Progresszív tárcsázó

Mi az a progresszív tárcsázó?

A progresszív tárcsázó egy automatikus tárcsázó rendszer, amelyet széles körben használnak a kimenő telefonközpontokban. A progresszív automatikus tárcsázási technika automatizálja a kimenő telefonhívások folyamatát, így a telefonközpont ügynökeinek nem kell manuálisan tárcsázniuk minden számot a névjegyzékből. A progresszív tárcsázókat középútnak tekintik a kézi tárcsázás és a prediktív tárcsázási megoldások között.

A fő különbség, amely megkülönbözteti a progresszív tárcsázókat a prediktív tárcsázóktól, az az, hogy a progresszív tárcsázási rendszer megvárja, hogy az ügyintéző befejezze az aktuális hívást, mielőtt a következő számot tárcsázná. Emellett minden elérhető kapcsolattartó központonként csak egy számot tárcsáz. Például, ha 10 elérhető ügynök áll rendelkezésre, a tárcsázó 10 hívást kezdeményez. A progresszív tárcsázási módban a rendszer elemzi a hívási statisztikákat, például a kapcsolódási arányt és az elhagyási arányt, hogy meghatározza a tárcsázás ütemét.

Call Center Sablonok

Az automatikus üzenetrögzítő felismeréssel és a foglalt jelzések és a lekapcsolt számok kiszűrésének képességével kombinálva a progresszív tárcsázó szoftver biztosítja, hogy az ügynökök csak akkor csatlakozzanak, ha élő személy van a vonalban. Mivel az ügynökök azonnal felveszik a hívást, amint valaki felveszi, ez kiküszöböli a híváselhagyást. Másrészt a progresszív tárcsázók használata megnövelheti az ügynök tétlenségi idejét, ami alacsonyabb ügyintézői termelékenységet jelent a teljesítmény-tárcsázókhoz és a prediktív tárcsázókhoz képest.

A progresszív tárcsázók számos iparágban használhatók különféle célokra, beleértve a kimenő értékesítést, a telemarketinget, a gyűjtéseket, az ügyfélszolgálati utóhívásokat stb. Mivel a progresszív tárcsázók tárcsázási aránya alacsonyabb a prediktív tárcsázókhoz képest, ez megfontolandó. kevésbé hatékony tárcsázási mód, és nem ajánlott olyan esetekben használni, amikor az ügyintézőknek több száz vagy több ezer kapcsolaton keresztül kell kimenő hívásokat kezdeményezniük.

A progresszív tárcsázók előnyei

Az ügynök hatékonyságának növelése

Mivel a progresszív tárcsázók automatikusan tárcsázzák a számokat, és kiszűrik a foglalt vonalakat, üzenetrögzítőket és lekapcsolt számokat, az ügynököknek nem kell időt vesztegetniük a kézi tárcsázással és a sikertelen hívásokkal.

Kevesebb telefon lecsapás

Mivel a progresszív tárcsázók biztosítják az ügyintézők elérhetőségét (mindig elérhető ügynök készen áll a hívás kezelésére, amint az csatlakoztatva van), csökkenti a várakozási időt, és kevesebb híváskiesést eredményez a prediktív tárcsázókhoz képest.

Jobb célkonverzió

A híváselhagyás csökkentése jobb híváskapcsolati arányt és magasabb ügyintézői beszélgetési időt jelent, ami megnövekedett célkonverziós arányt (eladások, begyűjtések stb.) és jobb ügyfél-elégedettséget eredményezhet.

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Frequently asked questions

Hogyan működik a progresszív tárcsázó?

A progresszív tárcsázó automatikusan tárcsázza a telefonszámokat az adatbázisból, és csak akkor kapcsolja össze az ügynököket a hívásokkal, ha élő kapcsolat van a vonalon, megkerülve a foglalt vonalakat, üzenetrögzítőket és nem válaszoló számokat. Progresszív kimenő tárcsázási módban a rendszer megvárja, amíg egy call center-ügynök befejezi az aktuális hívást, és csak ezután lép át a következő szám tárcsázására (és ügynökönként csak egy számot tárcsáz).

Mikor használ progresszív tárcsázókat a prediktív tárcsázók helyett a kapcsolatközponti megoldáshoz?

Míg a prediktív tárcsázók kiválóan alkalmasak nagy kimenő telefonos ügyfélszolgálati csapatok és proaktív kimenő hívási kampányok számára telemarketing, értékesítés, piackutatás és gyűjtések számára, a progresszív tárcsázók jobb megoldást jelenthetnek a kisebb és közepes méretű csapatok számára, ahol kevesebb ügynök áll rendelkezésre, hogy lépést tartsanak a prediktív tárcsázási móddal. A progresszív tárcsázók a B2B kimenő hívásokhoz is jobban megfelelnek, mivel az ilyen típusú hívások sikerességi aránya általában magasabb a kevesebb lefagyás és a jobb válaszarány (80% feletti) miatt.

Használhatok progresszív tárcsázót a LiveAgenttel?

Noha a LiveAgent call center megoldása magában foglalja a bejövő hívásközpontot és a kimenő hívási lehetőségeket is, jelenleg nem kínál progresszív kimenő tárcsázót. Ehelyett a webalapú verzió lehetővé teszi bármely szám hívását az interneten. A click-to-call opcióval az ügynökök közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról indíthatnak kimenő hívásokat, miközben potenciális ügyfelei webhelyein böngésznek.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.