Mi a Személyzet ügynök?
A személyzet ügynök az ügyfélszolgálat tagja, aki kevesebb privilégiummal rendelkezik, mint egy felügyelő, csapatvezető vagy egy menedzser, akik az Admin szerepre vannak kihelyezve. Általában a személyzet ügynöknek olyan ügynöki szerepe van, ami lehetővé teszi számára a jegyek megoldását és áthelyezését, hozzáférése van a specifikus részlegekhez és csak kisebb konfigurációkat csinál.
Tudjon meg többet az Ügynökökről a LiveAgent-ben.
Expert note
A személyzet ügynök az ügyfélszolgálat tagja, aki alacsonyabb szintű felhatalmazással rendelkezik, de lehetővé teszi számára a jegyek megoldását és áthelyezését, kisebb konfigurációkat csinálhat.

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely magában foglal VoIP telefonrendszereket, bejövő call center szoftvert, panaszkezelési rendszert és egyéb szoftvereket. A cég blogokat, webináriumokat és akadémiákat is kínál. A LiveAgent része lehet partnerek programjának, és van egy dedikált támogatási portálja és adatmigrációs lehetőségei is. A cég sales kapcsolatai több számra is elérhetők, és iratkozzon fel a hírlevelükre, hogy értesüljenek a legfrissebb frissítéseikről és kedvezményeikről. A Quality Unit, LLC jogai fenntartva.
A magas színvonalú ügyfélszolgálat előnyöket kínál, például elégedett vásárlókat és a márka népszerűsítését. Az élő chat ügyfélszolgálati kommunikációja nem könnyű jól csinálni, de a fogyasztók körülbelül 70%-a elégedett vele. A nevet használva és a vásárlói elégedettségre összpontosítva növelhető az elégedettségi arány. A márka/vállalkozás és az ügyfél közötti információcsere az ügyfélkommunikáció egyik módja, és ehhez az értékesítési csoportoknak megfelelő ügyfél-kommunikációs készségekre van szükségük, hogy hatékonyan megoldják az ügyfelek panaszait. LiveAgent demó és alternatív lehetőségek érhetők el az ügyfélszolgálati szoftverekhez.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati támogatás szoftver, amely az ügyfélszolgálati élmény fontosságára helyezi a hangsúlyt. Az ügyfélszolgálati munkatársak segítenek az ügyfél elégedettségének javításában és segíthetnek az ügyfél felmérésében. A LiveAgent átfogó szolgáltatást kínál, mint például VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver és bejövő híváskezelő szoftver. A cég blogjában pedig hasznos tippeket és információkat találhatunk. Elérhető ingyenes próba.
Az ügyfélszolgálati jelentések az összes ügyfélszolgálati igényről és a kapcsolódó tevékenységekről adnak áttekintést, beleértve az ügynökök teljesítményét és az SLA megfelelőségét is. A LiveAgent rendszerében elérhető 11 különböző jelentés közül néhány az elemzési áttekintés, a teljesítményjelentések, az ügynöki rangsor és a címkejelentések. Az SLA megfelelőségi jelentések lehetővé teszik az összes SLA szerinti rendezést, és a teljesített és kimaradt SLA-ok megtekintését. Érdemes rendszeresen áttekinteni az ilyen jelentéseket a szolgáltatás és termékfejlesztés szempontjából, és az ügyfélek igényeinek és elvárásainak teljesülését is biztosítani. A cikk további információkat nyújt arról, hogyan lehet kivételes call center ügyfélszolgálatot nyújtani.