A jegy egy ügynök és az ügyfelek közötti kommunikáció. A jegyek gazda nélkül készülnek. A jegyeket hozzá kell rendelni a megfelelő ügyfélképviselőhöz vagy osztályhoz, és manuálisan kell megváltoztatni annak tulajdonosát. Tudja meg, hogy ki felelős a kérdések megválaszolásáért, és kerülje el a problémákat.
A LiveAgenten belül beállíthatja, hogy a válasz után automatikusan jegyeket rendeljen az ügyfélképviselethez. Testre szabhatja saját kritériumait, szabályait és feltételeit a konfigurációban, és futtathatja automatikusan is.
A jegy az ügynök és az ügyfelek közötti kommunikáció fő eszköze. A jegy kijelölése azt jelenti, hogy a jegyet a megfelelő ügynökhöz vagy osztályhoz kell rendelni, hogy képes legyen cselekedni azzal kapcsolatban.
A LiveAgentben jegyeket rendelhet a megfelelő ügynökhöz. Ez történhet automatikusan azután is, hogy az ügynök válaszol az ügyfélnek. Az adott értesítés tulajdonosa szintén megváltoztatható.
A LiveAgenttel lehetősége van a jegyek automatikus kiosztására. Ez akkor történik, amikor a kérdéses ügynök válaszol az ügyfélnek. A konfigurációban testre szabhatja saját kritériumait, szabályait és feltételeit is.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..