Szabályok

A Szabályok speciális követelmények, melyek “akciókkal indulnak el”. A Szabályok előremeghatározott akciókat hoznak létre, melyek automatikusan Jegyekhez rendelődnek. Amennyiben a Szabály feltételei létrejönnek, az akció teljesül. A Szabályokat leggyakrabban arra használják, hogy egyes Jegyeket bizonyos Részlegeknek küldjenek, Címke hozzáadására, Jegyek Spam-ként megjelölésére, Jegyek megoldására, stb.SzabályokSzabályok Áttekintése  

Példa 1 A LiveAgent-ben be tud állítani olyan Szabályt, hogy minden jegy, mely a “fizetés” szót tartalmazza, automatikusan egy bizonyos részleghez kerüljön.   

Példa 2  A Szabályok arra is használhatók, hogy emaileket spam-ként jelöljön meg, vagy automatikusan törölje őket.

A Szabályok a következő esetkben alkalmazhatók:

  • Emailből létrejövő Jegy
  • Létrejött Jegy
  • Jegy státusza módosul
  • Jegy átutalás
  • Egy Offline üzenet csoport hozzáadása
  • Ügynök értékelés
  • Jegy címke módosítás

Szabályok feltételei:

  • Tárgy
  • Küldő
  • Másolat
  • Vakmásolat
  • Címzett
  • Üzenet
  • Jegy státusz
  • Jegy létrehozása (dátum)
  • Jegy módosítás (dátum)
  • Jegy törlése
  • Jegy URL fejléc
  • Jegy prioritás 
  • Utolsó üzenet
  • Hozzárendelt ügynök státusz
  • Egyedi mező
  • Jegy részleg
  • Jegy hozzárendelve
  • Ügyfél csoport
  • Meghívásból létrehozva
  • Jegy címkék

Szabályok akciói:

  • Jegy átküldés
  • Jegy megoldás
  • Jegy törlés
  • Jegy prioritás módosítása
  • SLA szint módosítása
  • Spam-ként jelölés
  • Nem Spam-ként jelölés
  • Jegy tisztázás
  • Válasz küldés
  • Jegy tárgyának módosítása
  • URL hívás
  • Címke hozzáadás
  • Címke eltávolítás
  • Email küldése címzettnek
  • Egyéb szabályok leállítása
  • HTTP kérés

Szabály Példa

Ez a Szabály a “Jutalom” címkét adja hozzá, mikor az Ügynök értékelést kap (ügynök értékelés típusa Jutalom) SzabályokSzabály Példa

Szabályok akcióban

Amikor egy Szabály életbe lép, a változás megjelenik a Jegy részletes nézetében. Ez biztosítja az egyértelmű felelősséget a jegy kezeléshez. Mind az Adminok, mind az Ügynökök látják a változásokat. SzabályokAlkalmazott szabály

Miben különböznek a Szabályok az Idő Szabályoktól és SLA Szabályoktól?

  • Az Idő Szabályok időtől függnek.
  • Az SLA Szabályok csak SLA beállítás alapján alkalmazhatóak és függnek az SLA Szintektől.
  • A Szabályok az akciók széles skáláját biztosítják a LiveAgent valamennyi szabályai közül.

Tudásbázis források Tudjon meg többet

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..