Mi a Chat támogatás?
Kérjen segítséget kérelmeihez az ügyfél támogatási csapattal való online chateléssel. Az ügynökök könnyedén és valós időben fogják megválaszolni a kérelmeit. Az online chat támogatás egy gyors út szükségletei megoldására.
A LiveAgent az élő chat funkcióival javíthatja az ügyfélszolgálati erőfeszítéseket és növelheti az elégedettséget és az értékesítést. Az AI-alapú chatbotokkal gyors válaszokat biztosíthat a vásárlóknak, és a szolgáltatás integrálható a CRM-be. A LiveAgent 15 élő chat funkciót kínál, a webhely látogatói pedig valós időben kommunikálhatnak az ügyfélszolgálati képviselőkkel. A cég támogatást és információkat nyújt, valamint online demót foglalhatunk és hírlevélre is feliratkozhatunk.
Ingyenes élő chat szoftver az Ön weboldalára
Az ingyenes online chat eszközök egyre népszerűbbé válnak a világban, mivel az ügyfelek számítanak arra, hogy egy weboldalon élő chatet találnak. Az élő chat gyorsabb válaszokat biztosít és növeli az ügyfelek elégedettségét. Az élő chat használata 14%-kal növekedett 2017 és 2019 között, azonban kerülni kell a teljesen automatizált eszközöket és a chatbotokat. Az élő chat eszközök a bizalom kiépítésének nagyszerű módja az ügyfelek körében.
A tudásbázis lehetővé teszi az információk kezelését és az ügyfélszolgálat hatékonyságának javítását. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver több funkcióval és integrációval rendelkezik, különösen az élő chatszobával. Azok a vállalatok, akik használják a LiveAgent-et, partnereket keresnek és adatvédelmi irányelveket követnek.
A minőségi ügyfélszolgálat szoftver, például a LiveAgent használata hatékony lehet. Az élő chatszoba lehetővé teszi valós idejű online kommunikációt a felhasználók számára. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál. A vállalat bemutatkozása, díjai, partnerei és blogja is megtekinthető a webhelyen. Népszerű ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és a panaszkezelő rendszerek.