A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál, a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást, call center szolgáltatást és még az olyan kommunikációs csatornák lefedését is, mint az Instagram és a Viber, mindezt egy kifogástalan csomagba összegyűjtve.
Az átváltás egyszerű! Segítünk a migrációban LiveChat-ről LiveAgent-re és az összes adatot importáljuk. Ingyenes, és csak 5 percet vesz igénybe.
Sok más funkció mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!
Az élő chat alkalmazásunk a leggyorsabb a piacon, a csevegés 2,5 másodpercen belül megjelenik.
Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.
A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Válasszon három csomag közül, vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.
A LiveAgent megadja az ügyfélszolgálatnak a szükséges szabadságot. Tele van funkciókkal, és szinte bármit képes integrálni, az e-mailtől, az élő csevegéstől és a call center-től kezdve a közösségi médiáig, mint a Facebook, a Twitter és az Instagram.
És mindez elfogadható áron. Elérhető csomagjainkat az igényeinek megfelelően alakítottuk ki. Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is kedvezményes áron.
Az élő chat egy olyan funkció, amelynek reagálnia kell, gyorsnak kell lennie és lehetővé kell tennie az azonnali kommunikációt Ön és ügyfele között. A LiveAgent csevegőmodulja a leggyorsabb a piacon kapható alkalmazások közül, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Ön is megtekintheti a teszt eredményeit.
A LiveAgent három különböző csomagot kínál és nem fogja velük költségvetési keretét túllépni. A csomagok mindegyike hasznos funkciókkal rendelkezik és külön funkciókat is vásárolhat, ha valami extra funkciót szeretne hozzáadni a csomagjához.
Tekintse meg csomagjainkat és döntse el, hogy melyik felel meg leginkább vállalkozásának.
A LiveAgent-nél jó kezekben van, amikor több kommunikációs csatornáról és fiókról van szó. A megbízható jegyrendszer mindent rendszerez, az e-mailtől, az élő csevegéstől és a telefonhívásoktól kezdve a közösségi médiáig, mint a Facebook, a Twitter és az Instagram. Így minden csatornát lefed és mindent egy helyen tárol.
Tekintse meg, hogyan teljesítünk a LiveChat-hez képest a Capterra vásárlói véleményei alapján
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2019-ben. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..