Ügyfélszolgálati szoftver Autóipar számára
Az adott szövegben valós idejű válaszok és személyre szabott támogatások kerülnek bemutatásra, valamint lehetőség van a viselkedésfigyelésre és az üzlet bizalmának építésére. Az olvasó spameket, termékfrissítéseket és promóciós ajánlatokat kaphat, valamint ingyenes fiókot hozhat létre. A szolgáltatásokat telefonos, élő csevegés és közösségi média csatornákon keresztül is igénybe lehet venni. Reklámozásról van szó.
Ügyfélkommunikáció-kezelő szoftvere első pillantásra.
A vállalatoknak sokféle okból kell kommunikálniuk ügyfeleikkel és ehhez számos kommunikációs csatornát és módszert használnak. Fontos, hogy az ügyfélélmény pozitív és következetes legyen, amihez szükség van innovatív kommunikációs megoldásokra. Mivel az ügyfelek egyre jobban értenek a technikához, az átlag alatti kommunikáció elfogadása csökken, ezért ez kihívást jelent a vállalatoknak.
Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.
A contact center rendszer egy hatékony megoldás ügyfelek és ügynökök közötti kommunikációra. Az összes ügyfélkommunikáció egyetlen felületen zajlik a lehető legjobb ügyfél-élmény létrehozásához. A többcsatornás contact center lehetővé teszi a csatornák integrálását egy központba, tartalmazza az ügyfelek adatait és jegyelőzményeit is. Célja, hogy hatékony és zökkenőmentes támogatást nyújtson az ügyfeleknek.
Mobil ügyfélszolgálat alkalmazás
A LiveAgent CRM integrált call center megoldást kínál ügyfélkapcsolatok javítására és értékesítési lehetőségek generálására. Az alkalmazások letölthetők Android- és iOS-re is, és minden előfizetéshez tartoznak. Az autóipari vállalkozásoknak és ügyfélszolgálati és élő chat szoftvert kínál ingyenes próbaverzióval. A LiveAgent legjobb contact center szoftvernek minősül Magyarországon 2022-ben. Az ügyfélszolgálati erőfeszítés növelése érdekében az összes ügyfél-interakció könnyedén kezelhető egy helyen. A vállalat ingyenes 14 napos próbaverziót kínál minden előfizetéshez.
Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel
A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget. Több, mint 40 alkalmazásnyelvet kínál, melyek személyre szabhatóak. Az intuitív jegyrendszer segítségével egyszerűen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók és számos ügyfélszolgálati feladat automatizálható. A LiveAgent további fejlesztésekkel bővül, több mint 179 help desk funkciót és 40 integrációt kínálva.
A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélszolgálati munkatársak számára, hogy minden kérdést egy helyről kezeljenek. Az élő csevegést előtérbe kell helyezni, és használhatunk emojikat és sablon válaszokat. Fontos a nyelvtan, de az automatizált válaszok segíthetnek a gyorsabb problémamegoldásban. Az élő chat automatikus fordítása eltávolítja a nyelvi akadályokat, és az élő webanalitika hasznos az ügyfélszolgálatban. A csevegéseket az illetékes ügynököknek kell kiküldeni, és a chat ablak testreszabása segíti a márka imázsának növelését. A LiveAgent több kommunikációs csatornát is összekapcsol egy univerzális postaládába.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk