Jegykezelő rendszer

Mi az a jegykezelő rendszer?

A jegykezelő rendszer a help desk szoftver lényeges része, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyságát és szervezettségét. A jegykezelő rendszer megkapja az ügyféltámogatás iránti kérést és automatikusan létrehoz egy jegyet. Ekkor az adott ügynök felelős a jegy megoldásáért. A jegykezelő rendszerben Ön képes kezelni a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket is.

A jegykezelő rendszer valóban hasznos minden ügyfélszolgálati személy számára. Ez az irányító rendszer hatással van a költségekre, az értékesítésre, a bevételekre, az ügyfelek elégedettségére is, és jelentős időmegtakarítást jelent.

Jegykezelő rendszer
Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..