Ingyenes próba

Jegy azonosító

Mi az a jegy azonosítója?

A jegyazonosító egy nagybetűk és számok sorozatából álló hivatkozási szám. Minden azonosító 11 karakterből áll, és a következő formátumban van: XXX-XXXXX-XXX.

Minden alkalommal, amikor jegyazonosítót használnak a LiveAgentben, pl. egy jegyzetben, vagy egy belső csevegésben automatikusan hiperhivatkozásra kerül az Ön kényelme érdekében. Ha az A jegy azonosítója szerepel a B jegy jegyzetében, akkor az automatikusan szerepel az A jegyben is.

Jegy azonosító LiveAgent

Hogyan használhatja a Jegy azonosítót?

A jegy azonosítók megkönnyítik a konkrét jegyek megtalálását anélkül, hogy a help desk rendszerén keresztül kellene keresgélnie. Így gyorsan hozzáadhatja ügyfelének problémáját vagy közölheti annak állapotát. Ezek az azonosítók rendkívül hasznosak, mert kiküszöbölik a félreértéseket és rengeteg időt spórolnak meg az ügynökök számára.

Mi az a jegy?

A jegy egy szolgáltatás igénylése a végfelhasználótól. A szolgáltatási kérelmek sokféle kommunikációs csatornáról érkezhetnek. Ilyen például az e-mail, az élő chat, a közösségi média vagy akár telefonon keresztül. Minden alkalommal, amikor új ügyfélkommunikáció érkezik, egy jegykezelő szoftver automatikusan átalakítja az interakciót jegyre.

Támogatói jegy tulajdonságait:

Jegy azonosítója

Azonnal azonosítsa az ügyfél érdeklődését a jegy azonosítójával. Egyszerűen adjon hozzá információkat, vagy közölje az ügyfelekkel a jegy állapotát.

Jegyfázisok

Soha ne veszítse el a nyomon követését az ügyfelei kérelmeinek a jegyfázis funkcióval. A jegyfázisok a következőképpen jeleníthetők meg: Nyitott, Új, Lezárt, stb.

Automatizált Jegyelosztás

A hatékony ügyfélszolgálat érdekében jogosan kell elosztania az egyes ügyfélképviselők által váltott jegyek, hívások, chatek számát műszakonként. Ennek eredményeként megakadályozhatja az ügynökök kiégését és növelheti az általános hatékonyságot. Az automatizált jegyelosztás éppen ezt teszi lehetővé. Megadhatja az összeget, valamint a szünetet, amelyet az ügynöknek a nap folyamán meg kell tennie.

Támogatói Jegyek Tulajdonjoga – Felelősség

A központi jegykezelő szoftver megléte az ügyfélszolgálati ügynökök számára számos okból hasznos rendszer. Nem csak az ügynökök teljesítményéről szóló jelentéseket láthatja, hanem azt is, hogy melyik ügynök melyik jeggyel foglalkozott. Ez megakadályozza, hogy több ügynök dolgozzon ugyanazon a jegyen. Sőt, könnyen felismerheti, hogy ki volt a felelős egy adott ügyfélproblémáért. Továbbá, ha át kell adnia az ügyfelet egy másik részlegre, könnyen átruházhatja a jegy tulajdonjogát. Ennek eredményeként soha nem hallja majd, hogy: “Nem tudtam, hogy az én felelősségem.”

Ha szeretne többet megtudni, olvassa el a LiveAgent – Jegykezelést.

Mi az a jegykezelő szoftver?

A jegyrendszer egy olyan program, amelyet a támogató csoportok használnak az ügyfélkommunikáció egyszerűsítésére és kezelésére. A LiveAgent egy jegykezelő szoftver, amely világosságot és hatékonyságot kölcsönöz az ügyfélszolgálatnak. Minden ügyfélkommunikációt jegyekként, egy postaládába tárol.

Például; E-mail, hívások, közösségi média bejegyzések, élő chat és még sok más. Ha minden ügyfélkérdést egy egyetemes postaládában tárol, megkönnyíti az összes ügyfél-interakció és adat megtalálását.

Egyéb nagyszerű tulajdonságok:

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Jegykezelő szoftvert.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..