Az időkövetés segítségével nyomon követheti az egyes ügynökök által az ügyfeleket támogató ügynökök által eltöltött időt, és ezáltal jobban átláthatja az ügyfélszolgálat általános teljesítményét. A rendszer automatikusan nyomon követi az eltöltött időt minden jegynél, ha ez a funkció be van kapcsolva. Ezenkívül kényszerítheti az ügynököket, hogy manuálisan küldjék el az eltöltött időt, és szükség esetén megjegyzést fűzzenek hozzá.
Az idő csak akkor követhető nyomon, ha egy ügynök aktív egy jegyben (az időkövetés leáll 30 másodperc inaktivitás után).
Időjelentés
A LiveAgent lehetővé teszi az összes jegyre fordított idő jelentését egy adott időtartamon belül. Az egyes bejegyzések ügynök, jegy, ügyfél, vállalat, jelentés dátuma, számlázás dátuma, típusa (kézi, automatikus) szerint rendezhetők. Az időjelentés CSV fájlba exportálható.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis erőforrások
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.