Előnézeti tárcsázó

Mi az az előnézeti tárcsázó?

Az előnézeti tárcsázó a kimenő telefonközpontokban használt automatikus tárcsázó rendszerek egyike, más típusú automatizált tárcsázókkal együtt. Az előnézeti tárcsázó rendszer automatikusan kiválaszt egy kapcsolatfelvételi rekordot a híváslistáról a kimenő kampánybeállítások alapján, és elküldi azt egy ügyintézőnek, aki a hívás megkezdése előtt áttekintheti a kapcsolattartási adatokat, beleértve a kapcsolatfelvételi előzményeket és egyéb elérhető környezeti információkat. Az ügyfélrekord előnézetének megtekintése után a call center ügynöke folytathatja a hívást, vagy elutasíthatja azt, és a következő számra léphet a névjegyzékben.

Ellentétben a progresszív és prediktív tárcsázókkal, amelyek nem kínálják az ügyintézőnek a hívás folytatásának vagy átugrásának lehetőségét, az előnézeti tárcsázókkal az ügynökök teljes körűen irányítják a tárcsázási folyamatot, és kezelhetik a kapcsolatfelvételi időt. Mivel az ügynökök előre szűrhetik a potenciális ügyfelekre vagy meglévő ügyfelekre vonatkozó pontos információkat, és jobban felkészülhetnek az interakcióra a hívás megkezdése előtt, ez biztosítja a sikeresebb hívásokat, pozitív üzleti eredménnyel és erősebb ügyfélkapcsolatokkal.

Bár minden vállalkozás (kis, közepes és nagy) számára előnyös lehet az előnézeti tárcsázók használata, különösen hasznosak lehetnek az összetett értékesítési kampányokat folytató kimenő kapcsolattartó központok számára, ahol általában ügyfélkutatásra van szükség a telefonálás előtt.

Korlátlan hívásrögzítés a LiveAgent hívásközpont szoftverében

Az előnézeti tárcsázók előnyei

Kevesebb megszakadt hívás

Az előnézeti tárcsázási módban nincs késés a hívások összekapcsolásában, ami meglehetősen gyakori más típusú automatikus tárcsázók (például prediktív és progresszív tárcsázó) használatakor. Az ügyfelek vagy a potenciális ügyfelek azonnal beszélhetnek az ügynökökkel a hívás összekapcsolása után, ami csökkenti a megszakadt hívások számát.

Megnövelt ügynöki teljesítmény és hatékonyság

Ha a call center ügynökeit a hívás megkezdése előtt felhatalmazza a potenciális ügyfélről vagy a másik oldalon lévő ügyfélről szóló kritikus háttér-információkkal, lehetővé teszi számukra, hogy értelmesebb beszélgetéseket folytassanak, növeli az ügynök teljesítményét és termelékenységét, és végül több üzletet köthet meg.

Call center a help desk szoftverben – LiveAgent

Javított ügyfél-elköteleződés

Mivel az ügynökök a hívás megkezdése előtt minden kapcsolatfelvételről átfogó információkkal vannak felvértezve, jobban fel vannak szerelve arra, hogy személyre szabottabb szinten foglalkozzanak a potenciális ügyfelekkel, ami elősegíti az ügyfelek elkötelezettségét.

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Frequently asked questions

Hogyan működik az előnézeti tárcsázó egy call centerben?

Az előnézeti kimenő tárcsázási módban a kimenő kampányhívási kérelmet a rendszer a hívó kampány beállításai alapján automatikusan kiválasztja a névjegyek fájljából, és az ügyintézői képernyőre irányítja. Az ügyintéző megtekintheti a lead rekordot, és eldöntheti, hogy a telefonhívás ikonra kattintva kezdeményezi-e a hívást, vagy kihagyja a hívást, és a kampány híváslistáján a következő számra lép. Miután az ügyintéző befejezte az aktuális hívást, az előzetes tárcsázási szoftver a következő híváskérést az ügyintéző képernyőre irányítja.

Milyen előnyei vannak az előnézeti tárcsázóknak?

Az előnézeti automatikus tárcsázó szoftver használatakor a potenciális ügyfelek vagy ügyfelek azonnal kapcsolatba lépnek az ügynökökkel, ami kiküszöböli a potenciálisan hosszú várakozási időt, és kevesebb megszakadt hívást eredményez. Ezen túlmenően, mivel az ügynökök a hívás megkezdése előtt minden kapcsolatfelvételről betekintést kapnak, ez jobb elköteleződést tesz lehetővé és javítja az ügynök hatékonyságát.

Az előnézeti tárcsázó a LiveAgent része?

Összetett ügyfélszolgálati szoftvermegoldásként a LiveAgent beépített bejövő és kimenő call center funkciókkal rendelkezik. Bár az előnézeti tárcsázó nem része a LiveAgent rendszerének, kínál egy click-to-call tárcsázási módot, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy közvetlenül akkor indítsanak kimenő hívásokat, amikor meglátogatják a potenciális ügyfelek webhelyét.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

Az előnézeti tárcsázó egy hatékony kimenő telefonközponti automatizált tárcsázó rendszer, amely segíti az ügyintézőket a potenciális ügyfeleknek való hatékonyabb kapcsolatfelvételben.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Tudjon meg többet a hívási időről. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Hívásidő

A beszélgető partner irányításának fontosságát és az ügyfélszolgálat koncepcióit tárgyaló cikkben megemlítik a hívás elhelyezés és továbbítás folyamatát, valamint az automatizált híváselosztás előnyeit. A LiveAgent honlapja GDPR, biztonsági politikát és adatvédelmet biztosít. Az ügyfél-elégedettség növelése és a működési költségek csökkentése érdekében intelligens rendszerek nyújtanak segítséget. A LiveAgent demóját ingyenesen ki lehet próbálni.

Tudjon meg többet a bejövő hívásról. A szakemberek egyszerű magyarázataival mélyen megértheti az ügyfélszolgálati koncepciókat.

Bejövő hívás

Tudjon meg többet a bejövő hívásról. A szakemberek egyszerű magyarázataival mélyen megértheti az ügyfélszolgálati koncepciókat.

Az átfogó call center figyelő szoftver lehetővé teszi a hívások egyszerűsítését és minőségének javítását.

Hívásfigyelő szoftver

Az átfogó call center figyelő szoftver lehetővé teszi a hívások egyszerűsítését és minőségének javítását.

A LiveAgent segítségével rögzítheti a csevegőablakot a weboldal bal vagy jobb oldalán. Olvasson róla és nézze meg videónkat - hogyan néz ki egy rögzített csevegőablak.

Csevegőablak rögzítése

LiveAgent is a popular customer service software offering VoIP phone systems, call center and complaint management systems, email management software, and more. The company has won awards and certificates, and has satisfied customers. LiveAgent also has a partner program, a blog, an academy, and webinars. Customers can use the cost calculator to estimate their expenses. The company provides sales contacts and a demo. LiveAgent values security and privacy, and has created a support portal, migration services, and a change log. The user interface is being created and LiveAgent will send the login information.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.