Munkaidő

Mi a munkaidő?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

A munkaidő az az időszak, amely alatt a vállalkozás ügyfélszolgálata általában dolgozik. A cégek munkaidőt hoznak létre, amikor ügyfelek kommunikálhatnak az ügyfélszolgálati képviselőkkel. A válaszidő a munkaidőtől függ. Senki nem várja el, hogy az ügyfélszolgálat akkor válaszoljon, amikor elfoglaltak, alszanak vagy nyaralnak.

A különböző osztályok különböző munkaidőben dolgozhatnak. Ez akkor előnyös, ha a képviselők változó időpontokban vagy különböző időzónákban dolgoznak. Például a vállalat ügyfélszolgálata rendelkezésre állhat 24 órán keresztül. Így az alkalmazottak csak a műszakuk munkaidejében lesznek felelősek a hívásokért.

Mi a szokásos munkaidő?

A szokásos munkaidő reggel 8 és 18 óra között van, általában hétfőtől péntekig. Ez a törvényes ünnepekre nem vonatkozik.

De mindig érdemes figyelembe vennie, hogy a szokásos munkaórák és munkanapok változnak a vállalat helyének függvényében.

Hány munkanapot tesz ki 48 óra?

48 óra 2 munkanapot jelent. A munkanapok általában hétfőtől péntekig tartanak, amikor a vállalkozások többsége működik.

Mi a munkaidő az Egyesült Államokban?

A munkaidő a vállalkozás típusától függ. A hivatalos intézmények, például a bankok hétfőtől péntekig általában reggel 8 és 17 óra között vannak nyitva. A kiskereskedelmi üzletek azonban hosszabb ideig nyitva tarthatnak, akár a hét minden napján. Ez állami ünnepekre nem vonatkozik. Az éttermek nyitvatartása a vállalkozás helyétől függően változhat. Összességében a munkaidő általában 9 és 17 óra között van.

Hogyan segíthet az ügyfélszolgálati szoftver, hogy vállalkozása a nap 24 órájában működjön?

Az ügyfélszolgálati szoftver segít képviselőinek az összes érdeklődést egy helyen kezelni. Nincs szükség a különböző csatornák közötti váltásra.

Például az összes e-mailt, élő chaten történő megkeresést, telefonhívást és közösségi médiával kapcsolatos kérdést egy univerzális postaládában kaphatja meg. Állítsa be és automatizálja a LiveAgent alkalmazást, és biztosítson kiváló ügyfélszolgálatot!

Ha többet szeretne megtudni a LiveAgents-ről, ismerje meg az Ügyfélszolgálati szoftvert.

De hogyan segíti a softver az Ön munkaidejét?

Az ügyfélszolgálat általában különböző műszakokban dolgozik. Nehéz napi 24 órás szolgáltatást nyújtani a hét 7 napján, kivéve, ha cége megengedheti magának, hogy forrásait több alkalmazott felvételére fordítsa.

Az olyan ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, biztosítanak egy ügyfélkaput, amely sok szempontból segíthet. Az egyik és legfontosabb tényező a Tudásbázis cikkeinek elkészítése. Az önkiszolgálás biztosítása történhet például a Tudásbázis cikkeinek használatával, mert segítséget nyújthat az ügyfeleknek, ha az ügyfélszolgálat személyzete nem áll rendelkezésre.

A LiveAgent Munkaidő funkciót is kínál, mely lehetővé teszi a munkaidő beállítását a szoftveren belül. Ennek beállítása segít az ügyfélszolgálatnak felkészülni a műszakra. A funkció emellett automatikus munkaidőt is beállíthat a reális vásárlói elvárások alapján.

Tudjon meg többet a LiveAgent’s Munkaidő funkcióról.

Az ügyfélszolgálati szoftver egyéb előnyei:

  • az ügyfelek megtartása
  • vevői elégedettség
  • kevesebbet kell erőforrásokra költeni
  • időhatékonyság
  • magasabb profit
  • vásárlói hűség
  • vásárlói közösség

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
<![CDATA[]]>

GYIK

Mit jelent a “munkaidő” kifejezés?

A munkaidő a nap azon időszaka, amikor a cég dolgozik. A szokásos munkaidő országonként változik. Sok országban ez általában 9:00 és 17:00 óra közötti időtartam.

Hogyan lehet a munkaidőt beállítani a LiveAgent-ben?

A munkaidő beállításához a LiveAgent-ben lépjen a „Konfiguráció” oldalra, válassza az „Automatizálás”, majd az „SLA” opciót. Ezután kattintson a „Szint létrehozása” gombra. Itt bekapcsolhatja és beállíthatja a munkaidőt az „Idők meghatározása a következő műszakban” lehetőség kiválasztásával. Kiválaszthat egy időzónát, beállíthatja a munkaórákat a hét minden napjára, és kizárhatja azokat az ünnepnapokat, amikor cége nem dolgozik.

Milyen munkaidőt érdemes beállítani?

A választott munkaidőnek a vállalkozás típusától kell függenie. A munkaidő beállításakor gondoljon a célcsoportjára – mely időpontokban akarják megvásárolni a szolgáltatásait. De a legfontosabb az, hogy a nyitvatartási időt minden olyan médiában feltüntesse, amelyen keresztül kommunikál.

Back to Glossary

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.