Mi az a megoldási idő?
A megoldási idő az az idő, amelyben a jegy megoldódik. Abban a pillanatban kezdődik, amikor a jegy beérkezik az ügyfélszolgálatra és akkor ér véget, amikor az ügynöke vagy ügyfele megnyomja a “megoldás” gombot. Néha a jegyeket automatikusan megoldja a háttérben futó szabály.
A legjellemzőbb helyzet, amikor a jegy automatikusan megoldódik, az az, amikor az ügyfél egy kérdésről ír, az ügyfélszolgálati ügynök válaszol a jegyre, és az ügyfél soha többé nem válaszol vissza. Általában egy szabály pár napos inaktivitás után lép életbe, amely ebben az esetben megoldja a jegyet.
Szakértői megjegyzés
<p>A megoldási idő az az időtartam, amelyben az ügyfélszolgálat megoldja az ügyfél kérdését vagy problémáját. Fontos, hogy minél rövidebb legyen a megoldási idő, így növelni lehet az elégedettséget és a vásárlói lojalitást.</p>

Freshcaller alternatívát keres?
A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent call center szoftvert ajánlják az ügyfélszolgálatban dolgozóknak, mivel testreszabható gombokat és gyors működést kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést adnak az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről. A LiveAgent biztonságos szoftver a Quality Unit biztosításával.
Az üzleti említések fontosságára és az ügyfélszolgálat hatékonyabb kihasználására fókuszál a cikk. Különböző email sablonok javasoltak, beleértve az említésre válaszoló, visszavezető linkeket kérő és a szöveget frissítő lehetőségeket. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver is bemutatásra kerül, beleértve a felhasználási feltételek és az adatvédelem kezelését. Az ügyfélélmény fontosságára és az ügyfél-elégedettségi jelentések figyelembevételére is összpontosít a cikk.