Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a call center szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb call center alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Hívóközpont alternatíva az értékesítéshez és a támogatáshoz

Elege van a jelenlegi támogatási eszközeiből és munkafolyamataiból? Itt az ideje, hogy váltson egy hívóközpont alternatívával! Fedezze fel a gazdag integrációkat, az automatizálást, a professzionális szolgáltatásokat és megtakarításokat.

Alapos összehasonlításunk rávilágít a legnépszerűbb hívóközpont alternatívákra, azok jellemzőire és az ügyfelek értékeléseire, hogy segítsen kiválasztani a vállalkozásának és iparának megfelelő megoldást.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Funkciók Liveagent AirCall
Hasonlítsa össze az AirCall Inc.-t a LiveAgenttel.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Hasonlítsa össze a Zendesk Talk-ot a LiveAgenttel.
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználói átfogó szoftver értékelése.
4.7
A LiveAgent összességében 4.7-es értékelést kapott az 5-ből, ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
4.2
Az AirCall összességében 5-ből 4,2-es értékelést kapott az ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
4.3
A RingCentral összességében 5-ből 4,3-as értékelést kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.5
A TalkDesk 4.5-ös értékelést kapott az 5-ből az ellenőrzött felhasználók által a Capterra-n.
4.3
A Zendesk Talk a Capterra ellenőrzött felhasználói által az 5-ből 4,3-as összesített értékelést kapott.
Használat egyszerűsége
Könnyű használhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
A LiveAgent minősítése 5/4,6 az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.4
Az AirCall besorolása 4,4 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.3
A RingCenter besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A TalkDesk besorolása 4,7 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól
4.3
A Zendesk Talk besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.7
A LiveAgent az 5-ből 4,7-es minősítést kapott az ügyfélszolgálatára, a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.2
Az AirCall besorolását az 5-ből 4.2-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói az ügyfélszolgálatukra.
4.4
A RingCentral az 5-ből 4,4-es besorolást kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
4.6
A TalkDesk az 5-ből 4,6-os besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.2
A Zendesk Talk az 5-ből 4,2-es besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveAgentet a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,7-re értékelték ár-érték arányban.
4.0
Az AirCall-t a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4-re értékelték ár-érték arányban.
4.0
A RingCentralt a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4-re értékelték ár-érték arányban.
4.5
A TalkDesket a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,5-re értékelték ár-érték arányban.
4.1
A Zendesk Talk-ot a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,1-re értékelték ár-érték arányban.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$39/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$30-$50/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$19.99-$49.99/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
Árajánlatot kell kérnie A TalkDesk egyedi árakat kínál minden ügyfél számára. Kérjen árajánlatot a weboldalukon.
$49-$99/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
Blended Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztással.
A LiveAgent vegyes telefonos központot kínál.
Az AirCall vegyes telefonos központot kínál.
A RingCentral vegyes telefonos központot kínál.
A TalkDesk vegyes telefonos központot kínál.
A Zendesk Talk vegyes telefonos központot kínál.
Hívásnaplózás
Gyűjtse és elemezze a hívások mennyiségét, a hívó fél adatait és a hívás eredményeit.
A LiveAgent hívásnaplózást kínál.
Az AirCall hívásnaplózást kínál.
A RingCentral hívásnaplózást kínál.
A TalkDesk hívásnaplózást kínál.
A Zendesk Talk hívásnaplózást kínál.
Hívásfelvétel
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent hívásrögzítést kínál.
Az AirCall hívásrögzítést kínál.
A RingCentral hívásrögzítést kínál.
A TalkDesk hívásrögzítést kínál.
A Zendesk Talk hívásrögzítést kínál.
Eszkaláció kezelése
Riasztások és eszkalációk az SLA alapú prioritással rendelkező hívásokhoz.
A LiveAgent eszkalációkezeléssel rendelkezik.
Az AirCall nem rendelkezik eszkalációs menedzsmenttel.
A RingCentral rendelkezik eszkalációs menedzsmenttel.
A TalkDesk eszkaláció kezeléssel rendelkezik.
A Zendesk Talk eszkaláció kezeléssel rendelkezik.
Bejövő hívásközpont
Olyan telefonközpont, amely alkalmas bejövő hívások fogadására az ügyfelektől.
A LiveAgent bejövő hívásközponttal rendelkezik.
Az AirCall bejövő hívásközponttal rendelkezik.
A RingCentral rendelkezik bejövő hívásközponttal.
A TalkDesk rendelkezik bejövő hívásközponttal.
A Zendesk Talk bejövő hívásközponttal rendelkezik.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az AirCall IVR funkciókat kínál.
A RingCentral IVR funkciókat kínál.
A TalkDesk IVR funkciókat kínál.
A Zendesk Talk IVR funkciókat kínál.
Kézi tárcsázó
Egy alapvető tárcsázó, amelyet az ügynökök egymás után manuálisan tárcsáznak az ügyfelek számaira.
A LiveAgent kézi tárcsázót kínál.
Az AirCall kézi tárcsázót kínál.
A RingCentral kézi tárcsázót kínál.
A TalkDesk kézi tárcsázót kínál.
A Zendesk Talk kézi tárcsázót kínál.
Kimenő Call Center
Kimenő hívások kezdeményezésére alkalmas telefonközpont (ügynöktől ügyfélig).
A LiveAgent kimenő hívásközpontot kínál.
Az AirCall kimenő hívásközpontot kínál.
A RingCentral kimenő hívásközpontot kínál.
A TalkDesk kimenő hívásközpontot kínál.
A Zendesk Talk kimenő hívásközpontot kínál.
Prediktív tárcsázó
A prediktív tárcsázó automatikusan hívja a számokat, amíg fel nem ismeri a kapcsolatot, majd továbbítja a hívást egy ügynöknek.
A LiveAgent nem kínál prediktív tárcsázót.
Az AirCall nem kínál prediktív tárcsázót.
A RingCentral prediktív tárcsázót kínál.
A TalkDesk prediktív tárcsázót kínál.
A Zendesk Talk prediktív tárcsázót kínál.
Progresszív tárcsázó
A progresszív tárcsázó egy olyan automatikus tárcsázó rendszer, amely a telefonszám tárcsázása előtt bemutatja az ügyfél elérhetőségeit az ügynöknek.
A LiveAgent nem kínál progresszív tárcsázót.
Az AirCall nem kínál progresszív tárcsázót.
A RingCentral progresszív tárcsázót kínál.
A TalkDesk progresszív tárcsázót kínál.
A Zendesk Talk progresszív tárcsázót kínál.
Sorkezelés
A hívási sorok kezelésére használt rendszer.
A LiveAgent hívássorkezelést kínál.
Az AirCall hívássorkezelést kínál.
A RingCentral hívássorkezelést kínál.
A TalkDesk hívássorkezelést kínál.
A Zendesk Talk hívássorkezelést kínál.
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
A LiveAgent valós idejű csevegést kínál.
Az AirCall nem kínál valós idejű csevegést.
A RingCentral valós idejű csevegést kínál.
A TalkDesk valós idejű csevegést kínál.
A Zendesk Talk valós idejű csevegést kínál.
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi teljesítményjelentések készítését.
A LiveAgent jelentéseket és elemzéseket kínál.
Az AirCall jelentéseket és elemzéseket kínál.
A RingCentral jelentéseket és elemzéseket kínál.
A TalkDesk jelentéseket és elemzéseket kínál.
A Zendesk Talk jelentéseket és elemzéseket kínál.

Kedvencei a hívóközpont alternatívánkat használják

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Inbound and Outbound Call Center Software

Páratlan megtakarítás a hardveres és nemzetközi hívások terén

A LiveAgent webalapú hívásközpontja költséghatékony megoldás a helyi és nemzetközi bejövő és kimenő hívásokhoz. Nincsenek rejtett használati díjak vagy külön díjak.

Folyamatosan új szolgáltatásokat adunk hozzá és fejlesztjük szoftverünket, így virtuális telefonos központját mindig ingyenesen felszereljük a legújabb technológiával.

Megfizethető, megbízható és könnyen használható

Váltson ma a hívásközpont alternatívára. Pár perc alatt elkezdhet hívásokat kezdeményezni és fogadni. Egyszerűen válassza ki a VoIP szolgáltatót, és állítsa be az ügynök eszközeit, és máris indulhat. Ilyen egyszerű.

voip call center
ivr 1

Professzionális hívásközpont alternatíva

Ki mondja, hogy a hívásközpont alternatívái nem lehetnek professzionálisak? A LiveAgent gazdag integrációkat, csúcsminőségű biztonságot és olyan professzionális szolgáltatásokat kínál, mint az IVR, ACD, részt vett hívástovábbítás, és automatikus visszahívás.

Kis és nagy cégek számára egyaránt

A LiveAgent a tökéletes hívóközpont-alternatíva induló vállalkozások, kis- és középvállalkozások vagy akár nagy vállalkozások számára is. A szoftver 100% -ban testreszabható, méretezhető és alkalmazkodik az Ön igényeihez, függetlenül attól, hogy házon belüli támogatásra vagy távértékesítésre használja.

call-logs
call routing

Nincs percenkénti külön díj

Unja már, hogy minden eszközért külön kell fizetnie? Fizessen csak valós idejű használatért! Nincsenek rejtett díjak, nincsenek külön percdíjak, nincsenek tárolási díjak. Ez a LiveAgent módja!

Kontextus szerint gazdag

Hatalmazza fel támogatási ügynökeit a zökkenőmentes átmenettel a hívások fogadása és a fontos ügyféladatok megtalálása között. A LiveAgent segítségével a beépített CRM-nek köszönhetően könnyen megtalálhatjuk az összes kontextusinformációt az ügyfél problémamegoldási útjáról az elejétől a végéig.

crm integrations
tour 02

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A legjobb call center alternatívák intuitív felhasználói felületet kínálnak az egységes ügynöki géppel, amely elrendezi az ügyfél interakcióit több kommunikációs csatornáról, például élő csevegés, közösségi média, e-mail és ügyfélportálokon keresztül.

Tökéletes az emlékezetes ügyfél tapasztalatok létrehozásához

Szeretné lenyűgözni ügyfeleit? Videohívás-funkciónkkal segíthet ügyfeleinek az összetett problémákban az élő csevegés, a videó és az online látogatófigyelés ötvözésével. Ez az igazi ügyfélszolgálat!

Customer-empathy-Video-Call-feature-LiveAgent-
how-call-center-works-basic-feature-internal-calls

Elakadt?

Call center alternatívánk ingyenes alkalmazáson belüli csevegéseket és hívásokat kínál. Csörgesse meg egy kollégáját, amikor segítségre van szüksége, vagy kérdése van.

Még néhány ok, amiért a LiveAgent a legjobb call center alternatíva

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Nézze meg, hogyan viselkedik a LiveAgent call center szoftver a versenytársaival szemben, és szerezze meg a megfelelő hívási megoldást az Ön vállalkozása számára

Ügyfeleink mondják a legjobban

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért érdemes a LiveAgent szolgáltatást választania call center alternatívaként?

A LiveAgent segítségével Ön irányíthatja a telefonos ügyfélszolgálatát. Felhőalapú megoldásunk könnyen kezelhető ügyfélszolgálatot biztosít. Az árképzés egyszerű, és csak azért fizet, amit használ. Hozzáadhat, módosíthat vagy törölhet ügynököket és szolgáltatásokat.

Milyen telefonos szolgáltatásokat kínál a LiveAgent?

A LiveAgent rengeteg telefonos szolgáltatást kínál, mint például videohívások, belső hívások, IVR, automatikus visszahívás, korlátlan hívásfelvétel és még sok más.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót