A jegyazonosító egy nagybetűk és számok sorozatából álló hivatkozási szám. Minden azonosító 11 karakterből áll, és a következő formátumban van: XXX-XXXXX-XXX.
Minden alkalommal, amikor jegyazonosítót használnak a LiveAgentben, pl. egy jegyzetben, vagy egy belső csevegésben automatikusan hiperhivatkozásra kerül az Ön kényelme érdekében. Ha az A jegy azonosítója szerepel a B jegy jegyzetében, akkor az automatikusan szerepel az A jegyben is.
A jegy azonosítók megkönnyítik a konkrét jegyek megtalálását anélkül, hogy a help desk rendszerén keresztül kellene keresgélnie. Így gyorsan hozzáadhatja ügyfelének problémáját vagy közölheti annak állapotát. Ezek az azonosítók rendkívül hasznosak, mert kiküszöbölik a félreértéseket és rengeteg időt spórolnak meg az ügynökök számára.
A jegy egy szolgáltatás igénylése a végfelhasználótól. A szolgáltatási kérelmek sokféle kommunikációs csatornáról érkezhetnek. Ilyen például az e-mail, az élő chat, a közösségi média vagy akár telefonon keresztül. Minden alkalommal, amikor új ügyfélkommunikáció érkezik, egy jegykezelő szoftver automatikusan átalakítja az interakciót jegyre.
Azonnal azonosítsa az ügyfél érdeklődését a jegy azonosítójával. Egyszerűen adjon hozzá információkat, vagy közölje az ügyfelekkel a jegy állapotát.
Soha ne veszítse el a nyomon követését az ügyfelei kérelmeinek a jegyfázis funkcióval. A jegyfázisok a következőképpen jeleníthetők meg: Nyitott, Új, Lezárt, stb.
A hatékony ügyfélszolgálat érdekében jogosan kell elosztania az egyes ügyfélképviselők által váltott jegyek, hívások, chatek számát műszakonként. Ennek eredményeként megakadályozhatja az ügynökök kiégését és növelheti az általános hatékonyságot. Az automatizált jegyelosztás éppen ezt teszi lehetővé. Megadhatja az összeget, valamint a szünetet, amelyet az ügynöknek a nap folyamán meg kell tennie.
A központi jegykezelő szoftver megléte az ügyfélszolgálati ügynökök számára számos okból hasznos rendszer. Nem csak az ügynökök teljesítményéről szóló jelentéseket láthatja, hanem azt is, hogy melyik ügynök melyik jeggyel foglalkozott. Ez megakadályozza, hogy több ügynök dolgozzon ugyanazon a jegyen. Sőt, könnyen felismerheti, hogy ki volt a felelős egy adott ügyfélproblémáért. Továbbá, ha át kell adnia az ügyfelet egy másik részlegre, könnyen átruházhatja a jegy tulajdonjogát. Ennek eredményeként soha nem hallja majd, hogy: “Nem tudtam, hogy az én felelősségem.”
Ha szeretne többet megtudni, olvassa el a LiveAgent – Jegykezelést.
A jegyrendszer egy olyan program, amelyet a támogató csoportok használnak az ügyfélkommunikáció egyszerűsítésére és kezelésére. A LiveAgent egy jegykezelő szoftver, amely világosságot és hatékonyságot kölcsönöz az ügyfélszolgálatnak. Minden ügyfélkommunikációt jegyekként, egy postaládába tárol.
Például; E-mail, hívások, közösségi média bejegyzések, élő chat és még sok más. Ha minden ügyfélkérdést egy egyetemes postaládában tárol, megkönnyíti az összes ügyfél-interakció és adat megtalálását.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Jegykezelő szoftvert.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
FREE TRIALLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..