A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system. Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.
Why should you use a hosted call center?
Excellent phone support is the cornerstone of every successful business. Even though traditional call centers are slowly becoming obsolete and replaced by the likes of call center software or hosted call centers, phone support is still in high demand.
In fact, according to the CFI Group, 76% of all consumers prefer phone support over digital means such as emails, online contact forms, and social media. As such, it’s important to cater to the majority of your customers by providing quick, personalized, and knowledgeable phone service.
Ennek a problémamentes és költséghatékony módja az, ha befektet egy beépített telefonos központ szoftverbe.
How can you use a hosted call center?
A call center like LiveAgent offers its users tons of modern and professional call center features, including:
- Bejövő hívás
- Kimenő hívás
- Belső hívások
- IVR (Interactive Voice Response) technológia
- Hívásvárakoztatás
- Automatikus visszahívások
- Részt vett transzferek
- Automatic call routing / automatic call distribution (ACD)
- Videó hívások
- Korlátlan hívásrögzítés
- Több támogatott hívóeszköz, köztük softphone

Emellett számos beépített telefonközpont további szolgáltatásokat is kínál, például:
- Beépített CRM szoftver
- Multichannel ticketing
- Belső/külső tudásbázisok
- Hatékony jelentéskészítés, híváselemzés és időkövetés
- És még sok más!
The hosted call center is a modern type of technology that does not require any additional third-party app to function. In fact, call center solutions are built to maximize workflow efficiency and cost savings and thus include all the features and benefits of traditional help desk software.

What are the benefits of using hosted call centers?
Improved customer satisfaction
Az IVR menükkel, automatikus visszahívásokkal és a résztvevő hívások átadásával ellátott, jól szervezett, beépített telefonközpont szoftver javíthatja az ügyfelek elégedettségét. Az ügyfelek opciókat akarnak, amikor a várakozásra várnak. Tájékoztatást akarnak kapni arról is, hogy hová irányítják őket, és segítséget akarnak kapni akkor is, ha az a személy, akihez áthelyezik őket, nincs segítségükre.
Having a comprehensive hosted call center like LiveAgent in your arsenal is the best thing you can do to keep your customers happy call after call.

Faster resolution times
Having a hosted call center that’s equipped with an IVR system can help you improve your resolution times. By empowering your customers to choose which department they need to speak to, you’re eliminating the middle man that usually picks up a phone, listens to what the customer needs, and only then routes the caller to the appropriate department or representative.
Great cost savings
Hosted call centers cost a fraction of the price of a traditional call center. The only thing you need to pay for is your monthly subscription and your VOIP phone number. You pay for real-time usage only. There are no extra per-minute charges or hidden fees.
Ezen felül nem kell fizetni a bérleti díjakért, a drága hardverekért, az áramért és egyebekért. A telefonközpont bármely, internet-hozzáféréssel rendelkező számítógépről vagy okostelefonról elérhető.

Improved customer efficiency
Hosted call centers like LiveAgent are equipped with additional features and integrations that can improve agent efficiency. Because your agents can access all customer info from their call interface, they won’t have to waste any time looking for past conversations, contact details, and more.

Greater flexibility
Hosted call centers give your agents freedom and flexibility. Working from home or remotely is a completely viable option. Your agents will no longer have to sit in the office or in front of the computer. They won’t even have to have a designated device. They can simply forward calls to their personal devices answer calls on the go. Doesn’t that sound great?
How can you set up a hosted call center in LiveAgent?
A LiveAgent által beépített telefonos központ percek alatt létrehozható.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába, és kattintson a Hívás gombra.
2. Kattintson a Számok-ra
3. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra

4. Select your VOIP provider (the VOIP provider from which you’ve purchased your phone number)

5. Írjon be egy nevet (ez bármi lehet, csak jegyezze meg, hogy melyik számról van szó)
6. Válassza ki azt az osztályt, ahová az erre a telefonszámra érkező hívások továbbítódnak
7. Írja be a tárcsázási előtagot
8. Jelölje be a Hívások rögzítése jelölőnégyzetet, ha az összes bejövő / kimenő hívást rögzíteni szeretné erről a telefonszámról
9. Írja be a VOIP-szolgáltató hitelesítő adatait (hosztnév, felhasználónév, jelszó)

10. Kattintson a Hozzáadás gombra
Ha a telefonszám hozzáadása sikeres és aktív, akkor mellette zöld pont látható.
11. Ezután kattintson a Szerkesztés gombra majd az IVR gombra.

Az IVR (üdvözlő/offline üzenetek) segítségével állítsa be az IVR/üdvözlő üzeneteket.
12. Miután befejezte az IVR beállítását, kattintson a Konfiguráció elemre
13. Kattintson a Hívás elemre
14. Kattintson a Beállítások elemre

15. Módosítsa a beállításokat a preferenciák szerint, majd kattintson a Mentés gombra
16. Ezen útmutató segítségével hozzáadhatja hardveres és szoftveres telefonjait az Eszközökhöz
17. Next, forward this guide to your agents so they can set up preferred devices for answering calls
How does it look like/work in practice?
LiveAgent is a call center solutions provider that guarantees a great user experience. Call center software is flexible, scalable, and can be accessed from any computer or phone with internet access. It can be used by multiple users at once and customized to fit your business needs. The system is affordable, easy to use, and has reliable uptime. Check out how it works in the video below.

Frequently asked questions
What is a hosted call center?
A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.
Why should I use a hosted call center?
Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.
What features are included in a hosted call center?
Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings.
How can a hosted call center benefit your business?
A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.
Expert note
A beépített telefonos központ által nyújtott rugalmasság és költséghatékonyság miatt előnyös lehet minden vállalkozás számára.

Call Center Beállítás – Kialakítása & Felépítése
A call center hatékony működéséhez fontos a teljes átvizsgálás, melynek során figyelni kell az ügynökök hatékonyságára, folyamatokra és eljárásokra, képzésre, munkaerőgazdálkodásra, ügyfélelégedettségre és metrikákra. Az ügyfélszolgálati folyamatokon és katasztrófa-helyreállításon is tesztelni javasolt, így lehet optimalizálni az ügyfélelégedettséget. Továbbá lehet eladó call centert keresni és különböző eszközökkel segíteni a kommunikációt. A call center beállítás ellenőrzőlistája segít meghatározni a célokat, a szükséges személyzetet és szoftvert és a hívások számát.
Call center követelményeinek ellenőrző listája
Az ügynökök hatékonyságának javításához használni kell megfelelő eszközöket és felszereléseket, beleértve a minőségfigyelő szoftvereket és az ügyfélforgalom csökkentésére irányuló megoldásokat. A kiváló hívásminőség biztosítása növelheti az ügyfél-elégedettséget, javíthatja a vállalkozás hírnevét és segítheti az eladások növekedését. A belső támogatás és az elérhetőség szintén fontos követelmények egy call center számára.
A call center felügyelők létfontosságúak a zökkenőmentes ügyfélszolgálati élmény és a call center céljainak eléréséhez. Feladataik magukba foglalják a napi működés és az ügyfélszolgálat menedzsmentjének irányítását, a teljesítményértékelést és coaching ülések megszervezését, az új alkalmazottak felvételét és képzését, valamint az üzleti célok eléréséhez megfelelő tervezést és végrehajtást. Az ügyfélkapcsolatok kezeléséhez szükséges vezetői és call center képességek biztosítják a felügyelő pozitív hatását az ügynökök teljesítményére.
A lojális ügyfelek javítják a nyereséget, így érdemes befektetni egy kivételes call center élmény megteremtésébe. Számos call center eszköz segít a kommunikáció egyszerűsítésében, a pénzügyi szektor pedig a legkeresettebb. A call center megfelelőségi ellenőrző lista biztonságos hálózati infrastruktúrát biztosít, míg a LiveAgent befektetése akár 95%-kal is növelheti a profitot. A promóterek nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra, bocsátanak meg hibákat és kipróbálják az új ajánlatokat.