E-kereskedelmi ügyfélszolgálati szoftver
A cég ajánlja az azonnali üzenetküldő szolgáltatást, ami proaktív kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel. A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazásokat és 43 fordítási lehetőséget kínál, és alkalmas a kis- és középvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és nagyvállalatokhoz is. Az ügyfél támogatás szoftverek, LiveAgent és Vocalcom közötti összehasonlítás bemutatja a jegykezelést, az élő chat-et, korlátlan jegyeket és weboldalakat, automatizációt és szabályokat, API-funkciókat és az interaktív hangválaszt. A LiveAgent különböző extra funkciókat is tartalmaz, mint a videóhívások vagy az ügyfél fórum, valamint korlátlan előzményeket és korlátlan 24/7 támogatást nyújt.
Alternatívát keres a LiveCall helyett?
Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.