Jobbítaná marketinges hírnevét?

Egy pozitív első benyomás online nagyban hozzájárulhat marketinges és eladási sikereihez. Nem feltétlenül könnyű azonban ezt elérni a megfelelő eszközök nélkül.

Ismerős érzés? Nehezen marad első helyen a vásárlói keresésekben? Elárasztják közösségi oldalait az értelmetlen kommentek és üzenetek?

Ha a válasza igen, fontolóra vehetné egy ügyfélszolgálati rendszer bevezetését.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Marketing stratégiák létrehozása

Hogyan fejlessze marketing stratégiáját?

A modern-kori vásárló egy igazi tech zseni, aki nem rest részletes vizsgálatot tenni vállalkozásán. Mielőtt vásárolnának, megvizsgálják a weboldalt, közösségi oldalakat, és a posztolt online értékeléseket.

Mi a kulcs a sikerhez? Reagáljon minden bejövő online kérdésre — függetlenül a használt csatornától (Instagram, Facebook, Twitter, stb.)

Rossz az értékelése?

Nem hat professzionálisan mikor közösségi oldalait elárasztják a megválaszolatlan kommentek. Hogy fejlessze marketinges arculatát, mindenképp szükséges reagálnia a pozitív és negatív kommentekre egyaránt.

Hogyan? Egy innovatív ügyfélszolgálati rendszer segítségével. Minden vásárlói interakciót nyomon követ és továbbítja egyetlen, megosztott bejövő fiókba.

 

Erősítse vállalkozása hírnevét
Tökéletes több csatornás ügyfélszolgálati rendszer élmény

A felmentő ügyfélszolgálati szoftver

A LiveAgent egy szempillantás alatt javítja marketinges és eladási számait. Ezekre számíthat attól a pillanatól, hogy bevezeti az ügyfélszolgálati szoftvert mindennapi folyamataiba — és ez csak a jéghegy csúcsa.

Biztonságos, megosztott, univerzális bejövő fiók

Jobb produktivitás

Magasabb vásárlói elégedettség

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatást kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.

Hogyan fejlődik marketing részlege a LiveAgent-tel?

Néző szem

A szolgáltatás teljes áttekintése

Válassza ki mely kommunikációs csatornák kapják a legtöbb jegyet, és felügyelje azoknak szolgáltatását, amit vásárlói kapnak.

E-mail értesítés a beérkező levelek mappába

Búcsúzzon el az elveszett és megválaszolatlan jegyektől

Értesüljön minden új kommentről, direkt üzenetről, emailről, vagy telefonhívásról a LiveAgent-en belül.

Növekedő produktivitási trend

Növelje produktivitás szintjét

Használjon olyan funkciókat mint, automatizációs szabályok, beépített CRM, call center, beépített chat, és még sorolhatnánk. Ezek az eszközök mind jobban segítik vásárlóit, és értékes időt spórolnak Önnek.

3 csillagos értékelés

Növelje vásárlói elégedettségét

A LiveAgent beépített CRM rendszere segít gyors, informatív és személyes választ adni minden vásárló részére, a használt csatornától függetlenül.

Teljesítsen egy egész jegy folyamatot a megnyitástól a zárásig

Kövesse különböző csatornákon lévő vevői problémák megoldásait, úgy, hogy ugyanazon a hibrid jegy rendszerben marad.

Jegykezelés

Milyen közösségi oldalak használhatók a LiveAgent-tel?

Facebook

Facebook

A LiveAgent integrált a Facebook és Facebook Messenger-rel egyaránt. Minden direkt üzenet, komment és megemlítés a márkájáról automatikusan bekerül az univerzális bejövő fiókjába.

Twitter - icon

Twitter

A LiveAgent Twitter integrációja lehetővé teszi, hogy a felhasználók követhessék a márka említéseket, specifikus keresőszavakat, illetve újratwitteléseket.

Instagram - icon

Instagram

Az Instagram inetgrációnkkal válaszolhat fotói összes hozzászólásához, valamint márka említéseire.

Viber - icon

Viber

Ossza fel és közvetítse üzeneteit követőinek a Viber integrációnkkal.

Többnyelvű támogatást tartalmaz

Többnyelvű szoftver fordítás

Szoftverünk több nyelvre fordított. A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (némely csak részlegesen) és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. Ne feledje, hogy a nyelvi különbségek gátat szabhatnak Ön és vásárlói között. A LiveAgent segít ebben is.

Ügyfélszolgálati alkalmazások útközben

Maradjon kapcsolatban kollegáival és legyen még hatékonyabb útközben! A LiveAgent mobilalkalmazással lehetősége nyílik megoldani, átküldeni, és válaszolni jegyekre és beszélgetésekre, beállított szűröket használni jegyeinek rendszerezésére, valamint látja a címkéket, jegyzeteket, illetve a hozzátartozó részlegeket minden egyes jegyhez.

Már elérhető az App Store-ban, és Google Play store-ban.

A leggyorsabb élő chat a piacon
Okos analízisek és jelentések

Erős riport rendszer és még több

A LiveAgent erőteljes riport és adat analizáló alkalmazásai segítenek fejleszteni és finomítani meglévő marketing és vevőszolgálati stratégiáját. 

Amennyiben teljes rálátása van honnan jönnek jegyei, mennyi ideig tart azoknak megválaszolása, illetve ki válaszol rájuk, áthidalja majd a különbséget az Ön által kínált szolgáltatás és a vevők elvárásai között.

Peter Komornik

A LiveAgent egyesíti a kiváló live chat-et, jegykezelést és automatizációt, mely lehetővé teszi, hogy kiváló szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

További jövőbeli alkalmazások

Címkék

Címkék, részlegek

Rendszerezze automatikusan bejövő jegyeit a megfelelő részlegbe és jelölje őket címkékkel, hogy első pillantásra láthassa tartalmukat.

Live chat buborékok

Anyanyelvű live chat

Használja a LiveAgent anyenyelvű live chat funkciót, hogy beszélhessen vásárlóival élő időben, vagy folytasson belső beszélgetéseket kollegáival mialatt ügyfél kérdéseket oldanak meg.

Telefonköpont

Beépített call center

Hozzon létre IVR térképet, hívás átirányításokat, vagy engedélyezze vásárlói visszahívási igényeit. A videó beszélgetések szintén lehetségesek, belső-, és vásárlói hívásokra egyaránt.

Tudásbázis

Tudásbázis kiépítése

Hozzon létre kiváló tudásbázist és vásárlói portált GYIK-kel, cikkekkel, videókkal, fórumokkal, ajánló részleggel és még sok minden mással.

Miért váltanak cégek a LiveAgent-re?

Miért a LiveAgent a legmegfelelőbb eszköz marketing fejlesztésre?

Legtöbbet és legjobbra értékelt

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és első helyre értékelt ügyfélszolgálati rendszere kis vállalkozások számára.

21 ezer vállalat kedvence

21ezer vállalkozás választotta

Több, mint 21000 vállalkozás különböző iparágakból választotta a LiveAgent-et ügyfélszolgálati szolgáltatásukhoz.

Funkciókkal teli

180+ alkalmazással feltöltve

Több, mint 180 alkalmazásával, 40 integrációjával és végtelen személyreszabhatóságával ez az eszköz könnyen alkalmazkodik vállalkozásának szükségleteihez.

Felhő alapú és biztonságos ügyfélszolgálat

Felhő-alapú és biztonságos

Teljes egészében felhő alapú, biztonságos, könnyen felállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent használatát perceken belül. 

Ár-érték arány?

Kettő a nullához. Figyelembe véve a végtelen számú funkciót, melyet a LiveAgent kínál, ajánlatunk igazán megéri a pénzét. Próbálja ki már ma a LiveAgent-et.

Package Name

Jegy+chat

Ideális kisvállalkozóknak

29 /hó
Próbálja ki
Package Name

All-Inclusive

Minden méretű vállalkozás és nagyvállalatok számára

39 /hó
Próbálja ki

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxford University között? Kitalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki díjmentesen Bankkártya megadása nem szükséges
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezMarketing fejlesztés
Email Sablonok - Esettanulmany Kerelem

Esettanulmány kérelem email sablonok

Kérjen könnyedén esettanulmány jóváhagyást, és tegye fel a megfelelő kérdéseket, amelyek a weboldal látogatóit boldog ügyfelekké fogják konvertálni.

Nehezen konfigurálja az online fiókokat vállalkozása számára? A közösségi média beállítási ellenőrzőlista kitöltésével ez pofon egyszerű lesz.

Közösségi média beállítási ellenőrzőlista

Az ügyfélvisszajelzések és javaslatok fontosak a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat javítása és az ügyfélhűség növelése érdekében. A LiveAgent szolgáltatás hatékony megoldást kínál az ügyfélszolgálati feladatokhoz, míg a felhasználói véleményeknek kell lenniük egy külön webhelyrészen, amelyek fontosak a márkajavításban. Az email utókövetések sablonjai segítenek az ügyfélértékelések nyomon követésében és az ügyfél elégedettség növelésében. A megfelelő beszélgetési sablonok használata professzionális kommunikációra ösztönözheti az ügyfélkapcsolatokat.

A konverziók maximalizálása és több ügyfél megszerzése érdekében vegye fel a céloldali ellenőrzőlistánkat tartalmi stratégiájába. Könnyen alkalmazható, pontról pontra.

Céloldal ellenőrzőlista

Az útmutató azt javasolja, hogy egy termék bemutatóoldalán sorakozzanak fel egyértelműen az értékesítési pontok, és azokat a látogatóknak szánt első pillanattól kezdve jól láthatóvá kell tenni. Meg kell győződni arról, hogy az oldal, az elrendezés és a tartalom egyaránt világos, gyorsan navigálható és vonzó a látogatók számára. Emellett fontos a borítóképek és termékvideók használata, hogy a vásárlók jobban meg tudják érteni a termék értékét, és hogy szakértői véleményekkel és ügyfélajánlásokkal hitelesebbnek ható képet keltsünk a márka vonatkozásában. A kutatási statisztikák hozzáadása csak tovább erősítheti az oldal hitelességét.

Tudjon meg többet a hívási időről. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Hívásidő

A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.

Vegye hasznát az értékesítést követő email sablonjainknak minden esetben. Mentse őket konzervált válaszként vagy automatizálja őket a LiveAgent-tel!

Értékesítést követő email sablonok

Az üzenetek humanizálásához ajánlott valós név használata, személyre szabott tárgysorok alkalmazása és hálás részletek megosztása. Az üdvözlő emailek fontosak az e-kereskedelemben, mert növelik a ROI-t és az ügyfélemelkedést, és van kimenő értékesítés fogalma. A cikk sablonokat ajánl mind az üdvözlő emailekhez, mind a köszönőlapokhoz. A LiveAgent szolgáltatásokat nyújt és telepítési státuszt mutat. A weboldal sütiket használ, de lehetővé teszi az elutasítást is.

Határozza meg, hogy a hívó fél melyik telefonszámot kívánja csengetni egy távközlési tárcsázott szám azonosító szolgáltatással.

Tárcsázott szám azonosító szolgáltatás

A Quality Unit LLC oldala, ahol a felhasználók LiveAgent fiókot hozhatnak létre. A telepítés jelenleg folyamatban van, és a weboldal sütiket használ. A felhasználóknak engedélyezniük kell a sütik telepítését, mint az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek szerint leírták.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x