Ingyenes próba

Idő szabályok

Az időszabályok olyan speciális Szabályok, amelyek nem “cselekvés által kiváltottak”, hanem időfüggőek. Az Időszabályok időközönként (általában percenként) futnak a háttérben, és ellenőrzik, hogy teljesülnek-e a feltételek. Ha az eredmény pozitív, akkor a szabály végrehajtásra kerül.

Az időszabályokat leggyakrabban lomtalanításra, e-mailes emlékeztetők küldésére, egy ideje inaktív Jegyek kezelésére, címkék, hozzáadására stb. használják.

Példa 1 A LiveAgentben beállíthat egy időszabályt, amely 24 óra elteltével automatikus választ küld az ügyfélnek.

Example 2 Az időszabályok olyan esetekben is alkalmazhatók, amikor a jegy nem oldódik meg egy meghatározott időn belül.

Az időszabályokat akkor lehet alkalmazni, ha:

  • A jegy idősebb, mint + idő (nap, óra, perc)
  • A jegy állapotváltozása régebbi, mint + idő (nap, óra, perc)
  • A jegy kevesebb, mint + idő múlva esedékes (nap, óra, perc)
  • Egy jegy már több mint + idő (nap, óra, perc) lejárt

Idő szabályokÚj idő szabály

Az időszabályokra vonatkozó feltételek listája:

  • Jegy állapota
  • Jegy létrehozása (dátum)
  • A jegy megváltozott (dátum)
  • A jegy törölve lett
  • Jegy kezdő hivatkozó URL-je
  • Jegyprioritás
  • Jegyosztály
  • Jegy hozzárendelve
  • Ügyfélcsoport
  • Jegycímkék

Az időszabályok műveleteinek listája:

  • Jegy továbbítása
  • Jegy megoldása
  • Jegy törlése
  • Jegyprioritás módosítása
  • SLA szint megváltoztatása
  • Megjelölés spamként
  • Megjelölés nem spamként
  • Jegy törlése
  • Válasz küldése
  • Jegy tárgyának módosítása
  • Hívás URL-je
  • Címke hozzáadása
  • Címke eltávolítása
  • Levél küldése a következő címre:
  • Más szabályok leállítása
  • HTTP kérés

Példa az időszabályra

Ez az időszabály törli a SPAM-ként megjelölt 90 napnál régebbi jegyeket.

Idő szabályokIdőszabály példa

Tudásbázis-források

Tudjon meg többet

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..