Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Ügyfélszolgálat követési email sablonok

Ügyfélszolgálat követési email sablonok

Az ügyfélszolgálat kritikus része bármilyen sikeres vállalatnak, függetlenül az ipartól. Viszont, a kiváló ügyfélszolgálat és támogatás nem csak ügyfelek kérdéseire való válaszolást vagy problémamegoldást jelent. Meg kell bizonyosodnia arról, hogy az ügyfél elégedett marad és boldog lesz a megoldással, így a következetes követés a kulcs. Ettől függetlenül sok társaság, ügyfélszolgálat megáll, ha az ügyfél kérelme kezelve lett. Még ha a követés egy viszonylag egyszerű feladat is, gyakran el van hanyagolva. A legutóbbi SuperOffice Ügyfélszolgálati Felmérés Jelentésalapján: 

  • A társaságok 62%-a nem válaszol az ügyfélszolgálati emailekre.
  • A társaságok 90%-a nem veszi tudomásul vagy nem informálja az ügyfelet, hogy megkapták az emailt.
  • A társaságok 97%-a nem küld követési emaileket az ügyfeleknek, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy elégedettek a válasszal.
ügyfélszolgálat követési email Bria
Egy ügyfélszolgálat követési email a Bria-tól

Az ügyfélszolgálat követési email ereje sablonok

Az ügyfél követési emaileknek nagy hatása lehet az ügyfél élményre. Ez olyan dolog, amit a kis vállalatok gyakran megértenek és előnyükre fordítanak, de a nagyobb szervezetek hajlamosak elfelejteni. A követési emailek, amelyek egyenesen az ügyfélszolgálati interakció után vannak küldve:

  • Megörvendeztethetik az ügyfeleket azáltal, hogy azt mutatja, hogy gondoskodik róluk és arra van elkötelezve, hogy a folyamatos elégedettséget biztosít számukra.
  • Növelhetik az össz-ügyfélszolgálati élményt.
  • Újra vonzhatja az ügyfeleket és bátoríthatja a jövőbeli kommunikációt proaktív támogatás nyújtásával.
  • Hirdetheti az önkiszolgáló opciókat és segítőkész források felé irányíthatja az ügyfeleket.
  • Értékes ügyfél felismeréseket mutathat a visszajelzésükből.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your
own customer email templates, thus
helping you improve customer service.
Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

10 ügyfélszolgálat követési email sablon

Attól függetlenül, hogy az ügyfelek kérelmének állapotát frissíti, visszajelzést kér, vagy proaktív segítséget kér egy megoldás után, a követéseket nem kellene lebecsülni az ügyfélszolgálati csapatának. Itt van 10 ügyfélszolgálat követési email sablon, amelyek számos részét fedezik az ügyfél követési folyamatnak – használja őket azonnal, amikor a saját ügyfél követési üzeneteit készíti.

Egy frissítés a problémára követési email

Proaktív követési email

Követési email egy pozitív szolgáltatási élmény után

Követési email egy negatív szolgáltatási élmény után

Önkiszolgálást bátorító követési email

Követési email ha nem válaszoltak

Támogató jegy lezárás követési email

Visszajelzést kérő követési email

Kérdőív meghívás követési email

 Követési email egy társaság méretű probléma után

Ügyfél követési emailek – Gyakran ismételt kérdések

Miért fontos a követés az ügyfélszolgálatban?

Amikor egy ügyfél kérelemre válaszol, követnie kellene annak érdekében, hogy leellenőrizze a probléma státuszát. Egy követéssel biztosíthatja, hogy a probléma helyesen lett megoldva.

Mit kellene a követési emailben írnom?

A követési emailt valakinek küldi, aki kérdést tett fel önnek (vagy valakinek, akinek szolgáltatást nyújtott), miszerint van-e valami más, amiben tud segíteni. Ez a fajta email gyakran bővíti a munka körét, amelyet a társasága nyújt vagy további termékeket vagy szolgáltatásokat kínál az ügyfélnek. A követési emailt olyan ügyfeleknek kell küldenie, akik vásároltak már vagy volt valamiféle interakciójuk a társaságával.

Hogyan követi az ügyfél panaszokat?

Úgy tudja követni az ügyfél panaszt, hogy visszajelzést kér arról, hogy milyen jól lett megoldva a probléma és javítást kínál, abban az esetben, ha az ügyfél úgy véli, hogy szükséges.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért fontos a követés az ügyfélszolgálatban?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Amikor egy ügyfél kérelemre válaszol, követnie kellene annak érdekében, hogy leellenőrizze a probléma státuszát. Egy követéssel biztosíthatja, hogy a probléma helyesen lett megoldva.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit kellene a követési emailben írnom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A követési emailt valakinek küldi, aki kérdést tett fel önnek (vagy valakinek, akinek szolgáltatást nyújtott), miszerint van-e valami más, amiben tud segíteni. Ez a fajta email gyakran bővíti a munka körét, amelyet a társasága nyújt vagy további termékeket vagy szolgáltatásokat kínál az ügyfélnek. A követési emailt olyan ügyfeleknek kell küldenie, akik vásároltak már vagy volt valamiféle interakciójuk a társaságával. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan követi az ügyfél panaszokat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Úgy tudja követni az ügyfél panaszt, hogy visszajelzést kér arról, hogy milyen jól lett megoldva a probléma és javítást kínál, abban az esetben, ha az ügyfél úgy véli, hogy szükséges.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..