Mik az időalapú események?
Az időalapú események úgynevezett időszabályok. Az időszabályokat nem egy feltétel váltja ki, hanem egy időesemény.
Tudjon meg többet az Időszabályokról.

Expert note
Az időalapú események lehetőséget adnak a hatékony időbeosztásra és az ügyfélszolgálat optimalizálására.

A Temkin Group szerint a promóterek nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra, bocsátanak meg hibákat és kipróbálnak új ajánlatokat, így érdemes befektetni egy kivételes call center élmény megteremtésébe. Az ügyfélszolgálati koncepciók egyszerűsítésében segítenek a call center eszközök, melyekre érdemes a nyereség és ügyfélmegtartás érdekében befektetni. Az ügyfelek elégedetlenek az IVR-rendszerrel, melynek menük optimalizálhatók és csak a legfontosabb lehetőségeket kellene sorolni ennek érdekében. Az ügyfelek visszahívási lehetőségre, valamint az első interakció során problémamegoldásra vágynak.
Az ügyfelek információhiány miatt hagyják el a kosarakat, és sok vállalkozás úgy gondolja, hogy szükségtelen a jegykezelő szoftverekbe fektetni. Azonban a jegykezelő rendszerek javíthatják az ügyfélszolgálati élményt és biztosíthatnak jó alapot az ügynököknek, ami javítja az ügyfélélményt és a bevételeket. Boldog ügyfelek továbbá pozitív szájbeszédet generálnak, amely szintén javítja a bevételt.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos hasznos funkcióval rendelkezik, beleértve a cégprofilok, a Help Desk névjegyek és a privát jegyzetek lehetőségét. A cégprofilok létrehozása egyszerű, és a cégspecifikus mezők hozzáadása is megoldott. A Help Desk névjegyek alapinformációkat tárolnak az ügyfelekről, feltüntetve nevüket, e-mail címüket és telefonszámukat. Az egyéni kapcsolattartó mezők lehetővé teszik az egyéb személyes adatok tárolását is. Az alapos ügyfélprofilok segítenek a hatékonyabb és jobb szolgáltatásnyújtásban.