A Kustomer ügyfélszolgálati platformjának alternatíváját keresi? Váltson a LiveAgentre és nyújtson világszínvonalú ügyfélszolgálatot a többcsatornás platformunkról. Adjon hozzá egy kis emberi érintést az ügyfél interakciójához, és javítsa az ügyfelek elkötelezettségét, miközben spórolhat megfizethető díjcsomagjainkkal.
Hozza létre a lehető legjobb vásárlói élményt a megfelelő eszközökkel, amelyek támogatják az ügyfélszolgálati csapatot. Növelje ügynökei termelékenységét többcsatornás jegyrendszerünkkel.
Olvasson tovább, hogy többet megtudjon a LiveAgentről, vagy próbálja ki még ma a 14 napos ingyenes próbaverziónkat.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | Kustomer |
---|---|---|
Jegykezelés Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál. | A Kustomer nem kínál jegykezelést. |
Élő Chat Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron. | A Kustomer az Élő csevegést csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron kínálja. |
Call Center Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál. | A Kustomer nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Kustomer önkiszolgáló portált kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron. |
Facebook Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül. | A Kustomer Facebook-integrációt kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron. |
Twitter A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül. | A Kustomer Twitter-integrációt kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron. |
Instagram Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül. | A Kustomer Instagram-integrációt kínál csomagban, 89 dollár/ügynök/hó áron. |
Viber A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A Kustomer nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron. | A Kustomer tudásbázist kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron. |
Ügyfélfórum Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent ügyfélfórumot kínál. | A Kustomer nem kínál ügyfélfórumot. |
Automatizálás és szabályok Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Kustomer automatizálást és szabályokat kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron. |
API Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést. | A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Kustomer csomagban kínál API funkciókat, havi 139 dollárért. |
Interaktív hang válasz (IVR) Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | A Kustomer nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | A Kustomer nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Kustomer korlátlan előzményeket kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan weboldalak A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál. | A Kustomer korlátlan weboldalakat kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan Chat gombok Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron. | A Kustomer korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan jegyek / levelek Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Kustomer korlátlan jegyet / leveleket kínál 89 USD/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan hívásrögzítés Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A Kustomer nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál. | A Kustomer nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást. |
Hozzon létre kivételes ügyfélélményt a kedvenc ügyfélszolgálati csatornákon, és lépje túl az ügyfelek elvárásait. A LiveAgent megfelelő eszközökkel segíti az ügyfélszolgálati csapatot a legjobb ügyfélélmény biztosításában.
Oldja meg a problémákat a csatornákon a funkciókban gazdag jegykezelő platformunkkal, amely kiterjed az e-mailekre, élő chatre, call centerre, tudásbázisra és a közösségi médiára – Facebookra, Twitterre, és Instagramra. Mindegyiküket fejlett funkciók támasztják alá, amelyek növelik az ügynökök hatékonyságát és segítenek egy hatékony ügyfélszolgálat létrehozásában.
Egyetlen eszköz, például a Tudásbázis, mindent megváltoztathat a teljes vásárlói élmény szempontjából. Az ügyfelek tudásbázisa nagyszerű termelékenységi szolgáltatás, amely lehetővé teszi a haladó ügyfeleknek, hogy hasznos cikkek segítségével maguk oldják meg a problémákat.
A WYSIWYG szerkesztőnk segítségével könnyedén készíthetünk hasznos információkat tartalmazó, hasznos cikkeket. Testreszabhatja a márkaépítési lehetőségeket, és létrehozhat egy tudásbázist, amely képviseli üzleti céljait és identitását. A tudásbázis egyszerűen kényelmes önkiszolgáló lehetőség és minden ügyfélszolgálat elengedhetetlen szolgáltatása.
Az ügyfélszolgálati tapasztalat a súrlódásmentes ügynök tapasztalatától függ a help desk szoftverrel. A LiveAgentben mindent megtalál, amire szüksége van a jobb ügyfélkapcsolat-kezeléshez. Növelje az átlagos válaszidő sebességét a piacon elérhető leggyorsabb élő csevegő widgettel, csatlakoztassa közösségi csatornáit,sőt még a Vibert is.
Mindent olyan alapvető funkciók támasztanak alá, amelyek gördülékennyé teszik a munkafolyamatokat. Hozzon létre intelligens automatizálásokat, amelyek rendezik a kommunikációt és megmentenek az ügynökök kereszteződésétől. Kövesse nyomon az ügyfelek előzményeit, adjon hozzá címkéket, jegyzeteket, szűrőket vagy hozzon létre nagy mennyiségű integrációt, amelyek összekapcsolják a munkafolyamatot egyetlen felületen.
Szeretnénk választ adni az ügyfelek kéréseire, akárcsak Ön. Ezért tanácsadó ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában elérhető, mindenki számára elérhető, aki információt keres.
Hagyjon nekünk üzenetet e-mailben, vagy élő csevegésben, hívjon minket, vagy tekintse meg ügyfélportálunkat, amikor csak segítségre van szüksége, vagy ha terméktanulást szeretne végezni.ALiveAgent akadémiánkbancikkeket is olvashat, hogy információkat szerezzen a kapcsolattartó központok működéséről, az ügyfelek elégedettségének javításáról bármilyen körülmények között.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Jöjjön el egy turára a LiveAgentről, és kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját! Nincsenek kötelezettségek és nincs szükség bankkártya-információk megadására. Ha már valamelyik díjcsomagunk mellett döntött, itt megnézheti őket.
A LiveAgent megfizethető árképzési modellt kínál a legtöbb méretű vállalkozások számára. Tehát, készen áll? Kattintson az alábbi gombra és kezdjen bele azonnal.
E-kereskedelmi ügyfélszolgálati szoftver
A cég ajánlja az azonnali üzenetküldő szolgáltatást, ami proaktív kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel. A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazásokat és 43 fordítási lehetőséget kínál, és alkalmas a kis- és középvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és nagyvállalatokhoz is. Az ügyfél támogatás szoftverek, LiveAgent és Vocalcom közötti összehasonlítás bemutatja a jegykezelést, az élő chat-et, korlátlan jegyeket és weboldalakat, automatizációt és szabályokat, API-funkciókat és az interaktív hangválaszt. A LiveAgent különböző extra funkciókat is tartalmaz, mint a videóhívások vagy az ügyfél fórum, valamint korlátlan előzményeket és korlátlan 24/7 támogatást nyújt.
Alternatívát keres a LiveCall helyett?
Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team