Mi a Hívásközpont szoftver?
A hívásközpont egy hely, ahonnan a hívások a vásárlóktól egy vállalat által kezelve vannak. Ügyfélszolgálat biztosítására, telemarketingre vagy termékek, szolgáltatások eladására van használva. A hívásközpont szoftver alkalmazások és eszközök összessége. Két kategóriája van ennek a szoftvernek: Vásárlói Kapcsolat Menedzsment és Számítógépes Telefonálás Integrációs szoftver.

Sokféle hívásközpont szoftver létezik, például – böngésző-alapú, felhő-alapú hívásközpont vagy hosztolt hívásközpont szoftver. A felhő-alapú szoftvernél minden információ és adat a felhőben van eltárolva. A böngésző-alapú szoftvernél minden tartalom és funkció a felhasználó böngészőjében van.
A beszélgető partner irányításának fontosságát és az ügyfélszolgálat koncepcióit tárgyaló cikkben megemlítik a hívás elhelyezés és továbbítás folyamatát, valamint az automatizált híváselosztás előnyeit. A LiveAgent honlapja GDPR, biztonsági politikát és adatvédelmet biztosít. Az ügyfél-elégedettség növelése és a működési költségek csökkentése érdekében intelligens rendszerek nyújtanak segítséget. A LiveAgent demóját ingyenesen ki lehet próbálni.
Felhő alapú szoftverekkel hatékonyabb ügyfélszolgálatot lehet nyújtani, ami növeli az elégedettséget és a hűséget. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kínál széles választékot az önkiszolgáló, panaszkezelő és bejövő hívások kezelésére. Az árak és funkciók szintén széles skálán mozognak, azonban a szolgáltatás számos díjjal és tanúsítvánnyal rendelkezik, és partnerekkel dolgozik együtt. A LiveAgent lehetővé teszi a cégprofilok létrehozását, az ügyfél űrlap segítségével pedig könnyen információt lehet gyűjteni az ügyfelekről. Az integrációs kérelem sablonok lehetővé teszik az új integrációk egyszerű kérését.
A call center technológiai eszközkészlet az ügyfélszolgálat javítására és hatékonyságnövelésre szolgál. Az előre rögzített üzenetek segítségével megtakaríthatja az ügynökei időt, a munkaerőt pedig azonnali értesítésekkel és középső sorral lehet bevonni. A LiveAgent call center szoftver áttekintést nyújt a teljesítményről, a technológiai trendek pedig a felhő alapú megoldások, az omnichannel és az AI felhasználását tartalmazzák.