Ingyenes próba

Beépített telefonos központ

A beépített telefonos központ olyan szoftveres megoldás, amely egyetlen rendszeren keresztül kezeli a bejövő és a kimenő hívásokat, valamint az IVR interakciókat. A beépített telefonos központ rendszerek kiváló alternatívák a hagyományos telefonos központokkal szemben, mivel webalapúak és költséghatékonyak. Nem kell aggódnia a szerverek fenntartása, hardver vásárlás vagy külső szoftver telepítése miatt.

Miért érdemes használnia beépített telefonos központot?

A kiváló telefonos támogatás minden sikeres vállalkozás sarokköve. Annak ellenére, hogy a hagyományos telefonközpontok lassan elavulnak, és helyükbe lépnek a telefonos központ szoftverek vagy a beépített telefonos központok, a telefonos támogatásra továbbra is nagy szükség van.

A CFI csoport szerint az összes fogyasztó 76% -a inkább a telefonos támogatást részesíti előnyben a digitális eszközökkel szemben, például az e-mailekkel, az online kapcsolattartási űrlapokkal és a közösségi médiával szemben. Ezért fontos, hogy ügyfeleinek többségét kielégítse gyors, személyre szabott és hozzáértő telefonos szolgáltatás nyújtásával.

Ennek a problémamentes és költséghatékony módja az, ha befektet egy beépített telefonos központ szoftverbe.

Hogyan használhatja a beépített telefonos központot?

Egy olyan telefonos központ, mint a LiveAgent, rengeteg modern és professzionális telefonos szolgáltatást kínál a felhasználóknak, többek között:

  • Bejövő hívás
  • Kimenő hívás
  • Belső hívások
  • IVR (Interactive Voice Response) technológia
  • Hívásvárakoztatás
  • Automatikus visszahívások
  • Részt vett transzferek
  • Automatikus hívásirányítás/automatikus híváselosztás (ACD)
  • Videó hívások
  • Korlátlan hívásrögzítés
  • Több támogatott hívóeszköz, köztük softphone
Modell-Telefonos központ kapcsolat

Emellett számos beépített telefonközpont további szolgáltatásokat is kínál, például:

  • Beépített CRM szoftver
  • Többcsatornás jegykezelés
  • Belső/külső tudásbázisok
  • Hatékony jelentéskészítés, híváselemzés és időkövetés
  • És még sok más!

A beépített telefonos központ egy modern típusú technológia, amelynek működéséhez nincs szükség további külső alkalmazásokra. Valójában a call center megoldások a munkafolyamat hatékonyságának és költségmegtakarításának maximalizálására épülnek, és így tartalmazzák a hagyományos help desk szoftver összes funkcióját és előnyét.

hívástovábbítás részt vesz

Milyen előnyökkel jár a beépített telefonközpontok használata?

Javuló ügyfél-elégedettség

Az IVR menükkel, automatikus visszahívásokkal és a résztvevő hívások átadásával ellátott, jól szervezett, beépített telefonközpont szoftver javíthatja az ügyfelek elégedettségét. Az ügyfelek opciókat akarnak, amikor a várakozásra várnak. Tájékoztatást akarnak kapni arról is, hogy hová irányítják őket, és segítséget akarnak kapni akkor is, ha az a személy, akihez áthelyezik őket, nincs segítségükre.

A beépített telefonközpont, mint a LiveAgent, a legjobb, amit tehet annak érdekében, hogy ügyfeleit boldoggá tegye hívás és hívás után.

Beépített telefonos központ
Az ügyfelek nem elégedettek a hagyományos telefonközpontokkal. Használjon inkább egy virtuális telefonközpontot!

Gyorsabb megoldási idő

Ha egy IVR-rendszerrel ellátott beépített telefonközpontot használ, az javíthatja a megoldási időt. Azzal, hogy felhatalmazza az ügyfeleket arra, hogy kiválasszák, melyik részleggel kell beszélniük, megszüntetik azt a középső férfit, aki általában felvesz egy telefont, meghallgatja, mire van szüksége az ügyfélnek, és csak ezután irányítja a hívó felet a megfelelő osztályhoz vagy képviselőhöz.

Stand out from your competitors with a strong
customer
service
culture

Magas költségmegtakarítás

A beépített telefonos központok az ár töredékébe kerülnek egy hagyományos telefonközponthoz képest. Az egyetlen dolog, amit fizetnie kell, a havi előfizetés és a VOIP telefonszám. Csak valós idejű használatért fizet. Nincsenek külön percdíjak vagy rejtett díjak.

Ezen felül nem kell fizetni a bérleti díjakért, a drága hardverekért, az áramért és egyebekért. A telefonközpont bármely, internet-hozzáféréssel rendelkező számítógépről vagy okostelefonról elérhető.

Beépített telefonos központ
Az idő múlásával javíthatja a beépített telefonközpont teljesítményét

Javított vásárlói hatékonyság

Az olyan beépített telefonközpontok, mint a LiveAgent, további szolgáltatásokkal és integrációkkal vannak ellátva, amelyek javíthatják az ügynökök hatékonyságát. Mivel ügynökei hozzáférhetnek az összes ügyfél-információhoz a hívásfelületükről, nem kell időt vesztegetniük a múltbeli beszélgetések, elérhetőségek és egyebek keresésére.

Beépített telefonos központ

Nagyobb rugalmasság

A beépített telefonközpontok szabadságot és rugalmasságot biztosítanak ügynökeinek. Az otthoni vagy távmunka teljesen életképes lehetőség. Ügynökeinek nem kell többé az irodában vagy a számítógép előtt ülniük. Nem is kell, hogy kijelölt eszközük legyen. Egyszerűen továbbíthatják a hívásokat személyes eszközeikre útközben. Jól hangzik?

Hogyan lehet a LiveAgentben beépített telefonos központot létrehozni?

A LiveAgent által beépített telefonos központ percek alatt létrehozható.

1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába, és kattintson a Hívás gombra.

2. Kattintson a Számok-ra

3. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra

Beépített telefonos központ

4. Válassza ki a VOIP szolgáltatóját (azt a VOIP szolgáltatót, amelytől a telefonszámát vásárolta)

Beépített telefonos központ

5. Írjon be egy nevet (ez bármi lehet, csak jegyezze meg, hogy melyik számról van szó)

6. Válassza ki azt az osztályt, ahová az erre a telefonszámra érkező hívások továbbítódnak

7. Írja be a tárcsázási előtagot

8. Jelölje be a Hívások rögzítése jelölőnégyzetet, ha az összes bejövő / kimenő hívást rögzíteni szeretné erről a telefonszámról

9. Írja be a VOIP-szolgáltató hitelesítő adatait (hosztnév, felhasználónév, jelszó)

Beépített telefonos központ

10. Kattintson a Hozzáadás gombra

Ha a telefonszám hozzáadása sikeres és aktív, akkor mellette zöld pont látható.

11. Ezután kattintson a Szerkesztés gombra majd az IVR gombra.

IVR

Az IVR (üdvözlő/offline üzenetek) segítségével állítsa be az IVR/üdvözlő üzeneteket.

12. Miután befejezte az IVR beállítását, kattintson a Konfiguráció elemre

13. Kattintson a Hívás elemre

14. Kattintson a Beállítások elemre

Beépített telefonos központ

15. Módosítsa a beállításokat a preferenciák szerint, majd kattintson a Mentés gombra

16. Ezen útmutató segítségével hozzáadhatja hardveres és szoftveres telefonjait az Eszközökhöz

17. Ezután továbbítsa ezt az útmutatót ügynökeinek, hogy azok beállítsák a preferált eszközöket a hívások fogadására

Hogyan néz ki/működik a gyakorlatban?

A LiveAgent által üzemeltetett call center szoftver rugalmas, skálázható, és bármilyen internet-hozzáféréssel rendelkező számítógépről vagy telefonról elérhető. Használhatja egyszerre több felhasználó, és testre szabhatja üzleti igényeinek megfelelően. A rendszer megfizethető, könnyen használható és megbízható üzemidővel rendelkezik. Nézze meg az alábbi videóban, hogy hogyan működik.

Frequently asked questions about hosted call centers

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.