Idő Szabályok

Az Idő Szabályok olyan speciális Szabályok, amik nem “akcióval indulnak be”, hanem az időtől függnek. Az Idő Szabályok intervallumokban futnak a háttérben (általában minden percben), és ellenőrzik, hogy a feltételek teljesülnek-e. Ha az eredmény pozitív, a szabály életbe lép.

Az Idő szabályokat leggyakrabban lomtalanításra, email emlékeztetők küldésére, olyan Jegyek kezelésére, melyeken régóta nem történt aktivitás, címkék hozzáadására, stb. használják.

Idő SzabályokIdő Szabályok Áttekintés

Példa 1 A LiveAgent-ben beállíthat olyan Idő Szabályt, ami 24 óra után automatikus választ küld az ügyfélnek.

Példa 2 Az Idő szabályokat abban az esetben is lehet használni, ha egy Jegy nem oldódott meg bizonyos idő intervallumon belül. 

Az Idő Szabályok akkor használhatók, ha:

  • Egy Jegy régebbi, mint + idő (napok, órák, percek)
  • Egy Jegy státusz változása régebbi, mint + idő (napok, órák, percek)
  • Egy Jegy lejár kevesebb, mint + idő (napok, órák, percek)
  • Egy Jegy lejárt több, mint + idő (napok, órák, percek)

Idő SzabályokÚj Idő Szabály

Az Idő Szabályok feltételei:

  • Jegy státusz
  • Jegy létrehozása (dátum)
  • Jegy módosítása (dátum)
  • Jegy törlése 
  • Jegy URL fejléce 
  • Jegy prioritás
  • Jegy részleg
  • Jegy hozzárendelve
  • Ügyfél csoport
  • Jegy címkék

Idő Szabályok akciói:

  • Jegy átküldése
  • Jegy megoldás
  • Jegy törlés
  • Jegy prioritás módosítása
  • SLA szint módosítása
  • Spem-ként jelölés
  • Nem Spam-ként jelölés
  • Jegy tisztázás
  • Válasz küldés
  • Jegy tárgyának módosítása
  • URL hívás
  • Címke hozzáadás
  • Címke eltávolítás
  • Email küldése címzettnek
  • Egyéb szabályok leállítása
  • HTTP kérés

Idő Szabály Példa

Ez az Idő Szabály törli azokat a SPAM-ként jelölt Jegyeket, melyek régebbiek 90 napnál.

Idő SzabályokIdő Szabály Példa

Tudásbázis források

Tudjon meg többet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.