What is customer service center?
Az ügyfélszolgálati központ, más néven kapcsolattartó központ, a szervezet sajátos része. A központ az ügyfélképviselet személyzetéből áll. A fő funkció az összes ügyfélkapcsolat kezelése. Az ügyfélszolgálati központ szintén fontos része az ügyfélkapcsolat-kezelésnek.
Az ügyfélszolgálati központ összehasonlítható a call centerrel. A különbség az, hogy a call center elsősorban a telefonos kommunikációra összpontosít. Az ügyfélszolgálat minden típusú kommunikációt kezel – e-maileket, élő csevegést, hívásokat vagy faxokat.
Expert’s note
Az ügyfélszolgálati központ létfontosságú a sikeres üzleti tevékenységhez, kezel minden típusú kommunikációt és biztosítja az ügyfelek elégedettségét.
A LiveAgent weboldalának használói beleegyezésüket adhatják a sütik használatához a weboldal adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvei alapján. A felhasználók kaphatnak e-mailt az előfizetési adatokhoz való hozzáférésről és a LiveAgent irányítópultjának létrehozásával kapcsolatban. Az oldal tartalma 2023-ig tartozik a Quality Unit LLC-nek, minden jog fenntartva.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.