Tawk alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Tawk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat
  • ✓ Nem szükséges bankkártya
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Jobb megoldást keres ügyfélszolgálatára? Sokrétübb szolgáltatást és választási lehetőségeket szeretne nyújtani vevőinek, ha azok kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálattal? Próbálja ki a LiveAgentet! A LiveAgent egy sokoldalú megoldást nyújt az ügyfélszolgálat terén. Hatásos szolgáltatásaival és integrációival a LiveAgent mindennel rendelkezik, hogy jobb minőségű ügyfélszolszolgálatot nyújtson ügyfeleinek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

3 ok, amiért a cégek a LiveAgent-re váltanak

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkció teszi könnyebbé és élvezetesebbé a munkát.

Megfizethető árak

A LiveAgent csomagok kedvező áron érhetők el. Válasszon a három fizetett csomagunkból vagy egyéb, az ön ügyfélszolgálatának leginkább megfelelő ajánlatainkból!

Megnövekedett ügyfél-elégedettség

LiveAgent növeli a vevők elégedettségét és az átváltási árfolyamokat.

Tawk vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
Tawk
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A Tawk kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A Tawk kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A Tawk nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgáló portált.
A Tawk nem kínál Önkiszolgáló portált.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Tawk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Tawk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Tawk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Tawk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A Tawk kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Tawk kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat.
A Tawk nem kínál automatizációt és szabályokat.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent kínál API funkciókat.
A Tawk kínál API funkciókat.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A Tawk nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Tawk nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A Tawk kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A Tawk kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Tawk kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A Tawk kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Tawk nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
A Tawk kínál korlátlan 24/7 támogatást.
app installation - illustration

Kapjon többet az üzletéhez!

Az élő csevegésen kívül mit szólna valami többhöz? A vevők nemcsak egy csatornán keresztül léphetnek önnel kapcsolatba, így az a legjobb, ha több módon is elérhető a szolgáltatás. Legyen jelen a szolgáltatás e-mailen, a közösségi médiában, telefonos ügyfélszolgálaton és adatbázisokban is. A LiveAgent többek között az Instagramon is szolgáltatást nyújt.

A LiveAgent jegyrendszere mindenről gondoskodik, így nem lesz fennakadás a kommunikációban. Minden rendezett, ahogy annak lennie kell.

A leggyorsabb élő csevegés

Tudjuk, hogy az élő csevegés miatt látogatott ide. De miért ne kapja meg a leggyorsabbat a piacon? A LiveAgent vezérlő gyorsasága 2.5 másodperc.

Ezenkívül már akkor láthatja, mit szeretne az ügyfél, miközben még ír. Már akkor válaszolhat a kérésére, mielőtt ő befejezné az írást. Lepje meg őt gyorsaságával!

Watch the website loading time
Savings illustration

Ez a rendszer önt szolgálja

Válassza azokat az embereket, akikben megbízik és akiket ismer, és csak az eszközökért fizessen! Egy kiváló ügyfélszolgálati szoftvernek nem kell drágának lennie. A LiveAgent három kiváló, számos eszközzel felszerelt, fizetett csomagot ajánl önnek, amelyek segítik önt a jobb szolgáltatás megvalósításában.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

Men shaking hands - illustration

Jobb ügyfélszolgálati szoftvert keres?

A LiveAgent az SMB által a legtöbbször megtekintett és # 1-nek osztályozott ügyfélszolgálati szoftver 2020-ban. Legyen szoros kapcsolatban a vevőivel, és segítse elő a gyorsabb ügyintézést a LiveAgenttel!

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Hasonlítson össze minket másokkal

Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezTawk alternatíva
    Tudja meg egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver előnyeit és tervezzen meg egy ingyenes online LiveAgent Ügyfélszolgálati Szoftver demót ma.

    Foglaljon demót!

    Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Foglaljon le egy demót

    This text focuses on the importance of internal linking and SEO plugins for WordPress, emphasizing the benefits of automated solutions such as better user experience and personalized link equity distribution. It also discusses the use of LiveAgent, a free chat room solution for small businesses to improve customer service and increase sales. The Quality Unit LLC website offers support and the option to accept or reject cookies.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    A LiveAgent ingyenes próbaverziója segít közelebb kerülni a pályázókhoz. Rendezze a kommunikációt prioritás szerint és soha ne veszítsen el semmilyen információt a pályázókról.

    Helpdesk szoftver a HR ipar számára

    A LiveAgent Helpdesk szoftvere lehetővé teszi a HR ipar számára, hogy hatékonyabban kommunikáljon a jelentkezőkkel. A prioritások szerint rendezett kommunikáció segít a információvesztés elkerülésében, és egyszerűsíti a kapcsolatkezelést. A LiveAgent ingyen tesztelhető a cég neve alatt.

    A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

    Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

    A LiveAgent szoftver jelentőségét hangsúlyozza az ügyfélszolgálatban, beleértve a kiejtést, kapcsolatfelvételi űrlapot, támogatási jegyrendszert és élő csevegést. Az alkalmazás számos funkciót kínál, beleértve a hang- és videohívásokat, valamint a testreszabott tartalmakat a fogyasztók számára.

    Tekintse meg a LiveAgentet, és fedezze fel az összes lenyűgöző eszközt és funkciót a többcsatornás ügyfélszolgálati alkalmazásunkban. Próbálja ki még ma, és javítsa ügyfélszolgálatát.

    Tekintse mega LiveAgent

    Fedezze fel az élő csevegést, a tudásbázist, a call centert és az átlátható árképzést. A LiveAgent eszközei minden vállalkozás számára hasznosak.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x