Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Valós idejű chat

Mi a valós idejű csevegés?

Az élő csevegés az azonnali kommunikáció eszköze a webhely látogatóival. A valós idejű csevegés kényelmes válaszokat adhat, amelyekre az ügyfelek vágynak, miközben jelentős előnyökkel jár az alkalmazottak számára és a vállalat alsó sorában. Az élő ügyfélcsevegés növeli az ügyfelek bizalmát vásárlás közben, és növeli az általános vásárlói élményt.

Tudta, hogy: “Az ügyfelek 63% -a nagyobb valószínűséggel tér vissza az élő csevegést biztosító webhelyre?”

Ha emberi hangot ad a webhelyéhez, miközben az ügyfelekkel valós időben cseveg, az mindent megváltoztathat.

Élő-csevegés-online-valós időben-LiveAgent

Az Élő Chat üzleti előnyei:

  • Megfizethető
  • Valós idejű kényelem a látogatók számára
  • Növeli a vevői elégedettséget
  • Versenyelőny
  • Átlagosan 23% -kal nő a konverziók száma
  • Javuló ügyfélélmény
  • Kevesebb telefonos támogatási költség
  • Felhasználóbarát

A LiveAgent valós idejű csevegési funkciói:

Képviselő meghívása a csevegésbe

Miközben aktív csevegést folytat egy látogatóval, meghívhatja egy kollégáját, hogy segítsen például egy olyan kérdésben, amelynek nem biztos a megoldásában. Annyi képviselőt hívhat meg, amennyire csak szüksége van. A meghívott képviselők által küldött üzeneteket vagy leírt jegyzeteket csak egy másik képviselő láthatja.

Csevegjen egyszerre több ügyféllel

Könnyen válthat az ügyfélszolgálati szoftver lapjai között, és hatékonyan kezelheti az ügyfelek kérdéseit.

Élő Chat Mobilalkalmazás

A LiveAgent online csevegésének másik nagyszerű tulajdonsága, hogy menet közben is könnyedén nyújthat élő csevegéstámogatást. A LiveAgent rendelkezik Android és iOS élő chat mobilalkalmazással is. Mindig legyen elérhető a LiveAgent élő chat mobilján keresztül, és szerezzen előnyt a versenytársakkal szemben.

Megjegyzések a csevegésben

A csevegéshez könnyedén fűzhet megjegyzést (a megjegyzést csak Ön és a többi képviselő láthatja).

Fájlok behúzása a csevegésbe

Tegye lehetővé ügyfelei számára, hogy egyszerűen csatoljanak fájlokat, miközben az ügyfélszolgálat képviselőivel csevegnek. Tegye az egész folyamatot könnyebbé és gyorsabbá.

Chat visszajelzés

Előzze meg a gyenge ügyfélszolgálati teljesítményt úgy, hogy lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy értékeljék az ügyfélszolgálati képviselők válaszait. Jutalmazza legjobb képviselőit, és segítse azokat, akik jelenleg alulteljesítenek. Azonosítsa a negatív trendeket az ügyfélszolgálatban, és járjon el ennek megfelelően.

Valós idejű chat

Automatikus élő chat meghívások

Tegye aktívabbá weboldala látogatóit azáltal, hogy élő csevegésre ösztönzi őket képviselőivel. Helyezzen el csevegési meghívókat weboldala különböző aloldalain (például az ‘árak’ oldalon).

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a Proaktív csevegési meghívókat.

Egyszerű integráció

Az egyszerű rendszer megkönnyíti a testreszabott chat gombok létrehozását, amelyek könnyen integrálhatóak weboldalába egy kis HTML-kód egyszerű beillesztésével.

Előre elkészített élő chat gombok

A LiveAgent különféle előre elkészített és testreszabható élő chat gombokat kínál. Nem találta meg a megfelelő stílust az online csevegés gombjához? Ne aggódjon, létrehozhat egy egyedit kép feltöltésével vagy HTML-kód megírásával.

Nézze meg a LiveAgent összes testreszabható gombját – Élő chat gomb galéria.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Élő chat tervezési és beállítási lehetőségei:

Élő chat ablak tervezése

4 különböző stílusú előre elkészített csevegőablak közül választhat:

  • Klasszikus chat
  • Négyzetes chat
  • Musho chat
  • Buborék chat
Csevegés szerkesztése gomb

Határozza meg a csevegőablak méretét, helyzetét és színét.

Chat-gomb-ablak-dizájn-LiveAgent

Lehetséges változások az ablak megjelenésében

  • Cím
  • Üdvözlőüzenet
  • Elhelyezkedés
  • Felugró ablak engedélyezése
  • Méret
  • Szegély színe
  • Gomb színe
  • Állapot színe
  • Képviselő üzenetének színe
  • Látogató üzenetének színe

Továbbá megadhat egyedi CSS kódot is, hogy finomítsa az egyes kapcsolattartási ablakok kinézetét és hangulatát.

Chat beállítások és továbbítás

A gyors és pontos kommunikáció biztosítása érdekében a LiveAgent csevegéseket rendel azokhoz az Ügynökökhöz, akik korábban már kommunikáltak a csevegő ügyfelekkel.

A véletlenszerű hozzárendelés mellett 3 további lehetőség is van a fejlett csevegés továbbításhoz.

Véletlenszerű hozzárendelés

Az új bejövő chat véletlenszerűen rendelődik hozzá az egyik elérhető képviselőhöz. Ez a stratégia segít, hogy minden képviselőhöz azonos mennyiségű chat érkezzen.

Átlagos kihasználtság

Az új bejövő chat az éppen legkevesebb csevegést folytató képviselőhöz jut el, hogy minden rendelkezésre álló képviselő munkája azonos mértékben legyen kihasználva. Ennek a stratégiának a segítségével az egyidejű csevegések egyenlő arányban oszlanak meg az elérhető képviselők között.

Maximális kihasználás

Az új bejövő chat az éppen legtöbb csevegést folytató képviselőhöz jut el, hogy munkája maximálisan ki legyen használva. Ha a képviselőnek nincs szabad csevegőcsatornája, az új chat a következő elérhető képviselőhöz jut el. Ez a stratégia segít maximalizálni a csevegő képviselők terhelését, és biztosítja, hogy a többi képviselő az offline jegyeken dolgozhasson.

Jelzés mindenkinek

Az új bejövő chat beérkezéséről az összes csevegésre elérhető képviselő kap értesítést, amíg valamelyikük nem válaszol.

Mennyibe kerül egy élő csevegés megvalósítása a webhelyem számára?

A LiveAgentnél több előfizetés közül választhat. Ha nem biztos abban, hogy melyik a megfelelő az Ön számára, próbálja ki a 14 napos ingyenes próbaidőszakot.

Az élő csevegés költségei attól függően változhatnak, hogy hány ügynöke van a vállalatnak. A LiveAgent egy összetett megoldás, ezért többet tartalmaz, mint egy élő csevegés. Tudjon meg többet a LiveAgent élő csevegési árairól itt.

Az élő chat költségi az alábbiakban láthatók:

Tudásbázis források

Szeretne élő csevegést támogatni a webhelyén?

Itt található egy lépésenkénti útmutató az Élő chat gomb integrálásához a webhelyére.

Szeretne többet megtudni?

Olvassa el a 10 ok az élő chat gomb használatára cikket.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót