Mi a valós idejű csevegés?
Az élő csevegés az azonnali kommunikáció eszköze a webhely látogatóival. A valós idejű csevegés kényelmes válaszokat adhat, amelyekre az ügyfelek vágynak, miközben jelentős előnyökkel jár az alkalmazottak számára és a vállalat alsó sorában. Az élő ügyfélcsevegés növeli az ügyfelek bizalmát vásárlás közben, és növeli az általános vásárlói élményt.
Tudta, hogy: “Az ügyfelek 63% -a nagyobb valószínűséggel tér vissza az élő csevegést biztosító webhelyre?”
Ha emberi tényezőt ad hozzá webhelyéhez, miközben az ügyfelekkel valós idejű csevegést folytat, az megváltoztathatja a helyzetet.
Az Élő Chat üzleti előnyei:
- Megfizethető
- Valós idejű kényelem a látogatók számára
- Növeli a vevői elégedettséget
- Versenyelőny
- Átlagosan 23% -kal nő a konverziók száma
- Javuló ügyfélélmény
- Kevesebb telefonos támogatási költség
- Felhasználóbarát
A LiveAgent valós idejű csevegési funkciói:
Képviselő meghívása a csevegésbe
Miközben aktív csevegést folytat egy látogatóval, meghívhatja egy kollégáját, hogy segítsen például egy olyan kérdésben, amelynek nem biztos a megoldásában. Annyi képviselőt hívhat meg, amennyire csak szüksége van. A meghívott képviselők által küldött üzeneteket vagy leírt jegyzeteket csak egy másik képviselő láthatja.
Csevegjen egyszerre több ügyféllel
Könnyen válthat az ügyfélszolgálati szoftver lapjai között, és hatékonyan kezelheti az ügyfelek kérdéseit.
Élő Chat Mobilalkalmazás
A LiveAgent online csevegésének másik nagyszerű tulajdonsága, hogy menet közben is könnyedén nyújthat élő csevegéstámogatást. A LiveAgent rendelkezik Android és iOS élő chat mobilalkalmazással is. Mindig legyen elérhető a LiveAgent élő chat mobilján keresztül, és szerezzen előnyt a versenytársakkal szemben.
Megjegyzések a csevegésben
A csevegéshez könnyedén fűzhet megjegyzést (a megjegyzést csak Ön és a többi képviselő láthatja).
Fájlok behúzása a csevegésbe
Lehetővé teheti az ügyfeleknek, hogy könnyedén küldjenek be fájlokat, miközben csevegnek az ügyfélszolgálati képviselőkkel. Tegye egyszerűbbé és gyorsabbá az egész folyamatot.
Chat visszajelzés
Kerülje el a gyenge ügyfélszolgálat nyújtását, hagyja, hogy ügyfelei értékeljék az ügyfélszolgálati ügynökeinek válaszait. Jutalmazza a legjobb ügynökeit, és támogassa azokat, akik pillanatnyilag alulteljesítenek. Határozza meg az ügyfélszolgálat negatív tendenciáit, és járjon el ennek megfelelően.
Automatikus élő chat meghívások
Tegye aktívabbá weboldala látogatóit azáltal, hogy élő csevegésre ösztönzi őket képviselőivel. Helyezzen el csevegési meghívókat weboldala különböző aloldalain (például az ‘árak’ oldalon).
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a Proaktív csevegési meghívók című részt.
Egyszerű integráció
Az egyszerű rendszer megkönnyíti a testreszabott csevegő gombok létrehozását, amelyek könnyen integrálhatók webhelyébe. Egyszerűen másoljon ki és illesszen be egy kis HTML-kódot.
Előre elkészített élő chat gombok
A LiveAgent különféle előre elkészített és testreszabható élő chat gombokat kínál. Nem találta meg a megfelelő stílust az online csevegés gombjához? Ne aggódjon, létrehozhat egy egyedit kép feltöltésével vagy HTML-kód megírásával.
Tekintse meg a LiveAgent összes testreszabható gombját – az élő csevegés gombgalériáját.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 30-day free trial right away!
Élő chat tervezési és beállítási lehetőségei:
Élő chat ablak tervezése
4 különböző stílusú előre elkészített csevegőablak közül választhat:
- Klasszikus chat
- Négyzetes chat
- Musho chat
- Buborék chat
Határozza meg a csevegőablak méretét, helyzetét és színét.
Lehetséges változások az ablak megjelenésében
- Cím
- Üdvözlőüzenet
- Elhelyezkedés
- Felugró ablak engedélyezése
- Méret
- Szegély színe
- Gomb színe
- Állapot színe
- Képviselő üzenetének színe
- Látogató üzenetének színe
Továbbá megadhat egyedi CSS kódot is, hogy finomítsa az egyes kapcsolattartási ablakok kinézetét és hangulatát.
Chat beállítások és továbbítás
A gyors és pontos kommunikáció érdekében a LiveAgent olyan ügynökökhöz rendeli a csevegéseket, akik korábban már kommunikáltak a csevegő ügyfelekkel.
A véletlenszerű hozzárendelés mellett 3 további lehetőség is van a fejlett csevegés továbbításhoz.
Véletlenszerű hozzárendelés
Az új csevegések véletlenszerűen lesznek hozzárendelve a Chathez elérhető ügynökök egyikéhez. Ez a stratégia segít abban, hogy minden ügynökhöz azonos mennyiségű csevegést rendeljen.
Átlagos kihasználtság
Az új csevegések ahhoz az ügynökhöz lesznek hozzárendelve, amelynek a legkevesebb futó csevegése van, hogy az összes elérhető ügynök azonos kihasználtsága megmaradjon. Ez a stratégia segít kiegyensúlyozott számú egyidejű csevegés betöltésében az összes elérhető ügynök között.
Maximális kihasználás
Az új csevegéseket a legtöbb futó chattel rendelkező ügynökhöz rendeljük, hogy kihasználtsága maximális legyen. Ha az ügynöknek nincs szabad csevegési helye, a rendszer egy új csevegési kérelmet továbbít a következő elérhető ügynökhöz. Ez a stratégia segít maximalizálni a csevegő ügynökök terhelését, és lehetővé teszi, hogy más ügynökök offline jegyekkel dolgozzanak.
Jelzés mindenkinek
Az új bejövő chat beérkezéséről az összes csevegésre elérhető képviselő kap értesítést, amíg valamelyikük nem válaszol.
Mennyibe kerül egy élő csevegés megvalósítása a webhelyem számára?
>A LiveAgentnél több előfizetés közül választhat. Ha nem biztos abban, hogy melyik a megfelelő az Ön számára, próbálja ki a 30 napos ingyenes próbaidőszakot.
Az élő csevegés költségei attól függően változhatnak, hogy hány ügynöke van a vállalatnak. A LiveAgent egy összetett megoldás, ezért többet tartalmaz, mint egy élő csevegés. Tudjon meg többet a LiveAgent élő csevegési árairól itt.
Az élő chat költségi az alábbiakban láthatók:
Tudásbázis források
Szeretne élő csevegést támogatni a webhelyén?
Itt található egy lépésenkénti útmutató az Élő chat gomb integrálásához a webhelyére.
Szeretne többet megtudni?
Olvassa el a 10 okot az élő csevegés gomb használatára.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 30-day free trial right away!
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.