Valós idejű chat

Mi a valós idejű csevegés?

Az élő csevegés az azonnali kommunikáció eszköze a webhely látogatóival. A valós idejű csevegés kényelmes válaszokat adhat, amelyekre az ügyfelek vágynak, miközben jelentős előnyökkel jár az alkalmazottak számára és a vállalat alsó sorában. Az élő ügyfélcsevegés növeli az ügyfelek bizalmát vásárlás közben, és növeli az általános vásárlói élményt.

Tudta, hogy: “Az ügyfelek 63% -a nagyobb valószínűséggel tér vissza az élő csevegést biztosító webhelyre?”

Ha emberi tényezőt ad hozzá webhelyéhez, miközben az ügyfelekkel valós idejű csevegést folytat, az megváltoztathatja a helyzetet.

Élő-csevegés-online-valós időben-LiveAgent

Az Élő Chat üzleti előnyei:

  • Megfizethető
  • Valós idejű kényelem a látogatók számára
  • Növeli a vevői elégedettséget
  • Versenyelőny
  • Átlagosan 23% -kal nő a konverziók száma
  • Javuló ügyfélélmény
  • Kevesebb telefonos támogatási költség
  • Felhasználóbarát

A LiveAgent valós idejű csevegési funkciói:

Képviselő meghívása a csevegésbe

Miközben aktív csevegést folytat egy látogatóval, meghívhatja egy kollégáját, hogy segítsen például egy olyan kérdésben, amelynek nem biztos a megoldásában. Annyi képviselőt hívhat meg, amennyire csak szüksége van. A meghívott képviselők által küldött üzeneteket vagy leírt jegyzeteket csak egy másik képviselő láthatja.

Csevegjen egyszerre több ügyféllel

Könnyen válthat az ügyfélszolgálati szoftver lapjai között, és hatékonyan kezelheti az ügyfelek kérdéseit.

Élő Chat Mobilalkalmazás

A LiveAgent online csevegésének másik nagyszerű tulajdonsága, hogy menet közben is könnyedén nyújthat élő csevegéstámogatást. A LiveAgent rendelkezik Android és iOS élő chat mobilalkalmazással is. Mindig legyen elérhető a LiveAgent élő chat mobilján keresztül, és szerezzen előnyt a versenytársakkal szemben.

Megjegyzések a csevegésben

A csevegéshez könnyedén fűzhet megjegyzést (a megjegyzést csak Ön és a többi képviselő láthatja).

Élő chat szoftver megjegyzések a chatben

Fájlok behúzása a csevegésbe

Lehetővé teheti az ügyfeleknek, hogy könnyedén küldjenek be fájlokat, miközben csevegnek az ügyfélszolgálati képviselőkkel. Tegye egyszerűbbé és gyorsabbá az egész folyamatot.

Chat visszajelzés

Kerülje el a gyenge ügyfélszolgálat nyújtását, hagyja, hogy ügyfelei értékeljék az ügyfélszolgálati ügynökeinek válaszait. Jutalmazza a legjobb ügynökeit, és támogassa azokat, akik pillanatnyilag alulteljesítenek. Határozza meg az ügyfélszolgálat negatív tendenciáit, és járjon el ennek megfelelően.

Chat visszajelzés - App - Uploads - 2020 - 12 - Agent Rating Reward Or Rebuke.jpg

Automatikus élő chat meghívások

Tegye aktívabbá weboldala látogatóit azáltal, hogy élő csevegésre ösztönzi őket képviselőivel. Helyezzen el csevegési meghívókat weboldala különböző aloldalain (például az ‘árak’ oldalon).

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a Proaktív csevegési meghívók című részt.

Egyszerű integráció

Az egyszerű rendszer megkönnyíti a testreszabott csevegő gombok létrehozását, amelyek könnyen integrálhatók webhelyébe. Egyszerűen másoljon ki és illesszen be egy kis HTML-kódot.

Valós-idejű-csevegés-a-webhelye-egyszerű-integrációja-érdekében-LiveAgent

Előre elkészített élő chat gombok

A LiveAgent különféle előre elkészített és testreszabható élő chat gombokat kínál. Nem találta meg a megfelelő stílust az online csevegés gombjához? Ne aggódjon, létrehozhat egy egyedit kép feltöltésével vagy HTML-kód megírásával.

Tekintse meg a LiveAgent összes testreszabható gombját – az élő csevegés gombgalériáját.

Chat gomb galéria
Példa a csevegés gomb galériájára

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

Élő chat tervezési és beállítási lehetőségei:

Élő chat ablak tervezése

4 különböző stílusú előre elkészített csevegőablak közül választhat:

  • Klasszikus chat
  • Négyzetes chat
  • Musho chat
  • Buborék chat
Csevegés szerkesztése gomb

Határozza meg a csevegőablak méretét, helyzetét és színét.

Chat-gomb-ablak-dizájn-LiveAgent

Lehetséges változások az ablak megjelenésében

  • Cím
  • Üdvözlőüzenet
  • Elhelyezkedés
  • Felugró ablak engedélyezése
  • Méret
  • Szegély színe
  • Gomb színe
  • Állapot színe
  • Képviselő üzenetének színe
  • Látogató üzenetének színe
Tervezze-meg-a-valós-idejű-csevegést-a-LiveAgentben

Továbbá megadhat egyedi CSS kódot is, hogy finomítsa az egyes kapcsolattartási ablakok kinézetét és hangulatát.

Chat beállítások és továbbítás

A gyors és pontos kommunikáció érdekében a LiveAgent olyan ügynökökhöz rendeli a csevegéseket, akik korábban már kommunikáltak a csevegő ügyfelekkel.

A véletlenszerű hozzárendelés mellett 3 további lehetőség is van a fejlett csevegés továbbításhoz.

Chat beállítások és továbbítás - App - Uploads - 2020 - 12 - Real Time Chat Settings Routing LiveAgent.png

Véletlenszerű hozzárendelés

Az új csevegések véletlenszerűen lesznek hozzárendelve a Chathez elérhető ügynökök egyikéhez. Ez a stratégia segít abban, hogy minden ügynökhöz azonos mennyiségű csevegést rendeljen.

Átlagos kihasználtság

Az új csevegések ahhoz az ügynökhöz lesznek hozzárendelve, amelynek a legkevesebb futó csevegése van, hogy az összes elérhető ügynök azonos kihasználtsága megmaradjon. Ez a stratégia segít kiegyensúlyozott számú egyidejű csevegés betöltésében az összes elérhető ügynök között.

Maximális kihasználás

Az új csevegéseket a legtöbb futó chattel rendelkező ügynökhöz rendeljük, hogy kihasználtsága maximális legyen. Ha az ügynöknek nincs szabad csevegési helye, a rendszer egy új csevegési kérelmet továbbít a következő elérhető ügynökhöz. Ez a stratégia segít maximalizálni a csevegő ügynökök terhelését, és lehetővé teszi, hogy más ügynökök offline jegyekkel dolgozzanak.

Jelzés mindenkinek

Az új bejövő chat beérkezéséről az összes csevegésre elérhető képviselő kap értesítést, amíg valamelyikük nem válaszol.

Mennyibe kerül egy élő csevegés megvalósítása a webhelyem számára?

A LiveAgentnél több előfizetés közül választhat. Ha nem biztos abban, hogy melyik a megfelelő az Ön számára, próbálja ki a 14 napos ingyenes próbaidőszakot.

Az élő csevegés költségei attól függően változhatnak, hogy hány ügynöke van a vállalatnak. A LiveAgent egy összetett megoldás, ezért többet tartalmaz, mint egy élő csevegés. Tudjon meg többet a LiveAgent élő csevegési árairól itt.

Az élő chat költségi az alábbiakban láthatók:

Mennyibe kerül egy élő csevegés megvalósítása a webhelyem számára? - App - Uploads - 2020 - 12 - Live Chat Pricing LiveAgent.png

Tudásbázis források

Szeretne élő csevegést támogatni a webhelyén?

Itt található egy lépésenkénti útmutató az Élő chat gomb integrálásához a webhelyére.

Szeretne többet megtudni?

Olvassa el a 10 okot az élő csevegés gomb használatára.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
USC logo

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót