A webes online csevegés az emberek közötti kommunikáció egyik módja az interneten keresztül. Amikor az emberek online csevegnek az interneten, valós időben küldhetnek egymásnak szöveges üzeneteket, videókat, képeket és hiperhivatkozásokat. A legtöbb esetben az online webes csevegéshez nincs szükség semmilyen szoftverre – csak egy webböngészőre van szüksége.
A legtöbb e-kereskedelmi webhely élő chat gombot használ, hogy az ügyfelek valós időben cseveghessenek az ügyfélszolgálati ügynökökkel. A csevegés a webhely látogatóival az egyik legköltséghatékonyabb stratégia, amikor a webhely látogatóit fizető ügyfelekké kell átalakítani. A kiváló szolgáltatás, a gyors és hozzáértő válaszokkal kombinálva az online webes csevegés során az ügyfél szívének kulcsa. Ha a kiváló ügyfélszolgál nyújtásáért küzd, fontolja meg a help desk szoftver használatát.
Ha többet szeretne megtudni arról, hogy az élő chat miként segíthet a weboldala látogatóinak ügyfelekké való alakításában, nézze meg ezt a linket.
<![CDATA[]]>Az internetes csevegés telepítéséhez egyszerűen telepítse a plugint a webhelyére. A második módszer a telepítési kód megkeresése és a webhely kódjában történő megvalósítása.
Az élő chat egy olyan ügyfélszolgálati platform, amely valós időben lehetővé teszi az ügyfél és a szolgáltatás közötti kapcsolatfelvételt a felhasználókkal, akik ellátogatnak a vállalat weboldalára. A Web Chat viszont egyúttal valós idejű kommunikációt lehetővé tevő rendszer is, de nem igényel speciális program telepítését. Az egyszerűség és a hozzáférhetőség jellemzi.
A webes csevegés előnyei: a költségek csökkentése – a webes csevegés olcsóbb, mint a telefonhívások, és egy ember egyszerre több ügyfelet is kezelhet; megnövekedett értékesítés – az élő csevegés több konverziót eredményez, ráadásul a csevegést használó ügyfelek nagyobb valószínűséggel vásárolnak; a vásárlói problémák gyors megértése a valós idejű beszélgetésnek köszönhetően; kényelem az ügyfelek számára – a webes csevegés gyors és hatékony kommunikációs lehetőség; jelentések – folyamatosan elemezheti és figyelemmel kísérheti a kommunikációs előzményeket, hány felhasználó használta ezt a kommunikációs formát, mekkora az ügynökök hatékonysága; előnyt jelent a versennyel szemben – még mindig kevés vállalat használja a csevegési lehetőséget, így esély van arra, hogy a versenyt megelőzze.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..