Hívásközpont Szoftver

Mi a Hívásközpont szoftver?

A hívásközpont egy hely, ahonnan a hívások a vásárlóktól egy vállalat által kezelve vannak. Ügyfélszolgálat biztosítására, telemarketingre vagy termékek, szolgáltatások eladására van használva. A hívásközpont szoftver alkalmazások és eszközök összessége. Két kategóriája van ennek a szoftvernek: Vásárlói Kapcsolat Menedzsment és Számítógépes Telefonálás Integrációs szoftver.

Sokféle hívásközpont szoftver létezik, például – böngésző-alapú, felhő-alapú hívásközpont vagy hosztolt hívásközpont szoftver. A felhő-alapú szoftvernél minden információ és adat a felhőben van eltárolva. A böngésző-alapú szoftvernél minden tartalom és funkció a felhasználó böngészőjében van.

<![CDATA[]]>

FAQ

Mi a hívásközpont szoftver?

A hívásközpont szoftver egy rendszer, aminek köszönhetően a vállalatok több kommunikációs csatornát is tudnak kezelni – ez lehet e-mail, telefon, élő chat, üzenet és közösségi média. Az ügyfélszolgálati szoftver részeként lehet használni.

Milyen funkciókat kellene a hívásközpont szoftvernek kínálnia?

A hívásközpont eszközöknek funkcionálisak kellene lenniük, tele tartalommal, hogy bővítse a jelenlegi folyamatait és felhasználó barátnak, ugyanis csapata napi szinten fogja azt használni. Amit kötelezően kérnie kellene egy hívásközponti megoldástól az az, hogy sokoldalú legyen. Bizonyosodjon meg róla, hogy kínál olyan funkciókat, mint például a hívásrögzítés, hívás nyomon követés és hívásanalízis, így a legtöbbet fogja tudni kihozni vásárlói adataiból és nem csak az értékesítésre vagy a visszajelzésekre fogja tudni használni, hanem a hívásközpont menedzsmentjének és teljesítményének fejlesztésére is. Meg kellene néznie az integrációk listáját is, így kapcsolni tudja hívásközpont szoftverét azokhoz az eszközökhöz, amiket már eddig is használt: CRM-ekhez vagy email marketing eszközökhöz, csak hogy említsünk egy párat.

Mik a hívásközpont szoftver előnyei?

A hívásközpont szoftvernek köszönhetően, az ügyfélszolgálat automatizált és még hatékonyabb. a vásárlói elégedettség növekszik és ez realisztikusan profittá válhat vállalatának. Az ügyfélszolgálati csapatának is könnyebb lesz ezáltal.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.