Ingyenes próba

Jegyzetek

Mik azok a help desk jegyzetek?

A help desk jegyzetek belső, privát jegyzetek, amelyeket csak a help desk ügynökei láthatnak. Általában a jegyszálakhoz adják hozzá, hogy további információkat közvetítsenek a jegyről vagy az ügyfélről. Alternatív megoldásként az ügyfélszolgálati ügynökök emlékeztetőként vagy teendőlistaként is használhatják őket.

Jegyzetek

Vannak különböző típusú help desk jegyzetek a LiveAgentben?

A LiveAgent help desk szoftver négy különböző típusú privát jegyzetet kínál. A felhasználók hozzáadhatják őket jegyekhez, névjegyekhez vagy vállalatokhoz.

Inline jegy jegyzetek használati eset

A soros jegy jegyzet kiválóan alkalmas jegyzetek írására, miközben kommunikál az ügyfelekkel. Például megjegyzéseket írhat le, miközben segít az ügyfélnek az élő csevegésben vagy telefonhívás közben. Ezenkívül támogatják a mellékleteket, és emlékeztetőként szolgálhatnak a következő lépésekhez, például a nyomon követés küldéséhez.

Livechat szoftver megjegyzések a chatben

Az inline jegyzetek akkor is nagyszerűek, ha továbbítania kell a jegyet egy másik ügynöknek, és gyorsítani kell. Tegyük fel például, hogy az egyik ügyfele elmagyarázta a problémát, amellyel hat hosszú e-mailben találkozott.

Az inline jegyzetek lehetővé teszik a probléma összefoglalását, így más támogatási ügynököknek nem kell elolvasniuk a hosszú e-mail szálat. Amikor átadja a jegyet más ügynököknek, például fejlesztőknek, a soron belüli jegyzete révén megtudhatják, mi a probléma, és mit kell tenni.

Jegy jegyzetek használati esetek

A jegy jegyzetek segítségével lejegyezhetők azok a részletek, amelyekhez hozzáférni kell a jegy megoldása során, például az ügyfél fiókjához tartozó hitelesítő adatok vagy a rendelési azonosító. Az ilyen fontos információk jegy jegyzetekben való leírása kiváló, mert lehetővé teszi, hogy gyorsan hozzájusson, anélkül, hogy végig kellene görgetnie a jegyeket.

Kapcsolattartási (ügyfél) megjegyzések használati eset

A privát kapcsolatfelvételi jegyzet az ügyfelekkel kapcsolatos további információk közzétételére szolgál. Ön és kollégái felhasználhatják ezeket az információkat, hogy jobban kommunikáljanak ügyfeleikkel. Például egy vásárlói megjegyzésből kiderülhet, hogy az ügyfél nem szereti, ha asszonynak szólítják, és nem akarja, hogy 11 óra előtt hívják.

Vállalati megjegyzések használati eset

A kapcsolatfelvételi jegyzetekhez hasonlóan a vállalati jegyzetek alapvető információkat tárnak fel a vállalatokról és szervezetekről. Például felhasználhatók a vállalat döntéshozóinak, c szintű vezetőinek vagy a parancsnokság időzónájának nyilvánosságra hozatalára a kommunikáció hatékonyabbá tétele érdekében.

Need a reminder? Use a note!

Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Hogyan hozhatok létre privát súgó jegyzeteket?

Inline jegyzetek hozzáadása a jegyekhez

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson a Jegyek gombra.
  3. Válasszon ki egy jegyet.
  4. Kattintson a Jegyzet hozzáadása gombra.
Jegyzetek

5. Írja meg privát megjegyzését.

help desk jegyzet

6. Kattintson a Jegyzet hozzáadása gombra.

inline help desk jegyzet

Jegy jegyzetek hozzáadása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson a Jegyek gombra.
  3. Válasszon ki egy jegyet.
  4. Keresse meg a jegyinformációs panelt.
Jegyzetek

5. Kattintson a Jegyzet gombra.

jegy mező help desk jegyzet

6. Írja meg privát megjegyzését.

7. Kattintson a jegyzet mezőn kívül bárhová, és megjelenik egy zöld pipa, amely jelzi, hogy a jegyrendszer elmentette a jegyzetét.

Jegyzetek

Vásárlói megjegyzések hozzáadása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
  3. Kattintson a Névjegyek lehetőségre.
Jegyzetek

4. Válassza ki a kívánt névjegyet. 5. Kattintson a Megjegyzés gombra, közvetlenül a személyes adatok alatt.

Jegyzetek

6. Írja meg a jegyzetet. 7. Kattintson a Mentés gombra.

Alternatív megoldásként hozzáadhat egy vásárlói megjegyzést a jegynézetben.

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson a Jegyek gombra.
  3. Válasszon jegyet.
  4. Keresse meg az ügyfélinformációs panelt.
  5. Kattintson a Jegyzet gombra.
Kapcsolatfelvételi help desk megjegyzés

6. Írja meg privát megjegyzését. 7. Kattintson a megjegyzés mezőn kívül bárhová, és megjelenik egy zöld pipa, amely jelzi, hogy a jegyrendszer elmentette a jegyzetét.

Cégjegyzetek hozzáadása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
  3. Kattintson a Vállalatok elemre.
  4. Válasszon ki egy céget.
  5. Kattintson a Megjegyzés gombra, közvetlenül a vállalati információk alatt.
  6. Írja be jegyzetét, majd kattintson a Mentés gombra.
Vállalati jegyzet

Miért fontosak a help desk jegyzetek?

A Help Desk jegyzetei hasznosak minden olyan ügynök számára, akik személyre szabott, hozzáértő és gyors támogatást szeretnének nyújtani. Nagyszerű információ forrás, és felgyorsíthatják a jegyosztást a különböző osztályok ügynökei között. Nemcsak a részletes információk rögzítésére alkalmasak, hanem emlékeztetőként és teendőlistaként is szolgálhatnak.

Hogyan néznek ki és működnek a help desk jegyzetek a gyakorlatban?

A privát jegyzetek csak a help desk ügynökök számára láthatók. Az ügyfelek, e-mail címzettek vagy élő chat felhasználók nem láthatják őket.

A jegyzeteket a hagyományos sárga cetlire emlékeztető egyedi kialakítás jellemzi a jegyszálaktól.

Mi történik a privát jegyekkel, amikor jegyet ad át?

Amikor magán jegyzeteket tartalmazó jegyet ad át, az összes jegyzet érintetlen marad, és a jeggyel együtt mozog. Így a jegy megoldásáért felelős új ügynök megtekintheti az összes jegyzetet, új jegyzeteket adhat hozzá és módosíthatja a meglévő jegyzeteket (a soros jegyzeteken kívül).

Belső jegy

Törölhetem vagy módosíthatom a soron belüli jegyzetet?

Jelenleg nincs mód a soron belüli jegyzetek eltávolítására, szerkesztésére vagy módosítására. Ennek oka, hogy fontosnak tartjuk a jegy integritásának megőrzését. Mit értünk ez alatt? Nézzünk egy példát.

Képzelje el, hogy létrehoz egy soron belüli jegyzetet, amely információkat tartalmaz arról, hogy mit kell tenni a probléma megoldásának következő lépéseként. Ezután átadja a jegyet egy másik ügynöknek vagy osztálynak. Sajnos nem olvassák el megfelelően a jegy jegyzetet, ami némi elégedetlenséget okoz. Ha a támogatási ügynök magának akar fedezni, szerkesztheti a soron belüli jegyzetet, és úgy tehet, mintha téves információkat adott volna meg. Azáltal, hogy a soron belüli jegyzeteket nem módosíthatóvá és visszavonhatatlanná teszi, minden ügynök integritásra kényszerül, és felelősséget vállal a tetteiért.

Törölhetem vagy módosíthatom a jegyeket, az ügyfeleket vagy a vállalati jegyzeteket?

Az összes többi megjegyzés törölhető, módosítható és szerkeszthető, így minden támogatási ügynök új információkat gyűjthet az ügyfeleiről és problémáiról. Ez rendkívül fontos a jobb vevői elégedettség elérése és a jobb szolgáltatási élmény biztosítása érdekében.

Tudásbázis források

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll a help desk jegyzetek használatára?

Hozzon létre privát jegyzeteket, és használja azokat további információk tárolására ügyfeleiről. Alternatív megoldásként használjon jegyzeteket emlékeztetőként saját maga vagy kollégái számára. Próbálja ki a privát jegyzet funkciót még ma, az all-inclusive ingyenes 14 napos próbaverzióval. Bankkártya nem szükséges hozzá.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik azok a help desk jegyzetek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A help desk jegyzetek belső, privát jegyzetek, amelyeket csak a help desk ügynökei láthatnak. Általában a jegyszálakhoz adják hozzá, hogy további információkat közvetítsenek a jegyről vagy az ügyfélről. Alternatív megoldásként az ügyfélszolgálati ügynökök emlékeztetőként vagy teendőlistaként is használhatják őket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Vannak különböző típusú jegyzetek a LiveAgentben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A LiveAgent help desk szoftver négy különböző típusú privát jegyzetet kínál. A felhasználók hozzáadhatják őket jegyekhez, névjegyekhez vagy vállalatokhoz.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hozzáadhat mellékleteket a help desk jegyzetekhez?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Igen! A Live Agent help desk szoftvere támogatja a jegy jegyzetek mellékleteit.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót