A megoldási idő az az idő, amelyben a jegy megoldódik. Abban a pillanatban kezdődik, amikor a jegy beérkezik az ügyfélszolgálatra és akkor ér véget, amikor az ügynöke vagy ügyfele megnyomja a “megoldás” gombot. Néha a jegyeket automatikusan megoldja a háttérben futó szabály.
A legjellemzőbb helyzet, amikor a jegy automatikusan megoldódik, az az, amikor az ügyfél egy kérdésről ír, az ügyfélszolgálati ügynök válaszol a jegyre, és az ügyfél soha többé nem válaszol vissza. Általában egy szabály pár napos inaktivitás után lép életbe, amely ebben az esetben megoldja a jegyet.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..