Ha úgy döntött, hogy online szeretné eladni termékeit vagy szolgáltatásait és saját webáruház létrehozása mellett döntött, a LiveAgent nagyon jól alkalmazkodik mindenhez, ami az E-kereskedelemmel kapcsolatos.
Minden jó internetes boltnak támogatást kell nyújtania ügyfeleinek. Az ügyfelek érdeklődhetnek termékeik vagy szolgáltatásaikkal kapcsolatos problémáikról, de ami még fontosabb, a termék pozitívumairól és negatívumairól is. Itt jön Ön a képbe és ahol Ön tudja meggyőzni őket, hogy vásárolják meg a termékeit.
A LiveAgent segíthet abban, hogy e-kereskedelmi webhelyét magasabb szintre emelje. Változtassa a weboldal látogatóit fizető ügyfelekké, adjon nekik tanácsot és segítsen nekik dönteni a termékek vásárlásáról közvetlenül az irányítópultról.
Az élő chat az egyik leggyorsabb módja annak, hogy az ügyfelek elérhessék Önt egyenesen a webhelyéről. Az egyik oka annak, hogy a LiveAgent nagyszerű megoldás az Ön e-kereskedelmi webhelyéhez, az a mi hatékony és gyors élő chat modulunk. Ez az elérhető leggyorsabb a piacon és több fizető ügyfelet hozhat Önnek.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.