Elege van a jelenlegi támogatási eszközeiből és munkafolyamataiból? Itt az ideje, hogy váltson egy hívóközpont alternatívával! Fedezze fel a gazdag integrációkat, az automatizálást, a professzionális szolgáltatásokat és megtakarításokat.
Alapos összehasonlításunk rávilágít a legnépszerűbb hívóközpont alternatívákra, azok jellemzőire és az ügyfelek értékeléseire, hogy segítsen kiválasztani a vállalkozásának és iparának megfelelő megoldást.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
AirCall
Hasonlítsa össze az AirCall Inc.-t a LiveAgenttel.
|
RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Hasonlítsa össze a Zendesk Talk-ot a LiveAgenttel.
|
---|---|---|---|---|---|
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználói átfogó szoftver értékelése.
|
4.7
A LiveAgent összességében 4.7-es értékelést kapott az 5-ből, ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
|
4.2
Az AirCall összességében 5-ből 4,2-es értékelést kapott az ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
|
4.3
A RingCentral összességében 5-ből 4,3-as értékelést kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.5
A TalkDesk 4.5-ös értékelést kapott az 5-ből az ellenőrzött felhasználók által a Capterra-n.
|
4.3
A Zendesk Talk a Capterra ellenőrzött felhasználói által az 5-ből 4,3-as összesített értékelést kapott.
|
Használat egyszerűsége
Könnyű használhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.6
A LiveAgent minősítése 5/4,6 az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.4
Az AirCall besorolása 4,4 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.3
A RingCenter besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A TalkDesk besorolása 4,7 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól
|
4.3
A Zendesk Talk besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.7
A LiveAgent az 5-ből 4,7-es minősítést kapott az ügyfélszolgálatára, a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.2
Az AirCall besorolását az 5-ből 4.2-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói az ügyfélszolgálatukra.
|
4.4
A RingCentral az 5-ből 4,4-es besorolást kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
|
4.6
A TalkDesk az 5-ből 4,6-os besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.2
A Zendesk Talk az 5-ből 4,2-es besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A LiveAgentet a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,7-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.0
Az AirCall-t a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.0
A RingCentralt a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.5
A TalkDesket a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,5-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.1
A Zendesk Talk-ot a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,1-re értékelték ár-érték arányban.
|
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$39/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$30-$50/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$19.99-$49.99/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
Árajánlatot kell kérnie
A TalkDesk egyedi árakat kínál minden ügyfél számára. Kérjen árajánlatot a weboldalukon.
|
$49-$99/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
Blended Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztással.
|
A LiveAgent vegyes telefonos központot kínál.
|
Az AirCall vegyes telefonos központot kínál.
|
A RingCentral vegyes telefonos központot kínál.
|
A TalkDesk vegyes telefonos központot kínál.
|
A Zendesk Talk vegyes telefonos központot kínál.
|
Hívásnaplózás
Gyűjtse és elemezze a hívások mennyiségét, a hívó fél adatait és a hívás eredményeit.
|
A LiveAgent hívásnaplózást kínál.
|
Az AirCall hívásnaplózást kínál.
|
A RingCentral hívásnaplózást kínál.
|
A TalkDesk hívásnaplózást kínál.
|
A Zendesk Talk hívásnaplózást kínál.
|
Hívásfelvétel
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent hívásrögzítést kínál.
|
Az AirCall hívásrögzítést kínál.
|
A RingCentral hívásrögzítést kínál.
|
A TalkDesk hívásrögzítést kínál.
|
A Zendesk Talk hívásrögzítést kínál.
|
Eszkaláció kezelése
Riasztások és eszkalációk az SLA alapú prioritással rendelkező hívásokhoz.
|
A LiveAgent eszkalációkezeléssel rendelkezik.
|
Az AirCall nem rendelkezik eszkalációs menedzsmenttel.
|
A RingCentral rendelkezik eszkalációs menedzsmenttel.
|
A TalkDesk eszkaláció kezeléssel rendelkezik.
|
A Zendesk Talk eszkaláció kezeléssel rendelkezik.
|
Bejövő hívásközpont
Olyan telefonközpont, amely alkalmas bejövő hívások fogadására az ügyfelektől.
|
A LiveAgent bejövő hívásközponttal rendelkezik.
|
Az AirCall bejövő hívásközponttal rendelkezik.
|
A RingCentral rendelkezik bejövő hívásközponttal.
|
A TalkDesk rendelkezik bejövő hívásközponttal.
|
A Zendesk Talk bejövő hívásközponttal rendelkezik.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
Az AirCall IVR funkciókat kínál.
|
A RingCentral IVR funkciókat kínál.
|
A TalkDesk IVR funkciókat kínál.
|
A Zendesk Talk IVR funkciókat kínál.
|
Kézi tárcsázó
Egy alapvető tárcsázó, amelyet az ügynökök egymás után manuálisan tárcsáznak az ügyfelek számaira.
|
A LiveAgent kézi tárcsázót kínál.
|
Az AirCall kézi tárcsázót kínál.
|
A RingCentral kézi tárcsázót kínál.
|
A TalkDesk kézi tárcsázót kínál.
|
A Zendesk Talk kézi tárcsázót kínál.
|
Kimenő Call Center
Kimenő hívások kezdeményezésére alkalmas telefonközpont (ügynöktől ügyfélig).
|
A LiveAgent kimenő hívásközpontot kínál.
|
Az AirCall kimenő hívásközpontot kínál.
|
A RingCentral kimenő hívásközpontot kínál.
|
A TalkDesk kimenő hívásközpontot kínál.
|
A Zendesk Talk kimenő hívásközpontot kínál.
|
Prediktív tárcsázó
A prediktív tárcsázó automatikusan hívja a számokat, amíg fel nem ismeri a kapcsolatot, majd továbbítja a hívást egy ügynöknek.
|
A LiveAgent nem kínál prediktív tárcsázót.
|
Az AirCall nem kínál prediktív tárcsázót.
|
A RingCentral prediktív tárcsázót kínál.
|
A TalkDesk prediktív tárcsázót kínál.
|
A Zendesk Talk prediktív tárcsázót kínál.
|
Progresszív tárcsázó
A progresszív tárcsázó egy olyan automatikus tárcsázó rendszer, amely a telefonszám tárcsázása előtt bemutatja az ügyfél elérhetőségeit az ügynöknek.
|
A LiveAgent nem kínál progresszív tárcsázót.
|
Az AirCall nem kínál progresszív tárcsázót.
|
A RingCentral progresszív tárcsázót kínál.
|
A TalkDesk progresszív tárcsázót kínál.
|
A Zendesk Talk progresszív tárcsázót kínál.
|
Sorkezelés
A hívási sorok kezelésére használt rendszer.
|
A LiveAgent hívássorkezelést kínál.
|
Az AirCall hívássorkezelést kínál.
|
A RingCentral hívássorkezelést kínál.
|
A TalkDesk hívássorkezelést kínál.
|
A Zendesk Talk hívássorkezelést kínál.
|
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
|
A LiveAgent valós idejű csevegést kínál.
|
Az AirCall nem kínál valós idejű csevegést.
|
A RingCentral valós idejű csevegést kínál.
|
A TalkDesk valós idejű csevegést kínál.
|
A Zendesk Talk valós idejű csevegést kínál.
|
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi teljesítményjelentések készítését.
|
A LiveAgent jelentéseket és elemzéseket kínál.
|
Az AirCall jelentéseket és elemzéseket kínál.
|
A RingCentral jelentéseket és elemzéseket kínál.
|
A TalkDesk jelentéseket és elemzéseket kínál.
|
A Zendesk Talk jelentéseket és elemzéseket kínál.
|
A LiveAgent webalapú hívásközpontja költséghatékony megoldás a helyi és nemzetközi bejövő és kimenő hívásokhoz. Nincsenek rejtett használati díjak vagy külön díjak.
Folyamatosan új szolgáltatásokat adunk hozzá és fejlesztjük szoftverünket, így virtuális telefonos központját mindig ingyenesen felszereljük a legújabb technológiával.
Váltson ma a hívásközpont alternatívára. Pár perc alatt elkezdhet hívásokat kezdeményezni és fogadni. Egyszerűen válassza ki a VoIP szolgáltatót, és állítsa be az ügynök eszközeit, és máris indulhat. Ilyen egyszerű.
Ki mondja, hogy a hívásközpont alternatívái nem lehetnek professzionálisak? A LiveAgent gazdag integrációkat, csúcsminőségű biztonságot és olyan professzionális szolgáltatásokat kínál, mint az IVR, ACD, részt vett hívástovábbítás, és automatikus visszahívás.
A LiveAgent a tökéletes hívóközpont-alternatíva induló vállalkozások, kis- és középvállalkozások vagy akár nagy vállalkozások számára is. A szoftver 100% -ban testreszabható, méretezhető és alkalmazkodik az Ön igényeihez, függetlenül attól, hogy házon belüli támogatásra vagy távértékesítésre használja.
Unja már, hogy minden eszközért külön kell fizetnie? Fizessen csak valós idejű használatért! Nincsenek rejtett díjak, nincsenek külön percdíjak, nincsenek tárolási díjak. Ez a LiveAgent módja!
Hatalmazza fel támogatási ügynökeit a zökkenőmentes átmenettel a hívások fogadása és a fontos ügyféladatok megtalálása között. A LiveAgent segítségével a beépített CRM-nek köszönhetően könnyen megtalálhatjuk az összes kontextusinformációt az ügyfél problémamegoldási útjáról az elejétől a végéig.
A legjobb call center alternatívák intuitív felhasználói felületet kínálnak az egységes ügynöki géppel, amely elrendezi az ügyfél interakcióit több kommunikációs csatornáról, például élő csevegés, közösségi média, e-mail és ügyfélportálokon keresztül.
Szeretné lenyűgözni ügyfeleit? Videohívás-funkciónkkal segíthet ügyfeleinek az összetett problémákban az élő csevegés, a videó és az online látogatófigyelés ötvözésével. Ez az igazi ügyfélszolgálat!
Call center alternatívánk ingyenes alkalmazáson belüli csevegéseket és hívásokat kínál. Csörgesse meg egy kollégáját, amikor segítségre van szüksége, vagy kérdése van.
A LiveAgent Facebook, Instagram, Messenger, Twitter és Viber integratációkat kínál.
Nézze meg, hogyan viselkedik a LiveAgent call center szoftver a versenytársaival szemben, és szerezze meg a megfelelő hívási megoldást az Ön vállalkozása számára
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A LiveAgent segítségével Ön irányíthatja a telefonos ügyfélszolgálatát. Felhőalapú megoldásunk könnyen kezelhető ügyfélszolgálatot biztosít. Az árképzés egyszerű, és csak azért fizet, amit használ. Hozzáadhat, módosíthat vagy törölhet ügynököket és szolgáltatásokat.
A LiveAgent rengeteg telefonos szolgáltatást kínál, mint például videohívások, belső hívások, IVR, automatikus visszahívás, korlátlan hívásfelvétel és még sok más.
A LiveAgent számos előnnyel rendelkezik, például a leggyorsabb élő chat widget a piacon, több mint 175 speciális funkcióval és nagyobb elégedettséget és konverziós arányokat biztosítva. A vállalatok értékelik az ügyféltámogatás villámgyors sebességét és könnyebb munkafolyamatukat a LiveAgent segítségével.
LiveHelpNow alternatívát keres?
A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.
Számos pozitív értékeléssel rendelkezik a LiveAgent ügyfél-támogatási rendszer, mely több további opciót kínál, mint a versenytársak. Az ár-érték arány és a mobil funkció előnyösnek bizonyult az ügyfelek számára. A szolgáltatás stabilan működik, van kontakt nyomtatvány, élő chat és adatbázisok is, melyek könnyen integrálódnak egymással. A LiveAgent minden más segédpultnál jobbnak bizonyult.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.
Alternatívákat keres élő csevegésre?
Az önsegítő eszközök integrálása a chat-widgetbe növeli az értékesítést és csökkenti a jegyterhelést az élő csevegéssel. Az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes figyelni a csapat teljesítményére, és az ügynöki műszakokat a csevegés mennyiségéhez és csúcsidőkhöz igazítani, valamint figyelni az ügynökök beszélgetéseit és értékeléseit.
A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk