Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Kustomer alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

A Kustomer alternatíváját keresi?

A Kustomer ügyfélszolgálati platformjának alternatíváját keresi? Váltson a LiveAgentre és nyújtson világszínvonalú ügyfélszolgálatot a többcsatornás platformunkról. Adjon hozzá egy kis emberi érintést az ügyfél interakciójához, és javítsa az ügyfelek elkötelezettségét, miközben spórolhat megfizethető díjcsomagjainkkal.

Hozza létre a lehető legjobb vásárlói élményt a megfelelő eszközökkel, amelyek támogatják az ügyfélszolgálati csapatot. Növelje ügynökei termelékenységét többcsatornás jegyrendszerünkkel.

Olvasson tovább, hogy többet megtudjon a LiveAgentről, vagy próbálja ki még ma a 14 napos ingyenes próbaverziónkat.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Kustomer vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Kustomer
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Kustomer nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Kustomer az Élő csevegést csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Kustomer nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer önkiszolgáló portált kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Kustomer Facebook-integrációt kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Kustomer Twitter-integrációt kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Kustomer Instagram-integrációt kínál csomagban, 89 dollár/ügynök/hó áron.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Kustomer nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
A Kustomer tudásbázist kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Kustomer nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer automatizálást és szabályokat kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer csomagban kínál API funkciókat, havi 139 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Kustomer nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Kustomer nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer korlátlan előzményeket kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A Kustomer korlátlan weboldalakat kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy+Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 89 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Kustomer korlátlan jegyet / leveleket kínál 89 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Kustomer nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Kustomer nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Eszköztár az ügyfél-elégedettségre helyezve a hangsúlyt

Hozzon létre kivételes ügyfélélményt a kedvenc ügyfélszolgálati csatornákon, és lépje túl az ügyfelek elvárásait. A LiveAgent megfelelő eszközökkel segíti az ügyfélszolgálati csapatot a legjobb ügyfélélmény biztosításában.

Oldja meg a problémákat a csatornákon a funkciókban gazdag jegykezelő platformunkkal, amely kiterjed az e-mailekre, élő chatre, call centerre, tudásbázisra és a közösségi médiára Facebookra, Twitterre, és Instagramra. Mindegyiküket fejlett funkciók támasztják alá, amelyek növelik az ügynökök hatékonyságát és segítenek egy hatékony ügyfélszolgálat létrehozásában.

A hatékony ügyfélszolgálati eszközkészlet mindent lefed

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Az Ön által készített hatékony ügyfélszolgálati portál

Egyetlen eszköz, például a Tudásbázis, mindent megváltoztathat a teljes vásárlói élmény szempontjából. Az ügyfelek tudásbázisa nagyszerű termelékenységi szolgáltatás, amely lehetővé teszi a haladó ügyfeleknek, hogy hasznos cikkek segítségével maguk oldják meg a problémákat.

A WYSIWYG szerkesztőnk segítségével könnyedén készíthetünk hasznos információkat tartalmazó, hasznos cikkeket. Testreszabhatja a márkaépítési lehetőségeket, és létrehozhat egy tudásbázist, amely képviseli üzleti céljait és identitását. A tudásbázis egyszerűen kényelmes önkiszolgáló lehetőség és minden ügyfélszolgálat elengedhetetlen szolgáltatása.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Személyre szabott ügyfélportál testreszabási lehetőségekkel

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Javítsa válaszidejét a továbbfejlesztett funkcionalitással

Az ügyfélszolgálati tapasztalat a súrlódásmentes ügynök tapasztalatától függ a help desk szoftverrel. A LiveAgentben mindent megtalál, amire szüksége van a jobb ügyfélkapcsolat-kezeléshez. Növelje az átlagos válaszidő sebességét a piacon elérhető leggyorsabb élő csevegő widgettel, csatlakoztassa közösségi csatornáit, sőt még a Vibert is.

Mindent olyan alapvető funkciók támasztanak alá, amelyek gördülékennyé teszik a munkafolyamatokat. Hozzon létre intelligens automatizálásokat, amelyek rendezik a kommunikációt és megmentenek az ügynökök kereszteződésétől. Kövesse nyomon az ügyfelek előzményeit, adjon hozzá címkéket, jegyzeteket, szűrőket vagy hozzon létre nagy mennyiségű integrációt, amelyek összekapcsolják a munkafolyamatot egyetlen felületen.

Minden célú, modern ügyfélszolgálati szoftver

Könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, nagyszerű ügyfélszolgálattal

Szeretnénk választ adni az ügyfelek kéréseire, akárcsak Ön. Ezért tanácsadó ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában elérhető, mindenki számára elérhető, aki információt keres.

Hagyjon nekünk üzenetet e-mailben, vagy élő csevegésben, hívjon minket, vagy tekintse meg ügyfélportálunkat, amikor csak segítségre van szüksége, vagy ha terméktanulást szeretne végezni.ALiveAgent akadémiánkban cikkeket is olvashat, hogy információkat szerezzen a kapcsolattartó központok működéséről, az ügyfelek elégedettségének javításáról bármilyen körülmények között.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Mindent megteszünk az ügyfelek elvárásainak való megfelelés érdekében

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll arra, hogy elégedett ügyfél legyen?

Jöjjön el egy turára a LiveAgentről, és kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját! Nincsenek kötelezettségek és nincs szükség bankkártya-információk megadására. Ha már valamelyik díjcsomagunk mellett döntött, itt megnézheti őket.

A LiveAgent megfizethető árképzési modellt kínál a legtöbb méretű vállalkozások számára. Tehát, készen áll? Kattintson az alábbi gombra és kezdjen bele azonnal.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezKustomer alternatíva
A LiveAgent több, mint 175 lehetőséggel rendelkezik és több, mint 40 integrációval és jó árazással. Nézze meg, hogy miért is kellene váltania HelpCrunchról a LiveAgentre.

HelpCrunch alternatívát keres?

A LiveAgent call center szoftver lehetőséget nyújt ügyfelek elérésére és az ügyfélszolgálat hatékonyságának javítására. A BizAway utazásszervező szoftverplatform cégeknek segít az üzleti út tervezésében és kezelésében.

A LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriuma a többcsatornás help desk megoldásra összpontosít. Élő cset, ticketing szoftver, beépített call center és még sok más tartozik hozzá. A LiveAgent ingyenes próbaverziója korlátozott ideig érhető el.

Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével

A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.

Migrálni szeretné adatát a Customerly-ről egy másik megoldásba? Nézze meg a LiveAgent-et és lássa meg az előnyeit. Kezdje egy ingyenes próbaidőszakát ma.

Customerly-ről LiveAgent-re költözik?

A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak segít az ügyfélkommunikációban és az értékesítésben. A rendszer testreszabható, biztonságos és gyors működésű.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több kommunikációs csatornát és valós idejű támogatást a vásárlók számára.

Tudja meg, hogyan nyújthatja a legjobb vevőszolgálatot jövőbeli online vásárlói számára. A LiveAgent megmutatja hogyan.

E-kereskedelmi ügyfélszolgálati szoftver

A cég ajánlja az azonnali üzenetküldő szolgáltatást, ami proaktív kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel. A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazásokat és 43 fordítási lehetőséget kínál, és alkalmas a kis- és középvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és nagyvállalatokhoz is. Az ügyfél támogatás szoftverek, LiveAgent és Vocalcom közötti összehasonlítás bemutatja a jegykezelést, az élő chat-et, korlátlan jegyeket és weboldalakat, automatizációt és szabályokat, API-funkciókat és az interaktív hangválaszt. A LiveAgent különböző extra funkciókat is tartalmaz, mint a videóhívások vagy az ügyfél fórum, valamint korlátlan előzményeket és korlátlan 24/7 támogatást nyújt.

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót