Ingyenes próba

Szabályok

A szabályok speciális szabályok, amelyek “cselekvés által kiváltódnak”. A szabályok előre definiált műveleteket hoznak létre, amelyeket automatikusan a Jegyekhez rendelnek. Ha a szabály feltételei teljesülnek, a művelet végrehajtásra kerül.

A szabályokat leggyakrabban bizonyos jegyek bizonyos Részlegekre történő továbbítására, Címkék hozzáadására, a jegyek Spamként való megjelölésére, a jegyek megoldására stb. használják.

Példa 1: A LiveAgentben beállíthat egy szabályt, amely automatikusan átteszi az összes “fizetés” szót tartalmazó jegyet egy bizonyos részlegre.

Példa 2: A szabályokat fel lehet használni a spam e-mailek megjelölésére vagy automatikus törlésére is.

A szabályokat akkor lehet alkalmazni, ha:

  • A jegy e-mailből kreálódik
  • Létrejött egy jegy
  • Egy jegy állapota megváltozik
  • A Jegy továbbításra kerül
  • Offline üzenetcsoport kerül hozzáadásra
  • Az Ügynököt minősítették
  • A jegy címkéi megváltoztak

A szabályok feltételeinek listája:

  • Tárgy
  • Feladó
  • Indigós másolat
  • Titkos másolat
  • Címzett
  • Törzs
  • Jegy állapota
  • Jegy létrehozása (dátum)
  • A jegy megváltozott (dátum)
  • A jegy törölve lett
  • Jegy kezdő hivatkozó URL-je
  • Jegyprioritás
  • Utolsó üzenet
  • Hozzárendelt ügynök állapota
  • Egyéni mező
  • Jegyosztály
  • Jegy hozzárendelve
  • Ügyfélcsoport
  • Létrehozva meghívásból
  • Jegycímkék

A szabályok műveleteinek listája:

  • Jegy továbbítása
  • Jegy megoldása
  • Jegy törlése
  • Jegyprioritás módosítása
  • SLA szint módosítása
  • Megjelölés spamként
  • Megjelölés nem spamként
  • Jegy törlése
  • Válasz küldése
  • Jegy tárgyának módosítása
  • Hívás URL-je
  • Címke hozzáadása
  • Címke eltávolítása
  • Levél küldése a következő címre:
  • Más szabályok leállítása
  • HTTP kérés

Példa a Szabályra

Ez a szabály hozzáadja a “Jutalom” címkét, amikor az ügynököt minősítik és (az ügynök minősítési típusa Jutalom).

Szabályok működés közben

Szabály alkalmazása esetén a változás a Jegy részletes nézetében jelenik meg. Ennek célja a jegykezelés egyértelmű felelősségének biztosítása. A rendszergazdák és az ügynökök is láthatják a változásokat.

SzabályokApplied rule

Miben különböznek a szabályok az időszabályoktól és az SLA-szabályoktól?

  • Az Időszabályok időfüggőek.
  • Az SLA Szabályok csak az SLA beállítására alkalmazhatók, és az SLA-szintekhez vannak kötve.
  • A szabályok az összes rendelkezésre álló szabály közül a legszélesebb kört kínálják a LiveAgentben.

Tudásbázis-források

Tudjon meg többet

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..