Mik azok az automatizálások?
Automatizálja a LiveAgent különböző eseteinek szokásos feladatait. Az automatizálás (Szabályok) tökéletes funkció, amely lehetővé teszi ezt az Ön számára. Olyan munkafolyamatok létrehozására használják, amelyek elősegítik az ügyek gyors és kielégítő megoldását. Határozzon meg egy kritérium és feltétel egyveleget, és adjon meg egy tevékenységet, amelyet a tulajdonságnak meg kell tennie. Automatizálást sokféle esetre létrehozhat. Ez rendkívül egyszerű.
Az automatizálás számos előnnyel jár. Időt takarít meg. A LiveAgentben létrehozhatja egyedi automatizálását.
Tudjon meg többet a LiveAgent Szabályairól (automatizálásáról).
FAQ
Mit jelent az automatizálás kifejezés?
Az automatizálás egy olyan folyamat, amelynek célja a munka hatékonyságának és eredményességének növelése. Ha az alkalmazottak feladatai ismétlődnek, és kritériumokkal meghatározhatók, és meghatározzák a funkció által végrehajtandó pontos műveleteket, akkor azok automatikusan elvégezhetők. Ez időt takarít meg, amelyet más tevékenységekre fordíthat, amelyek javítják az ügyfélszolgálatát.
Milyen automatizálásokat kínál a LiveAgent?
A LiveAgent automatizálja az olyan folyamatokat, mint például: egy adott szót tartalmazó jegyek áthelyezése egy meghatározott részlegre, spam eltávolítás vagy címkézés, jegyek kiosztása, üzenet küldés, chatbot szolgáltatás
Expert’s note
Az automatizálás (Szabályok) segítségével könnyedén automatizálhatja az ügyek megoldását, időt spórolva és hatékonyságot növelve.
Az automatizált rendszerek növelik az ügyintézői hatékonyságot és javítják az ügyfélélményt. A LiveAgent szoftver hasznos lehet az ügyfelekkel való kommunikációban és segíti az ügyfélelégedettség növelését és költségcsökkentést. A személyre szabott megoldások mellett az okos szabályok és az automatikus jegyelosztás is jelentős előnyöket nyújt. Az ügyfélkapcsolati platform létrehozása folyamatban van.
Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel
A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.