Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jegy mezők

Mik azok a jegy mezők?

A jegy mezők a jegyek adatait tartalmazzák. A támogatási ügynökök jellemzően további információk gyűjtésére és tárolására használják az egyes ügyfeleket és lekérdezéseiket. Például, ha az ügyfél a megrendelésével kapcsolatos problémát észlel, elmentheti rendelési azonosítóját egy egyéni jegy mezőbe későbbi hivatkozás céljából.

Jegy mezők a Help desk jegykezelő szoftverben - LiveAgent

Egy egyéni mező létrehozásának eredményeként minden támogatási ügynök megtekintheti az adott jegyre vonatkozó lényeges információkat, ami felgyorsíthatja a nyomon követési válaszokat és általában javíthatja a szolgáltatás minőségét.

Milyen információkat tárolhat a jegy mezőkben?

A LiveAgent help desk szoftverrel a lehetőségek végtelenek. Létrehozhat például korlátlan egyéni jegy mezőket több adatbeviteli formázási lehetőséggel.

A jegy mezők típusai

  • Szövegmező (szövegbevitel)
  • Lista mező (legördülő menü a lehetőségek listájával)
  • Jelölőnégyzet (egy kis négyzet, amelyet be kell jelölni)
  • Jelölőnégyzet csoport (a felhasználók több jelölőnégyzetet is bejelölhetnek)
  • Postacím (postacím formátum)

Az érvényesítő beállítások biztosíthatják, hogy az egyéni jegymezőkbe beírt adatok helyesek legyenek.

Érvényesítési lehetőségek

  • Nincs validátor
  • Egyéni reguláris kifejezés (ez\s+szöveg+)
  • Egész szám (egész szám, amely lehet pozitív, negatív vagy nulla)
  • Tizedes szám (nem egész szám, például 2,25 vagy 1,6)
  • Alfanumerikus karakterlánc (betűk és számok)
  • Alfanumerikus karakterlánc szóközökkel
  • Webcím/URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 vagy IPv6 (192.0. 2.146 or 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
  • E-mail cím (hello@liveagent.com)
  • Bankkártya száma (1234-4567-7891-2345)
  • Amerikai telefonszám (888-257-8754)
  • Nemzetközi telefonszám (+421 2 33 456 826)
  • Dátumformátumok (YYYY-MM-dd vagy YYYY/MM/dd vagy dd-MM-YYYY)
  • Időformátum (ÓÓ: HM)
  • Társadalombiztosítási szám (123-45-6789)

Create unlimited custom ticket fields

Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Példák a jegymezőkre

Nem tudja, milyen jegy mezők lehetnek hasznosak? Inspirációért nézze meg példáinkat.

  • Rendelés azonosító
  • Bankkártya száma
  • Társadalombiztosítási szám
  • Hitel pontszám
  • Hibás promóciós kód
  • A visszatérítés oka
  • Weboldal
  • Felhasználónév
  • Nem és névmások
jegymezők

Jegymezők létrehozása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.
  3. Kattintson a Rendszer elemre.
  4. Kattintson a Jegy mezőkre.
  5. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a keresősáv mellett.
  6. ​​Állítson be kódnevet az egyéni jegymezőhöz. Például ez lehet „rendelési_azonosító” vagy „visszatérítés”. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kódban csak kisbetűk, számok, kötőjelek vagy aláhúzások használhatók. Nem használhat szóközöket.
  7. Nevezze el az egyéni jegy mezőjét. Ezúttal formázási korlátozások nélkül nevezheti el „Rendelésazonosítónak” vagy „Visszatérítési oknak”.
  8. Kattintson a Típus elemre, és válassza ki a legmegfelelőbb beviteli lehetőséget. A következő formátumok közül választhat: szövegmezőbevitel, listamező, jelölőnégyzet, jelölőnégyzetcsoport vagy postai cím.
jegymező létrehozása

Opcionális: Kattintson a leírásra, és írjon leírást az egyéni jegy mezőhöz. Ön és munkatársai a magyarázat elolvasása után további részleteket tudhatnak meg a jegymezőről.

  1. Válassza a Láthatóság lehetőséget, és válassza ki, hogy a jegy mező mindig látható legyen-e a jegyinformációs panelen.
  2. Kattintson a Létrehozás gombra.

Hol vannak a jegymezők a jegynézetben?

Jegymezők a képernyő jobb alsó sarkában találhatók, amikor jegyet dolgoz fel. A Mezők ikon segít megtalálni őket.

jegymezők a jegy nézetben

Új jegymezők hozzáadása vagy létrehozása a jegyeken belül

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Jegyek gombra.
  3. Válasszon jegyet rákattintással.
  4. Kattintson a Mezők elemre a képernyő jobb alsó sarkában.
  5. Kattintson a Mező hozzáadása gombra.
  6. Kövesse a fenti utasítások 6-10 lépéseit.
  7. Töltse ki az imént létrehozott jegy mezőt.
  8. Kattintson a Mentés gombra.
új jegymező hozzáadása a jegy nézetben

Egyéni jegymezők törlése

Ha egyéni jegymezőt szeretne törölni a jegyből, kattintson a mellette található kuka ikonra. Alternatív megoldásként, ha teljesen törölni szeretné az egyéni jegy mezőt (és eltávolítani az összes jegyből):

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.
  3. Kattintson a Rendszer elemre.
  4. Kattintson a Jegy mezőkre.
  5. Keresse meg a törölni kívánt jegymezőt, és kattintson a kuka ikonra.
  6. Kattintson az Igen gombra a megerősítő párbeszédpanelen.
jegymező törlése

Hogyan profitálhat az egyéni jegymezőkből?

Az egyéni jegymezők segíthetnek a jobb szolgáltatás nyújtásában. Ha kéznél van az összes alapvető jegyinformáció, gyors, hozzáértő és személyre szabott ügyfélszolgálatot tud nyújtani. Ezenkívül az egyedi információk minden támogatási ügynök rendelkezésére állnak, megkönnyítve a jegyek zökkenőmentes átadását.

Tegyük fel például, hogy egy ügynökhöz nyitott jegyet rendelnek hozzá, amely hosszú kommunikációs szálat tartalmaz. Az egyéni jegymezők segítségével könnyen megtalálhatják a lényeges információkat, ahelyett, hogy a teljes jegyszálat végiggörgetnék, hogy megtalálják.

Tegyük fel, hogy az ügyfél tájékoztatást szeretne kapni a visszatérítés előrehaladásáról. Azzal szemben, hogy a korábbi üzeneteket végig kell lapoznia a rendelési azonosító megtalálásához, vagy ami még rosszabb – ha újra meg kell kérnie az ügyfelet, az ügynökök könnyen hozzáférhetnek az információkhoz az egyéni jegymezők segítségével.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Tudásbázis források

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll korlátlan egyéni jegymezők létrehozására?

Hozzon létre egyedi jegymezőket (például rendelési azonosítót vagy GDPR hozzájárulást) a lehető legjobb ügyfélszolgálati élmény biztosítása érdekében. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót még ma. Bankkártya nem szükséges.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik a jegymezők?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A jegymezők a jegyek adatait tartalmazzák. A támogatási ügynökök jellemzően további információk gyűjtésére és tárolására használják az egyes ügyfeleket és kérdéseiket. Például, ha az ügyfél a megrendelésével kapcsolatos problémát észlel, elmentheti rendelési azonosítóját egy egyéni jegymezőbe későbbi hivatkozás céljából.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan profitálhat az egyéni jegymezőkből?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az egyéni jegymezők segíthetnek a jobb szolgáltatás nyújtásában. Ha kéznél van az összes alapvető jegyinformáció, gyors, hozzáértő és személyre szabott ügyfélszolgálatot tud nyújtani.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információkat tárolhat a jegymezőkben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent help desk szoftverrel a lehetőségek végtelenek. Létrehozhat például korlátlan egyéni jegymezőket több adatbeviteli formázási lehetőséggel. ” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót