Mi az a jegykezelő rendszer?
A jegykezelő rendszer a help desk szoftver lényeges része, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyságát és szervezettségét. A jegykezelő rendszer megkapja az ügyféltámogatás iránti kérést és automatikusan létrehoz egy jegyet. Ekkor az adott ügynök felelős a jegy megoldásáért. A jegykezelő rendszerben Ön képes kezelni a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket is.
A jegykezelő rendszer valóban hasznos minden ügyfélszolgálati személy számára. Ez az irányító rendszer hatással van a költségekre, az értékesítésre, a bevételekre, az ügyfelek elégedettségére is, és jelentős időmegtakarítást jelent.
Frequently asked questions
Hogyan definiálja a jegyrendszert?
A jegyrendszer egy olyan kezelő eszköz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfelek beadványait. Ez a help desk szoftver elengedhetetlen része, és lehetővé teszi az ügyfélszolgálat képviselőinek hatékonyságát és szervezettségét.
Szüksége van minden vállalkozásnak jegyrendszerre?
Ha termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít, és szeretne számítani a piacon, és képes lenni versenyezni más vállalatokkal, akkor jegyrendszerre van szüksége. Ez lehetővé teszi a munka automatizálását, az értesítések szervezését, a hatékony szolgáltatást, a feladatok rangsorolását és a jegyek egyszerű átruházását az ügynökök között.
A LiveAgent egy jegyrendszer?
A LiveAgent egy jegyrendszer. Automatikusan nyomon követi és konvertálja az összes ügyfélkérést jegyekké, a kommunikációs csatornától függetlenül. A kezelőfelület intuitív, és lehetővé teszi a hatékony működést.