Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveChat alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

LiveChat alternatívát keres?

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál, a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást, call center szolgáltatást és még az olyan kommunikációs csatornák lefedését is, mint az Instagram és a Viber, mindezt egy kifogástalan csomagba összegyűjtve.

Az átváltás egyszerű! Segítünk a migrációban LiveChat-ről LiveAgent-re és az összes adatot importáljuk. Ingyenes, és csak 5 percet vesz igénybe.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

LiveChat vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent LiveChat
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveChat csomagban jegykezelést kínál $19/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A LiveChat csomagban kínálja az élő csevegést 19 dollár/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
A LiveChat nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveChat önkiszolgáló portált kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A LiveChat Facebook-integrációt kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A LiveChat nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál.
A LiveChat nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LiveChat nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A LiveChat csomagban tudásbázist kínál $19/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveChat ügyfélfórumot csomagban kínál $19/ügynök/hó áron.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveChat automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveChat csomagban kínál API funkciókat, havi 19 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A LiveChat nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LiveChat nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveChat korlátlan előzményeket kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveChat korlátlan weboldalakat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveChat korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveChat korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 19 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A LiveChat nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LiveChat korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.

Fedezze fel, mi különböztet meg minket a többiektől

Phone icon

Call center támogatása

Sok más funkció mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Statistic icon

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.

Money Bag

Megfizethető árak

A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Válasszon három csomag közül, vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Book demo with LiveAgent

Kiváló LiveChat alternatíva

A LiveAgent megadja az ügyfélszolgálatnak a szükséges szabadságot. Tele van funkciókkal, és szinte bármit képes integrálni, az e-mailtől, az élő csevegéstől és a call center-től kezdve a közösségi médiáig, mint a Facebook, a Twitter és az Instagram.

És mindez elfogadható áron. Elérhető csomagjainkat az igényeinek megfelelően alakítottuk ki. Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is kedvezményes áron.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat egy olyan funkció, amelynek reagálnia kell, gyorsnak kell lennie és lehetővé kell tennie az azonnali kommunikációt Ön és ügyfele között. A LiveAgent csevegőmodulja a leggyorsabb a piacon kapható alkalmazások közül, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Ön is megtekintheti a teszt eredményeit.

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Megfizethető és tele van funkciókkal

A LiveAgent három különböző csomagot kínál és nem fogja velük költségvetési keretét túllépni. A csomagok mindegyike hasznos funkciókkal rendelkezik és külön funkciókat is vásárolhat, ha valami extra funkciót szeretne hozzáadni a csomagjához.

Tekintse meg csomagjainkat és döntse el, hogy melyik felel meg leginkább vállalkozásának.

Kapjon többet, fizessen kevesebbet

A LiveAgent-nél jó kezekben van, amikor több kommunikációs csatornáról és fiókról van szó. A megbízható jegyrendszer mindent rendszerez, az e-mailtől, az élő csevegéstől és a telefonhívásoktól kezdve a közösségi médiáig, mint a Facebook, a Twitter és az Instagram. Így minden csatornát lefed és mindent egy helyen tárol.

part of

LiveAgent vs LiveChat összehasonlítás

Tekintse meg, hogyan teljesítünk a LiveChat-hez képest a Capterra vásárlói véleményei alapján

LiveChatInc Alternative

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

undraw winners ao2o

Készen áll a változásra?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2019-ben. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a LiveChat alternatívája?

A LiveAgent egy könnyen használható, megfizethető ügyfélszolgálati szoftver, amely segít jobban kezelni az ügyfelek kérdéseit. Emellett növeli a konverziós arányokat, az ügyfelek elégedettségét és javítja az általános ügyfél-élmény értéket.

Mit kínál a LiveAgent?

A LiveAgent egy all-in-one ügyfélszolgálati megoldást kínál, amely élő csevegést, e-mailt, telefont, közösségi média integrációkat, tudásbázist és egyebeket tartalmaz.

Miért válassza a LiveAgentet?

A LiveAgent könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati szoftver. Igénye szerint testre szabható, és több nyelven is használható.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót