Egy pozitív első benyomás online nagyban hozzájárulhat marketinges és eladási sikereihez. Nem feltétlenül könnyű azonban ezt elérni a megfelelő eszközök nélkül.
Ismerős érzés? Nehezen marad első helyen a vásárlói keresésekben? Elárasztják közösségi oldalait az értelmetlen kommentek és üzenetek?
Ha a válasza igen, fontolóra vehetné egy ügyfélszolgálati rendszer bevezetését.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A modern-kori vásárló egy igazi tech zseni, aki nem rest részletes vizsgálatot tenni vállalkozásán. Mielőtt vásárolnának, megvizsgálják a weboldalt, közösségi oldalakat, és a posztolt online értékeléseket.
Mi a kulcs a sikerhez? Reagáljon minden bejövő online kérdésre — függetlenül a használt csatornától (Instagram, Facebook, Twitter, stb.)
Nem hat professzionálisan mikor közösségi oldalait elárasztják a megválaszolatlan kommentek. Hogy fejlessze marketinges arculatát, mindenképp szükséges reagálnia a pozitív és negatív kommentekre egyaránt.
Hogyan? Egy innovatív ügyfélszolgálati rendszer segítségével. Minden vásárlói interakciót nyomon követ és továbbítja egyetlen, megosztott bejövő fiókba.
A LiveAgent egy szempillantás alatt javítja marketinges és eladási számait. Ezekre számíthat attól a pillanatól, hogy bevezeti az ügyfélszolgálati szoftvert mindennapi folyamataiba — és ez csak a jéghegy csúcsa.
Biztonságos, megosztott, univerzális bejövő fiók
Jobb produktivitás
Magasabb vásárlói elégedettség
Concierge migrációs szolgáltatást kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.
Válassza ki mely kommunikációs csatornák kapják a legtöbb jegyet, és felügyelje azoknak szolgáltatását, amit vásárlói kapnak.
Értesüljön minden új kommentről, direkt üzenetről, emailről, vagy telefonhívásról a LiveAgent-en belül.
Használjon olyan funkciókat mint, automatizációs szabályok, beépített CRM, call center, beépített chat, és még sorolhatnánk. Ezek az eszközök mind jobban segítik vásárlóit, és értékes időt spórolnak Önnek.
A LiveAgent beépített CRM rendszere segít gyors, informatív és személyes választ adni minden vásárló részére, a használt csatornától függetlenül.
Kövesse különböző csatornákon lévő vevői problémák megoldásait, úgy, hogy ugyanazon a hibrid jegy rendszerben marad.
A LiveAgent integrált a Facebook és Facebook Messenger-rel egyaránt. Minden direkt üzenet, komment és megemlítés a márkájáról automatikusan bekerül az univerzális bejövő fiókjába.
A LiveAgent Twitter integrációja lehetővé teszi, hogy a felhasználók követhessék a márka említéseket, specifikus keresőszavakat, illetve újratwitteléseket.
Az Instagram inetgrációnkkal válaszolhat fotói összes hozzászólásához, valamint márka említéseire.
Szoftverünk több nyelvre fordított. A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (némely csak részlegesen) és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. Ne feledje, hogy a nyelvi különbségek gátat szabhatnak Ön és vásárlói között. A LiveAgent segít ebben is.
Maradjon kapcsolatban kollegáival és legyen még hatékonyabb útközben! A LiveAgent mobilalkalmazással lehetősége nyílik megoldani, átküldeni, és válaszolni jegyekre és beszélgetésekre, beállított szűröket használni jegyeinek rendszerezésére, valamint látja a címkéket, jegyzeteket, illetve a hozzátartozó részlegeket minden egyes jegyhez.
Már elérhető az App Store-ban, és Google Play store-ban.
A LiveAgent erőteljes riport és adat analizáló alkalmazásai segítenek fejleszteni és finomítani meglévő marketing és vevőszolgálati stratégiáját.
Amennyiben teljes rálátása van honnan jönnek jegyei, mennyi ideig tart azoknak megválaszolása, illetve ki válaszol rájuk, áthidalja majd a különbséget az Ön által kínált szolgáltatás és a vevők elvárásai között.
A LiveAgent egyesíti a kiváló live chat-et, jegykezelést és automatizációt, mely lehetővé teszi, hogy kiváló szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Használja a LiveAgent anyenyelvű live chat funkciót, hogy beszélhessen vásárlóival élő időben, vagy folytasson belső beszélgetéseket kollegáival mialatt ügyfél kérdéseket oldanak meg.
Hozzon létre IVR térképet, hívás átirányításokat, vagy engedélyezze vásárlói visszahívási igényeit. A videó beszélgetések szintén lehetségesek, belső-, és vásárlói hívásokra egyaránt.
Hozzon létre kiváló tudásbázist és vásárlói portált GYIK-kel, cikkekkel, videókkal, fórumokkal, ajánló részleggel és még sok minden mással.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és első helyre értékelt ügyfélszolgálati rendszere kis vállalkozások számára.
Több, mint 21000 vállalkozás különböző iparágakból választotta a LiveAgent-et ügyfélszolgálati szolgáltatásukhoz.
Több, mint 180 alkalmazásával, 40 integrációjával és végtelen személyreszabhatóságával ez az eszköz könnyen alkalmazkodik vállalkozásának szükségleteihez.
Teljes egészében felhő alapú, biztonságos, könnyen felállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent használatát perceken belül.
Kettő a nullához. Figyelembe véve a végtelen számú funkciót, melyet a LiveAgent kínál, ajánlatunk igazán megéri a pénzét. Próbálja ki már ma a LiveAgent-et.
Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxford University között? Kitalálta… a LiveAgent!
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk