A call center szoftverek összehasonlítását keresi?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb call center alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hívóközpont alternatíva az értékesítéshez és a támogatáshoz

Elege van a jelenlegi támogatási eszközeiből és munkafolyamataiból? Itt az ideje, hogy váltson egy hívóközpont alternatívával! Fedezze fel a gazdag integrációkat, az automatizálást, a professzionális szolgáltatásokat és megtakarításokat.

Alapos összehasonlításunk rávilágít a legnépszerűbb hívóközpont alternatívákra, azok jellemzőire és az ügyfelek értékeléseire, hogy segítsen kiválasztani a vállalkozásának és iparának megfelelő megoldást.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Hívóközpont alternatíva az értékesítéshez és a támogatáshoz
USC logo
Funkciók Liveagent AirCall
Hasonlítsa össze az AirCall Inc.-t a LiveAgenttel.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Hasonlítsa össze a Zendesk Talk-ot a LiveAgenttel.
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználói átfogó szoftver értékelése.
4.7
A LiveAgent összességében 4.7-es értékelést kapott az 5-ből, ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
4.2
Az AirCall összességében 5-ből 4,2-es értékelést kapott az ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
4.3
A RingCentral összességében 5-ből 4,3-as értékelést kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.5
A TalkDesk 4.5-ös értékelést kapott az 5-ből az ellenőrzött felhasználók által a Capterra-n.
4.3
A Zendesk Talk a Capterra ellenőrzött felhasználói által az 5-ből 4,3-as összesített értékelést kapott.
Használat egyszerűsége
Könnyű használhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.6
A LiveAgent minősítése 5/4,6 az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.4
Az AirCall besorolása 4,4 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.3
A RingCenter besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A TalkDesk besorolása 4,7 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól
4.3
A Zendesk Talk besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
4.7
A LiveAgent az 5-ből 4,7-es minősítést kapott az ügyfélszolgálatára, a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.2
Az AirCall besorolását az 5-ből 4.2-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói az ügyfélszolgálatukra.
4.4
A RingCentral az 5-ből 4,4-es besorolást kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
4.6
A TalkDesk az 5-ből 4,6-os besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
4.2
A Zendesk Talk az 5-ből 4,2-es besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
4.7
A LiveAgentet a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,7-re értékelték ár-érték arányban.
4.0
Az AirCall-t a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4-re értékelték ár-érték arányban.
4.0
A RingCentralt a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4-re értékelték ár-érték arányban.
4.5
A TalkDesket a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,5-re értékelték ár-érték arányban.
4.1
A Zendesk Talk-ot a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,1-re értékelték ár-érték arányban.
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
$39/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$30-$50/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
$19.99-$49.99/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
Árajánlatot kell kérnie A TalkDesk egyedi árakat kínál minden ügyfél számára. Kérjen árajánlatot a weboldalukon.
$49-$99/hó/ügynök A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
Blended Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztással.
A LiveAgent vegyes telefonos központot kínál.
Az AirCall vegyes telefonos központot kínál.
A RingCentral vegyes telefonos központot kínál.
A TalkDesk vegyes telefonos központot kínál.
A Zendesk Talk vegyes telefonos központot kínál.
Hívásnaplózás
Gyűjtse és elemezze a hívások mennyiségét, a hívó fél adatait és a hívás eredményeit.
A LiveAgent hívásnaplózást kínál.
Az AirCall hívásnaplózást kínál.
A RingCentral hívásnaplózást kínál.
A TalkDesk hívásnaplózást kínál.
A Zendesk Talk hívásnaplózást kínál.
Hívásfelvétel
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent hívásrögzítést kínál.
Az AirCall hívásrögzítést kínál.
A RingCentral hívásrögzítést kínál.
A TalkDesk hívásrögzítést kínál.
A Zendesk Talk hívásrögzítést kínál.
Eszkaláció kezelése
Riasztások és eszkalációk az SLA alapú prioritással rendelkező hívásokhoz.
A LiveAgent eszkalációkezeléssel rendelkezik.
Az AirCall nem rendelkezik eszkalációs menedzsmenttel.
A RingCentral rendelkezik eszkalációs menedzsmenttel.
A TalkDesk eszkaláció kezeléssel rendelkezik.
A Zendesk Talk eszkaláció kezeléssel rendelkezik.
Bejövő hívásközpont
Olyan telefonközpont, amely alkalmas bejövő hívások fogadására az ügyfelektől.
A LiveAgent bejövő hívásközponttal rendelkezik.
Az AirCall bejövő hívásközponttal rendelkezik.
A RingCentral rendelkezik bejövő hívásközponttal.
A TalkDesk rendelkezik bejövő hívásközponttal.
A Zendesk Talk bejövő hívásközponttal rendelkezik.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az AirCall IVR funkciókat kínál.
A RingCentral IVR funkciókat kínál.
A TalkDesk IVR funkciókat kínál.
A Zendesk Talk IVR funkciókat kínál.
Kézi tárcsázó
Egy alapvető tárcsázó, amelyet az ügynökök egymás után manuálisan tárcsáznak az ügyfelek számaira.
A LiveAgent kézi tárcsázót kínál.
Az AirCall kézi tárcsázót kínál.
A RingCentral kézi tárcsázót kínál.
A TalkDesk kézi tárcsázót kínál.
A Zendesk Talk kézi tárcsázót kínál.
Kimenő Call Center
Kimenő hívások kezdeményezésére alkalmas telefonközpont (ügynöktől ügyfélig).
A LiveAgent kimenő hívásközpontot kínál.
Az AirCall kimenő hívásközpontot kínál.
A RingCentral kimenő hívásközpontot kínál.
A TalkDesk kimenő hívásközpontot kínál.
A Zendesk Talk kimenő hívásközpontot kínál.
Prediktív tárcsázó
A prediktív tárcsázó automatikusan hívja a számokat, amíg fel nem ismeri a kapcsolatot, majd továbbítja a hívást egy ügynöknek.
A LiveAgent nem kínál prediktív tárcsázót.
Az AirCall nem kínál prediktív tárcsázót.
A RingCentral prediktív tárcsázót kínál.
A TalkDesk prediktív tárcsázót kínál.
A Zendesk Talk prediktív tárcsázót kínál.
Progresszív tárcsázó
A progresszív tárcsázó egy olyan automatikus tárcsázó rendszer, amely a telefonszám tárcsázása előtt bemutatja az ügyfél elérhetőségeit az ügynöknek.
A LiveAgent nem kínál progresszív tárcsázót.
Az AirCall nem kínál progresszív tárcsázót.
A RingCentral progresszív tárcsázót kínál.
A TalkDesk progresszív tárcsázót kínál.
A Zendesk Talk progresszív tárcsázót kínál.
Sorkezelés
A hívási sorok kezelésére használt rendszer.
A LiveAgent hívássorkezelést kínál.
Az AirCall hívássorkezelést kínál.
A RingCentral hívássorkezelést kínál.
A TalkDesk hívássorkezelést kínál.
A Zendesk Talk hívássorkezelést kínál.
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
A LiveAgent valós idejű csevegést kínál.
Az AirCall nem kínál valós idejű csevegést.
A RingCentral valós idejű csevegést kínál.
A TalkDesk valós idejű csevegést kínál.
A Zendesk Talk valós idejű csevegést kínál.
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi teljesítményjelentések készítését.
A LiveAgent jelentéseket és elemzéseket kínál.
Az AirCall jelentéseket és elemzéseket kínál.
A RingCentral jelentéseket és elemzéseket kínál.
A TalkDesk jelentéseket és elemzéseket kínál.
A Zendesk Talk jelentéseket és elemzéseket kínál.

Kedvencei a hívóközpont alternatívánkat használják

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Kedvencei a hívóközpont alternatívánkat használják
USC logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Páratlan megtakarítás a hardveres és nemzetközi hívások terén

A LiveAgent webalapú hívásközpontja költséghatékony megoldás a helyi és nemzetközi bejövő és kimenő hívásokhoz. Nincsenek rejtett használati díjak vagy külön díjak.

Folyamatosan új szolgáltatásokat adunk hozzá és fejlesztjük szoftverünket, így virtuális telefonos központját mindig ingyenesen felszereljük a legújabb technológiával.

Megfizethető, megbízható és könnyen használható

Váltson ma a hívásközpont alternatívára. Pár perc alatt elkezdhet hívásokat kezdeményezni és fogadni. Egyszerűen válassza ki a VoIP szolgáltatót, és állítsa be az ügynök eszközeit, és máris indulhat. Ilyen egyszerű.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Professzionális hívásközpont alternatíva

Ki mondja, hogy a hívásközpont alternatívái nem lehetnek professzionálisak? A LiveAgent gazdag integrációkat, csúcsminőségű biztonságot és olyan professzionális szolgáltatásokat kínál, mint az IVR, ACD, részt vett hívástovábbítás, és automatikus visszahívás.

Kis és nagy cégek számára egyaránt

A LiveAgent a tökéletes hívóközpont-alternatíva induló vállalkozások, kis- és középvállalkozások vagy akár nagy vállalkozások számára is. A szoftver 100% -ban testreszabható, méretezhető és alkalmazkodik az Ön igényeihez, függetlenül attól, hogy házon belüli támogatásra vagy távértékesítésre használja.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Nincs percenkénti külön díj

Unja már, hogy minden eszközért külön kell fizetnie? Fizessen csak valós idejű használatért! Nincsenek rejtett díjak, nincsenek külön percdíjak, nincsenek tárolási díjak. Ez a LiveAgent módja!

Kontextus szerint gazdag

Hatalmazza fel támogatási ügynökeit a zökkenőmentes átmenettel a hívások fogadása és a fontos ügyféladatok megtalálása között. A LiveAgent segítségével a beépített CRM-nek köszönhetően könnyen megtalálhatjuk az összes kontextusinformációt az ügyfél problémamegoldási útjáról az elejétől a végéig.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A legjobb call center alternatívák intuitív felhasználói felületet kínálnak az egységes ügynöki géppel, amely elrendezi az ügyfél interakcióit több kommunikációs csatornáról, például élő csevegés, közösségi média, e-mail és ügyfélportálokon keresztül.

Tökéletes az emlékezetes ügyfél tapasztalatok létrehozásához

Szeretné lenyűgözni ügyfeleit? Videohívás-funkciónkkal segíthet ügyfeleinek az összetett problémákban az élő csevegés, a videó és az online látogatófigyelés ötvözésével. Ez az igazi ügyfélszolgálat!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
how-call-center-works-basic-feature-internal-calls

Elakadt?

Call center alternatívánk ingyenes alkalmazáson belüli csevegéseket és hívásokat kínál. Csörgesse meg egy kollégáját, amikor segítségre van szüksége, vagy kérdése van.

Még néhány ok, amiért a LiveAgent a legjobb a call center szoftverek összehasonlításából

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Nézze meg, hogyan viselkedik a LiveAgent call center szoftver a versenytársaival szemben, és szerezze meg a megfelelő hívási megoldást az Ön vállalkozása számára

Ügyfeleink mondják a legjobban

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért érdemes a LiveAgentet választania a call center szoftverek összehasonlításából?

A LiveAgent segítségével Ön irányíthatja a telefonos ügyfélszolgálatát. Felhőalapú megoldásunk könnyen kezelhető ügyfélszolgálatot biztosít. Az árképzés egyszerű, és csak azért fizet, amit használ. Hozzáadhat, módosíthat vagy törölhet ügynököket és szolgáltatásokat.

Milyen telefonos szolgáltatásokat kínál a LiveAgent?

A LiveAgent rengeteg telefonos szolgáltatást kínál, mint például videohívások, belső hívások, IVR, automatikus visszahívás, korlátlan hívásfelvétel és még sok más.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót