Mi az az IT jegykezelő rendszer?
Az IT jegykezelő rendszer az ügyfélszolgálat része, ami megkönnyíti az ügyfélnek a segítségkérést és az ügynököknek, gyorsabb válaszadási lehetőséget biztosít. Ha az ügyfél az ön cégével kapcsolatba lép, küld egy e-mailt, élő csevegést folytat az ügynökeivel, vagy más csatornán lép önnel kapcsolatba, a kommunikáció jegyekben tárolódik. Az IT jegykezelő rendszer kezeli az összes jegyet, így segíti, és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.

Expert note
Az IT jegykezelő rendszer hatékony megoldás a vállalkozások ügyfélszolgálatának. Jegyekben tárolódik az összes kérés, így rendszerezettebbé teszi az ügynökök munkáját.

Nyílt forráskódú jegykezelési rendszer
Az IT jegykezelő rendszer segítséget nyújt a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját. A LiveAgent lehetővé teszi személyre szabott állapotok beállítását minden egyes jegyhez, továbbá számos szolgáltatást kínál az ügyfélszolgálat javítására. Az oldal tartalmaz információkat a cég árakról, funkcióiról, integrációiról, alternatíváiról, támogatásáról, valamint lehetőséget biztosít az ajánlatkérésre is. További információk találhatók az oldal blogjában, szójegyzékében, akadémiájában, webinárjainál és költségkalkulátoránál. A LiveAgent különböző ügyfélszolgálati szoftvereket kínál, mint például VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket.
A jegykezelő rendszerek segítenek az elégedett ügyfelek megszerzésében, új ügyfelek vonzásában, és a márkahűség növelésében. A szoftver használható marketingre, értékesítésre, és ügyfélszolgálatra. A jegykezelő rendszerek beépített közösségi figyelő eszközökkel rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik a vállalkozásáról a Twitteren történő figyelemmel kísérést. Az eszközökkel lehetőség van az ügyfélszolgálat javítására, a támogatásra, valamint a belső és külső tudásbázis felépítésére. A jegykezelő szoftvernek intuitívnak, felhasználóbarátnak, és minden alapvető funkcióval kell rendelkeznie. A legjobb jegyrendszer megválasztásához érdemes megnézni a szoftverellenőrző portálokat, YouTube videókat, felhasználói véleményeket és összehasonlításokat.
A cikk számos témát érint, de hangsúlyt fektet az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságára. Emellett az email sablonok és a megfelelő kapcsolattartó szoftverek és önkiszolgáló lehetőségek biztosítása is fontos. LiveAgent nevű ügyfélszolgálati szoftver is bemutatásra kerül a cikkben.
A cikkeknek fókuszáltaknak, felhasználó-központúaknak, széleskörűeknek, jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük, mert a tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet, csökkenteni az ügynök várakozási idejét és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.