WooCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a WooCommerce?
A WooCommerce egy ingyenes e-kereskedelmi bővítmény a WordPress-hez. Arra használhatja, hogy weboldalát e-kereskedelmi oldallá alakítsa, és elkezdje árulni termékeit vagy szolgáltatásait.
Hogyan használhatja?
Használhatja új ügyfelek, kuponok, megrendelések, termékek, ajánlatsorok vagy a LiveAgent-ből történő feliratkozások nyomon követésére. Emellett létrehozhat és frissíthet kuponokat, ügyfeleket, megrendeléseket, termékeket és előfizetéseket.
Előnyök
- E-kereskedelmi oldal és ügyfélszolgálat egy megoldásban
- Kapjon értesítéseket az e-kereskedelmi oldala frissítéseiről
- Hozzon létre egyedi mezőket és frissítse őket egyetlen megoldásban
A LiveAgent platform bemutatása mellett a weboldal sütiket használ, lehetőség van a kapcsolatfelvételre a cégvezetőkkel és a Free Trial-hez nem szükséges bankkártya. A LiveAgent ajánlott kiskereskedőknek, beépített csevegőszoba és ingyenes migrációval rendelkezik. Az oldalon lehetőség van fiók létrehozására és a sütik elfogadására vagy elutasítására. Az ügyfélszolgálati szoftver növelheti az élő csevegés használatát az ügyfélszolgálatban és időpontos válaszokat ad a kérdésekre. Az oldaltérkép tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.