Valós idejű chat

Az élő chat segít megadni azokat a válaszokat, amelyeket az ügyfelek igényelnek, miközben jelentős előnyökkel jár az alkalmazottak és az egész vállalat számára. Az élő chat növeli az ügyfelek bizalmát vásárlás közben, és növeli az általános vásárlói élményt. Az, hogy a vásárlókkal történő valós idejű chat által emberi tényezőt rendel weboldalához, a vállalat egészét megváltoztathatja. Chat button

Az élő chat üzleti előnyei

  • A kommunikáció egyszerű és megfizethető módja
  • Valós idejű kényelem a weboldal látogatói számára
  • Növeli a vevői elégedettséget
  • Versenyelőny
  • Az élő chat gomb hozzáadása a weboldalhoz növeli a lead-ek számát és az értékesítés volumenét
  • Az ügyfelek azonnali segítséget kapnak
  • Az élő chat átlagosan 23%-kal növeli a konverziót
  • Az ügyfelek 63%-a nagyobb valószínűséggel tér vissza az olyan weboldalra, amely élő chatet biztosít
  • Az élő chat csökkenti az ügyfélszolgálat telefonköltségeit, és lehetővé teszi, hogy egyszerre több ügyféllel csevegjenek 

Élő chat ablak

4 különböző stílusú előre elkészített csevegőablak közül választhat:

  • Klasszikus chat
  • Négyzetes chat
  • Musho chat
  • Buborék chat

Határozza meg a csevegőablak méretét, helyzetét és színét.

Lehetséges változások az ablak megjelenésében:

  • Cím
  • Üdvözlőüzenet
  • Helyzet
  • Felugró ablak engedélyezése
  • Méret
  • Szegély színe
  • Gomb színe
  • Státusz színe
  • Képviselő üzenetének színe
  • Látogató üzenetének színe

Megadhat egyéni CSS kódot is, hogy finomítsa az ablakok megjelenését. Valós idejű chatCsevegőablak

  • Valós idejű chat
  • Valós idejű chat
  • Valós idejű chat

Valós idejű chatChat a képviselői panelben

Előre elkészített élő chat gombok

Helyezzen el egy chat gombot bárhol a weboldalán, és kezdjen el az ügyfeleknek élő chatben válaszolni. A LiveAgent különféle előre elkészített és testreszabható élő chat gombokat biztosít. Nem találta meg az online chat gomb Önnek megfelelő stílusát? Ne aggódjon, létrehozhat egyedi gombot egy kép feltöltésével vagy saját HTML-kóddal. Valós idejű chatChat gomb galéria

Chat beállítások és útvonal kiválasztása

A gyors és pontos kommunikáció biztosítása érdekében a LiveAgent  azokhoz a képviselőkhöz irányítja a chatet, akik korábban kommunikáltak a ügyféllel. A véletlenszerű hozzárendelés mellett további 3 lehetőség is van a csevegés útvonalának fejlett meghatározására.

  • Véletlenszerű hozzárendelés – Az új chat véletlenszerűen rendelődik hozzá az egyik elérhető képviselőhöz. Ez a stratégia segít, hogy minden képviselőhöz azonos mennyiségű chat érkezzen.
  • Átlagos kihasználás – Az új chat az éppen legkevesebb csevegést folytató képviselőhöz jut el, hogy minden rendelkezésre álló képviselő munkája azonos mértékben legyen kihasználva. Ennek a stratégiának a segítségével az egyidejű csevegések egyenlő arányban oszlanak meg az elérhető képviselők között.
  • Maximális kihasználás – Az új chat az éppen legtöbb csevegést folytató képviselőhöz jut el, hogy munkája maximálisan ki legyen használva. Ha a képviselőnek nincs szabad csevegőcsatornája, az új chat a következő elérhető képviselőhöz jut el. Ez a stratégia segít maximalizálni a csevegő képviselők terhelését, és biztosítja, hogy a többi képviselő az offline jegyeken dolgozhasson.
  • Jelzés mindenkinek – Az új chat beérkezéséről az összes csevegésre elérhető képviselő kap értesítést, amíg valamelyikük nem válaszol.

Valós idejű chatChat beállítások

Képviselő meghívása a csevegésbe

Miközben aktív csevegést folytat egy látogatóval, meghívhatja egy kollégáját, hogy segítsen például egy olyan kérdésben, amelynek nem biztos a megoldásában. Annyi képviselőt hívhat meg, amennyire szüksége van. (A meghívott képviselők által küldött üzeneteket vagy leírt jegyzeteket csak egy másik képviselő láthatja). Valós idejű chatFolyamatban lévő csevegésbe meghívott képviselő

Megjegyzések a csevegésben

A csevegéshez könnyedén hozzáadhat egy megjegyzést (a megjegyzést csak Ön és a többi képviselő láthatja). Valós idejű chatEgyéni megjegyzés a csevegésben

Fájlok behúzása a csevegésbe

Tegye lehetővé ügyfelei számára, hogy egyszerűen csatoljanak fájlt, miközben az ügyfélszolgálat képviselőivel csevegnek. Tegye az egész folyamatot könnyebbé és gyorsabbá. Drag and drop files

Chat visszajelzés

Előzze meg a gyenge ügyfélszolgálati teljesítményt úgy, hogy lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy értékeljék az ügyfélszolgálati képviselők válaszait. Jutalmazza legjobb képviselőit, és segítse azokat, akik jelenleg alulteljesítenek. Azonosítsa a negatív trendeket az ügyfélszolgálatban, és járjon el ennek megfelelően. Valós idejű chatChat visszajelzés

Automatikus élő chat meghívások

Tegye aktívvá weboldala látogatóit azzal, hogy élő csevegésre ösztönzi őket képviselőivel. helyezzen el csevegési meghívókat weboldala különböző aloldalain (például az ‘árak’ oldalon). Tudjon meg többetValós idejű chatChat meghívások galéria

Egyszerű integráció

Az egyszerű rendszer megkönnyíti a testreszabott chat gombok létrehozását, amelyek könnyen integrálhatóak weboldalába egy kis HTML-kód egyszerű beillesztésével. Valós idejű chatChat gomb beillesztése

Tudásbázis források

Tudjon meg többet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.