Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Idő szabályok

Mik az időszabályok?

Az időszabályok olyan automatizálási szabályok, amelyek nem cselekvés által kiváltottak, hanem időfüggőek. Leggyakrabban az ügyfélszolgálat takarítási feladataira, e-mailes emlékeztetőkre vagy nyomon követésre használják, olyan jegyek megoldására, amelyek egy ideje nem végeznek tevékenységet, vagy címkék hozzáadására. A lehetőségek végtelenek.

Idő-szabályok-LiveAgent

Példák az időszabályokra

Példa #1

LiveAgent felhasználóként beállíthat egy időszabályt, amely 24 órával az ügyféllel való utolsó interakció után automatikusan kiküld egy követő e-mailt.

Példa #2

Beállíthat egy időszabályt is, amely automatikusan megjelöli az összes jegyet, amelyre 10 nap alatt nem válaszoltak.

Példa #3

Ez az időszabály törli a SPAM-ként megjelölt 90 napnál régebbi jegyeket.

Idő szabályok

Hogyan működnek az időszabályok?

Az időszabály beállítása után a rendszer rövid időközönként (általában egy perc alatt) automatikusan időszakos háttérellenőrzéseket hajt végre, és ellenőrzi, hogy az időszabály feltételei teljesülnek-e. Ha igen, akkor a szabály automatikusan végrehajtásra kerül.

Miért fontosak az időszabályok?

Az időszabályok rendkívül előnyösek lehetnek minden olyan vállalkozás számára, amelynek nagy a jegymennyisége, mert enyhíthetik az ügynöki stresszt, és hétköznapi és ismétlődő feladatokat végezhetnek el rövid idő alatt.

Az időszabályok fő előnyei:

  • Javított hatékonyság/ügynök munkafolyamat
  • Jobb válaszidők
  • Kevesebb hely az emberi tévedéseknek
  • Kevesebb stressz/csökken a kiégés esélye
  • Csökkentett támogatási költségek és időmegtakarítás
Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Milyen más típusú szabályok vannak a LiveAgentben?

Az időszabályokon kívül a LiveAgent felhasználók kihasználhatják a trigger alapú automatizálási szabályokat és az SLA (szolgáltatási szintű megállapodás) szabályokat.

Cselekvési szabályok

A cselekvési szabályok alapvető cselekvés által kiváltott szabályok. A LiveAgent felhasználók beállíthatnak egy triggeret és egy műveletet, és amikor az trigger feltételei teljesülnek, a művelet végrehajtásra kerül. Például beállíthat egy olyan szabályt, amely automatikusan a „számlázás” vagy „fizetés” szavakat tartalmazó jegyet hozzárendeli a számlázási osztályhoz.

Szabály-létrehozása-a-LiveAgentben

SLA szabályok

Az SLA szabályok csak az SLA-beállításokra alkalmazhatók, és SLA-szintekhez vannak kötve. Az SLA szabály példája lehet a jegy SLA-szintjének megváltoztatása vagy más szabályok végrehajtásának megakadályozása.

Automate tasks with time-triggered rules

Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Mit lehet tenni a LiveAgent időszabályaival?

Az időszabályokat akkor lehet alkalmazni, ha:

  • A jegy régebbi, mint a megadott napok, órák vagy percek száma
  • A jegy állapota napok, órák vagy percek számában nem változott
  • A jegy kevesebb, mint meghatározott napok, órák vagy percek alatt esedékes
  • A jegy egy adott napok, órák vagy perceknél hosszabb ideje esedékes

Az időszabályokra alkalmazható feltételek

  • Jegy állapota
  • Jegy létrehozása (dátum)
  • A jegy megváltozott (dátum)
  • A jegy törölve lett
  • Jegy kezdő hivatkozó URL-je
  • Jegyprioritás
  • Jegyosztály
  • Jegy hozzárendelve
  • Ügyfélcsoport
  • Jegycímkék

Időszabályokkal végrehajtható műveletek

  • Jegy továbbítása
  • Jegy megoldása
  • Jegy törlése
  • Jegyprioritás módosítása
  • SLA szint megváltoztatása
  • Megjelölés spamként
  • Megjelölés nem spamként
  • Jegy törlése
  • Válasz küldése
  • Jegy tárgyának módosítása
  • Hívás URL-je
  • Címke hozzáadása
  • Címke eltávolítása
  • Levél küldése a következő címre:
  • Más szabályok leállítása
  • HTTP kérés

Hogyan néznek ki az időszabályok a gyakorlatban?

Ha egy szabályt alkalmaznak egy jegyre, akkor a változás megjelenik a részletes jegynézetben (a jegykezelés egyértelmű felelősségének biztosítása érdekében.) Az adminisztrátorok és az ügynökök is láthatják az aktív időszabályokkal végrehajtott módosításokat a jegyben.

Idő szabályok

Az időszabályok beállítása a LiveAgentben

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikonra a bal oldali menüsorban).
  3. Kattintson az Automatizálás elemre.
  4. Kattintson az Időszabályok elemre.
  5. Kattintson a Létrehozás gombra.
  6. Jelölje be az Aktív állapot jelölőnégyzetet
  7. Hozzon létre egy nevet a szabályának.
  8. Hagyhatja üresen a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabályt. Ez a mező egyszerűen az Ön kényelmét szolgálja.
  9. Válasszon egy „Alkalmazás, amikor” változót.
  10. Válassza ki az időfeltételeket – mennyi idő után kell végrehajtani a szabályt?
  11. Opcionális: Kattintson a Feltételcsoport hozzáadása elemre.
  12. Válassza ki a feltételeket tetszése szerint.
  13. Válassza ki a művelet végrehajtása mezőket tetszése szerint
  14. Kattintson a Mentés gombra.
Idő szabályok

Az időszabályok előnyei

Kevesebb hely az emberi tévedéseknek, és csökken az esélye annak, hogy az ügynök kiégjen

Az automatizálás pontos – az emberek nem. El tudja képzelni, hogy az ügynökeinek meg kellene-e jegyezniük, mely jegyekre nem kaptak választ, és nyomon kell-e követniük?

Természetesen lehetetlen lenne, ami kínos helyzeteket teremthet, amelyek károsak lehetnek a vállalkozására nézve. Emellett, ha emlékeznie kell arra, hogy mikor van jó idő nyomon követni az egyes vevői kéréseket, az ügynökök gyors kiégéséhez vezethet.

Ha olyan automatizálási szabályokkal rendelkezik, amelyek gondoskodnak ezekről az adminisztrációs feladatokról, felszabadulnak az ügynökök ideje és elméje, lehetővé téve számukra, hogy a hangsúlyosabb feladatokra koncentrálhassanak . Biztosítja azt is, hogy ne legyenek stresszesek, és hosszabb ideig produktívak lehessenek.

Javuló ügyfél-elégedettség

Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás sarokköve, mivel befolyásolják az ajánlásokat, az online értékeléseket, a szóbeszédet és az értékesítést. Mint ilyen, minden vállalkozásnak arra kell törekednie, hogy ügyfelei elégedettek legyenek kiváló szolgáltatással, gyors válaszidőkkel és személyre szabott megközelítéssel.

Könnyű megőrizni az ügyfelek időszabályait, hagyja, hogy a rendszer nyomon kövesse az egyes lekérdezéseket, és az ügyfelek úgy érzik, hogy megbecsülik őket. Ez ilyen egyszerű!

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Az automatizálási szabályok időt és pénzt takarítanak meg

El tudja képzelni, hogy manuálisan kell nyomon követnie az egyes megválaszolatlan jegyeket? Ez nemcsak rendkívül időigényes feladat lenne, de nagyon drága is.

Szerencsére az olyan ügyfélszolgálati szoftver, mint a LiveAgent, számtalan időszabályt képes végrehajtani, amelyek hosszú távon rengeteg időt takarítanak meg ügynökeinek. Hagyja ránk a logisztikát, hogy ügynökei a legfontosabbra koncentrálhassanak – az ügyfélkapcsolatok ápolására.

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni az időszabályokról, olvassa el a tudásbázis forrásainkat:

https://youtu.be/WzQQ9_O_1mE?t=1489

Készen áll a saját időszabályainak létrehozására?

Hetente akár 15 órányi munkát is megtakaríthat egyedi időszabályokkal. A lehetőségek végtelenek. Próbálja ki még ma. Nincs szükség bankkártyára hozzá. Indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik az időszabályok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az időszabályok olyan automatizálási szabályok, amelyek nem cselekvés által kiváltottak, hanem időfüggőek. Leggyakrabban az ügyfélszolgálat takarítási feladataira, e-mailes emlékeztetőkre vagy nyomon követésre használják, olyan jegyek feloldására, amelyek egy ideje nem végeznek tevékenységet, vagy címkék hozzáadására.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan működnek az időszabályok?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az időszabály beállítása után a rendszer rövid időközönként (általában egy perc alatt) automatikusan időszakos háttérellenőrzéseket hajt végre, és ellenőrzi, hogy az időszabály feltételei teljesülnek-e. Ha igen, akkor a szabály automatikusan végrehajtásra kerül. .” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az időszabály példája?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az időszabályra jó példa az a szabály, amely automatikusan törli a SPAM-ként megjelölt 90 napnál régebbi jegyeket.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót