Hívásközpont szoftver

Mi a Hívásközpont szoftver?

A hívásközpont egy hely, ahonnan a hívások a vásárlóktól egy vállalat által kezelve vannak. Ügyfélszolgálat biztosítására, telemarketingre vagy termékek, szolgáltatások eladására van használva. A hívásközpont szoftver alkalmazások és eszközök összessége. Két kategóriája van ennek a szoftvernek: Vásárlói Kapcsolat Menedzsment és Számítógépes Telefonálás Integrációs szoftver.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Sokféle hívásközpont szoftver létezik, például – böngésző-alapú, felhő-alapú hívásközpont vagy hosztolt hívásközpont szoftver. A felhő-alapú szoftvernél minden információ és adat a felhőben van eltárolva. A böngésző-alapú szoftvernél minden tartalom és funkció a felhasználó böngészőjében van.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.