Ingyenes próba

Hívásátirányítások

Mit jelentenek a résztvevő hívásátirányítások?

A részt vett hívásátirányítások addig várnak, amíg befejezik a hívást, amíg fel nem veszik, elutasítják, vagy egy másik ügynök válaszol rá. Egyszerűen továbbítja a hívást az egyik ügynöktől a másikig. Ez azt jelenti, hogy ügynökeinek nem kell arra kényszeríteni az ügyfeleket, hogy feleslegesen hosszú ideig várják kollégájukat.

A részt vett transzferek sokkal udvariasabb módon gondoskodnak erről, mint a hideg transzfernél, amikor Ön és az ügyfél nem tudja, hogy a másik személy felveszi-e.

Amint az ügyfél felhív és ügynök át akarja adni, a hívás várakozásba kerül. Időközben újabb hívás indul, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a célállomás képes-e válaszolni. Ha a hívást nem veszi fel, akkor azt visszaküldi az eredeti ügynöknek.

Kinek hasznos a részt vett telefonhívás?

A transznacionális vállalatoknak, a nagyvállalatoknak és a multinacionális vállalkozásoknak, amelyeknek több részlegük és több száz ügynökük van, mindennap át kell adniuk a hívásokat. Sok hívás rossz osztályba kerülhet, vagy rossz ügynök kezeli őket. Itt jönnek szóba a részt vett hívásátirányítások.

A részt vett hívásátirányítás előnyei

Kapcsolat türelmetlen ügyfelekkel

Az azonnali válaszokat kereső türelmetlen ügyfelek pillanatok alatt kiszolgálhatók, még akkor is, ha rossz osztályt vagy ügynököt hívnak.

Az ügynököknek van idejük felkészülni

Amíg a bejövő hívás átkerül egy másik ügynökhöz, az ügyfél további információkat kaphat attól az ügynöktől, aki először vette fel a hívást.

Növelje az ügyfelek boldogságát

A boldog ügyfelek az egyik legértékesebb eszköz, amelyet bármely vállalat birtokolhat. Annak érdekében, hogy személyre szabott megközelítéssel, például a részt vett hívások átadásával javítsák boldogságukat, megéri a fáradságot.

Egyéb előnyös telefonos szolgáltatások

IVR

Használja a robusztus Interaktív hang válasz (IVR) technológiát, hogy a hívóit egy adott részleghez vagy ügynökhöz irányítsa. Hozzon létre egyedi IVR fákat, amelyek percek alatt elkészülhetnek. Meghatározva az ügyfelek által választott opciókat, üdvözlő üzenetet vagy rövid zenei részletet feltöltve, sokkal személyre szabottabb megközelítést tud biztosítani.

Intelligens hívásirányítás

A call center szoftver lényeges része a hívásirányítás, más néven automatikus híváselosztás (ACD), amely egy olyan funkció, amely automatikusan elosztja a hívásokat az ügynököknek az előre kiválasztott követelmények alapján. A LiveAgent támogatja a hívásirányítást véletlenszerű, vagy elsőbbségi hozzárendelés alapján. A véletlenszerű hozzárendelés alkalmazásával az összes bejövő hívás véletlenszerű sorrendben kerül elosztásra az ügynökök számára. Az elsőbbségi hozzárendelés maximalizálja az ügynökök elérhetőségét és minimalizálja az üresjárati időt.

Test attended call transfers for free

Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a részt vett hívásátviteli szolgáltatás a LiveAgentben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A részt vett hívásátadás a LiveAgent telefonközpontjának egyik olyan funkciója, amely lehetővé teszi ügynökeinek, hogy szükség esetén egy másik részleghez kapcsolják az ügyfeleket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan működik a részt vett hívásátvitel a LiveAgentben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent résztvevő hívásátviteli szolgáltatása úgy van programozva, hogy megvárja, amíg a hívást egy másik ügynök felveszi vagy elutasítja, mielőtt megszakad a vonal. Ennek eredményeként az ügyfélnek nem kell feleslegesen sokáig várnia. A meleg transzferek gördülékenyebbek, produktívabbak és általában előnyösebbek.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan profitálhat a LiveAgent a résztvevő hívásátviteli funkciójának használatából?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A látogatott hívás-transzferek előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek hűsége és az ügynök munkafolyamatának javulása.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót