Ingyenes próba

Hívásátirányítások

A LiveAgent jelenleg résztvevő átirányított hívásokat alkalmaz. Az átirányított hívások várakoznak, amíg azokat egy másik ügynök fel nem veszi, vagy el nem utasítja. Ez azt jelenti, hogy az ön ügynökeinek nem kell várakoztatnia az ügyfeleket hosszú ideig feleslegesen, egy kolléga jelentkezéséig. Sokkal udvariasabb módon történik a hideg átirányításnál, amikor ön vagy az ügyfele nem tudja, hogy felveszi-e valaki a telefont végül.

A résztvevő átirányított hívásokkal a hívó fél várakozik, amíg egy új hívás létrejön a megfelelő ügynökkel. Amikor az új ügynök felveszi a telefont, az eredeti hívás befejeződik. Ez nagy mértékben növeli az ügyfélelégedettséget és ügyfelei mindenképpen értékelni fogják ezt.

Amennyiben az új ügynök nem veszi fel a telefont, a hívás újra az előző/eredeti ügyfélszolgálati munkatárshoz kerül.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..