Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javíthatja a LiveAgent autóipari vállalkozását.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegyek mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását tudásbázissal.

Industry background

Ügyfélszolgálati szoftver Autóipar számára

Kapcsolja be biztonsági övét és előzze meg versenytársait a LiveAgent segítségével – a legjobb ügyfélszolgálati és élő chat szoftver.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Hozzon létre személyre szabott vásárlási élményeket azáltal, hogy különböző csatornákon nyújt támogatást, beleértve a telefonos, az élő csevegést és a közösségi médiát.

Valós időben válaszoljon a járműveivel kapcsolatos vásárlói kérdésekre, mintha fizikailag lenne jelen a bemutatóteremben.

Figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, kezdjen beszélgetést, nyújtson feddhetetlen támogatást, építsen bizalmat és biztosítsa az üzletet.

Személyre szabott ügyfélszolgálat

Minden ügyfél más, mivel igényeik is különböznek. Jobb, ha már az elején ismeri az elvárásokat, mintsem helytelen információkat adjon számukra. Az autókereskedők számára biztosított LiveAgent rengeteg lehetőséget kínál arra, hogy kapcsolatba léphessen jövőbeni hűséges ügyfeleivel – akár valós idejű élő chat-en keresztül a weboldalán, akár beépített call centeren keresztül, akár régimódi email-eken keresztül. Ezekkel a különböző lehetőségekkel szöget üthet a fába.

Automotive illustration
Car with two guys illustration

Adjon könnyű válaszokat

Ahogy az ügyfeleknek eladott autók is egyre gyorsabbak, az ügyfelek még annál is gyorsabban szeretnének választ kapni kérdéseikre. A hagyományos email-ek a történelem részét képezik, akárcsak a gőzgépre épített autók. Az autókereskedőknek szánt LiveAgent néhány kattintással valós idejű válaszokat adhat Önnek. Ehhez csak a LiveAgent-et kell elhelyezni az autóipari weboldalán. Tudja mi még ennél is jobb? A valós idejű vetítéssel láthatja, hogy az ügyfelek mit írnak, még mielőtt megnyomnák az Enter gombot. Nos ez elég gyors, nem?

Érje el az első helyet gyorsabban

Versenytársai sosem alszanak. Nos, hogy őszinték legyünk, a versenytársai általánosságban sosem alszanak. Vezesse útját az első helyik akár egy győztes és nyűgözze le ügyfeleit egy szuper ügyfélszolgálati szoftverrel, hiszen ” A győztes visz mindent”. Legyen az egyetlen, aki most ezt teszi. Ne álljon le, folytassa tovább az autókereskedők számára készült LiveAgent segítségével.

woman and man celebrating winning throphy-illustration

Személyes útmutatás az ügyfelek utazásához

Az ügyfelek időt töltenek el vele, és alaposan mérlegelik az egyes lehetőségeket, mielőtt új jármű vásárlása mellett döntenének. Növelje az autókereskedés jövőbeni sikerét élő csevegéssel. Kényeztesse ügyfeleit egy új kommunikációs stratégiai modellel, és tudassa velük, hogy Ön a hét minden napján, 24/7 rendelkezésre áll.

Foglaljon demót egy olyan napra, amelyik a legjobban megfelel Önnek

Foglaljon demót

Beszéljen a LiveAgent értékesítési vezetőjével

Indítsa el a versenyt, és foglaljon le egy privát hívást az egyik ügyfélsiker-képviselőnkkel, hogy lássa, milyen előnyökkel járhat a vállalkozása számára a LiveAgent.

Amit megtanul a bemutató során

  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével
  • Melyik terv az Ön számára megfelelő az üzleti célok alapján
  • Hogyan működik a LiveAgent
  • Válaszok az árképzéssel, szolgáltatással, integrációkkal és funkciókkal kapcsolatos kérdésekre

és még sokminden mást…

“Minden vásárlóhoz azzal a gondolattal forduljon, hogy egy probléma megoldásában segítsen neki, vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésében.” – Brian Tracy

Andrej Saxon, értékesítési vezető

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteiket és ajánlásainkat és fedezze fel a pozitív hatásait az ügyfélszolgálati szoftvernek az autóiparban.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezAutóipar
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok létrehozását és a híváskonfigurációk beállítását. A rendszer gyors és különböző árazási csomagokat kínál.

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.

Szeretne a Channelsről áttérni egy másik szoftverre? Fontolja meg a LiveAgent programot a következő help desk szoftvereként. Migrálja az adatait most.

Költözés Channelsről a LiveAgentre?

A LiveAgent szolgáltatás egyszerű használatot, jó ár-érték arányt, valós idejű kommunikációt és ügyfélszolgálati képzést kínál üzleti hírnév javítására és elégedett ügyfelek elérésére.

Váltson a Heskről a LiveAgentre, és szerezzen be egy többcsatornás jegyrendszert, amely kezeli a közösségi médiát, és egy szupergyors élő chat-modult.

Hesk alternatívát keres?

Készítsen saját, testreszabható ügyfélszolgálati portált a problémák kezeléséhez és a vállalkozás fejlesztéséhez. Biztosítunk kiváló ügyfélszolgálatot emailben, csevegésben vagy telefonon keresztül.

Az IT támogatás, más nevén műszaki támogatás, műszaki segítség nyújtása az ügyfeleknek. Lefoglalt órák, irányított szolgáltatások, idő és anyagok.

IT támogatás

A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.

Ügyfélszolgálatát Google email fiókjáról futtatja? Lépjen a következő szintre, és migráljon át már ma a LiveAgenthez.

Váltana a Gmail-ről?

A LiveAgentet a vállalkozások élvezik a hatékony ügyféltámogatásért nyújtott segítség miatt. Sokan javasolják más platformok helyett.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót