Jegyzetek

A jegyzetek  funkció hasznos lehet minden operátor számára, ha szervezettebbé akarják tenni a bejövő jegyeket és emlékeztetőket tenni egy-egy specifikus jegy vagy akár ügyfél mellé.

A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy személyes megjegyzéseket fűzzön a jegyhez amit csak az operátorok látnak, de az ügyfél vagy bármelyik a jegyben érintett másik fél nem. Ez lehetővé teszi a jeggyel kapcsolatos fejlemények belső megosztását egymással, vagy a friss infók lejegyzését, későbbi felhasználás céljából. A jegyet átadhatja egy másik operátornak szintén a belső megjegyzés segítségével.

JegyzetekJegyzetek

Példák

Ügyfele hat hosszú e-mailben ismertette a problémát. Ön összefoglalhatja ezt a kérdést egy jegyzetben, és továbbíthatja a fejlesztőknek, akik kezelik és megoldják az ügyet. Nem kell  ehhez elolvasniuk az ügyfél összes e-mailjét (időpazarlás lenne), a probléma összefoglalása a hozzáadott megjegyzésben elegendő számukra.

Tudásbázis források

Tudjon meg többet

 

 

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.