Elege van a jelenlegi támogatási eszközeiből és munkafolyamataiból? Itt az ideje, hogy váltson egy hívóközpont alternatívával! Fedezze fel a gazdag integrációkat, az automatizálást, a professzionális szolgáltatásokat és megtakarításokat.
Alapos összehasonlításunk rávilágít a legnépszerűbb hívóközpont alternatívákra, azok jellemzőire és az ügyfelek értékeléseire, hogy segítsen kiválasztani a vállalkozásának és iparának megfelelő megoldást.
A LiveAgent webalapú hívásközpontja költséghatékony megoldás a helyi és nemzetközi bejövő és kimenő hívásokhoz. Nincsenek rejtett használati díjak vagy külön díjak.
Folyamatosan új szolgáltatásokat adunk hozzá és fejlesztjük szoftverünket, így virtuális telefonos központját mindig ingyenesen felszereljük a legújabb technológiával.
Váltson ma a hívásközpont alternatívára. Pár perc alatt elkezdhet hívásokat kezdeményezni és fogadni. Egyszerűen válassza ki a VoIP szolgáltatót, és állítsa be az ügynök eszközeit, és máris indulhat. Ilyen egyszerű.
Ki mondja, hogy a hívásközpont alternatívái nem lehetnek professzionálisak? A LiveAgent gazdag integrációkat, csúcsminőségű biztonságot és olyan professzionális szolgáltatásokat kínál, mint az IVR, ACD, részt vett hívástovábbítás, és automatikus visszahívás.
A LiveAgent a tökéletes hívóközpont-alternatíva induló vállalkozások, kis- és középvállalkozások vagy akár nagy vállalkozások számára is. A szoftver 100% -ban testreszabható, méretezhető és alkalmazkodik az Ön igényeihez, függetlenül attól, hogy házon belüli támogatásra vagy távértékesítésre használja.
Unja már, hogy minden eszközért külön kell fizetnie? Fizessen csak valós idejű használatért! Nincsenek rejtett díjak, nincsenek külön percdíjak, nincsenek tárolási díjak. Ez a LiveAgent módja!
Hatalmazza fel támogatási ügynökeit a zökkenőmentes átmenettel a hívások fogadása és a fontos ügyféladatok megtalálása között. A LiveAgent segítségével a beépített CRM-nek köszönhetően könnyen megtalálhatjuk az összes kontextusinformációt az ügyfél problémamegoldási útjáról az elejétől a végéig.
A legjobb call center alternatívák intuitív felhasználói felületet kínálnak az egységes ügynöki géppel, amely elrendezi az ügyfél interakcióit több kommunikációs csatornáról, például élő csevegés, közösségi média, e-mail és ügyfélportálokon keresztül.
Szeretné lenyűgözni ügyfeleit? Videohívás-funkciónkkal segíthet ügyfeleinek az összetett problémákban az élő csevegés, a videó és az online látogatófigyelés ötvözésével. Ez az igazi ügyfélszolgálat!
Call center alternatívánk ingyenes alkalmazáson belüli csevegéseket és hívásokat kínál. Csörgesse meg egy kollégáját, amikor segítségre van szüksége, vagy kérdése van.
A LiveAgent Facebook, Instagram, Messenger, Twitter és Viber integratációkat kínál.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..