Korszerűsítse a kimenő ügyfélkommunikációt

Támogassa proaktív módon ügyfeleit azáltal, hogy a kimenő call center szoftverrel megkeresi őket – javítja az ügyfélkapcsolatokat, optimalizálja a kimenő vevői interakciókat és több értékesítési lehetőséget generál. A LiveAgent call center szoftverével a kimenő ügyfélkommunikáció egyszerűen és hatékonyan kezelhető, közvetlenül az ügyfélszolgálattól.

Az inContact tanulmányából kiderült, hogy a fogyasztók többsége valóban nyitott arra, hogy a vállalatok proaktívan lépjenek kapcsolatba velük. Sőt, 73% -a azoknak, akiknek pozitív tapasztalatuk volt egy üzleti / szolgáltatói bejövő hívással kapcsolatban, azt vallják, hogy pozitívan érte őket és szemléletüket, ahogy a vállalkozás felhívta őket.

Mi az a kimenő call center szoftver?

Ellentétben a bejövő call center szoftverrel, amelyet a vállalkozások a bejövő ügyfélhívások kezelésére használnak, a kimenő call center szoftver lehetővé teszi a kimenő hívások kezdeményezését értékesítési célokból potenciális ügyfelek szerzéséhez, vagy jelenlegi ügyfelek elérésére. Kimenő hívásokat különböző okokból lehet kezdeményezni, mint például az ügyfelek proaktív támogatása, keresztértékesítés vagy felülértékesítés a már meglévő ügyfeleknek, felmérési kutatás céljából stb.

A mai call center szoftver megoldások többsége a kimenő és a bejövő call center funkciókat egyaránt ötvözi. A legjobb kimenő call center szoftver kiválasztása általában a legmegfelelőbb funkciókkal rendelkező eszköz kiválasztásával jár.

Alkalmazzon proaktív megközelítést az ügyfélkommunikációban a kimenő call center szoftverrel

008 kérdés

Proaktív ügyfélszolgálat

Nyújtson proaktív támogatást és keresse fel ügyfeleit, még mielőtt ők kérnének segítséget.

7 napos előzmények

Termék vagy szolgáltatás meghosszabbítása

Ami a meghosszabbításokat illeti, az időben történő telefonálás segíthet a vállalkozásoknak abban, hogy megakadályozzák az ügyfelek elvesztését.

 
Pénzeszsák és egy érme

Termékek keresztértékesítése és felülértékesítése

Hosszabbítsa meg kínálatát a meglévő ügyfelei számára keresztértékesítéssel vagy felülértékesítéssel.

üzlet és pénzügy

Ügyfélkutatás és felmérés

Gyűjtsön visszajelzéseket, vagy végezzen felmérést az ügyfelek felhívásával és őszinte beszélgetés folytatásával.

 

A „minden az egyben” funkciókban gazdag call center szoftver

Robusztus bejövő és kimenő call center szoftverfunkcióival a LiveAgent segíthet az ügyfélkommunikáció javításában, az ügyfélszolgálati csapat hatékonyságának és teljesítményének javításában, valamint az ügyfelek elégedettségének növelésében. Csatlakoztasson bármely VOIP szolgáltatót, állítson be intelligens hívásátirányítást, hozzon létre egyedi rögzített hangokat, kezelje a nem fogadott hívásokat egyszerűen, tároljon hangfelvételeket korlátlanul, fogadjon hívásokat a webhelyéről és videohívásokat chat-en keresztül – mindezt a LiveAgenten belül.

 
Nő a bevásárlókosárban nyerő testtartással és okostelefonnal a kezében
Nő ül az asztal előtt és gondolkozik a jó megoldásról

Call center szoftver egy többcsatornás ügyfélszolgálaton belül

A call center szoftverünk csak egy része a többcsatornás help desk platformunknak, amely több, mint 180 funkcióval és több, mint 40 integrációval végtelen testreszabási lehetőségeket kínál. A LiveAgent egy hatékony jegykezelő rendszert tartalmaz automatizálással, élő chat-et, közösségi média integrációt és önkiszolgálót. Hagyja, hogy ügyfelei az általuk kiválasztott csatornán keresztül lépjenek kapcsolatba Önnel, miközben ügyfélszolgálati csapata hatékonyan kezelheti az összes kommunikációt egyetlen helyről.

 

Call center szoftver integrációk

Több, mint 40 integrációval mérföldekkel leegyszerűsítheti és javíthatja a kimenő ügyfélkommunikációt. Értesítést kaphat az új jegyekről, miközben Slack-en keresztül dolgozik, regisztrálhat az új PipeDrive ajánlatokat, számlázhatja a felhasználókat a ChargeDesk-ben – mindezt a LiveAgent-en belül.

 
Tervező tollat ​​tart a kezében

Több, mint 3000 értékelés a legnépszerűbb összehasonlító webhelyeken

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Használja a LiveAgent-et kimenő ügyfél-kommunikációhoz és értékesítéshez

Ügyféltámogatást nyújtó ügynök

Kezdeményezzen kimenő hívásokat néhány kattintással

Indítson kimenő hívásokat vagy e-maileket potenciális ügyfeleinek eléréséhez csupán néhány kattintással – közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról, ezzel egyidőben felkeresve a potenciális ügyfelek webhelyeit. Ha engedélyezve van, akkor ez a funkció nagy segítség lehet, különösen a B2B értékesítési csapat számára, lehetővé téve az értékesítési ügynökök számára, hogy a kimenő interakciókat gyorsan és kényelmesen kezeljék.

 

Könnyű hozzáférés a mélyreható ügyfélbetekintéshez

A LiveAgent kimenő call center CRM szoftverével azonnali hozzáférést biztosít az ügyfelek átfogó betekintéséhez, beleértve az egyes ügyfelek személyes adatait, korábbi vásárlásait és az igénybe vett szolgáltatásainak előzményeit – mindezt egy jegykezelő rendszeren belül. Ezen ismeretek birtokában az ügynökök proaktív módon elérhetik a már meglévő ügyfeleket és hatékonyan felülértékesíthetik, vagy keresztértékesíthetik termékeit, amikor csak szükséges.

Férfi a kezében tartja a jelentést
Vegye hasznát a korlátlan hangfelvételnek

Használja ki a korlátlan hívásfelvételt

A korlátlan hívásrögzítési funkcióval biztonságosan és kényelmesen tárolhatja az összes ügyfélhívást és hangpostaüzenetet közvetlenül a LiveAgent-fiókjában. Ez a szolgáltatás biztosítja, hogy az ügyfélhívások ne vesszenek el és lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy könnyedén elérjék és visszajátszhassák a hívásfelvételeket, ha emlékeztetésre van szükségük arra vonatkozóan, hogy mi történt a korábbi kommunikációban, hogy releváns ajánlatokkal keressék meg az ügyfeleket.

Használjon proaktív csevegést további ügyfelek megszerzéséhez

Lépjen kapcsolatba leendő ügyfeleivel a webhelyén keresztül a proaktív csevegési meghívók használatával, amelyek a LiveAgent többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásának részét képezik. Állítson be automatikus csevegési meghívókat az egyéni URL-ekhez a webhelyén (például az árképzési oldalon), vagy hívja meg a látogatókat, hogy csevegjenek ügynökeivel a fizetési folyamat során, ezzel növelve vásárlási bizalmukat, javítva a vásárlási élményüket és fizetős ügyfelekké alakítva őket.

Használjon proaktív csevegési meghívókat a látogatók ügyfelekké alakításához
Nő okostelefont tart a kezében és a közösségi médián csetel

Keressen és vegye fel a kapcsolatot a közösségi médián keresztül a potenciális ügyfelekkel

Kövesse nyomon a közösségi médiában folytatott ügyfél-elérést a LiveAgent segítségével. A szoftver zökkenőmentesen integrálódik a legnépszerűbb közösségi média csatornákkal, mint például a Facebook, a Twitter és az Instagram. Könnyedén nyomon követheti az összes közösségi média üzenetet, kommenteket és márkaemlítést, és azonnal válaszolhat rájuk egyetlen irányítópultról. Nyújtson segítséget időben és alakítson több érdeklődést értékesítéssé.

Tanuljon a call center elemzéséből

A LiveAgent call center szoftver beépített elemzési és jelentési szolgáltatásokkal rendelkezik. Értékes betekintést nyerhet a szinte végtelen jelentéskészítési lehetőségekből, amelyek nyomon követik a különféle hívásközpont-mutatókat és a fő teljesítménymutatókat. Készítsen különféle jelentéseket, ismerje meg a telefonos központ teljesítményét, és ismerje fel a fejlesztendő területeket.

 
Tanuljon az ügyfélelemzésből és a betekintésből

Miért a LiveAgent telefonos központja a megfelelő választás?

Nő, aki okostelefonon csatlakozik a Wi-Fi-hez

Könnyen használható felhő alapú technológia

A LiveAgent felhő alapú, könnyen beállítható és használható. Perceken belül elkezdheti használni robusztus telefonos szoftverünket, az informatikai személyzet bevonása nélkül.

 
Kimenő call center szoftver

Kimenő és bejövő hívások

A LiveAgent egyesíti a kimenő és a bejövő call center szoftver funkcióit. Fogadjon korlátlanul bejövő hívásokat és érje el ügyfeleit proaktívan.

Összezavarodott nő a számítógép előtt

Nincsenek külön percdíjak

Szerezze be a legjobb ár-érték arányú szoftvert egy egyszerű és átlátható árképzési modellel, hosszú távú szerződések és percenkénti használati díjak nélkül.

Call center, amely a help desk szoftver része

"Minden egyben" többcsatornás platform

A call center csak egy része az összetettebb szoftvernek, amely lehetővé teszi a jegyek, e-mailek, csevegések, hangüzenetek és közösségi média üzenetek egyszerű kezelését.

Szerezze be a call center szoftvert elérhető áron

Használjon professzionális kimenő és bejövő call center szoftvert, amely bele van építetve egy hatékony ügyfélszolgálati megoldásba, fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Díjcsomag neve

All-Inclusive

Alkalmas kisvállalkozásoknak, ügynökségeknek és akár nagyvállalatoknak is

$39 /mo

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.