Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak
Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől és üdvözölje a LiveAgentet
Embereket és címkeátvitelt, valamint jegyeket és feladatokat hozhat át a jelenlegi ügyfélszolgálatáról. A LiveAgent kiváló ügyfélszolgálati megoldást nyújt, megtakarítások és több nyelven történő szolgáltatásokkal.
Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz
A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.