen egy lépést tovább, ha figyelembe veszi az operációs rendszerüket, a webböngészőt, a nyelvet és az időzónát. Ha jól ismeri és figyelembe veszi ügyfele tartózkodási helyét, időzónáját és eszközeit, csodákat tehet szolgáltatási tapasztalataival.

Milyen harmadik féltől származó bővítményeket tudok csatlakoztatni a LiveAgent help desk szoftverrel?

A LiveAgent help desk szoftver több mint 40 harmadik féltől származó integrációt kínál a legnépszerűbb eszközökkel, köztük a Slack, Shopify, Mailchimp, Braintree és még sok más eszközzel. Tekintse meg a LiveAgent beépülő modulok szakaszt, ha többet szeretne megtudni az egyes támogatott beépülő modulok használatáról és fiókjával való integrálásáról.

Milyen harmadik féltől származó bővítményeket tudok csatlakoztatni a LiveAgent help desk szoftverrel? - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png

Tudásbázis források

Szeretne többet megtudni a beépített CRM-ről, valamint a jegyekkel és az ügyfelekkel kapcsolatos információkról? Tekintse meg tudásbázis -cikkeinket, blogbejegyzéseket, akadémiát, szószedetet vagy funkció oldalakat.

Készen áll arra, hogy rögzítse az egyedi ügyfél statisztikákat?

Hozzon létre egyedi CRM-mezőket, hogy több értékes információt menthessen el ügyfeleiről. Próbálja ki még ma egy ingyenes, all-inclusive 14 napos próbaverzióval. Hitelkártya megadása nem szükséges.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az a CRM?

A CRM szoftver, más néven ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver fontos információkat tárol az ügyfelekről. Elsősorban értékesítők, marketingszakemberek és támogatási ügynökök használják, hogy jobb ügyfélszolgálatot és értékesítési élményt nyújtsanak.

Milyen információkat tárolhat az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverben?

A CRM általában tárolja az ügyfelek kapcsolattartási adatait, például e-mail címeket és telefonszámokat. Ezenkívül információkat tartalmaz az ügyfél korábbi vásárlásairól, vásárlási értékeiről, a vállalattal folytatott kommunikációjáról és egyéb konkrét részletekről. Ez az információ tartalmazhat adatokat arról, hogy mennyire elégedettek az Ön cégével, és milyen valószínűséggel népszerűsítik az Ön vállalkozását, vagy elhagyják azt.

Milyen harmadik féltől származó beépülő modulokat tudok csatlakoztatni a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverhez?

A LiveAgent help desk szoftver több mint 40 harmadik féltől származó integrációt kínál a legnépszerűbb eszközökkel, köztük a Slack, Shopify, Mailchimp, Braintree és még sok más eszközzel.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót