Mi az a jegy azonosítója?
A jegyazonosító egy nagybetűk és számok sorozatából álló hivatkozási szám. Minden azonosító 11 karakterből áll, és a következő formátumban van: XXX-XXXXX-XXX.
Minden alkalommal, amikor jegyazonosítót használnak a LiveAgentben, pl. egy jegyzetben, vagy egy belső csevegésben automatikusan hiperhivatkozásra kerül az Ön kényelme érdekében. Ha az A jegy azonosítója szerepel a B jegy jegyzetében, akkor az automatikusan szerepel az A jegyben is.

Hogyan használhatja a Jegy azonosítót?
A jegy azonosítók megkönnyítik a konkrét jegyek megtalálását anélkül, hogy a help desk rendszerén keresztül kellene keresgélnie. Így gyorsan hozzáadhatja ügyfelének problémáját vagy közölheti annak állapotát. Ezek az azonosítók rendkívül hasznosak, mert kiküszöbölik a félreértéseket és rengeteg időt spórolnak meg az ügynökök számára.
Mi az a jegy?
A jegy egy szolgáltatás igénylése a végfelhasználótól. A szolgáltatási kérelmek sokféle kommunikációs csatornáról érkezhetnek. Ilyen például az e-mail, az élő chat, a közösségi média vagy akár telefonon keresztül. Minden alkalommal, amikor új ügyfélkommunikáció érkezik, egy jegykezelő szoftver automatikusan átalakítja az interakciót jegyre.
Támogatói jegy tulajdonságait:
Jegy azonosítója
Azonnal azonosítsa az ügyfél érdeklődését a jegy azonosítójával. Egyszerűen adjon hozzá információkat, vagy közölje az ügyfelekkel a jegy állapotát.
Jegyfázisok
Soha ne veszítse el a nyomon követését az ügyfelei kérelmeinek a jegyfázis funkcióval. A jegyfázisok a következőképpen jeleníthetők meg: Nyitott, Új, Lezárt, stb.
Automatizált Jegyelosztás
A hatékony ügyfélszolgálat érdekében jogosan kell elosztania az egyes ügyfélképviselők által váltott jegyek, hívások, chatek számát műszakonként. Ennek eredményeként megakadályozhatja az ügynökök kiégését és növelheti az általános hatékonyságot. Az automatizált jegyelosztás éppen ezt teszi lehetővé. Megadhatja az összeget, valamint a szünetet, amelyet az ügynöknek a nap folyamán meg kell tennie.
Támogatói Jegyek Tulajdonjoga – Felelősség
A központi jegykezelő szoftver megléte az ügyfélszolgálati ügynökök számára számos okból hasznos rendszer. Nem csak az ügynökök teljesítményéről szóló jelentéseket láthatja, hanem azt is, hogy melyik ügynök melyik jeggyel foglalkozott. Ez megakadályozza, hogy több ügynök dolgozzon ugyanazon a jegyen. Sőt, könnyen felismerheti, hogy ki volt a felelős egy adott ügyfélproblémáért. Továbbá, ha át kell adnia az ügyfelet egy másik részlegre, könnyen átruházhatja a jegy tulajdonjogát. Ennek eredményeként soha nem hallja majd, hogy: “Nem tudtam, hogy az én felelősségem.”
Ha szeretne többet megtudni, olvassa el a LiveAgent – Jegykezelést.
Mi az a jegykezelő szoftver?
A jegyrendszer egy olyan program, amelyet a támogató csoportok használnak az ügyfélkommunikáció egyszerűsítésére és kezelésére. A LiveAgent egy jegykezelő szoftver, amely világosságot és hatékonyságot kölcsönöz az ügyfélszolgálatnak. Minden ügyfélkommunikációt jegyekként, egy postaládába tárol.
Például; E-mail, hívások, közösségi média bejegyzések, élő chat és még sok más. Ha minden ügyfélkérdést egy egyetemes postaládában tárol, megkönnyíti az összes ügyfél-interakció és adat megtalálását.
Egyéb nagyszerű tulajdonságok:
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Jegykezelő szoftvert.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Mi az a jegy azonosítója?
A jegyazonosító egy hivatkozási szám, amely számokból és nagybetűkből áll. 11 karakterből áll, formátuma: XXX-XXXXX-XXX.
Mire használunk jegyazonosítókat?
A jegyazonosító megkönnyíti a konkrét jegyek megtalálását a támogatási rendszerben való keresés nélkül. Ez lehetővé teszi, hogy gyorsan hozzáadja, vagy tájékoztassa az ügyfél problémájának állapotát. Lehetővé teszik a félreértések kiküszöbölését és az idő megtakarítását.
Használnak jegyazonosítókat a LiveAgentben?
A jegyazonosítókat a LiveAgent használja. Minden jegy saját azonosítóval rendelkezik. Ez lehetővé teszi, hogy könnyen megtalálja a konkrét jegyeket.
Expert note
A jegyazonosító egy hivatkozási szám, amely számokból és nagybetűkből áll. 11 karakterből áll, formátuma: XXX-XXXXX-XXX. A LiveAgent használja a jegyazonosítókat a konkrét jegyek könnyebb megtalálásához.

A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, felgyorsítja az ügyfélkommunikációt és lehetőséget ad a csevegésre. Ügynökeinek segít jobb és gyorsabb támogatást nyújtani, emellett növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Több vállalat is elégedett a LiveAgent használatával, mivel a válaszadási idők jelentősen csökkentek és a fizetői ügyfél átalakítási ráták jelentősen megnövekedtek. Az ügyfél megközelítés professzionális, minden e-kereskedelem weboldalon ajánlott hozzáadni a LiveAgent live chat megoldását.
A LiveAgent kínál VoIP telefonrendszereket, ügyfélszolgálati, e-mail kezelő, panaszkezelési és önálló szoftvereket. Lehetőség van partnerprogramban való részvételre, melyről többet a Impresszumban olvashatunk. Árakról, funkciókról és integrációkról a demó során kaphatunk információt. A hírlevélre fel lehet iratkozni a legfrissebb kedvezményekért.
A LiveAgent egyszerűen kezelhető és hatékony ügyfélszolgálati megoldás, amit több cég is elégedetten használ. A rendszer segít növelni a vásárlói elégedettséget, az értékesítést, valamint támogatja a cégeket abban, hogy hatékonyan kommunikáljanak az ügyfeleikkel. Számos pozitív vélemény és tapasztalat igazolja, hogy a LiveAgent kiváló választás minden online vállalkozás számára.
Az ügyfélélmény javítására szolgáló lehetőségek között jegy mezők, e-mail értesítés, ügyfélportál és telefonos jegykezelés találhatók. A LiveAgent help desk szoftver számos lehetőséget kínál az egyedi jegymezők létrehozására. Az e-mail sablonok segítségével időt és energiát takaríthat meg, és könnyebbé teszi az ügyfélkapcsolatok kezelését. A telefonos jegykezelés minden beérkező kommunikációt archivál, ami fontos a hatékony üzemeltetéshez. A SendPulse számos ingyenes sablont kínál, amelyeket könnyen lehet használni. Ajánlott a LiveAgent szoftver, és ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.