Mi a Támogatói jegy
A támogatói jegy lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy kérdést vagy kérelmet küldjenek egy szervezetnek. A támogatói jegy egy kérelem, amit a jegykezelő rendszer kap meg. Minden elkészített jegynek megvan a maga egyedi ID-je. A támogatói jegy nyitott, amíg egy vásárlói képviselő meg nem oldja. Eltárolja minden beszélgetés üzenetét egyetlen helyen.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszerekkel, bejövő call center szoftverrel, panaszkezelési rendszerrel és ügyfélportál szoftverrel rendelkezik. A felhasználók könnyen kommunikálhatnak az ügyfelekkel és követhetik az állapotváltozásokat. A cég olyan díjakat nyert, mint a "Legjobb ügyfélszolgálati szoftver" és a "Legjobb szolgáltatás alapú CRM", és partnerprogramot is kínál. A LiveAgentet egyszerűen lehet feltelepíteni, és könnyű hozzáférni a fiókhoz.
A LiveAgent egyszerűen kezelhető és hatékony ügyfélszolgálati megoldás, amit több cég is elégedetten használ. A rendszer segít növelni a vásárlói elégedettséget, az értékesítést, valamint támogatja a cégeket abban, hogy hatékonyan kommunikáljanak az ügyfeleikkel. Számos pozitív vélemény és tapasztalat igazolja, hogy a LiveAgent kiváló választás minden online vállalkozás számára.
A Quality Unit Kft. LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverének számos termékről, partnerekről és vásárlói véleményekről szóló szövege lehetőséget biztosít az oldal látogatóinak demo időpont foglalására és hírlevél feliratkozásra. Az ügyfelek elégedettsége a sikerhez vezet, ezért fontos megmutatni nekik a nagyrabecsülést 15, módszerrel, mint alkalmi ajándékok és a személyes köszönet. Az oldalon találhatóak az elérhetőségek, a partnerprogram és a LiveAgent szoftver létrehozása. A jegyek egyesítése időt takaríthat meg az ügyfél számára.