Webes online chat

Mit jelent a webes online chat?

A webes online csevegés az emberek közötti kommunikáció egyik módja az interneten keresztül. Amikor az emberek online csevegnek az interneten, valós időben küldhetnek egymásnak szöveges üzeneteket, videókat, képeket és hiperhivatkozásokat. A legtöbb esetben az online webes csevegéshez nincs szükség semmilyen szoftverre – csak egy webböngészőre van szüksége.

Miért kellene a vállalatoknak online beszélgetniük az interneten az ügyfelekkel?

A legtöbb e-kereskedelmi webhely élő chat gombot használ, hogy az ügyfelek valós időben cseveghessenek az ügyfélszolgálati ügynökökkel. A csevegés a webhely látogatóival az egyik legköltséghatékonyabb stratégia, amikor a webhely látogatóit fizető ügyfelekké kell átalakítani. A kiváló szolgáltatás, a gyors és hozzáértő válaszokkal kombinálva az online webes csevegés során az ügyfél szívének kulcsa. Ha a kiváló ügyfélszolgálatért küzd, fontolja meg a help desk szoftver használatát.

Ha többet szeretne megtudni arról, hogy az élő chat miként segíthet a weboldala látogatóinak ügyfelekké alakításában, nézze meg ezt a linket.

<![CDATA[]]>

GYIK

Hogyan kell telepíteni a webes chatet?

Az internetes csevegés telepítéséhez egyszerűen telepítse a plugint a webhelyére. A második módszer a telepítési kód megkeresése és a webhely kódjában történő megvalósítása.

Mi a különbség az élő chat és az internetes chat között?

Az élő chat egy olyan ügyfélszolgálati platform, amely valós időben lehetővé teszi az ügyfél és a szolgáltatás közötti kapcsolatfelvételt a felhasználókkal, akik ellátogatnak a vállalat weboldalára. A Web Chat viszont egyúttal valós idejű kommunikációt lehetővé tevő rendszer is, de nem igényel speciális program telepítését. Az egyszerűség és a hozzáférhetőség jellemzi.

Milyen előnyei vannak az online webes csevegésnek?

A webes csevegés előnyei: a költségek csökkentése – a webes csevegés olcsóbb, mint a telefonhívások, és egy ember egyszerre több ügyfelet is kezelhet; megnövekedett értékesítés – az élő csevegés több konverziót eredményez, ráadásul a csevegést használó ügyfelek nagyobb valószínűséggel vásárolnak; a vásárlói problémák gyors megértése a valós idejű beszélgetésnek köszönhetően; kényelem az ügyfelek számára – a webes csevegés gyors és hatékony kommunikációs lehetőség; jelentések – folyamatosan elemezheti és figyelemmel kísérheti a kommunikációs előzményeket, hány felhasználó használta ezt a kommunikációs formát, mekkora az ügynökök hatékonysága; előnyt jelent a versennyel szemben – még mindig kevés vállalat használja a csevegési lehetőséget, így esély van arra, hogy a versenyt megelőzze.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.