Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javíthatja a LiveAgent autóipari vállalkozását.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegyek mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását tudásbázissal.

Industry background

Ügyfélszolgálati szoftver Autóipar számára

Kapcsolja be biztonsági övét és előzze meg versenytársait a LiveAgent segítségével – a legjobb ügyfélszolgálati és élő chat szoftver.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Hozzon létre személyre szabott vásárlási élményeket azáltal, hogy különböző csatornákon nyújt támogatást, beleértve a telefonos, az élő csevegést és a közösségi médiát.

Valós időben válaszoljon a járműveivel kapcsolatos vásárlói kérdésekre, mintha fizikailag lenne jelen a bemutatóteremben.

Figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, kezdjen beszélgetést, nyújtson feddhetetlen támogatást, építsen bizalmat és biztosítsa az üzletet.

Személyre szabott ügyfélszolgálat

Minden ügyfél más, mivel igényeik is különböznek. Jobb, ha már az elején ismeri az elvárásokat, mintsem helytelen információkat adjon számukra. Az autókereskedők számára biztosított LiveAgent rengeteg lehetőséget kínál arra, hogy kapcsolatba léphessen jövőbeni hűséges ügyfeleivel – akár valós idejű élő chat-en keresztül a weboldalán, akár beépített call centeren keresztül, akár régimódi email-eken keresztül. Ezekkel a különböző lehetőségekkel szöget üthet a fába.

Automotive illustration
Car with two guys illustration

Adjon könnyű válaszokat

Ahogy az ügyfeleknek eladott autók is egyre gyorsabbak, az ügyfelek még annál is gyorsabban szeretnének választ kapni kérdéseikre. A hagyományos email-ek a történelem részét képezik, akárcsak a gőzgépre épített autók. Az autókereskedőknek szánt LiveAgent néhány kattintással valós idejű válaszokat adhat Önnek. Ehhez csak a LiveAgent-et kell elhelyezni az autóipari weboldalán. Tudja mi még ennél is jobb? A valós idejű vetítéssel láthatja, hogy az ügyfelek mit írnak, még mielőtt megnyomnák az Enter gombot. Nos ez elég gyors, nem?

Tudjon meg többet

Érje el az első helyet gyorsabban

Versenytársai sosem alszanak. Nos, hogy őszinték legyünk, a versenytársai általánosságban sosem alszanak. Vezesse útját az első helyik akár egy győztes és nyűgözze le ügyfeleit egy szuper ügyfélszolgálati szoftverrel, hiszen ” A győztes visz mindent”. Legyen az egyetlen, aki most ezt teszi. Ne álljon le, folytassa tovább az autókereskedők számára készült LiveAgent segítségével.

Tudjon meg többet
woman and man celebrating winning throphy-illustration

Személyes útmutatás az ügyfelek utazásához

Az ügyfelek időt töltenek el vele, és alaposan mérlegelik az egyes lehetőségeket, mielőtt új jármű vásárlása mellett döntenének. Növelje az autókereskedés jövőbeni sikerét élő csevegéssel. Kényeztesse ügyfeleit egy új kommunikációs stratégiai modellel, és tudassa velük, hogy Ön a hét minden napján, 24/7 rendelkezésre áll.

Tudjon meg többet

Foglaljon demót egy olyan napra, amelyik a legjobban megfelel Önnek

Foglaljon demót

Beszéljen a LiveAgent értékesítési vezetőjével

Indítsa el a versenyt, és foglaljon le egy privát hívást az egyik ügyfélsiker-képviselőnkkel, hogy lássa, milyen előnyökkel járhat a vállalkozása számára a LiveAgent.

Amit megtanul a bemutató során

  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével
  • Melyik terv az Ön számára megfelelő az üzleti célok alapján
  • Hogyan működik a LiveAgent
  • Válaszok az árképzéssel, szolgáltatással, integrációkkal és funkciókkal kapcsolatos kérdésekre

és még sokminden mást…

“Minden vásárlóhoz azzal a gondolattal forduljon, hogy egy probléma megoldásában segítsen neki, vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésében.” – Brian Tracy

Andrej Saxon, értékesítési vezető

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteiket és ajánlásainkat és fedezze fel a pozitív hatásait az ügyfélszolgálati szoftvernek az autóiparban.

Kapcsolódó cikkek ehhezAutóipar
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média szoftver

A marketing text was provided for summarization, but the actual text content was not provided for summarization in Hungarian.

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

A LiveAgent migráció egyszerű az egyik előre beépített bővítményünkkel. A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordításban érhető el, és támogatja a nyelvhez igazítható widgeteket. A LiveAgent egy örökké ingyenes csomagot, valamint három másik csomagot kínál akciós áron.

Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől és üdvözölje a LiveAgentet

Embereket és címkeátvitelt, valamint jegyeket és feladatokat hozhat át a jelenlegi ügyfélszolgálatáról. A LiveAgent kiváló ügyfélszolgálati megoldást nyújt, megtakarítások és több nyelven történő szolgáltatásokkal.

A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.

Can't find the support contact information? Check out LiveAgent directories and get in touch with the support you're seeking.

Ügyfélszolgálati útmutató

LiveAgent offers customer service software, VoIP phone systems, self-service software, call center software, complaint management tools, customer portals, and email handling software. The company has won awards and certificates and has positive reviews from customers. They also offer a partner program and various resources like a blog, an academy, templates, webinars, and cost calculators. Customers can contact LiveAgent for sales and support via phone and email. The process of creating a LiveAgent account is explained and the company's copyright information is provided.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x