Mi az ügynök szerepe?
Amikor egy új ügynököt hozzáadnak a LiveAgenthez, meg kell határoznia a szerepkörét. Az ügynök szerepe képviseli és meghatározza az ügynök lehetőségeit és felelősségét egy ügyfélszolgálatnál. Két lehetőség közül választhat a LiveAgent programban. Adminisztrátor szerepkörrel az ügynök képes ellenőrizni és kezelni a rendszerbeállításokat. Ügynöki szerepkörrel az ügynökök megválaszolhatják a jegyeket és megoldhatják az ügyfelekkel kapcsolatos kérdéseket, de nem felügyelhetik a rendszert. Szervezettebb és egyértelműbb minden az ügynök szerepének megteremtésével.

Szakértői megjegyzés
Az ügynökök döntő fontosságúak az ügyfélszolgálati teljesítmény szempontjából. Megfelelő képzéssel és kommunikációs készséggel hatékonyan tudják szolgálni az ügyfeleket. A LiveAgentben szerepkörük meghatározza feladataikat és lehetőségeiket.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.