Partner
Mi az a Wix?
A Wix egy DIY sablon weboldal-készítő, amely AI-képességekkel rendelkezik. Ingyenesen használhatja bárki, és fizetetős csomagokat kínál azoknak az ügyfeleknek, akik a weboldalukat egy újabb szintre akarják vinni. A Wix számos beépített témát, sablont és widgetet tartalmaz, és ez segíthet a célközönségnek megfelelő webhely felépítésében. Szinte mindent kínál, amire csak gondolhat, a tervezési elemektől, menüktől és blog terektől kezdve a kapcsolati űrlapokig és egyebekig.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent Wix integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a Wix webhelyein. Az élő csevegés egy nagyszerű mód arra, hogy az ügyfelek kapcsolatba lépjenek a vállalkozásával, kérdéseket tegyenek fel, információkat szerezzenek és megoldják a termék vásárlása vagy használata közben felmerülő problémákat.
A nagyszerű ügyfélszolgálat boldogabbá teheti az ügyfeleket, növelheti az ügyfelek elégedettségét és javíthatja az ügyfélélményt. Ehhez csak egyetlen csevegő gomb szükséges a webhelyén.
Hogyan integrálhatja a LiveAgent csevegő gombját a Wix webhelyére
Ha el szeretné helyezni a LiveAgent chat gombjait a Wix weboldalán, kövesse az alábbi integrációs útmutatót.
- Először létre kell hoznia egy gombot a LiveAgent irányítópultján, hogy megszerezhesse annak integrációs kódját. Nyissa meg az irányítópultot, és válassza a Konfiguráció > Chat > Chat gombok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a szekció tetején, és válasszon ki egy tetsző tervet. Hozzáadhat egy egyéni csevegő gombot is, ha ezt jobban szeretné, az Egyéni szekció használatával.

- Ezután konfigurálja a gombot. Válasszon nevet, válassza ki azt az osztályt, ahová a csevegéseket irányítani kívánja, a sor hosszát és egyéb lehetőségeket. Kattintson a Mentés gombra, ha elkészült, vagy először kattintson a gombra. Ezt követően kattintson a bal oldali panel Integráció szakaszára. Másolja ki a gomb kódját.

- Ha megvan a kód, jelentkezzen be a Wix irányítópultjára, és navigáljon a Beállítások > Speciális > Egyéni kód menüpontra. Illessze be a gomb kódját az “Illessze ide a kódrészletet:” mezőbe. Válassza az Összes oldal lehetőséget a Kód hozzáadása az oldalakhoz részben. A legördülő menü alatt válassza a Kód betöltése minden új oldalra lehetőséget. Válassza a Törzs kiválasztása – kezdést – a Helykód alatt az alább látható részben:

Hogyan integrálható a Wix a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
Néhány ügyfélintegráció a Zapieren keresztül is megoldható. Ez egy harmadik féltől származó szolgáltatás, amely triggereket és műveleteket használ az integráció létrehozására két választott alkalmazás között. Ehhez Zapier-fiókra lesz szüksége.

Itt hozzon létre egyet, majd lépjen a LiveAgent + Wix Automatizálása webhelyre. Mivel többféle lehetőség van, ez az útmutató eltérhet az integrációs beállításoktól, de a folyamat általában ugyanaz marad, és meglehetősen egyszerű önállóan végrehajtani. Kiválasztottuk a Wix kiváltó automatizálási szabályt és a LiveAgent beszélgetés létrehozása műveletet.

- Görgessen le a “trigger és művelet kiválasztása” szakaszig, és nézze meg a lehetőségeket. Több kiváltót és műveleti beállítást párosíthat a listából, ezért fontolja meg, mit szeretne tenni az integrációval, és válasszon. Ezután kattintson a kék folytatás gombra.
- A beállítás első részében csatlakoztatnia kell Wix-fiókját a Zapierhez, és esetünkben azt is ki kell választania, hogy melyik automatizálási szabály váltja ki az integrációt. Ez a rész tartalmaz egy kiváltó tesztet is, hogy a Zapier hozzáférjen az adatokhoz, hogy együtt működjenek.
- A beállítás második része a művelet konfigurálásáról szól. Integrációnk esetén ki kell töltenünk azokat a mezőket, amelyek az üzenet tartalmát képviselik, például a tárgy, a feladó, a címzett e-mail címe és az üzenet törzse. Van néhány nem kötelező mező is a további információkért.
- Az utolsó lépés az integráció tesztje. Ne felejtse el bekapcsolni a Zap-ot, amikor siker üzenetet kap.
Frequently asked questions
Mi az a Wix?
A Wix egy weboldal-készítő, amely lehetővé teszi bárki számára, hogy professzionális megjelenésű webhelyet hozzon létre. A vállalat 2006 óta működik, és több millió ember számára ad hatalmat, akik a weboldalukon keresztül szeretnének digitális jelenlétet kialakítani.
Hogyan integrálhatja a Wix-et a LiveAgenttel?
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába 2. Keresse meg a Konfiguráció - Csevegés - Csevegő gombokat 3. Hozzon létre egy élő csevegő gombot 4. Másolja ki és illessze be a kódot a Wix webhelyére
A weboldal tulajdonosa fenntartja az összes jogot és a felhasználási feltételeket, biztonsági politikát, adatvédelmi irányelveket és GDPR-t tartalmaz. Az oldal sütiket használ, és a LiveAgent használatával kapcsolatos telepítési folyamat van folyamatban. A felhasználóknak lehetőségük van elutasítani vagy elfogadni a sütik telepítését.
Ingyenes élő chat szoftver az Ön weboldalára
Az élő chat segíthet az üzletek kialakításában és az értékesítések növelésében. Az ingyenes jegykezelő szoftverek jó alternatívát jelentenek az alacsony költségvetésű vállalkozások számára. A kapcsolatfelvételi űrlapok segítenek az ügyfeleknek azonosulni az Ön weboldalán, miközben vezetékeket generálnak és értékes üzleti adatokat gyűjtenek. Az online ügyfélszolgálat egyre fontosabb szerepet játszik a vállalatok életében, és az azonnali üzenetküldés minden formája praktikus megoldásnak bizonyul.
Az ügyfélszolgálati kommunikáció nehéz terület, de általában a fogyasztók mintegy 70%-a elégedett vele. A LiveAgent demója és alternatív lehetőségei segítenek az ügyfélszolgálati szoftverek használatában, ami az ügyfél elégedettségének növelésében segít. Az online chat, az AI-alapú chatbotok és az élő chat integrálása a CRM-be az elégedettség és az értékesítés növeléséhez vezet. Az ügyfélszolgálat eredményeinek javítása érdekében hasznos tudásbázis és chat szolgáltatásokat kínálnak.
Live chat support is a popular and effective way for businesses to communicate with their customers in real time. It is quick, efficient, and cost-effective, and customers can get answers to their questions in a matter of minutes. Live chat is preferred over emails and phone calls, and companies can offer various options like video chat to make communication easy. Live chat for WordPress websites is a must-have feature. The LiveAgent platform offers a 14-day free trial for businesses to improve their customer service with live chat.