Jegykezelés

Mi az a jegykezelés?

Az ügyfelek problémáinak kézi nyomon követése időigényes és problémás megoldás lenne. A jegykezelés a help desk kezelésének szükséges funkciója. Lehetővé teszi az adatok és az ügyfelek megkereséseinek kezelését. Egy vállalat a jegykezeléssel válaszol az ügyfelek kéréseire. A jegy státuszt tartalmaz, és részletezi a kéréseket. Ez segít az ügyfélszolgálat munkatársainak szervezettebbé válásában és abban, hogy jobban tudjanak segíteni az ügyfeleknek. A jegyek kezelése megkönnyíti és gyorsabbá teszi a dolgokat.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.