Ingyenes próba

Ügyfélszolgálati Központ

Mi az Ügyfélszolgálati központ?

Az ügyfélszolgálati központ, más néven kapcsolattartó központ, a szervezet sajátos része. A központ az ügyfélképviselet személyzetéből áll. A fő funkció az összes ügyfélkapcsolat kezelése. Az ügyfélszolgálati központ szintén fontos része az ügyfélkapcsolat-kezelésnek.

Az ügyfélszolgálati központ összehasonlítható a call centerrel. A különbség az, hogy a call center elsősorban a telefonos kommunikációra összpontosít. Az ügyfélszolgálat minden típusú kommunikációt kezel – e-maileket, élő csevegést, hívásokat vagy faxokat.

Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..