Mi az a nyílt forráskódú jegykezelő rendszer?
A nyílt forráskódú jegykezelő rendszer egy kiváló megoldás az ügyfelek kérdéseinek megválaszolására, kéréseinek teljesítésére, és más kommunikációra a vevőkkel. A rendszer az ügyfelek kérdéseiből, kéréseiből jegyeket alakít ki. Minden létrehozott jegy nyomon következő, és a rendszerben tárolódik. Az ügynökök egy jegyen belül több kérést is kezelni tudnak.
Ez a rendszer költségkímélőbb, mint a zárt forráskódú jegykezelő szoftver. Kiváló segítség az üzleti kommunikációja hatékonyabbá tételéhez.
Expert note
A nyílt forráskódú jegykezelő rendszer hatékonyabb ügyfélszolgálatot biztosít, mely növelheti a vállalkozások elégedettségét és profitját.

A LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót és integrációt kínál. Az önkiszolgáló szoftver, bejövő call center szoftver és e-mail kezelő szoftver néhány népszerű lehetőség közül. A vállalat díjakat és tanúsítványokat nyert, valamint partnerprogramot is kínál. A LiveAgent árajánlattal és demóval is rendelkezik, és az ügyfelek a támogatási portálon keresztül férhetnek hozzá. A vállalat a legfrissebb híreket is megosztja a közösségi média felületeken keresztül és hírlevelében.
A Quality Unit bemutatja LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverét, amely számos szolgáltatást kínál, mint a bejövő hívások kezelése és egyéni státusz meghatározása. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját. Az érvényesítési lehetőségek biztosítják az adatok helyességét, és a LiveAgent széles körben használt ügyfélszolgálati megoldást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszer és az e-mail kezelő szoftvert. A cég blog, akadémia és webináriumok is elérhetőek.
A cikk számos témát érint, de hangsúlyt fektet az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságára. Emellett az email sablonok és a megfelelő kapcsolattartó szoftverek és önkiszolgáló lehetőségek biztosítása is fontos. LiveAgent nevű ügyfélszolgálati szoftver is bemutatásra kerül a cikkben.
Az ügyfelek információhiány miatt hagyják el a kosarakat, és sok vállalkozás úgy gondolja, hogy szükségtelen a jegykezelő szoftverekbe fektetni. Azonban a jegykezelő rendszerek javíthatják az ügyfélszolgálati élményt és biztosíthatnak jó alapot az ügynököknek, ami javítja az ügyfélélményt és a bevételeket. Boldog ügyfelek továbbá pozitív szájbeszédet generálnak, amely szintén javítja a bevételt.