Mi a Chat szolgáltatás?
A szolgáltatási chat, vagy az ügyfélszolgálati chat, lehetővé teszi a felhasználóknak, weboldal látogatóknak, vásárlóknak, hogy valós időben chateljenek vásárlói képviselőkkel. A szolgáltatási chat egy IM alkalmazás által van támogatva, ami a vállalat weboldalába van beépítve. Csökkenti a költségeket és egy nagyszerű formája a közösségi interakciónak. Minden interakció a vásárlók és a vállalat között jegyként van tárolva és az ügyfélszolgálati szoftverben van mentve.
A szolgáltatási chat része a vásárlói kapcsolat menedzsmentnek. A szolgáltatási chaten keresztül a vásárlói képviselők gyorsan el tudják juttatni a szolgáltatást az ügyfeleknek.
Élő chat etikett az ügyfélszolgálathoz
Kövesse az udvarias beszélgetés chat protokolljait. Fedezze fel a megfelelő élő chat kommunikációs etikettet, és ismerje meg az ügyfélszolgálat szabályait.
"A LiveAgent segítségével hatékonyabb ügyfélszolgálatot és időtakarékos megoldást kínálhatnak kiskereskedők számára. Az ingyenes próbaverzió lehetőséget nyújt az elégedettség javítására és az értékesítések növelésére. A szöveg részletezi továbbá a közösségi média és a WhatsApp használatának fontosságát az ügyfélszolgálatban."