Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb 3CX alternatíva a piacon.
Váltson a 3CX telefonrendszerről a LiveAgentre és hozzon létre egységes kommunikációs központot vállalkozása számára. Fedezze fel a LiveAgent jegyrendszerét, amely többre képes, mint az üzleti telefonrendszerek és az élő csevegés. Javítsa üzleti kommunikációját az e -mail jegykezelés, az élő csevegés, a call center, a tudásbázis, a Viber és a közösségi média segítségével. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni, vagy kezdje el ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat még ma.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Egyszerűen csatlakoztassa VoIP telefonszámát, és kezelje az ügyfelektől érkező egyidejű hívásokat. Kezelje az online megbeszéléseket videohívásokkal, vagy hozzon létre egyéni IVR fákat a hívások átirányításához a vállalat különböző részlegeire. Tekintse meg a kapcsolatfelvételi központunkban található hívásfunkciók teljes listáját és nézze meg, hogyan javíthatja az ügyfélélményt a LiveAgent segítségével.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
3CX
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A 3CX nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
|
A 3CX élő csevegést kínál csomagban havi 158 dollárért.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A 3CX havonta 158 dollárért kínálja a Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A 3CX nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent a Facebook-integrációt a Jegy-csomagban kínálja, 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A 3CX Facebook integrációt kínál csomagban havi 158 dollárért.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A 3CX nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A 3CX nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A 3CX nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A 3CX nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfélfórum
Online fórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
|
A 3CX nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A 3CX nem kínál automatizálást és szabályokat.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A 3CX API funkciókat kínál csomagban 158 USD/hó áron.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az all-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A 3CX IVR funkciókat kínál csomagban 158 dollárért havonta.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron.
|
A 3CX videohívásokat kínál csomagban havi 158 dollárért.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A 3CX korlátlan előzményeket kínál csomagban 158 USD/hó áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A 3CX korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 158 dollárért.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú chat gombot kínál.
|
A 3CX nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
A 3CX korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál csomagban havi 158 dollárért.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban 39 USD/ügynök/hónap áron.
|
A 3CX korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban havi 158 dollárért.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A 3CX nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
|
Javítsa az ügyfelek elkötelezettségét és érjen el embereket bármilyen csatornáról. Váltson szoftverre intuitív felülettel és többcsatornás jegyrendszerrel, amely minden szükséges ügyfélkommunikációs csatornát kezel. Fejlessze ügyfélszolgálatát, vagy értékesítési részlegét az e -mail jegykezeléssel, a leggyorsabb élő csevegéssel, telefonos ügyfélszolgálattal, ügyfélportállal, Viberrel, Facebookkal, Twitterrel, és Instagrammal.
A webhelyen található élő csevegő widget csodákat tehet értékesítésével és ügyfélszolgálatával. A proaktív csevegési meghívások biztosítják az ügyfelek elkötelezettségének javulását, míg a valós idejű gépelési nézet gyorsabbá teheti ügynökeinek válaszát és a problémák gyors megoldását. Az élő csevegés sebességével kombinálva ügyfélszolgálati csapata hatékonyan és nagyszerű eredményekkel végezheti munkáját.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy meghallgassuk ügyfeleinket, és ezért a nap 24 órájában rendelkezésre álló ügyfélszolgálatunk segít minden problémában. Írjon nekünk e-mailt, csevegjen velünk online, vagy hívjon minket amikor segítségre van szüksége, vagy ha valami újat szeretne megtudni a LiveAgentről. Tekintse meg a véleményeket, és nézze meg, miért döntöttek ügyfeleink a LiveAgent használata mellett.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Hasonlítsa össze megfizethető díjcsomagjainkat, vagy kezdje el ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma. Ehhez nincsenek megkötések és hitelkártyaadatok. Szeretne többet megtudni a LiveAgentről? Tekintse meg weboldalunkat, vagy nézze meg a bemutató videónkat, hogy mindent megtudjon a LiveAgentről.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A 3XC-nek rengeteg alternatívája van, de csak néhány közülük felel meg a szolgáltatás minőségének. A LiveAgent mindent megtesz, hogy segítsen egy nagyszerű és hatékony call center kiépítésében az ügyfélszolgálat számára.
Igen, és ez csak a kezdet. A LiveAgent többcsatornás jegyrendszert kínál, amely kezeli az e-maileket, az élő csevegést, a közösségi médiát és az ügyfélportált is.
A LiveAgent több ügyfélkommunikációs csatornát kezel, ami azt jelenti, hogy ügyfelei kényelmesen elérhetik Önt szinte bármilyen médiumról.
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.
IVR (Interactive Voice Response)
Interactive Voice Response (IVR) allows customers to navigate through a phone system before speaking with a customer support representative. LiveAgent's IVR is set up using a YAML script and can be configured for each number connected to the account. IVR includes custom recordings, information gathering, and appropriate actions such as routing calls to the correct agent or issuing a callback. LiveAgent offers IVR examples and sample recordings for use. Additionally, LiveAgent is an integrated customer support software with features such as ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk.
LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely funkciókkal rendelkezik, mint például VoIP telefonrendszerek, panaszkezelési rendszer és e-mail kezelő szoftver. A felhasználók számára elérhető integrációk és sablonok számos módon segítenek az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésében. A webináriumok és a Gépelési teszt szolgáltatásai szintén elérhetőek. A LiveAgent célja, hogy javítsa az ügyfélszolgálat minőségét, és segítséget nyújt a vállalkozásoknak a költségek csökkentésében és a hatékonyság növelésében.
Váltani szeretne Jira-ról LiveAgentre?
LiveAgent a top rated help desk software for small and large businesses, with clients including Huawei, BMW, Yamaha, and Oxford University. Different plans are available, ranging from Small Business to Large Business, with features such as unlimited ticket history, email addresses, contact forms, live chat buttons, and WhatsApp. Users can try the software for free for a limited time, and existing data from other software solutions can be migrated for free. The website uses cookies, and users can contact LiveAgent through email, chat, or phone.
The use of live chat on a website can increase conversion rates and revenue by helping customers make informed purchasing decisions. Employing a good chat strategy can turn visitors into paying customers and is an ideal tool for influencing their decision-making process. Building a strong sales team through online chatting can further enhance sales and provide immediate answers to customers. By utilizing chat applications, one can convert visitors into clients and increase their ROI, resulting in a 20% improvement in conversion rates.
Szeretné elhagyni az Intercomot?
A LiveAgent szoftver lehetőséget nyújt az Intercomról való egyszerű és hatékony adatmigrálásra. Ügyfeleink élvezhetik a csillagos ügyfélszolgálatot, a teljes körű ügyfélszolgálati megoldásokat, valamint a többnyelvű szolgáltatást és az integrációkat. Emellett a LiveAgent három különböző verzióval is rendelkezik kedvezményes áron, amelyekkel megtakaríthatnak.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk