Mi a munkaidő?
Business hours - the part of the day when a business is usually open.
A munkaidő az az időszak, amely alatt a vállalkozás ügyfélszolgálata általában dolgozik. A cégek munkaidőt hoznak létre, amikor ügyfelek kommunikálhatnak az ügyfélszolgálati képviselőkkel. A válaszidő a munkaidőtől függ. Senki nem várja el, hogy az ügyfélszolgálat akkor válaszoljon, amikor elfoglaltak, alszanak vagy nyaralnak.
A különböző osztályok különböző munkaidőben dolgozhatnak. Ez akkor előnyös, ha a képviselők változó időpontokban vagy különböző időzónákban dolgoznak. Például a vállalat ügyfélszolgálata rendelkezésre állhat 24 órán keresztül. Így az alkalmazottak csak a műszakuk munkaidejében lesznek felelősek a hívásokért.
Mi a szokásos munkaidő?
A szokásos munkaidő reggel 8 és 18 óra között van, általában hétfőtől péntekig. Ez a törvényes ünnepekre nem vonatkozik.
De mindig érdemes figyelembe vennie, hogy a szokásos munkaórák és munkanapok változnak a vállalat helyének függvényében.
Hány munkanapot tesz ki 48 óra?
48 óra 2 munkanapot jelent. A munkanapok általában hétfőtől péntekig tartanak, amikor a vállalkozások többsége működik.
Mi a munkaidő az Egyesült Államokban?
Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.
Hogyan segíthet az ügyfélszolgálati szoftver, hogy vállalkozása a nap 24 órájában működjön?
Az ügyfélszolgálati szoftver segít képviselőinek az összes érdeklődést egy helyen kezelni. Nincs szükség a különböző csatornák közötti váltásra.
Például az összes e-mailt, élő chaten történő megkeresést, telefonhívást és közösségi médiával kapcsolatos kérdést egy univerzális postaládában kaphatja meg. Állítsa be és automatizálja a LiveAgent alkalmazást, és biztosítson kiváló ügyfélszolgálatot!
Ha többet szeretne megtudni a LiveAgent-ről, ismerje meg az Ügyfélszolgálati szoftvert.
De hogyan segíti a softver az Ön munkaidejét?
Az ügyfélszolgálat általában különböző műszakokban dolgozik. Nehéz napi 24 órás szolgáltatást nyújtani a hét 7 napján, kivéve, ha cége megengedheti magának, hogy forrásait több alkalmazott felvételére fordítsa.
Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.
A LiveAgent Munkaidő funkciót is kínál, mely lehetővé teszi a munkaidő beállítását a szoftveren belül. Ennek beállítása segít az ügyfélszolgálatnak felkészülni a műszakra. A funkció emellett automatikus munkaidőt is beállíthat a reális vásárlói elvárások alapján.

Tudjon meg többet a LiveAgent Munkaidő funkciójáról.
Az ügyfélszolgálati szoftver egyéb előnyei:
- customer retention
- customer satisfaction
- spending less on resources
- time-effective
- higher profit
- customer loyalty
- customer community
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Mit jelent a “munkaidő” kifejezés?
A munkaidő a nap azon időszaka, amikor a cég dolgozik. A szokásos munkaidő országonként változik. Sok országban ez általában 9:00 és 17:00 óra közötti időtartam.
Hogyan lehet a munkaidőt beállítani a LiveAgent-ben?
A munkaidő beállításához a LiveAgent-ben lépjen a „Konfiguráció” oldalra, válassza az „Automatizálás”, majd az „SLA” opciót. Ezután kattintson a „Szint létrehozása” gombra. Itt bekapcsolhatja és beállíthatja a munkaidőt az „Idők meghatározása a következő műszakban” lehetőség kiválasztásával. Kiválaszthat egy időzónát, beállíthatja a munkaórákat a hét minden napjára, és kizárhatja azokat az ünnepnapokat, amikor cége nem dolgozik.
Milyen munkaidőt érdemes beállítani?
A választott munkaidőnek a vállalkozás típusától kell függenie. A munkaidő beállításakor gondoljon a célcsoportjára – mely időpontokban akarják megvásárolni a szolgáltatásait. De a legfontosabb az, hogy a nyitvatartási időt minden olyan médiában feltüntesse, amelyen keresztül kommunikál.
Expert note
A munkaidő az az időszak, amely alatt a vállalkozás ügyfélszolgálata általában dolgozik. Az ügyfélszolgálati válaszidő a munkaidőtől függ.

A Temkin Group szerint a promóterek nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra, bocsátanak meg hibákat és kipróbálnak új ajánlatokat, így érdemes befektetni egy kivételes call center élmény megteremtésébe. Az ügyfélszolgálati koncepciók egyszerűsítésében segítenek a call center eszközök, melyekre érdemes a nyereség és ügyfélmegtartás érdekében befektetni. Az ügyfelek elégedetlenek az IVR-rendszerrel, melynek menük optimalizálhatók és csak a legfontosabb lehetőségeket kellene sorolni ennek érdekében. Az ügyfelek visszahívási lehetőségre, valamint az első interakció során problémamegoldásra vágynak.
Az adott szöveg a LiveAgent szoftver bemutatására és az ügyfélszolgálati koncepciókra összpontosít. A kpi, az ügyfélkapcsolatok kezelése és az önkiszolgáló lehetőségek hangsúlyozása mellett a szoftver jelentéseit és az integrálhatóságát is részletesen ismertetik. A szoftver az ügyfélkommunikáció és az ügyfélszolgálat hatékony kezelésére szolgál.
Az ügyfélszolgálat a vállalkozás egyik legfontosabb része, hiszen nélkülük nehéz lenne tartós kapcsolatokat építeni a vásárlókkal. Az ügyfélszolgálaton belül az ügyfélképviselők nagyon fontos szerepet játszanak, hiszen ők a vállalat hangja és kommunikációs képességeik létfontosságúak. Az ügyfélképviselő egy alkalmazott, aki a vállalat nevében lép kapcsolatba az ügyfelekkel, megoldja kérdéseiket és kezeli panaszaikat, kommunikál velük telefonon, e-mailen vagy chaten keresztül. Az ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, lehetővé teszik, hogy kivételes támogatást nyújtson ügyfeleinek, és ötvözik az élő chat, jegykezelés és automatizáció előnyeit. Az ügyfélszolgálat és az ügyfélkapcsolat kulcsfontosságúak a kapcsolatok és a márkaimázs építésében, és az automatizálás és az ügyfélszolgálati szoftverek használata segít abban, hogy jobb kapcsolatot teremtsünk az ügyfelekkel.