Belső beszélgetés

Mi az a belső chat?

A LiveAgent belső csevegése lehetővé teszi, hogy harmadik féltől származó alkalmazások használata nélkül is kapcsolatba léphessen kollégáival. A csapatcsevegés lehetővé teszi azonnali szöveges üzenetek és mellékletek küldését (minden általános fájltípus támogatott). Ezenkívül a kommunikációt csak Ön és az üzenet címzettje láthatja.

Belső chat az Ügyfélszolgálati szoftverben - LiveAgent

Hogyan kezdheti meg a belső csevegést?

Kezdésként keresse meg a felvenni kívánt ügynököt az irányítópult „Online ügynökök” részében. Kattintson a zöld (online) vagy szürke (offline) pontra, és válassza az „Azonnali üzenet küldése” lehetőséget. Ne feledje, hogy akkor is küldhet üzeneteket, amikor kollégái offline állapotban vannak (később elolvashatják).

Alternatív megoldásként belső beszélgetést indíthat egy jegyből, vagy egy folyamatban lévő csevegésből is. A módszer mindkét esetben ugyanaz. Csak kattintson a zöld gombra és válassza az ,, azonnali üzenet küldése” opciót! Amikor így indít egy belső beszélgetést, a chat tartalmazni fogja annak a jegyének az azonosítóját, ahonnan a beszélgetést indította.

A LiveAgent belső munkahelyi csevegési funkciója - példa
Hogyan kezdjen egy belső beszélgetést?

Milyen más funkciói vannak a belső chat támogatásának?

Ha segítséget szeretne kérni, lehetősége van bemásolni és beilleszteni a jegy egyedi jegyszámát a belső csevegésbe, amely azonnal kattintható linket hoz létre. Az üzenet címzettje rákattinthat a linkre, és azonnal át lesz irányítva a jegyre.

Belső-chat-LiveAgent

Hány csevegőablakot támogat a belső chat?

A belső chat ablak több beszélgetést is tud támogatni egyidőben. Az ablak mérete változtatható az ön igénye szerint, és bárhova helyezhető a LiveAgent felhasználói felületen belül.

Számos belső csevegés ügynökökkel
Számos belső csevegés

Miért érdemes használni a belső csevegést?

Előnyök:

  • Időt takarít meg – nincs váltás a platformok között
  • Pozitív szervezeti kultúrát épít
  • Javítja a csapatmunkát
  • Jobb ügyfélszolgálati tapasztalat

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>

Egyéb Élő Chat funkciók:

Valós idejű gépelési nézet

A Valós idejű gépelés nézet alapvetően a látogató élő csevegési üzenetének előnézete. Azért hozták létre, hogy segítse ügynökeit a probléma gyorsabb megoldásában, és javítsa az ügyfelek élményét.

Valós idejű gépelés

Csevegés beágyazott követése

A LiveAgent egy ingyenes plugint biztosít, amely lehetővé teszi az élő csevegés fontos adatainak összekapcsolását a Google Analytics szolgáltatással. Így gyorsan elemezheti az élő csevegés ügyfélszolgálatának a konverziókra gyakorolt általános hatását.

Csevegés beágyazott követése

Csevegések áttekintése

Szerezzen áttekintést és gyorsan elemezze az aktuális élő csevegési helyzetet a Csevegés áttekintése funkcióval. Például megtekintheti; a látogató országa, sorban álló látogatók, csevegő látogatók, elérhető ügynökök, stb.

Szeretne többet megtudni?

Fedezze fel az összes Élő Chat funkciót – LiveAgent.

Tudásbázis-források:

Még nem szabott testre csevegés gombot?

Itt találhat egy lépésről lépésre ismertető útmutatót a csevegés gomb létrehozásáról a LiveAgentben.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Tudásbázis-források:
USC logo

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót