Mi a Személyzet ügynök?
A személyzet ügynök az ügyfélszolgálat tagja, aki kevesebb privilégiummal rendelkezik, mint egy felügyelő, csapatvezető vagy egy menedzser, akik az Admin szerepre vannak kihelyezve. Általában a személyzet ügynöknek olyan ügynöki szerepe van, ami lehetővé teszi számára a jegyek megoldását és áthelyezését, hozzáférése van a specifikus részlegekhez és csak kisebb konfigurációkat csinál.
Tudjon meg többet az Ügynökökről a LiveAgent-ben.
Szakértői megjegyzés
A személyzet ügynök az ügyfélszolgálat tagja, aki alacsonyabb szintű felhatalmazással rendelkezik, de lehetővé teszi számára a jegyek megoldását és áthelyezését, kisebb konfigurációkat csinálhat.

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely segíti a bankokat és biztosítókat az ügyfelekkel való kommunikációban, növelve ezzel a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az ügyfélszolgálat minősége az ügynök teljesítményétől függ, és az eszkalációs menedzser fontos szerepet játszik az ügyfél-elégedettség növelésében. A LiveAgent rendszerében 11 jelentési lehetőség áll rendelkezésre, és az egyéni szerepkörök használata lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapat hatékonyabb munkavégzését.
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapat számára a hatékonyabb munkavégzést a különböző ügynöki szerepkörök, jogosultságok és tudásbázisok kezelésével. Az egyéni szerepkörök létrehozása és törlése az ügynöki jogosultságok szabályozását is segíti, így az ügyfélszolgálati tapasztalat javítása és a költségek csökkentése érdekében érdemes figyelembe venni az egyéni szerepkörök használatát. A LiveAgent rendszerén belül elérhető számos szerepkör, jelentési és értékelési lehetőség, amelyek segítik az ügyfél-visszajelzések előállítását és az ügyfélközpontú termékfejlesztést.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gamifikációval motiválja az ügynököket, segít az ügyfélkapcsolatok szervezésében és növeli az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések és szabványok ellenőrzőlistája segíti az ügyféligények megértését és az ügyfélélmény biztosítását. Az értékelés gyűjtése fontos az üzleti sikerhez, amit az admin körrel rendelkező ügynökök felügyelhetnek a LiveAgent rendszerében. Az ügyfélszolgálati szoftver javasolja a gamifikáció alkalmazását az ügyfélszolgálatban, amely több különböző típusú felhasználót szolgál ki, nyitott kommunikációval és részletes információkkal. Az ügyfélszolgálati ügynökök felügyelhetik és beállíthatják az admin körrel rendelkező rendszert.