Chat szolgáltatás

Mi a Chat szolgáltatás?

A szolgáltatási chat, vagy az ügyfélszolgálati chat, lehetővé teszi a felhasználóknak, weboldal látogatóknak, vásárlóknak, hogy valós időben chateljenek vásárlói képviselőkkel. A szolgáltatási chat egy IM alkalmazás által van támogatva, ami a vállalat weboldalába van beépítve. Csökkenti a költségeket és egy nagyszerű formája a közösségi interakciónak. Minden interakció a vásárlók és a vállalat között jegyként van tárolva és az ügyfélszolgálati szoftverben van mentve.

A szolgáltatási chat része a vásárlói kapcsolat menedzsmentnek. A szolgáltatási chaten keresztül a vásárlói képviselők gyorsan el tudják juttatni a szolgáltatást az ügyfeleknek.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a chat szolgáltatás?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A chat szolgáltatás egy online technológia vagy szolgáltatás, ami lehetővé teszi a szöveges üzenetek lefordítását a résztvevők között valós időben. Az ügyfélszolgálatban gyakran “élő chat”-ként használva – összekapcsolja az ügynököt a klienssel és lehetővé teszi a valós idejű beszélgetést.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Tud kínálni chat szolgáltatást a LiveAgent által?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent azonnali üzenet szolgáltatást kínál. Ez lehetővé teszi a valós idejű hívások kezdeményezését. Ez a funkció rengeteg időt megspórol önnek és arra fókuszál, hogy kapcsolatokat építsen ki vásárlóival.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik a legjobb chat szolgáltatási gyakorlatok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Van egy pár jó gyakorlat, amire jó figyelni, ha készít vagy ír a chatbe. Jó ötlet minden oldalra egy chat dobozt helyezni a jobb sarokba. Ez lehetővé teszi a vásárló számára, hogy tudja hol lehet gyorsan írni az ügyfélszolgálatnak. Használjon AI-alapú chatbotokat, hogy gyors választ biztosítson az ismétlődő kérdésekre. Mindig emlékeznie kell a testre szabott kommunikációra a kliens felé és a tényre, hogy a kapcsolatokat építeni kell. A gyors válaszidők fontosak a vásárlók számára, így a válaszokat olyan gyorsan kell biztosítani, amilyen gyorsan csak lehet. Csapata munkájának kényelme érdekében, megéri integrálni az élő chatet a CRM-el.” } }] }

GYIK

Mi a chat szolgáltatás?

A chat szolgáltatás egy online technológia vagy szolgáltatás, ami lehetővé teszi a szöveges üzenetek lefordítását a résztvevők között valós időben. Az ügyfélszolgálatban gyakran “élő chat”-ként használva – összekapcsolja az ügynököt a klienssel és lehetővé teszi a valós idejű beszélgetést.

Tud kínálni chat szolgáltatást a LiveAgent által?

A LiveAgent azonnali üzenet szolgáltatást kínál. Ez lehetővé teszi a valós idejű hívások kezdeményezését. Ez a funkció rengeteg időt megspórol önnek és arra fókuszál, hogy kapcsolatokat építsen ki vásárlóival.

Mik a legjobb chat szolgáltatási gyakorlatok?

Van egy pár jó gyakorlat, amire jó figyelni, ha készít vagy ír a chatbe. Jó ötlet minden oldalra egy chat dobozt helyezni a jobb sarokba. Ez lehetővé teszi a vásárló számára, hogy tudja hol lehet gyorsan írni az ügyfélszolgálatnak. Használjon AI-alapú chatbotokat, hogy gyors választ biztosítson az ismétlődő kérdésekre. Mindig emlékeznie kell a testre szabott kommunikációra a kliens felé és a tényre, hogy a kapcsolatokat építeni kell. A gyors válaszidők fontosak a vásárlók számára, így a válaszokat olyan gyorsan kell biztosítani, amilyen gyorsan csak lehet. Csapata munkájának kényelme érdekében, megéri integrálni az élő chatet a CRM-el.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.