Mi az a jegy életciklusa?
A jegy életciklusa során különböző szakaszokon haladhat át. Általában amikor egy jegy először beérkezik, állapota Új. Amint az ügynök megválaszolja a jegyet, státusza megváltozik. Ha az ügyfél visszajelez ugyanarra a jegyre, akkor annak állapota Nyitott. Ezt követően az ügynök válaszolhat a jegyre újra (és ugyanaz a folyamat folytatódik), vagy egyszerűen megoldhatja a jegyet, és az állapot Megoldottra változik.
A jegy életciklusa során különböző szakaszokon haladhat át. A jegy későbbre halasztható, spamként megjelölhető, törölhető vagy tiltható.
A jegyhez kapcsolódó összes műveletet időbélyegző jelöli a jegy történetében.

Expert note
A jegy életciklusa kritikus fontosságú az ügyfélvesztés és a szolgáltatások iránti lojalitás szempontjából. A megfelelő mérés és a megelőzési stratégiák hatékonyan csökkenthetik az ügyfélvesztést.

Az ügyfelek információhiány miatt hagyják el a kosarakat, és sok vállalkozás úgy gondolja, hogy szükségtelen a jegykezelő szoftverekbe fektetni. Azonban a jegykezelő rendszerek javíthatják az ügyfélszolgálati élményt és biztosíthatnak jó alapot az ügynököknek, ami javítja az ügyfélélményt és a bevételeket. Boldog ügyfelek továbbá pozitív szájbeszédet generálnak, amely szintén javítja a bevételt.