Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkciók
  • Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Mi az a CRM?

A CRM szoftver, más néven ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver fontos információkat tárol az ügyfelekről. Elsősorban értékesítők, marketingesek és támogatási ügynökök használják, hogy jobb ügyfélszolgálatot és értékesítési élményt nyújtsanak.

A kapcsolattartó mezők funkciója az Ügyfélszolgálati szoftverben - LiveAgent

Milyen információkat tárolhat az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverben?

A CRM szoftver általában tárolja az ügyfelek elérhetőségi adatait, például az e-mail címeket és a telefonszámokat. Ezenkívül információkat tartalmaz az ügyfél korábbi vásárlásairól, vásárlási értékeiről, a vállalatával folytatott kommunikációról és egyéb konkrét részletekről. Ezek az adatok tartalmazhatnak adatokat arról, hogy mennyire elégedettek a vállalatával, és valószínű, hogy promótálják a vállalkozását vagy elhagyják azt.

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

A legtöbb CRM integrálódik harmadik féltől származó eszközökkel és szoftverekkel az adatbeviteli idő csökkentése és a hatékonyság maximalizálása érdekében. Például a LiveAgent beépített CRM integrálható olyan platformokkal, mint a Shopify, így az ügyfélszolgálati ügynökök közvetlenül a LiveAgenten belül láthatják ügyfeleik megrendeléseit anélkül, hogy bejelentkeznének a Shopify-ba.

Mik a jegy/ügyfél CRM betekintések?

A jegy és ügyfél CRM betekintések olyan információ mezők, amelyeket kitöltve további információkat közölhet egy adott ügyfélről vagy jegyről.

Az alapvető ügyfél/jegy mezők a következők:

  • Kereszt-és vezetéknév
  • Avatar (fotó/profilkép)
  • Több e-mail cím
  • Több telefonszám
  • Időzóna
  • Nem
  • Vállalat és munkakör
  • Nyelv
  • IP cím
  • Böngészőadatok (pl. Google Chrome)
  • Névjegy csoportok (pl. VIP ügyfelek, spanyolul beszélők)
  • Privát jegyzetek (belső emlékeztetők – ne hívjon 11:00-kor stb.)
  • A névjegy jegyei (az összes jegyet különböző csatornákon küldték be)

A LiveAgent ügyfélkapcsolat kezelő eszköze kínál egyéni jegy/kapcsolattartó mezőket?

A LiveAgent felhasználóknak lehetősége van korlátlan, egyéni, névjegy és jegymezők létrehozására különböző formátumokkal és validátorokkal.

Például az ügynökök létrehozhatnak egyéni szövegdobozt (szövegbevitel), listamezőt (legördülő menü a lehetőségek listájával), jelölőnégyzetet (egy kis négyzet, amelyet be kell jelölni), jelölőnégyzet csoportot (a felhasználók több jelölőnégyzetet is bejelölhetnek), és a postacím mezőket.

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Ezenkívül a felhasználók kiválaszthatnak validátorokat, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy az egyéni jegymezőkbe beírt adatok helyesek.

Az érvényesítési lehetőségek a következők: 

  • Nincs validátor
  • Egyéni reguláris kifejezés (ez \ s+szöveg+)
  • Egész szám (egész szám, amely lehet pozitív, negatív vagy nulla)
  • Tizedes szám (nem egész szám, például 2,25 vagy 1,6)
  • Alfanumerikus karakterlánc (betűk és számok)
  • Alfanumerikus karakterlánc szóközökkel
  • Webcím/URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 vagy IPv6 (192.0. 2.146 or 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
  • E-mail cím (hello@liveagent.com)
  • Bankkártya száma (1234-4567-7891-2345)
  • Amerikai telefonszám (888-257-8754)
  • Nemzetközi telefonszám (+421 2 33 456 826)
  • Dátumformátumok (YYYY-MM-dd vagy YYYY/MM/dd vagy dd-MM-YYYY)
  • Időformátum (ÓÓ: HM)
  • Társadalombiztosítási szám (123-45-6789)

Record unique customer insights

Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Példák egyéni CRM mezőkre

  • Rendelés azonosító
  • Bankkártya száma
  • Társadalombiztosítási szám
  • Weboldal
  • Felhasználónév
  • Hajszín
  • Cipőméret
  • Autómodell

Milyen előnyökkel jár a beépített ügyfélkapcsolat-kezelő eszköz?

A beépített CRM a help desk szoftverben több szempontból is előnyös lehet.

Javított vevői elégedettség és megtartás

Ha minden fontos ügyfélinformáció egy helyen elérhető, akkor jobb szolgáltatási élményt tud biztosítani, amely proaktív, gyors, hozzáértő és személyre szabott. Az ügyfelek vágynak az ilyen típusú szolgáltatásokra, ezért a szolgáltatás nyújtásával könnyedén javíthatja az ügyfelek elégedettségét és megtartását.

Ügynöki rangsorolási funkció a Help desk szoftverben - LiveAgent

A legjobb és legjövedelmezőbb ügyfelek azonosítása

A beépített CRM segít felfedezni, hogy mely ügyfelek rendelkeznek a legmagasabb élettartam értékekkel. Ezen ismeretek birtokában jobb és gyorsabb szolgáltatást tud nyújtani számukra. Tudva, hogy magas vásárlóerővel rendelkeznek, és befolyásolhatnak másokat a jövőbeni vásárlások során, elsődleges fontosságúnak kell lennie, hogy boldogok legyenek minden érintkezési ponton.

Fokozza a vállalati marketing és értékesítési gyakorlatokat

Az ügyfelek ismerete lehetővé teszi, hogy személyre szabottabb marketing- és értékesítési üzeneteket adjon, növelve a jövedelmezőségét. Az Accenture szerint a fogyasztók 91%-a azt mondja, hogy nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáktól, amelyek releváns ajánlatokat és ajánlásokat nyújtanak. Sőt, a fiatalok 70%-a csalódott [amikor a vállalatok küldnek nekik] irreleváns e-maileket.

Növelje az értékesítést és a hatékonyságot

Ha tudja, mi tetszik az ügyfeleinek (és mi nem), akkor növelheti az értékesítést és a hatékonyságot. Például, ha megjegyzi egy adott ügyfél termékpreferenciáit a CRM-ben, akkor tudja, mikor lépjen kapcsolatba velük proaktív értékesítési üzenetküldéssel vagy értékesítési lehetőségekkel.

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Ügyfélstatisztika (CRM) használati esetek

Lássa a korábbi kommunikációs szálakat

A LiveAgent beépített CRM segítségével megtekintheti az ügyfél korábbi kommunikációját a vállalkozásával. Láthatja az összes korábbi üzenetet, valamint a részleteket, például azt, hogy mikor léptek kapcsolatba Önnel utoljára, melyik csatornán keresztül, valamint az egyes interakciók teljes kontextusát.

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Egyéni privát jegyzetek

Írjon le egyéni megjegyzéseket ügyfeleiről, hogy ne maradjon le egyetlen részletről sem. A kivételes szolgáltatás nyújtásához kulcsfontosságú az ügyféladatok tárolásának alapos betartása.

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Jegy-/vásárlói információk

Tekintse meg, szerkessze és tárolja az összes lényeges ügyféladatot, kezdve az alapvető kapcsolattartási adatokkal, például vezetéknévvel és e-mail címmel. Lépjen egy lépést tovább, ha figyelembe veszi az operációs rendszerüket, a webböngészőt, a nyelvet és az időzónát. Ha jól ismeri és figyelembe veszi ügyfele tartózkodási helyét, időzónáját és eszközeit, csodákat tehet szolgáltatási tapasztalataival.

Milyen harmadik féltől származó bővítményeket tudok csatlakoztatni a LiveAgent help desk szoftverrel?

A LiveAgent help desk szoftver több, mint 40 harmadik féltől származó integrációt kínál a legnépszerűbb eszközökkel, köztük a Slack, a Shopify, a Mailchimp, a Braintree stb. Tekintse meg a LiveAgent beépülő modulok szakaszát, ha többet szeretne megtudni az egyes támogatott bővítmények fiókjával való használatáról és integrálásáról.

Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

Tudásbázis források

Szeretne többet megtudni a beépített CRM-ről, valamint a jegyekkel és az ügyfelekkel kapcsolatos információkról? Tekintse meg tudásbázis -cikkeinket, blogbejegyzéseket, akadémiát, szószedetet vagy funkció oldalakat.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll arra, hogy rögzítse az egyedi ügyfél statisztikákat?

Hozzon létre egyedi CRM mezőket, hogy értékes információkat tároljon ügyfeleiről. Próbálja ki még ma az ingyenes, all inclusive 14 napos próbaverziónkat. Bankkártya megadása nem szükséges.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a CRM?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A CRM szoftver, más néven ügyfélkapcsolat kezelő szoftver fontos információkat tárol az ügyfelekről. Elsősorban értékesítők, marketingesek és támogatási ügynökök használják, hogy jobb ügyfélszolgálatot és értékesítési élményt nyújtsanak.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információkat tárolhat az ügyfélkapcsolat kezelő szoftverben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A CRM rendszerint tárolja az ügyfelek elérhetőségi adatait, például az e-mail címeket és a telefonszámokat. Ezenkívül információkat tartalmaz az ügyfél korábbi vásárlásairól, vásárlási értékeiről, a vállalatával folytatott kommunikációról és egyéb konkrét részletekről. Ezek az adatok tartalmazhatnak adatokat arról, hogy mennyire elégedettek a vállalatával, és valószínű, hogy promótálják a vállalkozást vagy elhagyják azt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen harmadik féltől származó bővítményeket tudok csatlakoztatni a LiveAgent help desk szoftverrel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent help desk szoftver több, mint 40 harmadik féltől származó integrációt kínál a legnépszerűbb eszközökkel, köztük a Slack, a Shopify, a Mailchimp, a Braintree stb.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót