Ha úgy döntött, hogy online szeretné eladni termékeit vagy szolgáltatásait és saját webáruház létrehozása mellett döntött, a LiveAgent nagyon jól alkalmazkodik mindenhez, ami az E-kereskedelemmel kapcsolatos.
Minden jó internetes boltnak támogatást kell nyújtania ügyfeleinek. Az ügyfelek érdeklődhetnek termékeik vagy szolgáltatásaikkal kapcsolatos problémáikról, de ami még fontosabb, a termék pozitívumairól és negatívumairól is. Itt jön Ön a képbe és ahol Ön tudja meggyőzni őket, hogy vásárolják meg a termékeit.
A LiveAgent segíthet abban, hogy e-kereskedelmi webhelyét magasabb szintre emelje. Változtassa a weboldal látogatóit fizető ügyfelekké, adjon nekik tanácsot és segítsen nekik dönteni a termékek vásárlásáról közvetlenül az irányítópultról.
Az élő chat az egyik leggyorsabb módja annak, hogy az ügyfelek elérhessék Önt egyenesen a webhelyéről. Az egyik oka annak, hogy a LiveAgent nagyszerű megoldás az Ön e-kereskedelmi webhelyéhez, az a mi hatékony és gyors élő chat modulunk. Ez az elérhető leggyorsabb a piacon és több fizető ügyfelet hozhat Önnek.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
A LiveAgent kapcsolatfelvételi űrlapot kínál ügyfelek számára és beágyazható vagy felugró widgetként is elérhető. További információkért ügyfelünknek több információt kell megadni. A LiveAgent helpdesk szoftvere lehetővé teszi az ügyfelek és az ügyintézők számára a jegy mezők használatát a problémák kezelése során. Több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll. Érdemes kipróbálni a LiveAgent szoftvert, amely sokbiztonságot és hatékonyságot jelenthet az ügyfélszolgálat számára.
A Quality Unit LLC weboldalán felhívják a figyelmet a sütik elfogadására és lehetőséget biztosítanak a LiveAgent alkalmazás megvásárlására. Az alkalmazás előnyei és a vállalkozás elérhetőségei is megtalálhatóak a weboldalon, valamint a látogatók chat formán keresztül is kapcsolatba léphetnek a vállalkozással. A ProjectManager.com integrációja segíti az ügynökök és részlegek kezelését, az új feladatok létrehozását és a kollégákkal való együttműködést. A LiveAgent támogatási portálján további források állnak rendelkezésre a felhasználók számára.
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Segít növelni az elégedettséget és az értékesítést, könnyen kategorizálhatjuk az ügyek jellegét, és nyomon követhetjük, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük. Teljesen testreszabható, és olyan nagyobb cégekkel dolgozik együtt, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.
Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével
A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.