Az élő chat segít megadni azokat a válaszokat, amelyeket az ügyfelek igényelnek, miközben jelentős előnyökkel jár az alkalmazottak és az egész vállalat számára is. Az élő csevegés növeli az ügyfelek bizalmát vásárlás közben, és javítja az általános vásárlói élményt.
Az, hogy a vásárlókkal történő valós idejű csevegés által emberi tényezőt rendel weboldalához, a vállalat egészét megváltoztathatja.
4 különböző stílusú előre elkészített csevegőablak közül választhat:
Határozza meg a csevegőablak méretét, helyzetét és színét.
Megadhat egyedi CSS kódot is, hogy finomítsa az ablakok megjelenését.
Csevegőablak
Csevegés a képviselői panelben
Helyezzen el egy Chat gombot bárhol a weboldalán, és kezdjen el az ügyfeleknek élő chatben válaszolni. A LiveAgent különféle előre elkészített és testreszabható élő chat gombokat biztosít. Nem találta meg az online chat gomb Önnek megfelelő stílusát? Ne aggódjon, létrehozhat egyedi gombot egy kép feltöltésével vagy saját HTML-kóddal.
A gyors és pontos kommunikáció biztosítása érdekében a LiveAgent azokhoz a képviselőkhöz irányítja a chatet, akik korábban kommunikáltak a ügyféllel. A véletlenszerű hozzárendelés mellett további 3 lehetőség is van a csevegés útvonalának fejlett meghatározására.
Miközben aktív csevegést folytat egy látogatóval, meghívhatja egy kollégáját, hogy segítsen például egy olyan kérdésben, amelynek nem biztos a megoldásában. Annyi képviselőt hívhat meg, amennyire szüksége van. (A meghívott képviselők által küldött üzeneteket vagy leírt jegyzeteket csak egy másik képviselő láthatja).
Folyamatban lévő csevegésbe meghívott képviselő
A csevegéshez könnyedén fűzhet megjegyzést (a megjegyzést csak Ön és a többi képviselő láthatja).
Tegye lehetővé ügyfelei számára, hogy egyszerűen csatoljanak fájlt, miközben az ügyfélszolgálat képviselőivel csevegnek. Tegye az egész folyamatot könnyebbé és gyorsabbá.
Előzze meg a gyenge ügyfélszolgálati teljesítményt úgy, hogy lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy értékeljék az ügyfélszolgálati képviselők válaszait. Jutalmazza legjobb képviselőit, és segítse azokat, akik jelenleg alulteljesítenek. Azonosítsa a negatív trendeket az ügyfélszolgálatban, és járjon el ennek megfelelően.
Chat visszajelzés
Tegye aktívvá weboldala látogatóit azzal, hogy élő csevegésre ösztönzi őket képviselőivel. Helyezzen el csevegési meghívókat weboldala különböző aloldalain (például az ‘árak’ oldalon). Tudjon meg többet
Az egyszerű rendszer megkönnyíti a testreszabott chat gombok létrehozását, amelyek könnyen integrálhatóak weboldalába egy kis HTML-kód egyszerű beillesztésével.
Chat gomb beillesztése
Tudásbázis források
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..