Mi a Lezárt jegy?
A végső jegy státusz általában a ‘lezárt’. A legjobb gyakorlat az iparban az, ha a vásárló és nem az ügynök az, aki lezárja a jegyet a jegy státuszának ‘Megoldottá’ való változtatása után, ami azt jelzi, hogy a kérelmező egyetért a megoldással. Ha a kliens nem ért egyet, akkor válaszolhat a jegyre és ki lesz véve a ‘Megoldott’ részlegből.
A Quality Unit LLC által készített LiveAgent egy VoIP telefonrendszerekhez használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkcióval rendelkezik és számos díjat nyert. A szoftver segíti az ügyfélkapcsolatok kezelését, a jegyek könnyen hozzárendelhetőek és támogatást nyújtanak. Az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek az oldalon is elérhetőek. A LiveAgent kipróbálása lehetőséget nyújt a felhasználóknak a platform megismerésére.
A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélszolgálati jegyek automatikus kiosztását és testreszabását. Az állapot minden jegynél megjelenik, és az ügyfeleknek számos lehetősége van a kapcsolattartásra, beleértve az e-mail kampányokat is. A SendPulse több mint 130 sablont kínál az e-mail kampányokhoz. Az ügyfélportál és a telefonos jegykezelés segít az ügyfélkapcsolatok kezelésében, míg a LiveAgent VoIP telefonrendszereket és panaszkezelést kínál. Regisztráció után használható az ingyenes próbaverzió.
A kommunikáció kulcsfontosságú minden távoli csapat számára. Az egyszerűsítése létfontosságú a hatékony és gyors kommunikáció érdekében. Hasznosak az olyan eszközök, mint az Asana vagy a Basecamp a team kommunikációban, de csak akkor, ha mindenki következetesen használja őket. Kommunikáció az ügyfelekkel - használjon jegykezelő szoftvert, például a LiveAgentet. Ezzel megkönnyítheti a kommunikációt és magasabb ügyfél-elégedettségi szintet érhet el.
Miért kellene használnia a jegykezelési rendszert?
A LiveAgent jegyrendszere több előnyt kínál, mint a kérések rendszerezése, automatizált folyamatok, ügynöki hatékonyság növelése és ügyfél-elégedettség javítása. A szöveg arra ösztönzi az olvasókat, hogy próbálják ki a LiveAgentet ingyen.