A szolgáltatási chat, vagy az ügyfélszolgálati chat, lehetővé teszi a felhasználóknak, weboldal látogatóknak, vásárlóknak, hogy valós időben chateljenek vásárlói képviselőkkel. A szolgáltatási chat egy IM alkalmazás által van támogatva, ami a vállalat weboldalába van beépítve. Csökkenti a költségeket és egy nagyszerű formája a közösségi interakciónak. Minden interakció a vásárlók és a vállalat között jegyként van tárolva és az ügyfélszolgálati szoftverben van mentve.
A szolgáltatási chat része a vásárlói kapcsolat menedzsmentnek. A szolgáltatási chaten keresztül a vásárlói képviselők gyorsan el tudják juttatni a szolgáltatást az ügyfeleknek.
<![CDATA[]]>A chat szolgáltatás egy online technológia vagy szolgáltatás, ami lehetővé teszi a szöveges üzenetek lefordítását a résztvevők között valós időben. Az ügyfélszolgálatban gyakran “élő chat”-ként használva – összekapcsolja az ügynököt a klienssel és lehetővé teszi a valós idejű beszélgetést.
A LiveAgent azonnali üzenet szolgáltatást kínál. Ez lehetővé teszi a valós idejű hívások kezdeményezését. Ez a funkció rengeteg időt megspórol önnek és arra fókuszál, hogy kapcsolatokat építsen ki vásárlóival.
Van egy pár jó gyakorlat, amire jó figyelni, ha készít vagy ír a chatbe. Jó ötlet minden oldalra egy chat dobozt helyezni a jobb sarokba. Ez lehetővé teszi a vásárló számára, hogy tudja hol lehet gyorsan írni az ügyfélszolgálatnak. Használjon AI-alapú chatbotokat, hogy gyors választ biztosítson az ismétlődő kérdésekre. Mindig emlékeznie kell a testre szabott kommunikációra a kliens felé és a tényre, hogy a kapcsolatokat építeni kell. A gyors válaszidők fontosak a vásárlók számára, így a válaszokat olyan gyorsan kell biztosítani, amilyen gyorsan csak lehet. Csapata munkájának kényelme érdekében, megéri integrálni az élő chatet a CRM-el.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..