Mik az automatizálási szabályok?
Az automatizálási szabályok olyan rendszerműveletek, amelyek automatikusan végrehajtásra kerülnek, ha előre meghatározott feltételek teljesülnek. Leggyakrabban jegyek átadására szolgálnak bizonyos részlegekre, címkék hozzáadására, a jegyek spamként való megjelölésére, vagy a jegyek megoldására. Az automatizálási szabályok általában minden fejlett help desk szoftverben elérhetőek, és lehetnek cselekvés, idő vagy SLA alapúak.
Hogyan működnek az automatizálási szabályok?
Az automatizálási szabályokat tartalmazó rendszerek időszakos háttér-önellenőrzéseket végeznek. Ha a rendszer megállapítja, hogy egy bizonyos szabály feltételei teljesülnek, a szabály automatikusan végrehajtásra kerül.
Miért fontosak az automatikus szabályok?
Az automatizálási szabályok rendkívül előnyösek minden olyan vállalkozás számára, amelynek nagy a jegymennyisége, mert hétköznapi és ismétlődő feladatokat képesek végrehajtani rövid idő alatt. Az automatizálási szabályok fő előnyei:
- Javított hatékonyság/ügynök munkafolyamat
- Jobb válaszidők
- Kevesebb hely az emberi tévedéseknek
- Csökkentett támogatási költségek és időmegtakarítás
Milyen típusú automatizálási szabályok vannak a LiveAgentben?
Műveleti szabályok
A cselekvési szabályok alapvető cselekvés által kiváltott szabályok. A LiveAgent felhasználók beállíthatnak egy triggeret és egy műveletet, és amikor az trigger feltételei teljesülnek, a művelet végrehajtásra kerül. Például beállíthat egy olyan szabályt, amely automatikusan a „számlázás” vagy „fizetés” szavakat tartalmazó jegyet hozzárendeli a számlázási osztályhoz.
Időszabályok
Az időszabályok időfüggőek, ezért csak akkor hajtódnak végre, ha a szabály időbeli feltételei teljesülnek. Például beállíthat egy olyan szabályt, amely arra kéri a rendszert, hogy automatikusan kövesse nyomon az ügyfelet, ha egy bizonyos időn belül, például 48 órán belül nem válaszoltak az üzenetére.
SLA szabályok
Az SLA Szabályok csak az SLA beállítására alkalmazhatók, és az SLA-szintekhez vannak kötve. Az SLA-szabály példája lehet a jegy SLA-szintjének megváltoztatása vagy más szabályok végrehajtásának megakadályozása.
Put an end to repetitive tasks
Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.
Mit lehet tenni a LiveAgent automatizálási szabályaival?
A szabályokat akkor lehet alkalmazni, ha:
- A jegy e-mailből jött létre
- Jegy jött létre
- Egy jegy állapota megváltozik
- A jegy továbbításra kerül
- Offline üzenetcsoport kerül hozzáadásra
- Az ügynök minősítést kap
- A jegyek címkéi megváltoznak
A szabályokra alkalmazható feltételek
- Tárgy
- Feladó
- Indigós másolat
- Titkos másolat
- Címzett
- Törzs
- Jegy állapota
- Jegy létrehozása (dátum)
- A jegy megváltozott (dátum)
- A jegy törölve lett
- Jegy kezdő hivatkozó URL-je
- Jegyprioritás
- Utolsó üzenet
- Hozzárendelt ügynök állapota
- Egyéni mező
- Jegyosztály
- Jegy hozzárendelve
- Ügyfélcsoport
- Létrehozva meghívásból
- Jegycímkék
Szabályokkal végrehajtható műveletek
- Jegy továbbítása
- Jegy megoldása
- Jegy törlése
- Jegyprioritás módosítása
- SLA szint módosítása
- Megjelölés spamként
- Megjelölés nem spamként
- Jegy törlése
- Válasz küldése
- Jegy tárgyának módosítása
- Hívás URL-je
- Címke hozzáadása
- Címke eltávolítása
- Levél küldése a következő címre:
- Más szabályok leállítása
- HTTP kérés
Hogyan néznek ki az automatizálási szabályok a gyakorlatban?
Ha egy szabályt alkalmaznak egy jegyre, akkor a változás megjelenik a részletes jegynézetben (a jegykezelés egyértelmű felelősségének biztosítása érdekében.) Az adminisztrátorok és az ügynökök egyaránt láthatják az aktív szabályokkal végrehajtott módosításokat a jegyben.
Hogyan állítsunk be szabályokat a LiveAgentben
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikonra a bal oldali menüsorban).
- Kattintson az Automatizálás elemre.
- Kattintson a Szabályok , az Időszabályok vagy az SLA elemekre (attól függően, hogy milyen típusú szabályt szeretne létrehozni). Ebben a telepítési útmutatóban úgy folytatjuk, mintha a Szabályokat választotta volna.
- Kattintson a Létrehozás gombra.
- Jelölje be az Állapot Aktív jelölőnégyzetet .
- Hozz létre nevet a szabályhoz.
- Hagyhatja üresen a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabályt. Ez a mező egyszerűen az Ön kényelmét szolgálja.
- Válasszon egy változót.
- Kattintson a Feltételcsoport hozzáadása elemre
- Válassza ki a feltételeket tetszése szerint.
- Válassza ki a művelet végrehajtása mezőket tetszése szerint.
- Kattintson a Mentés gombra
Az automatikus szabályok előnyei
Kevesebb hely az emberi tévedéseknek
Az automatizálás pontos -. az emberek nem. Az emberi beavatkozás kiküszöbölésével szüntesse meg az esetleges hibákat, amelyek az ügyfelek, a bevételek vagy a hírneve árába kerülhetnek. Minél pontosabb a támogatása, annál elégedettebbek az ügyfelek.
Javuló ügyfél-elégedettség
Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás sarokköve, mivel befolyásolják az ajánlásokat, az online értékeléseket, a szóbeszédet és az értékesítést. Mint ilyen, minden vállalkozásnak arra kell törekednie, hogy ügyfelei elégedettek legyenek a kiváló szolgáltatással, a gyors reagálási idővel és a személyre szabott megközelítéssel.
Az automatizálási szabályok időt és pénzt takarítanak meg
El tudja képzelni, hogy manuálisan kell nyomon követnie az egyes megválaszolatlan jegyeket? Ez nemcsak rendkívül időigényes feladat lenne, hanem nagyon drága és megterhelő is. Szerencsére az olyan ügyfélszolgálati szoftver, mint a LiveAgent, számtalan automatizálási szabályt képes végrehajtani, amely rengeteg időt takarítanak meg ügynökeinek. Hagyja ránk a logisztikát, hogy ügynökei a legfontosabbra koncentrálhassanak – az ügyfélkapcsolatok ápolására.
Tudásbázis-források
Ha többet szeretne megtudni az automatizálási szabályokról, olvassa el a tudásbázis forrásainkat:
- További információ a szabályokról
- Szabályok használata az egyedi Slack értesítésekhez
- Automatikus válaszok küldése az ügyfélnek a jegy létrehozása után
Készen áll az automatizálási szabályok létrehozására?
Fedezze fel a végtelen automatizálási lehetőségeket az ingyenes 14 napos próbaverziónk segítségével. Nincs szükség bankkártyára. Kezdje meg az ingyenes próbaverziót még ma!
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik az automatizálási szabályok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatizálási szabályok olyan rendszerműveletek, amelyek automatikusan végrehajtásra kerülnek, ha előre meghatározott feltételek teljesülnek. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan működnek az automatizálási szabályok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatizálási szabályokat tartalmazó rendszerek időszakos háttér-önellenőrzéseket végeznek. Ha a rendszer megállapítja, hogy egy bizonyos szabály feltételei teljesülnek, a szabály automatikusan végrehajtásra kerül.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért fontosak az automatikus szabályok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatizálási szabályok rendkívül előnyösek minden olyan vállalkozás számára, amelynek nagy a jegymennyisége, mivel hétköznapi és ismétlődő feladatokat képesek végrehajtani rövid idő alatt.” } }] }