Mi az a progresszív tárcsázó?
A progresszív tárcsázó egy automatikus tárcsázó rendszer, amelyet széles körben használnak a kimenő telefonközpontokban. A progresszív automatikus tárcsázási technika automatizálja a kimenő telefonhívások folyamatát, így a telefonközpont ügynökeinek nem kell manuálisan tárcsázniuk minden számot a névjegyzékből. A progresszív tárcsázókat középútnak tekintik a kézi tárcsázás és a prediktív tárcsázási megoldások között.
A fő különbség, amely megkülönbözteti a progresszív tárcsázókat a prediktív tárcsázóktól, az az, hogy a progresszív tárcsázási rendszer megvárja, hogy az ügyintéző befejezze az aktuális hívást, mielőtt a következő számot tárcsázná. Emellett minden elérhető kapcsolattartó központonként csak egy számot tárcsáz. Például, ha 10 elérhető ügynök áll rendelkezésre, a tárcsázó 10 hívást kezdeményez. A progresszív tárcsázási módban a rendszer elemzi a hívási statisztikákat, például a kapcsolódási arányt és az elhagyási arányt, hogy meghatározza a tárcsázás ütemét.
Az automatikus üzenetrögzítő felismeréssel és a foglalt jelzések és a lekapcsolt számok kiszűrésének képességével kombinálva a progresszív tárcsázó szoftver biztosítja, hogy az ügynökök csak akkor csatlakozzanak, ha élő személy van a vonalban. Mivel az ügynökök azonnal felveszik a hívást, amint valaki felveszi, ez kiküszöböli a híváselhagyást. Másrészt a progresszív tárcsázók használata megnövelheti az ügynök tétlenségi idejét, ami alacsonyabb ügyintézői termelékenységet jelent a teljesítmény-tárcsázókhoz és a prediktív tárcsázókhoz képest.
A progresszív tárcsázók számos iparágban használhatók különféle célokra, beleértve a kimenő értékesítést, a telemarketinget, a gyűjtéseket, az ügyfélszolgálati utóhívásokat stb. Mivel a progresszív tárcsázók tárcsázási aránya alacsonyabb a prediktív tárcsázókhoz képest, ez megfontolandó. kevésbé hatékony tárcsázási mód, és nem ajánlott olyan esetekben használni, amikor az ügyintézőknek több száz vagy több ezer kapcsolaton keresztül kell kimenő hívásokat kezdeményezniük.
A progresszív tárcsázók előnyei
Az ügynök hatékonyságának növelése
Mivel a progresszív tárcsázók automatikusan tárcsázzák a számokat, és kiszűrik a foglalt vonalakat, üzenetrögzítőket és lekapcsolt számokat, az ügynököknek nem kell időt vesztegetniük a kézi tárcsázással és a sikertelen hívásokkal.
Kevesebb telefon lecsapás
Mivel a progresszív tárcsázók biztosítják az ügyintézők elérhetőségét (mindig elérhető ügynök készen áll a hívás kezelésére, amint az csatlakoztatva van), csökkenti a várakozási időt, és kevesebb híváskiesést eredményez a prediktív tárcsázókhoz képest.
Jobb célkonverzió
A híváselhagyás csökkentése jobb híváskapcsolati arányt és magasabb ügyintézői beszélgetési időt jelent, ami megnövekedett célkonverziós arányt (eladások, begyűjtések stb.) és jobb ügyfél-elégedettséget eredményezhet.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently asked questions
Hogyan működik a progresszív tárcsázó?
A progresszív tárcsázó automatikusan tárcsázza a telefonszámokat az adatbázisból, és csak akkor kapcsolja össze az ügynököket a hívásokkal, ha élő kapcsolat van a vonalon, megkerülve a foglalt vonalakat, üzenetrögzítőket és nem válaszoló számokat. Progresszív kimenő tárcsázási módban a rendszer megvárja, amíg egy call center-ügynök befejezi az aktuális hívást, és csak ezután lép át a következő szám tárcsázására (és ügynökönként csak egy számot tárcsáz).
Mikor használ progresszív tárcsázókat a prediktív tárcsázók helyett a kapcsolatközponti megoldáshoz?
Míg a prediktív tárcsázók kiválóan alkalmasak nagy kimenő telefonos ügyfélszolgálati csapatok és proaktív kimenő hívási kampányok számára telemarketing, értékesítés, piackutatás és gyűjtések számára, a progresszív tárcsázók jobb megoldást jelenthetnek a kisebb és közepes méretű csapatok számára, ahol kevesebb ügynök áll rendelkezésre, hogy lépést tartsanak a prediktív tárcsázási móddal. A progresszív tárcsázók a B2B kimenő hívásokhoz is jobban megfelelnek, mivel az ilyen típusú hívások sikerességi aránya általában magasabb a kevesebb lefagyás és a jobb válaszarány (80% feletti) miatt.
Használhatok progresszív tárcsázót a LiveAgenttel?
Noha a LiveAgent call center megoldása magában foglalja a bejövő hívásközpontot és a kimenő hívási lehetőségeket is, jelenleg nem kínál progresszív kimenő tárcsázót. Ehelyett a webalapú verzió lehetővé teszi bármely szám hívását az interneten. A click-to-call opcióval az ügynökök közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról indíthatnak kimenő hívásokat, miközben potenciális ügyfelei webhelyein böngésznek.
Expert note
A progresszív tárcsázó egy hatékony megoldás kisebb és közepes méretű csapatok számára, mely automatikusan tárcsázza a telefonszámokat a névjegyzékből.

A cikkeknek fókuszáltaknak, felhasználó-központúaknak, széleskörűeknek, jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük, mert a tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet, csökkenteni az ügynök várakozási idejét és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.
A kéttónusú többfrekvenciás jelzés a telefonkészülékek és a központok között információátvitelre szolgáló távközlési technológia. A DTMF lehetővé teszi a távolsági hívásokat és széles körben alkalmazzák a távközlésben és call centerekben. A technológia a tárcsázott szám azonosítására és folyamatinformációk gyűjtésére szolgál. Az A, B, C, D kulcsokat főként rádióberendezésekben és telefontársaságok belső hálózati vezérlésében használják. A DTMF magasabb szintű biztonságot nyújt és csökkenti a hibák valószínűségét.
Az ügyfélszolgálati tevékenység fejlesztése megnöveli az értékesítést és a bevételeket, valamint javítja a képviselői produktivitást. Az ügyfélszolgálati rendszerek automatizálják a feladatokat és csökkentik a stresszt. Az ügyfélszolgálati szoftverek tárolják az összes fontos vásárlói információt, és gamifikációs funkciókat biztosítanak. Az elérhető adatok és jelentések áttekintést nyújtanak az ügyfélszolgálati tevékenységről és pénzt takaríthatnak meg.
A call monitoring tool is a part of the call center software used by sales departments and key personnel for exceptional customer service. Not all users can use the call monitoring tool, only those with the proper permissions. When looking for a call monitoring tool, one should look for third-party integration support, customization options, predictive dialing, and a good price-value ratio.