Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Kustomer alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

A Kustomer alternatíváját keresi?

A Kustomer ügyfélszolgálati platformjának alternatíváját keresi? Váltson a LiveAgentre és nyújtson világszínvonalú ügyfélszolgálatot a többcsatornás platformunkról. Adjon hozzá egy kis emberi érintést az ügyfél interakciójához, és javítsa az ügyfelek elkötelezettségét, miközben spórolhat megfizethető díjcsomagjainkkal.

Hozza létre a lehető legjobb vásárlói élményt a megfelelő eszközökkel, amelyek támogatják az ügyfélszolgálati csapatot. Növelje ügynökei termelékenységét többcsatornás jegyrendszerünkkel.

Olvasson tovább, hogy többet megtudjon a LiveAgentről, vagy próbálja ki még ma a 14 napos ingyenes próbaverziónkat.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
logo esky color
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Kustomer vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Kustomer
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Kustomer nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Kustomer az Élő csevegést csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Kustomer nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer önkiszolgáló portált kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Kustomer Facebook-integrációt kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Kustomer Twitter-integrációt kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Kustomer Instagram-integrációt kínál csomagban, 89 dollár/ügynök/hó áron.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Kustomer nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Kustomer tudásbázist kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Kustomer nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer automatizálást és szabályokat kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer csomagban kínál API funkciókat, havi 139 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Kustomer nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Kustomer nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer korlátlan előzményeket kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A Kustomer korlátlan weboldalakat kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer korlátlan jegyet / leveleket kínál 89 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Kustomer nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Kustomer nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Eszköztár az ügyfél-elégedettségre helyezve a hangsúlyt

Hozzon létre kivételes ügyfélélményt a kedvenc ügyfélszolgálati csatornákon, és lépje túl az ügyfelek elvárásait. A LiveAgent megfelelő eszközökkel segíti az ügyfélszolgálati csapatot a legjobb ügyfélélmény biztosításában.

Oldja meg a problémákat a csatornákon a funkciókban gazdag jegykezelő platformunkkal, amely kiterjed az e-mailekre, élő chatre, call centerre, tudásbázisra és a közösségi médiára Facebookra, Twitterre, és Instagramra. Mindegyiküket fejlett funkciók támasztják alá, amelyek növelik az ügynökök hatékonyságát és segítenek egy hatékony ügyfélszolgálat létrehozásában.

A hatékony ügyfélszolgálati eszközkészlet mindent lefed

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Az Ön által készített hatékony ügyfélszolgálati portál

Egyetlen eszköz, például a Tudásbázis, mindent megváltoztathat a teljes vásárlói élmény szempontjából. Az ügyfelek tudásbázisa nagyszerű termelékenységi szolgáltatás, amely lehetővé teszi a haladó ügyfeleknek, hogy hasznos cikkek segítségével maguk oldják meg a problémákat.

A WYSIWYG szerkesztőnk segítségével könnyedén készíthetünk hasznos információkat tartalmazó, hasznos cikkeket. Testreszabhatja a márkaépítési lehetőségeket, és létrehozhat egy tudásbázist, amely képviseli üzleti céljait és identitását. A tudásbázis egyszerűen kényelmes önkiszolgáló lehetőség és minden ügyfélszolgálat elengedhetetlen szolgáltatása.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Személyre szabott ügyfélportál testreszabási lehetőségekkel

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Javítsa válaszidejét a továbbfejlesztett funkcionalitással

Az ügyfélszolgálati tapasztalat a súrlódásmentes ügynök tapasztalatától függ a help desk szoftverrel. A LiveAgentben mindent megtalál, amire szüksége van a jobb ügyfélkapcsolat-kezeléshez. Növelje az átlagos válaszidő sebességét a piacon elérhető leggyorsabb élő csevegő widgettel, csatlakoztassa közösségi csatornáit, sőt még a Vibert is.

Mindent olyan alapvető funkciók támasztanak alá, amelyek gördülékennyé teszik a munkafolyamatokat. Hozzon létre intelligens automatizálásokat, amelyek rendezik a kommunikációt és megmentenek az ügynökök kereszteződésétől. Kövesse nyomon az ügyfelek előzményeit, adjon hozzá címkéket, jegyzeteket, szűrőket vagy hozzon létre nagy mennyiségű integrációt, amelyek összekapcsolják a munkafolyamatot egyetlen felületen.

Minden célú, modern ügyfélszolgálati szoftver

Könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, nagyszerű ügyfélszolgálattal

Szeretnénk választ adni az ügyfelek kéréseire, akárcsak Ön. Ezért tanácsadó ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában elérhető, mindenki számára elérhető, aki információt keres.

Hagyjon nekünk üzenetet e-mailben, vagy élő csevegésben, hívjon minket, vagy tekintse meg ügyfélportálunkat, amikor csak segítségre van szüksége, vagy ha terméktanulást szeretne végezni.ALiveAgent akadémiánkban cikkeket is olvashat, hogy információkat szerezzen a kapcsolattartó központok működéséről, az ügyfelek elégedettségének javításáról bármilyen körülmények között.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Mindent megteszünk az ügyfelek elvárásainak való megfelelés érdekében

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Készen áll arra, hogy elégedett ügyfél legyen?

Jöjjön el egy turára a LiveAgentről, és kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját! Nincsenek kötelezettségek és nincs szükség bankkártya-információk megadására. Ha már valamelyik díjcsomagunk mellett döntött, itt megnézheti őket.

A LiveAgent megfizethető árképzési modellt kínál a legtöbb méretű vállalkozások számára. Tehát, készen áll? Kattintson az alábbi gombra és kezdjen bele azonnal.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent a Kustomer-hez képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja a Kustomerrel szemben: jegykezelő funkciók, telefonos központ, Viber integráció, ügyfélfórum és 24/7 támogatás.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának a Kustomerrel szemben?

A LiveAgent használatának a Kustomerrel szembeni extra előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, az alacsonyabb elhagyási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót