Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb 3CX alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Alternatívát keres a 3CX-hez?

Váltson a 3CX telefonrendszerről a LiveAgentre és hozzon létre egységes kommunikációs központot vállalkozása számára. Fedezze fel a LiveAgent jegyrendszerét, amely többre képes, mint az üzleti telefonrendszerek és az élő csevegés. Javítsa üzleti kommunikációját az e -mail jegykezelés, az élő csevegés, a call center, a tudásbázis, a Viber és a közösségi média segítségével. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni, vagy kezdje el ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat még ma.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

A kapcsolattartó központ kezelése egyszerű

Egyszerűen csatlakoztassa VoIP telefonszámát, és kezelje az ügyfelektől érkező egyidejű hívásokat. Kezelje az online megbeszéléseket videohívásokkal, vagy hozzon létre egyéni IVR fákat a hívások átirányításához a vállalat különböző részlegeire. Tekintse meg a kapcsolatfelvételi központunkban található hívásfunkciók teljes listáját és nézze meg, hogyan javíthatja az ügyfélélményt a LiveAgent segítségével.

3CX vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent 3CX
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A 3CX nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A 3CX élő csevegést kínál csomagban havi 158 dollárért.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/hónap áron.
A 3CX havonta 158 dollárért kínálja a Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A 3CX nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent a Facebook-integrációt a Jegy-csomagban kínálja, 39 USD/hó/fiók áron, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A 3CX Facebook integrációt kínál csomagban havi 158 dollárért.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A 3CX nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A 3CX nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A 3CX nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A 3CX nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online fórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A 3CX nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A 3CX nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A 3CX API funkciókat kínál csomagban 158 USD/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az all-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hónap áron.
A 3CX IVR funkciókat kínál csomagban 158 dollárért havonta.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron.
A 3CX videohívásokat kínál csomagban havi 158 dollárért.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A 3CX korlátlan előzményeket kínál csomagban 158 USD/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A 3CX korlátlan webhelyeket kínál csomagban havi 158 dollárért.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú chat gombot kínál.
A 3CX nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A 3CX korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál csomagban havi 158 dollárért.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban 39 USD/ügynök/hónap áron.
A 3CX korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban havi 158 dollárért.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A 3CX nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.

Kimenő és bejövő call center fejlett funkciókkal

Tegye hatékonyabbá ügyfélszolgálatát jegyrendszerünkkel

Javítsa az ügyfelek elkötelezettségét és érjen el embereket bármilyen csatornáról. Váltson szoftverre intuitív felülettel és többcsatornás jegyrendszerrel, amely minden szükséges ügyfélkommunikációs csatornát kezel. Fejlessze ügyfélszolgálatát, vagy értékesítési részlegét az e -mail jegykezeléssel, a leggyorsabb élő csevegéssel, telefonos ügyfélszolgálattal, ügyfélportállal, Viberrel, Facebookkal, Twitterrel, és Instagrammal.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Az üzleti telefonszolgáltatás csak az egyik nagyszerű eszközünk

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Szerezze meg a legjobb felhasználói véleményeket a gyors élő csevegésünkkel

A webhelyen található élő csevegő widget csodákat tehet értékesítésével és ügyfélszolgálatával. A proaktív csevegési meghívások biztosítják az ügyfelek elkötelezettségének javulását, míg a valós idejű gépelési nézet gyorsabbá teheti ügynökeinek válaszát és a problémák gyors megoldását. Az élő csevegés sebességével kombinálva ügyfélszolgálati csapata hatékonyan és nagyszerű eredményekkel végezheti munkáját.

Élő csevegés fejlett funkciókkal a legjobb ügyfélszolgálat érdekében

Gondoskodunk arról, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy meghallgassuk ügyfeleinket, és ezért a nap 24 órájában rendelkezésre álló ügyfélszolgálatunk segít minden problémában. Írjon nekünk e-mailt, csevegjen velünk online, vagy hívjon minket amikor segítségre van szüksége, vagy ha valami újat szeretne megtudni a LiveAgentről. Tekintse meg a véleményeket, és nézze meg, miért döntöttek ügyfeleink a LiveAgent használata mellett.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Készen áll, hogy kipróbálja?

Hasonlítsa össze megfizethető díjcsomagjainkat, vagy kezdje el ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma. Ehhez nincsenek megkötések és hitelkártyaadatok. Szeretne többet megtudni a LiveAgentről? Tekintse meg weboldalunkat, vagy nézze meg a bemutató videónkat, hogy mindent megtudjon a LiveAgentről.

Hasonlítson össze minket másokkal

Kapcsolódó cikkek ehhez3CX alternatíva
A LiveAgent a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2019-ben és 2020-ban. Migrálni szeretne a Bitrix24-ről a LiveAgent-re? Megoldjuk!

Bitrix24-ről LiveAgent-re vált?

A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világklasszis támogatást biztosíthasson ügyfelei számára. Nyelv kiválasztása Válasszon egyet a 43 különböző nyelv közül. Növelje a megtakarításokat és a ROI-t Szerezze meg a LiveAgent-et ingyenesen örökre vagy válassza a három fizetős tervünk egyikét.

A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.

Szeretne jobb hívástámogatást? Próbálja ki a LiveAgent alkalmazást, amely sokkal többre képes, mint a telefonhívások. Tudjon meg többet a LiveAgent ügyfélszolgálat előnyeiről és főbb jellemzőiről.

Alternatívát keres a LiveCall helyett?

Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.

A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

Contact Center Szoftver

A LiveAgent szoftver jelentőségét hangsúlyozza az ügyfélszolgálatban, beleértve a kiejtést, kapcsolatfelvételi űrlapot, támogatási jegyrendszert és élő csevegést. Az alkalmazás számos funkciót kínál, beleértve a hang- és videohívásokat, valamint a testreszabott tartalmakat a fogyasztók számára.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x