Munkaidő

Mi a munkaidő?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

A munkaidő az az időszak, amely alatt a vállalkozás ügyfélszolgálata általában dolgozik. A cégek munkaidőt hoznak létre, amikor ügyfelek kommunikálhatnak az ügyfélszolgálati képviselőkkel. A válaszidő a munkaidőtől függ. Senki nem várja el, hogy az ügyfélszolgálat akkor válaszoljon, amikor elfoglaltak, alszanak vagy nyaralnak.

A különböző osztályok különböző munkaidőben dolgozhatnak. Ez akkor előnyös, ha a képviselők változó időpontokban vagy különböző időzónákban dolgoznak. Például a vállalat ügyfélszolgálata rendelkezésre állhat 24 órán keresztül. Így az alkalmazottak csak a műszakuk munkaidejében lesznek felelősek a hívásokért.

Mi a szokásos munkaidő?

A szokásos munkaidő reggel 8 és 18 óra között van, általában hétfőtől péntekig. Ez a törvényes ünnepekre nem vonatkozik.

De mindig érdemes figyelembe vennie, hogy a szokásos munkaórák és munkanapok változnak a vállalat helyének függvényében.

Hány munkanapot tesz ki 48 óra?

48 óra 2 munkanapot jelent. A munkanapok általában hétfőtől péntekig tartanak, amikor a vállalkozások többsége működik.

Mi a munkaidő az Egyesült Államokban?

A munkaidő a vállalkozás típusától függ. A hivatalos intézmények, például a bankok hétfőtől péntekig általában reggel 8 és 17 óra között vannak nyitva. A kiskereskedelmi üzletek azonban hosszabb ideig nyitva tarthatnak, akár a hét minden napján. Ez állami ünnepekre nem vonatkozik. Az éttermek nyitvatartása a vállalkozás helyétől függően változhat. Összességében a munkaidő általában 9 és 17 óra között van.

Hogyan segíthet az ügyfélszolgálati szoftver, hogy vállalkozása a nap 24 órájában működjön?

Az ügyfélszolgálati szoftver segít képviselőinek az összes érdeklődést egy helyen kezelni. Nincs szükség a különböző csatornák közötti váltásra.

Például az összes e-mailt, élő chaten történő megkeresést, telefonhívást és közösségi médiával kapcsolatos kérdést egy univerzális postaládában kaphatja meg. Állítsa be és automatizálja a LiveAgent alkalmazást, és biztosítson kiváló ügyfélszolgálatot!

Ha többet szeretne megtudni a LiveAgents-ről, ismerje meg az Ügyfélszolgálati szoftvert.

De hogyan segíti a softver az Ön munkaidejét?

Az ügyfélszolgálat általában különböző műszakokban dolgozik. Nehéz napi 24 órás szolgáltatást nyújtani a hét 7 napján, kivéve, ha cége megengedheti magának, hogy forrásait több alkalmazott felvételére fordítsa.

Az olyan ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, biztosítanak egy ügyfélkaput, amely sok szempontból segíthet. Az egyik és legfontosabb tényező a Tudásbázis cikkeinek elkészítése. Az önkiszolgálás biztosítása történhet például a Tudásbázis cikkeinek használatával, mert segítséget nyújthat az ügyfeleknek, ha az ügyfélszolgálat személyzete nem áll rendelkezésre.

A LiveAgent Munkaidő funkciót is kínál, mely lehetővé teszi a munkaidő beállítását a szoftveren belül. Ennek beállítása segít az ügyfélszolgálatnak felkészülni a műszakra. A funkció emellett automatikus munkaidőt is beállíthat a reális vásárlói elvárások alapján.

Tudjon meg többet a LiveAgent’s Munkaidő funkcióról.

Az ügyfélszolgálati szoftver egyéb előnyei:

  • az ügyfelek megtartása
  • vevői elégedettség
  • kevesebbet kell erőforrásokra költeni
  • időhatékonyság
  • magasabb profit
  • vásárlói hűség
  • vásárlói közösség

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
<![CDATA[]]>

GYIK

Mit jelent a “munkaidő” kifejezés?

A munkaidő a nap azon időszaka, amikor a cég dolgozik. A szokásos munkaidő országonként változik. Sok országban ez általában 9:00 és 17:00 óra közötti időtartam.

Hogyan lehet a munkaidőt beállítani a LiveAgent-ben?

A munkaidő beállításához a LiveAgent-ben lépjen a „Konfiguráció” oldalra, válassza az „Automatizálás”, majd az „SLA” opciót. Ezután kattintson a „Szint létrehozása” gombra. Itt bekapcsolhatja és beállíthatja a munkaidőt az „Idők meghatározása a következő műszakban” lehetőség kiválasztásával. Kiválaszthat egy időzónát, beállíthatja a munkaórákat a hét minden napjára, és kizárhatja azokat az ünnepnapokat, amikor cége nem dolgozik.

Milyen munkaidőt érdemes beállítani?

A választott munkaidőnek a vállalkozás típusától kell függenie. A munkaidő beállításakor gondoljon a célcsoportjára – mely időpontokban akarják megvásárolni a szolgáltatásait. De a legfontosabb az, hogy a nyitvatartási időt minden olyan médiában feltüntesse, amelyen keresztül kommunikál.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.