Mi a Támogatói jegy
A támogatói jegy lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy kérdést vagy kérelmet küldjenek egy szervezetnek. A támogatói jegy egy kérelem, amit a jegykezelő rendszer kap meg. Minden elkészített jegynek megvan a maga egyedi ID-je. A támogatói jegy nyitott, amíg egy vásárlói képviselő meg nem oldja. Eltárolja minden beszélgetés üzenetét egyetlen helyen.
A LiveAgent kapcsolatfelvételi űrlapot kínál ügyfelek számára és beágyazható vagy felugró widgetként is elérhető. További információkért ügyfelünknek több információt kell megadni. A LiveAgent helpdesk szoftvere lehetővé teszi az ügyfelek és az ügyintézők számára a jegy mezők használatát a problémák kezelése során. Több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll. Érdemes kipróbálni a LiveAgent szoftvert, amely sokbiztonságot és hatékonyságot jelenthet az ügyfélszolgálat számára.
Az Osztott jegy funkció lehetővé teszi, hogy egy jegyet két részre bontson, ha az ügyfél két különböző kérdést tesz fel. Ezzel hatékonyabb jegykezelést és könnyebb kommunikációt biztosít. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos szolgáltatást biztosít, mint a VoIP telefonrendszerek és panaszkezelés, és könnyen kezelhető a LiveAgent irányítópult segítségével. További információkért a felhasználók demót is kérhetnek.
A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélszolgálati jegyek automatikus kiosztását és testreszabását. Az állapot minden jegynél megjelenik, és az ügyfeleknek számos lehetősége van a kapcsolattartásra, beleértve az e-mail kampányokat is. A SendPulse több mint 130 sablont kínál az e-mail kampányokhoz. Az ügyfélportál és a telefonos jegykezelés segít az ügyfélkapcsolatok kezelésében, míg a LiveAgent VoIP telefonrendszereket és panaszkezelést kínál. Regisztráció után használható az ingyenes próbaverzió.
Nyílt forráskódú jegykezelési rendszer
The article focuses on the importance of efficient resource utilization and customer experience in businesses. It highlights the significance of ticket management systems in improving customer service, resulting in positive word-of-mouth and revenue growth. The article mentions LiveAgent as a viable customer service software and emphasizes the adverse impact of outdated or disconnected systems on customer experience and sales.