Jegy Hozzárendelés

Mi a Jegy hozzárendelés?

A jegy egy ügynök és az ügyfelek közötti kommunikáció. A jegyek gazda nélkül készülnek. A jegyeket hozzá kell rendelni a megfelelő ügyfélképviselőhöz vagy osztályhoz, és manuálisan kell megváltoztatni annak tulajdonosát. Tudja meg, hogy ki felelős a kérdések megválaszolásáért, és kerülje el a problémákat.

A LiveAgent szolgáltatásban beállíthatja, hogy a válasz után automatikusan jegyeket rendeljen az ügyfélképviselethez. Testre szabhatja saját kritériumait, szabályait és feltételeit a konfigurációban, és futtathatja automatikusan is.

Jegy Hozzárendelés
<![CDATA[]]>

GYIK

Mit jelent a jegy hozzárendelés?

A jegy az ügynök és az ügyfelek közötti kommunikáció fő eszköze. A jegy kijelölése azt jelenti, hogy a jegyet a megfelelő ügynökhöz vagy osztályhoz kell rendelni, hogy képes legyen cselekedni azzal kapcsolatban.

Hogyan hozzárendelhető egy jegy a LiveAgent használatakor?

A LiveAgentben jegyeket rendelhet a megfelelő ügynökhöz. Ez történhet automatikusan azután is, hogy az ügynök válaszol az ügyfélnek. Az adott értesítés tulajdonosa szintén megváltoztatható.

A jegyek hozzárendelése automatikus?

A LiveAgent-tel lehetősége van a jegyek automatikus kiosztására. Ez akkor történik, amikor a kérdéses ügynök válaszol az ügyfélnek. A konfigurációban testre szabhatja saját kritériumait, szabályait és feltételeit is.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.