Mi a Chat szolgáltatás?
A szolgáltatási chat, vagy az ügyfélszolgálati chat, lehetővé teszi a felhasználóknak, weboldal látogatóknak, vásárlóknak, hogy valós időben chateljenek vásárlói képviselőkkel. A szolgáltatási chat egy IM alkalmazás által van támogatva, ami a vállalat weboldalába van beépítve. Csökkenti a költségeket és egy nagyszerű formája a közösségi interakciónak. Minden interakció a vásárlók és a vállalat között jegyként van tárolva és az ügyfélszolgálati szoftverben van mentve.
A szolgáltatási chat része a vásárlói kapcsolat menedzsmentnek. A szolgáltatási chaten keresztül a vásárlói képviselők gyorsan el tudják juttatni a szolgáltatást az ügyfeleknek.
Szakértői megjegyzés
Az élő chat megoldások javíthatják az ügyfélszolgálat erőfeszítéseit és javítják az ügyfelek elégedettségét.

A valós idejű chat megoldások hatékonyabb ügyfélszolgálatot biztosítanak és növelik az elégedettséget és vásárlói hűséget. A LiveAgent szoftver számos funkciót kínál, beleértve az AI-alapú chatbotokat és a valós idejű kommunikációt az ügyfélszolgálati képviselőkkel. Az élő chat továbbá csökkenti a jegyek számát és növeli az elkötelezettséget és az eladásokat. Az ügyfél számára érdemes letölteni a LiveAgent szoftvert és partnerként fellépni a vállalkozással.
Élő chat üzleti vállalkozások számára
Az élő csevegés fontos a vállalkozások számára, amelyek jobb ügyfélszolgálatot szeretnének nyújtani. Az ügynököket fel kell készíteni a csevegésre és figyelniük kell az ügyfelek preferenciáit. Az élő csevegés könnyen integrálható a webhelyekre, biztonsági funkciókkal rendelkezik a védett adatvédelem érdekében.