Ha úgy döntött, hogy online szeretné eladni termékeit vagy szolgáltatásait és saját webáruház létrehozása mellett döntött, a LiveAgent nagyon jól alkalmazkodik mindenhez, ami az E-kereskedelemmel kapcsolatos.
Minden jó internetes boltnak támogatást kell nyújtania ügyfeleinek. Az ügyfelek érdeklődhetnek termékeik vagy szolgáltatásaikkal kapcsolatos problémáikról, de ami még fontosabb, a termék pozitívumairól és negatívumairól is. Itt jön Ön a képbe és ahol Ön tudja meggyőzni őket, hogy vásárolják meg a termékeit.
A LiveAgent segíthet abban, hogy e-kereskedelmi webhelyét magasabb szintre emelje. Változtassa a weboldal látogatóit fizető ügyfelekké, adjon nekik tanácsot és segítsen nekik dönteni a termékek vásárlásáról közvetlenül az irányítópultról.
Az élő chat az egyik leggyorsabb módja annak, hogy az ügyfelek elérhessék Önt egyenesen a webhelyéről. Az egyik oka annak, hogy a LiveAgent nagyszerű megoldás az Ön e-kereskedelmi webhelyéhez, az a mi hatékony és gyors élő chat modulunk. Ez az elérhető leggyorsabb a piacon és több fizető ügyfelet hozhat Önnek.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.
Az üdvözlő email sablonokat használhatják az ügyfelekkel való kapcsolat kiépítéséhez és a brand lojalitás növeléséhez. Az üdvözlő email hossza nem számít, de érdemes tömöríteni. A LiveAgent rendszer számos funkcióval rendelkezik, és számos támogatást kínál az ügyfeleknek. A rendszer állapotát folyamatosan frissítik, és támogatási portált kínálnak az adatmigrációhoz. A LiveAgent találkozókat és webináriumokat is kínál, és számos népszerű ügyfélszolgálati szoftvert kínál. Az elérhetőségi információk között szerepel egy telefonszám és egy e-mail cím is.
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.
Az oldalon található felhasználási feltételekről, adatvédelmi irányelvekről és a GDPR-ról szóló információkon kívül a LiveAgent szolgáltatásra is felhívják a figyelmet. Az oldal sütik használatát is bemutatja, illetve lehetőséget ad a LiveAgent előnyeinek megismerésére és az ügyfélszolgálati kapcsolatfelvételre.