Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szabályok

Mik az automatizálási szabályok?

Az automatizálási szabályok olyan rendszerműveletek, amelyek automatikusan végrehajtásra kerülnek, ha előre meghatározott feltételek teljesülnek. Leggyakrabban jegyek átadására szolgálnak bizonyos részlegekre, címkék hozzáadására, a jegyek spamként való megjelölésére, vagy a jegyek megoldására. Az automatizálási szabályok általában minden fejlett help desk szoftverben elérhetőek, és lehetnek cselekvés, idő vagy SLA alapúak.

Szabályok-funkció-LiveAgent

Hogyan működnek az automatizálási szabályok?

Az automatizálási szabályokat tartalmazó rendszerek időszakos háttér-önellenőrzéseket végeznek. Ha a rendszer megállapítja, hogy egy bizonyos szabály feltételei teljesülnek, a szabály automatikusan végrehajtásra kerül.

Miért fontosak az automatikus szabályok?

Az automatizálási szabályok rendkívül előnyösek minden olyan vállalkozás számára, amelynek nagy a jegymennyisége, mert hétköznapi és ismétlődő feladatokat képesek végrehajtani rövid idő alatt. Az automatizálási szabályok fő előnyei:

  • Javított hatékonyság/ügynök munkafolyamat
  • Jobb válaszidők
  • Kevesebb hely az emberi tévedéseknek
  • Csökkentett támogatási költségek és időmegtakarítás
Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Milyen típusú automatizálási szabályok vannak a LiveAgentben?

Műveleti szabályok

A cselekvési szabályok alapvető cselekvés által kiváltott szabályok. A LiveAgent felhasználók beállíthatnak egy triggeret és egy műveletet, és amikor az trigger feltételei teljesülnek, a művelet végrehajtásra kerül. Például beállíthat egy olyan szabályt, amely automatikusan a „számlázás” vagy „fizetés” szavakat tartalmazó jegyet hozzárendeli a számlázási osztályhoz.

Szabaly-letrehozasa-a-LiveAgentben

Időszabályok

Az időszabályok időfüggőek, ezért csak akkor hajtódnak végre, ha a szabály időbeli feltételei teljesülnek. Például beállíthat egy olyan szabályt, amely arra kéri a rendszert, hogy automatikusan kövesse nyomon az ügyfelet, ha egy bizonyos időn belül, például 48 órán belül nem válaszoltak az üzenetére.

SLA szabályok

Az SLA Szabályok csak az SLA beállítására alkalmazhatók, és az SLA-szintekhez vannak kötve. Az SLA-szabály példája lehet a jegy SLA-szintjének megváltoztatása vagy más szabályok végrehajtásának megakadályozása.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Start free trial

Mit lehet tenni a LiveAgent automatizálási szabályaival?

A szabályokat akkor lehet alkalmazni, ha:

  • A jegy e-mailből jött létre
  • Jegy jött létre
  • Egy jegy állapota megváltozik
  • A jegy továbbításra kerül
  • Offline üzenetcsoport kerül hozzáadásra
  • Az ügynök minősítést kap
  • A jegyek címkéi megváltoznak

A szabályokra alkalmazható feltételek

  • Tárgy
  • Feladó
  • Indigós másolat
  • Titkos másolat
  • Címzett
  • Törzs
  • Jegy állapota
  • Jegy létrehozása (dátum)
  • A jegy megváltozott (dátum)
  • A jegy törölve lett
  • Jegy kezdő hivatkozó URL-je
  • Jegyprioritás
  • Utolsó üzenet
  • Hozzárendelt ügynök állapota
  • Egyéni mező
  • Jegyosztály
  • Jegy hozzárendelve
  • Ügyfélcsoport
  • Létrehozva meghívásból
  • Jegycímkék

Szabályokkal végrehajtható műveletek

  • Jegy továbbítása
  • Jegy megoldása
  • Jegy törlése
  • Jegyprioritás módosítása
  • SLA szint módosítása
  • Megjelölés spamként
  • Megjelölés nem spamként
  • Jegy törlése
  • Válasz küldése
  • Jegy tárgyának módosítása
  • Hívás URL-je
  • Címke hozzáadása
  • Címke eltávolítása
  • Levél küldése a következő címre:
  • Más szabályok leállítása
  • HTTP kérés

Hogyan néznek ki az automatizálási szabályok a gyakorlatban?

Ha egy szabályt alkalmaznak egy jegyre, akkor a változás megjelenik a részletes jegynézetben (a jegykezelés egyértelmű felelősségének biztosítása érdekében.) Az adminisztrátorok és az ügynökök egyaránt láthatják az aktív szabályokkal végrehajtott módosításokat a jegyben.

Szabályok

Hogyan állítsunk be szabályokat a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikonra a bal oldali menüsorban).
  3. Kattintson az Automatizálás elemre.
  4. Kattintson a Szabályok , az Időszabályok vagy az SLA elemekre (attól függően, hogy milyen típusú szabályt szeretne létrehozni). Ebben a telepítési útmutatóban úgy folytatjuk, mintha a Szabályokat választotta volna.
  5. Kattintson a Létrehozás gombra.
  6. Jelölje be az Állapot Aktív jelölőnégyzetet .
  7. Hozz létre nevet a szabályhoz.
  8. Hagyhatja üresen a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabályt. Ez a mező egyszerűen az Ön kényelmét szolgálja.
  9. Válasszon egy változót.
  10. Kattintson a Feltételcsoport hozzáadása elemre
  11. Válassza ki a feltételeket tetszése szerint.
  12. Válassza ki a művelet végrehajtása mezőket tetszése szerint.
  13. Kattintson a Mentés gombra
Szabályok

Az automatikus szabályok előnyei

Kevesebb hely az emberi tévedéseknek

Az automatizálás pontos -. az emberek nem. Az emberi beavatkozás kiküszöbölésével szüntesse meg az esetleges hibákat, amelyek az ügyfelek, a bevételek vagy a hírneve árába kerülhetnek. Minél pontosabb a támogatása, annál elégedettebbek az ügyfelek.

Javuló ügyfél-elégedettség

Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás sarokköve, mivel befolyásolják az ajánlásokat, az online értékeléseket, a szóbeszédet és az értékesítést. Mint ilyen, minden vállalkozásnak arra kell törekednie, hogy ügyfelei elégedettek legyenek a kiváló szolgáltatással, a gyors reagálási idővel és a személyre szabott megközelítéssel.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Az automatizálási szabályok időt és pénzt takarítanak meg

El tudja képzelni, hogy manuálisan kell nyomon követnie az egyes megválaszolatlan jegyeket? Ez nemcsak rendkívül időigényes feladat lenne, hanem nagyon drága és megterhelő is. Szerencsére az olyan ügyfélszolgálati szoftver, mint a LiveAgent, számtalan automatizálási szabályt képes végrehajtani, amely rengeteg időt takarítanak meg ügynökeinek. Hagyja ránk a logisztikát, hogy ügynökei a legfontosabbra koncentrálhassanak – az ügyfélkapcsolatok ápolására.

Tudásbázis-források

Ha többet szeretne megtudni az automatizálási szabályokról, olvassa el a tudásbázis forrásainkat:

https://youtu.be/WzQQ9_O_1mE?t=1155

Készen áll az automatizálási szabályok létrehozására?

Fedezze fel a végtelen automatizálási lehetőségeket az ingyenes 14 napos próbaverziónk segítségével. Nincs szükség bankkártyára. Kezdje meg az ingyenes próbaverziót még ma!

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik az automatizálási szabályok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatizálási szabályok olyan rendszerműveletek, amelyek automatikusan végrehajtásra kerülnek, ha előre meghatározott feltételek teljesülnek. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan működnek az automatizálási szabályok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatizálási szabályokat tartalmazó rendszerek időszakos háttér-önellenőrzéseket végeznek. Ha a rendszer megállapítja, hogy egy bizonyos szabály feltételei teljesülnek, a szabály automatikusan végrehajtásra kerül.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért fontosak az automatikus szabályok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatizálási szabályok rendkívül előnyösek minden olyan vállalkozás számára, amelynek nagy a jegymennyisége, mivel hétköznapi és ismétlődő feladatokat képesek végrehajtani rövid idő alatt.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót