Mi az a valós idejű chat?
A chat, más néven online chat vagy internetes chat a kommunikáció és az interakció valós idejű módja az Interneten. Ez a kommunikáció szöveges üzeneteken alapul. Két vagy több ember kommunikálhat, és képeket, videókat vagy hangfájlokat is küldhetnek egymásnak.
Sokféle chat létezik – például folyamatban lévő vagy egy bizonyos időre tervezett. A chateléshez szoftver vagy messenger alkalmazás szükséges. Egyes chatek megkövetelik a felhasználóktól, hogy regisztráljanak vagy iratkozzanak fel, hogy csatlakozhassanak a csevegőcsoportokhoz.

Expert note
A valós idejű chat megoldások hatékonyabb ügyfélszolgálatot nyújtanak, növelik az elégedettséget és vásárlói hűséget. Használatuk idővel jelentős növekedést eredményezhet a vállalkozásoknál.

Az online chat lehetőséget ad a vállalkozásoknak az ügyfelek valós idejű kommunikációjára. A helyes elhelyezés, az AI-alapú chatbotok és testreszabott kommunikáció használata fontos, valamint az élő chat integrálása a CRM-be. Az élő chat fokozza az elégedettséget és az értékesítést, a LiveAgent pedig különféle online chat és ügyfélszolgálati megoldásokat kínál. Az élő chat lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kommunikáljanak az ügyfélszolgálat képviselőivel. A LiveAgent pedig 15 élő chat funkciót kínál, amelyek javíthatják az ügyfélszolgálat erőfeszítéseit.
A LiveAgent rendszer lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy egyszerűen kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálattal élő chat segítségével. Az alkalmazás számos harmadik féllel integrálható, így időt és erőfeszítést takarít meg. Az élő chat továbbá csökkenti a jegyek számát, csökkenti az ügyfelek erőfeszítéseivel járó kapcsolatfelvételt, és növeli az elkötelezettséget és az eladásokat. Az élő chat megadhatja a bizalmat az ügyfélekben, ami több értékesítést eredményez. A LiveAgent 14 napos ingyenes próbaverziót kínál.
Az élő chat lehetősége fontos az ügyfélszolgálatban, a LiveAgent szoftver pedig kínál hatékony megoldásokat a kommunikációra. A reklámozás során hangsúlyozzák a szoftver előnyeit, mint a testreszabás és a CRM integráció. A LiveAgent szoftver többek között weboldalsablonokat, szójegyzéket és blogot is kínál. A szöveg emellett bemutatja a szoftver különböző megoldásait, mint például az önkiszolgáló szoftvereket és a VoIP telefonrendszereket. A LiveAgent szoftver partnerként való felhasználása is ajánlott.