Az ügyfelek problémáinak kézi nyomon követése időigényes és problémás megoldás lenne. A jegykezelés a help desk kezelésének szükséges funkciója. Lehetővé teszi az adatok és az ügyfelek megkereséseinek kezelését. Egy vállalat a jegykezeléssel válaszol az ügyfelek kéréseire. A jegy státuszt tartalmaz, és részletezi a kéréseket. Ez segít az ügyfélszolgálat munkatársainak szervezettebbé válásában és abban, hogy jobban tudjanak segíteni az ügyfeleknek. A jegyek kezelése megkönnyíti és gyorsabbá teszi a dolgokat.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..