A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál, a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást, call center szolgáltatást és még az olyan kommunikációs csatornák lefedését is, mint az Instagram és a Viber, mindezt egy kifogástalan csomagba összegyűjtve.
Az átváltás egyszerű! Segítünk a migrációban LiveChat-ről LiveAgent-re és az összes adatot importáljuk. Ingyenes, és csak 5 percet vesz igénybe.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
LiveChat
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat csomagban jegykezelést kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat csomagban kínálja az élő csevegést 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
|
A LiveChat nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat önkiszolgáló portált kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A LiveChat Facebook-integrációt kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A LiveChat nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál.
|
A LiveChat nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A LiveChat nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A LiveChat csomagban tudásbázist kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat ügyfélfórumot csomagban kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat csomagban kínál API funkciókat, havi 19 dollárért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A LiveChat nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A LiveChat nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan előzményeket kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan weboldalakat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A LiveChat nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Sok más funkció mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!
Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.
A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Válasszon három csomag közül, vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.
A LiveAgent megadja az ügyfélszolgálatnak a szükséges szabadságot. Tele van funkciókkal, és szinte bármit képes integrálni, az e-mailtől, az élő csevegéstől és a call center-től kezdve a közösségi médiáig, mint a Facebook, a Twitter és az Instagram.
És mindez elfogadható áron. Elérhető csomagjainkat az igényeinek megfelelően alakítottuk ki. Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is kedvezményes áron.
Az élő chat egy olyan funkció, amelynek reagálnia kell, gyorsnak kell lennie és lehetővé kell tennie az azonnali kommunikációt Ön és ügyfele között. A LiveAgent csevegőmodulja a leggyorsabb a piacon kapható alkalmazások közül, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Ön is megtekintheti a teszt eredményeit.
A LiveAgent három különböző csomagot kínál és nem fogja velük költségvetési keretét túllépni. A csomagok mindegyike hasznos funkciókkal rendelkezik és külön funkciókat is vásárolhat, ha valami extra funkciót szeretne hozzáadni a csomagjához.
Tekintse meg csomagjainkat és döntse el, hogy melyik felel meg leginkább vállalkozásának.
A LiveAgent-nél jó kezekben van, amikor több kommunikációs csatornáról és fiókról van szó. A megbízható jegyrendszer mindent rendszerez, az e-mailtől, az élő csevegéstől és a telefonhívásoktól kezdve a közösségi médiáig, mint a Facebook, a Twitter és az Instagram. Így minden csatornát lefed és mindent egy helyen tárol.
Tekintse meg, hogyan teljesítünk a LiveChat-hez képest a Capterra vásárlói véleményei alapján
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi rá, hogy hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
A LiveAgent egy könnyen használható, megfizethető ügyfélszolgálati szoftver, amely segít jobban kezelni az ügyfelek kérdéseit. Emellett növeli a konverziós arányokat, az ügyfelek elégedettségét és javítja az általános ügyfél-élmény értéket.
A LiveAgent egy all-in-one ügyfélszolgálati megoldást kínál, amely élő csevegést, e-mailt, telefont, közösségi média integrációkat, tudásbázist és egyebeket tartalmaz.
A LiveAgent könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati szoftver. Igénye szerint testre szabható, és több nyelven is használható.
The use of live chat on a website can increase conversion rates and revenue by helping customers make informed purchasing decisions. Employing a good chat strategy can turn visitors into paying customers and is an ideal tool for influencing their decision-making process. Building a strong sales team through online chatting can further enhance sales and provide immediate answers to customers. By utilizing chat applications, one can convert visitors into clients and increase their ROI, resulting in a 20% improvement in conversion rates.
Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat testreszabását és valós idejű élő chatet és beépített hívásközpontot kínál, ami fontos szempont lehet az álom ház vásárlásakor. A rugalmasság és a testreszabás képessége kulcsfontosságú lehet a jövőbeli otthonok kialakításában. Az ügyfelek bízhatnak a LiveAgent szolgáltatásaiban.
Élő chat statisztikák és trendek
Az élő csevegés hatékony potenciális ügyfelek gyűjtőeszköze lehet. Naponta átlagosan 30 új, egyedi leadet tud azonosítani, ami azonban függ a webhelylátogatások számától, a webtartalom minőségétől, a CTA-któl és az iparágtól. Az élő csevegés növeli a hűséget és az eladásokat, de költséges kommunikációs eszköz. Az élő chat megoldási költségeit a chatbotok használatával lehet csökkenteni. Az élő csevegést értékelik és csökkenti a jegyek számát.
Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent a legjobban értékelt jegykezelő szoftver kis- és középvállalkozások számára. A szoftver támogatja a nyelveket és az alkalmazásokat is. A LiveAgent-hez csatlakozhatnak vállalatok, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University. A szoftvernek különböző ártervei állnak rendelkezésre. Próbálja ki az ingyenes 7 napos jegytörténetet.
A proaktív élő chat támogatás jelentős mértékben növeli az eladásokat és a konverziós arányt, valamint az ügyfelek hűségét is javítja. A vállalkozások több mint 60%-a beszámolt az eladások növekedéséről a proaktív ügyfélszolgálat révén. Az élő csevegés továbbá segít az értékesítési csatornán, ami csevegési óránkénti bevételnövekedéshez vezet. A márkák, amelyek az élő csevegést kínálják, pozitívabb megítélést kapnak a vásárlóktól.
A LiveAgent sokkal többet kínál, mint egy telefonos központ. Az ügyfélszolgálat lefedi a leggyakrabban használt kommunikációs csatornákat, az árak pedig elérhetőek és három csomaggal rendelkeznek. A cég megígéri, hogy a legjobb ügyfélszolgálatot nyújtja költségvetési keretének túllépése nélkül. A LiveAgent a megbízható CallPage alternatívája.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk