Mik azok a névjegy mezők?
A névjegymezők konkrét információkat tartalmaznak a névjegyekről. A névjegykártya általában olyan információkat tartalmaz, mint a kapcsolattartó postacíme, telefonszáma, e-mail címe, munkahelye vagy a cég, ahol dolgozik.
Milyen információkat tárolhat a névjegy mezőkben?
A LiveAgentben a névjegy adatai a következők lehetnek:
- Kereszt-és vezetéknév
- Avatar (fotó/profilkép)
- Több e-mail cím
- Több telefonszám
- Időzóna
- Nem
- Vállalat és munkakör
- Nyelv
- IP cím
- Böngésző adatok (pl. Google Chrome)
Kapcsolattartási csoportok (pl. VIP ügyfelek, spanyolul beszélők)
- Privát jegyzetek (belső emlékeztetők – ne hívja 11:00-kor stb.)
- A névjegy jegyei (az összes jegyet különböző csatornákon küldték be)
A LiveAgent szoftver lehetővé teszi korlátlan egyéni névjegy mezők létrehozását is, hogy annyi információt gyűjtsön a potenciális ügyfeleiről, amennyire szüksége van.
Tegyük fel például, hogy az alapoknál több információt szeretne tárolni a névjegyekkel kapcsolatban. Ebben az esetben létrehozhat egyéni névjegy mezőket, például számlázási címet, cipőméretet, autómodellt, számlaszámot, születésnapot vagy bármi mást.
Mit lehet tenni a névjegy mezőkkel?
Amellett, hogy további CRM információkat tárol ügyfeleiről, a névjegy mezők segítségével:
- Hatékonyan szűrheti a jegyeket és kereshet egyetemes postaládájában
Hozzon létre olyan automatizálási szabályokat, amelyek csak bizonyos névjegymezőkkel rendelkező felhasználókra vonatkoznak
Hogyan hozhatok létre egyéni névjegy mezőket?
Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre.
Kattintson a Rendszer elemre.
Kattintson a Névjegy mezőkre.
Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
6. Állítson be kódnevet az egyéni névjegy mezőhöz. Ez lehet például “haj_szín” vagy “ország”. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kódban csak kisbetűk, számok, kötőjelek vagy aláhúzások használhatók. Nem használhat szóközöket.
Nevezze el egyéni kapcsolatfelvételi mezőjét. Ezúttal minden formázási korlátozás nélkül elnevezheti „Hajszín” vagy „Ország”.
Kattintson a Típus lehetőségre, és válassza ki az Önnek legmegfelelő beviteli lehetőséget. Választhat például egy szövegdoboz-bevitel, listamező, jelölőnégyzet, jelölőnégyzetcsoport vagy postai cím közül.
Nem kötelező: Kattintson a leírásra, és írja be az egyéni kapcsolatfelvételi mező leírását. A magyarázat további információkkal szolgálhat Ön és munkatársai számára a kapcsolatfelvételi mezővel kapcsolatban.
Válassza a Láthatóság lehetőséget, és válassza ki, hogy a névjegy létrehozásakor megjelenjen-e az egyéni névjegymező.
Kattintson a Létrehozás gombra.
Alternatív megoldásként egyedi névjegy mezőt is létrehozhat közvetlenül a névjegyekben. Ehhez kérjük:
Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson az Ügyfelek elemre.
Kattintson a Névjegyek lehetőségre.
Kattintson a kívánt névjegyre.
Kattintson a Hozzáadás mezőre.
Kattintson a Létrehozás mezőre.
7. A fenti utasításokat követve hajtsa végre a 6-11. lépést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha úgy dönt, hogy a 10. lépésben nem választja a Mindig látható opciót, akkor a “Mező hozzáadása” gombra kell kattintania a korábban létrehozott kapcsolattartó mező megtekintéséhez/kiválasztásához.
Hogyan lehetnek hasznosak az egyéni kapcsolattartási mezők?
Személyre szabottabb szolgáltatás
Egyéni kapcsolatfelvételi mezők létrehozásával személyre szabhatja értékesítési, marketing és támogatási erőfeszítéseit. Tegyük fel például, hogy egy potenciális ügyfél felveszi Önnel a kapcsolatot egy adott pár cipő méretének megfelelő feltöltésével kapcsolatban.
Ha rögzíti cipőméreteiket és az őket érdeklő termékazonosítót, akkor proaktívan felveheti velük a kapcsolatot, miután visszatért a polcra. Ezáltal személyre szabhatja a jövőbeni marketingkampányokat is. Például a jövőbeni e-mail hírlevelekben bemutathatja azokat a stílusokat, amelyek érdekelhetik őket, vagy hasonló stílusokat ajánlhat méretükben.
Hozzáértőbb szolgáltatás
Egyedi kapcsolatfelvételi mezők létrehozásával ügynökei jobb szolgáltatást nyújthatnak ügyfelei számára. Minél több információt gyűjt össze, annál könnyebben tud hozzáértő és releváns választ adni az ügyfelek kérdéseire.
Tegyük fel például, hogy az autóiparban dolgozik. Egy potenciális vásárló érdeklődött egy Mercedes AMG iránt, de még mindig a vásárlás előtt áll. Ha ezeket az információkat egy egyedi kapcsolati mezőben rögzíti, akkor a jövőben hasznosítani tudja.
Amikor legközelebb felveszik Önnel a kapcsolatot, lenyűgözheti őket, ha emlékezik az érdeklődő autó modelljére és márkájára. Ezután nem kell megismételnie vágyait és igényeit, amelyeket a legtöbb ügyfél rossz ügyfélszolgálatnak tart.
Record unique customer insights
Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Javított ügyfél-elégedettség
Azáltal, hogy személyre szabott és hozzáértő szolgáltatással kivételes ügyfélélményeket teremt, ügyfelei elégedettek maradnak cégével. Ha boldogok maradnak, az hosszú távú kapcsolatokhoz vezethet, és további előnyökkel járhat, például kedvező értékeléseket, márkaképviseletet és ismételt vásárlásokat.
Több értékesítés
Minél elégedettebbek ügyfelei az Ön szolgáltatásaival és marketingtevékenységeivel, annál több vásárlást hajtanak végre. Emellett új ügyfeleket is szereznek azzal, hogy másoknak ajánlják az Ön vállalkozását, és megosztják pozitív tapasztalataikat barátaikkal és családtagjaikkal. Tehát, ha következetesen kivételes ügyfélszolgálatot nyújt, akkor gyönyörű ciklust hoz létre, amelynek során boldog, hűséges ügyfelei új ügyfeleket hoznak létre, amelyek folyamatosan bevételt termelnek vállalkozásának.
Tudástár források
Szeretne többet megtudni a névjegy mezőkröl? Tudástárunk, akadémiánk és blogunk mindent tartalmaz, amit tudnia kell.
Készen áll egyedi névjegy mezők létrehozására?
Fedezze fel, milyen egyszerű hozzáértő és személyre szabott szolgáltatást nyújtani egyedi kapcsolati mezőkkel. Kipróbálhatja az all-inclusive 14 napos ingyenes próbaverziónkat hitelkártya nélkül, hogy megbizonyosodjon arról, hogy megfelelünk-e.
Frequently Asked Questions
Mik azok a kapcsolati mezők?
A kapcsolatfelvételi mezők konkrét információkat tartalmaznak a kapcsolattartóiról, például postai címeiket, telefonszámaikat, e-mail címeiket és az általuk dolgozó cégeknél elfoglalt pozíciókat, hogy csak néhányat említsünk.
Milyen információkat tárolhat a névjegyei között?
Az alapinformációk mellett az ügyfélszolgálati szoftverek, mint például a LiveAgent, lehetővé teszik egyéni kapcsolati mezők létrehozását, amelyekben egyedi információkat tárolhat a kapcsolatairól, például cipőméretükről vagy autómodelljükről.
Hogyan lehetnek hasznosak az egyéni névjegymezők?
Segíthetnek abban, hogy személyre szabottabb és nagyobb tudású szolgáltatást nyújtson, ami nagyobb vevői elégedettséghez és értékesítéshez vezet.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.
A jó call center szkriptnek részletes utasításokat kell tartalmaznia, amelyeket az ügynökei követhetnek, és egyértelmű iránymutatásokat kell nyújtania az ügyfelek interakcióiról, problémáiról, kérdéseiről és egyéb kéréseiről. A megfelelő forgatókönyvvel javítható a visszajelzések minősége és növelhető az elégedettség. Több call center eszköz is segíti a belső és a külső kommunikáció egyszerűsítésében, míg az átvizsgálási ellenőrzőlista a teljes kép megértését segíti, és lehetővé teszi a hiányosságok kijavítását. A LiveAgent szoftverek számos call center technológiát kínálnak, többek között a felhőalapú telefonközpontot és az omnichannel megközelítést is.